Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
1816 posts, 470297 views
📖 Pagination options
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
WT_fan06
Nu înțeleg ce este în capul celor care au decis ca stația să fie făcută sub pod, ca să alergi de pomană după tramvai, sau să cobori și să mergi pe jos în plus absolut degeaba. Vagonul ar trebui să efectueze stația în dreptul trecerii de pietoni, nu la 50 de metri mai în față. Nicăieri în București nu mai există această situație aberantă, dar desigur, asta nu oprește pe nimeni din a găsi noi și noi soluții.
Nu înțeleg ce este în capul celor care au decis ca stația să fie făcută sub pod, ca să alergi de pomană după tramvai, sau să cobori și să mergi pe jos în plus absolut degeaba. Vagonul ar trebui să efectueze stația în dreptul trecerii de pietoni, nu la 50 de metri mai în față. Nicăieri în București nu mai există această situație aberantă, dar desigur, asta nu oprește pe nimeni din a găsi noi și noi soluții.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
shoppy
S-or fi gandit la pasageri sa nu stea in soare sau in ploaie si de aceea au facut-o sub pod, dar mi se pare ca doar pe un sens este sub pod.
S-or fi gandit la pasageri sa nu stea in soare sau in ploaie si de aceea au facut-o sub pod, dar mi se pare ca doar pe un sens este sub pod.
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
cris_m
Sau au prelungit peronul spre Ghencea ca sa blocheze virajul stanga spre Splai... situatie in care sub pod puteau sa faca doar o bordura...
Sau au prelungit peronul spre Ghencea ca sa blocheze virajul stanga spre Splai... situatie in care sub pod puteau sa faca doar o bordura...
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
orex
Virajul stanga, spre Splai il puteau inchide, oricand, cu faimoasele gardulete!
PS
Oricum de cca. 3(trei) ani nu mai e posibila aceasta manevra.
Virajul stanga, spre Splai il puteau inchide, oricand, cu faimoasele gardulete!

PS
Oricum de cca. 3(trei) ani nu mai e posibila aceasta manevra.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Adrian Rosca
Bucatica asta a ramas asa de o luna, TCMB n-are doua roabe de asfalt sa termine lucrarea

Bucatica asta a ramas asa de o luna, TCMB n-are doua roabe de asfalt sa termine lucrarea


- neoman
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
neoman
Acea bucatica plus peronul cel nou "musca" din banda 3. Cel putin venind dinspre pasaj nu exista niciun marcaj/semnalizare ca drumul se ingusteaza practic.
Acea bucatica plus peronul cel nou "musca" din banda 3. Cel putin venind dinspre pasaj nu exista niciun marcaj/semnalizare ca drumul se ingusteaza practic.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Adrian Rosca
Marcajul pe Virtutii din zona pasajului e deficitar pe ambele directii. In schimb, ingustarea de pe sensul spre Crangasi te cam ia prin surprindere.
Marcajul pe Virtutii din zona pasajului e deficitar pe ambele directii. In schimb, ingustarea de pe sensul spre Crangasi te cam ia prin surprindere.
- neoman
-
Posted:
-
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Gabi23
În sfârșit acum schimbă șina degradată de la stația Pod Ciurel:
În sfârșit acum schimbă șina degradată de la stația Pod Ciurel:
20230803_002119.jpg (1.63 MB; downloaded 1405 times)
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Gabi23
Tot nu au apărut „roabele” de asfalt de la Compania Municipală Trustul Clădirilor Metropolitane București pentru refacerea carosabilului adiacent stației, sens Piața Presei. În schimb Administrația Străzilor a tras un fel de marcaj pe carosabil.
STB SA, prin unitatea de reparații de la Secția Linii, a făcut o „cârpeală” la linie, tăind bucățile „canal” din șină, și teoretic calibrând-o pentru ecartamentul de 1435 mm. Au făcut clasica umplutură cu piatră cubică, unele vagoane lovesc acea piatră
(intuiesc că CH-PPC de Alexandria cu bandaje mici gen 4033, 4048 etc.) .
De asemenea, poate se rezolvă mutarea stâlpului de stație amplasat de TCMB, prin care își bat joc de călătorii puși să meargă pe jos peste 60 m. Stația este în prezent în termenul de garanție, sesizări la STB SA, TCMB ar fi bine venite. Poate așa înțeleg și cei din birou să remedieze situația. Avem parte de „șuturi și palme” date constant în vagoanele care nu opresc la semafor, deși e peron...
Tot nu au apărut „roabele” de asfalt de la Compania Municipală Trustul Clădirilor Metropolitane București pentru refacerea carosabilului adiacent stației, sens Piața Presei. În schimb Administrația Străzilor a tras un fel de marcaj pe carosabil.
Ciurel - 05.08.2023 (1).jpg (448.13 KB; downloaded 1195 times)
Ciurel - 05.08.2023 (2).jpg (471.68 KB; downloaded 1195 times)
STB SA, prin unitatea de reparații de la Secția Linii, a făcut o „cârpeală” la linie, tăind bucățile „canal” din șină, și teoretic calibrând-o pentru ecartamentul de 1435 mm. Au făcut clasica umplutură cu piatră cubică, unele vagoane lovesc acea piatră

Ciurel - 05.08.2023 (7).jpg (412.94 KB; downloaded 1195 times)
Ciurel - 05.08.2023 (6).jpg (531.47 KB; downloaded 1184 times)
De asemenea, poate se rezolvă mutarea stâlpului de stație amplasat de TCMB, prin care își bat joc de călătorii puși să meargă pe jos peste 60 m. Stația este în prezent în termenul de garanție, sesizări la STB SA, TCMB ar fi bine venite. Poate așa înțeleg și cei din birou să remedieze situația. Avem parte de „șuturi și palme” date constant în vagoanele care nu opresc la semafor, deși e peron...
Ciurel - 05.08.2023 (3).jpg (410.04 KB; downloaded 1195 times)
Ciurel - 05.08.2023 (4).jpg (402.35 KB; downloaded 1195 times)
Ciurel - 05.08.2023 (5).jpg (382.4 KB; downloaded 1184 times)
Ciurel - 05.08.2023 (8).jpg (427.04 KB; downloaded 1195 times)
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
WT_fan06
Secția Linii de atât este în stare. Nu au materiale, nu au echipamente, nu au abilități și nu au resurse.
Nu ar trebui să mire pe nimeni, ci doar să ne facă din ce în ce mai îngrijorați pe măsură ce infrastructura modernizată (acum niște ANI de zile) nu poate fi întreținută corespunzător și treptat va ajunge mătrășită precum infrastructura liniei 21.
La București termenul "linie modernizată" va fi sinonim cu "linie non-OR" și atât, dacă nu se face ceva serios în privința întreținerii. Efectele se văd deja de mulți ani, întrucât niciun tronson modernizat nu mai este corespunzător 100%.
Secția Linii de atât este în stare. Nu au materiale, nu au echipamente, nu au abilități și nu au resurse.
Nu ar trebui să mire pe nimeni, ci doar să ne facă din ce în ce mai îngrijorați pe măsură ce infrastructura modernizată (acum niște ANI de zile) nu poate fi întreținută corespunzător și treptat va ajunge mătrășită precum infrastructura liniei 21.
La București termenul "linie modernizată" va fi sinonim cu "linie non-OR" și atât, dacă nu se face ceva serios în privința întreținerii. Efectele se văd deja de mulți ani, întrucât niciun tronson modernizat nu mai este corespunzător 100%.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
GPS
Poate înțelege cineva din STB că secția linii nu are nevoie de utilaje făcute din ultimul model de tramvai retras, ci de unele construite de la 0, specializate pentru o anumită problemă. Utilajul pentru polizat a fost bine venit, momentan s-au oprit acolo.
Poate înțelege cineva din STB că secția linii nu are nevoie de utilaje făcute din ultimul model de tramvai retras, ci de unele construite de la 0, specializate pentru o anumită problemă. Utilajul pentru polizat a fost bine venit, momentan s-au oprit acolo.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
shoppy
Nu se poate, unu razuieste asfaltul si altul aplica marcaj pe razuila, care marcaj apoi va fi acoperit la asfaltare, ca in bancul acela cu un muncitor sapa un sant si 10m mai in spate alt muncitor il acoperea fara sa le pese ca muncitorul care trebuia sa bage cablul in sant nu venise la serviciu, "noi muncim nu gandim" atinge noi culmi.
Nu se poate, unu razuieste asfaltul si altul aplica marcaj pe razuila, care marcaj apoi va fi acoperit la asfaltare, ca in bancul acela cu un muncitor sapa un sant si 10m mai in spate alt muncitor il acoperea fara sa le pese ca muncitorul care trebuia sa bage cablul in sant nu venise la serviciu, "noi muncim nu gandim" atinge noi culmi.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Gabi23
Au pus cele „două roabe de asfalt” rămase restanță. Au schimbat șina până la urmă venind cu două cupoane noi de aproximativ 50-60 m.
Au pus cele „două roabe de asfalt” rămase restanță. Au schimbat șina până la urmă venind cu două cupoane noi de aproximativ 50-60 m.
POD CIUREL - 17.08.2023 (1).jpg (311.88 KB; downloaded 683 times)
POD CIUREL - 17.08.2023 (2).jpg (317.42 KB; downloaded 683 times)
📖 Pagination options