Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea

1826 posts, 508430 views
 
Go to page:  1  ... 118 119 120 121 122 123 124  ... 131
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea cris_m

Butoanele de comanda le poti folosi pe acele linii care nu au cerere de transport mare. 41 nu se incadreaza in aceasta categorie decat la ore exotice in zilele lucratoare sau in weekend. Vorba lui @shoppy te mai trezesti si cu geamuri sparte... Iar intr-o tara civilizata nu ar fi trebuit sa se intample situatia asta, de solutiile propuse de tine nici nu mai zic ca nu ar fi trebuit aduse in discutie... Daca nu au fost in stare, sa inchida naiba statia si asta e...

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea WT_fan06

Sunt de acord că este mai avantajos să deschizi toate ușile atunci când ai un trafic intens. Dar, nu este cazul în pozele de mai sus, de unde ne dăm seama că au urcat 4 oameni și au coborât 0. Iar din aceștia, câți erau gata să sară la bătaie pentru că erau puși să apese pe butoane? .....

În țările civilizate există devieri de la normă și sunt lucruri care se întâmplă, mai ales când faci lucrări sub trafic în câteva ore / zile, nu ca la noi când se închide 1km de linie pentru ani de zile. La Londra circulă zilnic trenuri de metrou mai lungi decât peroanele și abracadabra există indicatoare, există anunțuri, există să nu se deschidă ușile care nu ajung pe peron.

Sunt totuși de acord cu ultima afirmație! Da, să închidă stația dacă nu sunt în stare să ducă treaba la bun sfârșit! Cineva să-și asume responsabilitatea și să suspende stația până ce pasagerii o pot folosi în deplină siguranță. Sau e nevoie, Doamne Ferește, de un accident ca să ne trezim?

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea shoppy

Nu poti sa ceri tuturor mecanicilor sa vorbeasca la microfon de 30 de ori pe zi, avertizarea trebuie pusa in anuntul vocal pentru statia urmatoare.

Cand au fost instructiuni sa se dea liber la usi si nu deschidere usi a functionat foarte bine si la STB si la Metrorex, pasagerii s-au obisnuit si se descurcau, dar daca ba trebuie ba nu trebuie sa apesi pe buton cred si eu ca iese confuzie, cel mai probabil ce se intampla este ca la expirarea garantiei cum se strica un buton de la usa se spunea mecanicului sa foloseasca deschidere usi si gata, multi s-au invatat asa.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea ByOnu

shoppy wrote here:
Nu poti sa ceri tuturor mecanicilor sa vorbeasca la microfon de 30 de ori pe zi


Care de 30x/zi? Anuntul trebuie facut 1 data per tur complet, deci 1 data per ora-ish => 8x-10x/zi?

Este chiar foarte decent. Cei de la metrou care uneori anunta si de 2x/minut ce sa mai zica?

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea WT_fan06

shoppy wrote here:
Nu poti sa ceri tuturor mecanicilor sa vorbeasca la microfon de 30 de ori pe zi

Umm... ba bineînțeles că pot? Pe lângă ce a spus @ByOnu , până în era anunțurilor automate cum crezi că se proceda pentru anunțarea următoarei stații (nu la noi, în țările cu apă caldă)? Și-a pierdut vreun șofer / vatman vocea? Nu.

Asta e bună... cum să ceri un nivel MINIMAL de civilizație pentru a asigura un nivel MINIMAL de siguranță...

Îmi amintesc de primele zile cu Citaro Hybrid, când încă nu dezactivaseră foto-senzorii de la uși, șoferii le comunicau pasagerilor să nu stea în zona ușii într-un mod cu totul... inedit: țipând / claxonând. Microfonul degeaba e acolo...

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea shoppy

Voi ori nu ati prins ori ati uitat cat de "bine" functiona la metrou cand erau IVA pe M1, 2, 3 si anuntau mecanicii statiile.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea punmeister

Si M4 o buna perioada pana sa aiba anunturi inregistrate.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea WT_fan06

Dar avem și un exemplu actual - M5.

În fine, discuția a divagat. O avertizare înainte de a elibera ușile ar fi obligatorie, în opinia mea. Altfel, orice eveniment, Doamne Ferește, cauzat de această situație aberantă a stației ar fi imputat întotdeauna celui mai mic pion. Care pe deasupra nici nu s-a gândit când a deschis toate ușile...

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea ByOnu

Ce argumente serioase sunt astea?

Voi spuneti ca suntem chiar atat de incapabili sa impunem printr-o circulara institutionala vatmanilor sa zica o propozitie la microfon 1 data pe ora?! Hai mai.

Zau. Atunci singura solutie e sa ne desfiintam ca stat si gata. Asta e o banalitate, atat timp cat tehnologia de la bordul tramvaiului permite vatmanului sa faca anunturi prin microfon.

Nu v-ati saturat de < nu se poate > ?

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea shoppy

In primul rand la tramvai nu e ca la metrou, la tramvai trebuie sa te uiti pe unde mergi ca oricand iti sare un ametit in fata, nu sa stai sa faci anunturi.

Apoi si la metrou era ordin sa se faca si eu tot ce auzeam era fix in felul acesta, majusculele se auzeau tare, minusculele se auzea incet, ........ nu se auzea nimic sau nu era inteligibil: "ATEntie s.......... URMeaza s......... PERon.........". Crezi ca acolo nu era o circulara ca sa se faca bine si nu prost?

Ca sa ai o solutie adevarata atunci trebuie sa definesti mai multe lucruri:
- cum se verifica ca chiar se face
- cum se verifica ca se face bine si nu prost
- cum tratezi reclamatiile pasagerilor
- cum tratezi justificarile mecanicilor reclamati ca defapt au facut bine da a iesit prost ca e slab microfonul, se misca, nu se apasa butonul, e sonorul prea tare / incet, era ragusit, e reclamatie falsa / filmare trucata ca sunt golani sau e vecinusu care are boala pe el si mai stiu eu ce
- cum sanctionezi mecanicii care se dovedeste ca nu fac
In lipsa astora circulara este doar maculatura, poti sa o arunci direct la pubela albastra, mecanicii o sa faca bine prima zi, in scarba a doua zi si deloc dupaia.

De aceea trebuie bagat anuntul in sistemul de anunturi vocale, ca acela ori merge bine ori nu merge si se corecteaza.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea andrei11

shoppy  dacă e să mă iau  după tine totul e imposibil. De ce nu revenim la tramvaiele V 56 ?  Măcar ştiam ceva !
In primul rand la tramvai nu e ca la metrou, la tramvai trebuie sa te uiti pe unde mergi ca oricand iti sare un ametit in fata, nu sa stai sa faci anunturi.
Deşi e început de an, s-ar putea să fie fraza anului asta !

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea WT_fan06

shoppy wrote here:
In primul rand la tramvai nu e ca la metrou, la tramvai trebuie sa te uiti pe unde mergi ca oricand iti sare un ametit in fata, nu sa stai sa faci anunturi.

Scuze @shoppy . Eu aici m-am oprit din citit. Ceea ce spui este absolut fals. În primul rând s-au anunțat stații "manual" niște zeci de ani în țările vestice, fără ca cineva să fi venit cu o asemenea nonproblemă. Apoi, anunțul de atenționare cu privire la ușile neîncadrate în peron poate fi foarte bine făcut după ce tramvaiul a ajuns în stație. Durează 5 secunde, timp în care în tramvai NU va avea loc o revoluție.

De regulă sunt de acord cu ce spui dar aici deja este exagerat. Ne întoarcem la coviltire pentru că vatmanii nu pot să apese pe difuzor și să se aplece să rostească două vorbe ÎN BENEFICIUL SIGURANȚEI călătorilor. Adică fix treaba de care este responsabil orice conducător de vehicul.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea ByOnu

Anuntul se poate face fie in timpul parcurgerii interstatiei, cand traficul si posibilele pericole sunt previzibile, fie chiar in statia precedenta -- in conditii de siguranta.

Si hai sa nu ne prefacem ca vatmanii si soferii nu-s obisnuiti cu vorbitul la telefon in timpul condusului.

Atentia distributiva este parte a unui astfel de job de sofer profesionist.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea cris_m

Lungim aboslut inutil discutia cand solutia e foarte simpla si la indemana: statia se suspenda pana se face peronul. Vorba aceea, keep it simple, ca tot va plac expresiile de genul.  :mrgreen:

 


Go to page:  1  ... 118 119 120 121 122 123 124  ... 131
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421747 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use