Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4579 posts, 859578 views
📖 Pagination options
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Nightwolf
Veni, vidi, vici!!! La multi ani!!
Dominatrix wrote:Mircea G wrote:Am inteles. Deci de fapt propunem o solutie care nici macar noi nu stim cum sa o implementam si ce efect va avea asupra traficului din intersectia de la Sudului. Atunci bine!
" Aduc " sos Berceni in intersectie deoarece de acolo a fost gindita nu pentru a strangula traficul . Strangulat este acum . Nu pot da eu solutii de trafic , au dat altii , pe milioane de euro cind au facut planuri si proiecte , studii si parastudii . Traficul N-S care nu prea inteleg eu care ar fi , este de fapt traficul spre cartierul Berceni , in prezent , si el trebuia rezolvat asa cum scria in PUG , prin impartirea si distribuirea lui de la Splai pe Vacaresti si Brincoveanu.
Despre PUG, am explicat "cu ce se mananca" si cum trebuie interpretat ce scrie acolo. Pentru cine doreste, (re)cititi aici: viewtopic.php?f=16&t=656&start=56Mircea G wrote:Deci, ce propui? Sa "reinviem" un proiect de pe vremea lui Dej, evident mult mai scump si mai greu de realizat, ca sa nu mai facem pasaj la Sudului, in conditiile in care traficul majoritar in intersectie nu este "pe inel" ci pe axa N-S (adica Vacaresti - Nitu Vasile), conform observatiilor subiective ale oricui are (ne)norocul sa mearga des pe acolo, cat si a unui studiu de trafic realizat dupa cu o metodologie moderna si universal acceptata? Poate ne pui la dispozitie si un studiu "tehnico-economic" din care sa rezulte de ce varianta propusa cu strapungere spre Brancoveanu este mai buna.
Inteligentii au dirijat TOT traficul in Sudului si acum se trezesc ca se blocheaza acolo ? Sos Vacaresti , nu ca este o artera N-S ar fi problema ci faptul ca este o cale de ocolit Tineretului , o mare zona blocata cu parcul . Pt asta ar fi trebui gasite cai de " strapungere " ...
Acum , nu pot eu sa ma " pun " cu ginditorii proiectanti de elita , faptul este consumat .Mircea G wrote:Robert24 s-a referit la inelul principal de circulatie, nu la cel median, daca nu cumva este evident.Robert24 wrote:
Deci fluxul pe inel e abia pe locul 4. Poate mai ales ca in aceasta intersectie inelul are un unghi ascutit si multi aleg alte cai.
Mor de inima ! Care inel , ce inel ? Poate in viitorii 130 de ani se poate discuta de inel . Acum este o fundatura !!!!
Veni, vidi, vici!!! La multi ani!!
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
mihai_atanasiu
ideea de a face un tunel pe sub parcul Tineretului nu e rea; din pacate pt orasul Bucuresti este grea; ar fi fost bine daca se facea atunci cind s-a amenajat parcul;
Ca exemplu, Central Park din New York, facut inainte de 1900 a fost prevazut cu tunele subterane pentru circulatie;
Pasajul de la Piata Sudului trebuie facut neaparat; se vede cu ochiul liber ca pe directia Nord/Sud e traficul cel mai mare;
ideea de a face un tunel pe sub parcul Tineretului nu e rea; din pacate pt orasul Bucuresti este grea; ar fi fost bine daca se facea atunci cind s-a amenajat parcul;
Ca exemplu, Central Park din New York, facut inainte de 1900 a fost prevazut cu tunele subterane pentru circulatie;
Pasajul de la Piata Sudului trebuie facut neaparat; se vede cu ochiul liber ca pe directia Nord/Sud e traficul cel mai mare;
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Dominatrix
@mihai_atanasiu: Nu tunel, ci viaduct, pentru a nu distruge parcul Tineretului, deci asa se punea problema inca din anii '60. De aceea partea sudica a Bd. Brancoveanu a fost de la bun inceput lata si generoasa (trebuia sa aiba sensuri de circulatie cu cate 2-3 benzi separate de un scuar verde pe zona mediana). Ulterior, dupa ce s-a construit Sala Polivalenta, s-a renuntat la completarea magistralei N-S cu acest tronson, datorita costurilor mari. Bulevardul Pionierilor (Tineretului) a fost gandit doar ca o artera locala, de aici ingustimea sa.
@mihai_atanasiu: Nu tunel, ci viaduct, pentru a nu distruge parcul Tineretului, deci asa se punea problema inca din anii '60. De aceea partea sudica a Bd. Brancoveanu a fost de la bun inceput lata si generoasa (trebuia sa aiba sensuri de circulatie cu cate 2-3 benzi separate de un scuar verde pe zona mediana). Ulterior, dupa ce s-a construit Sala Polivalenta, s-a renuntat la completarea magistralei N-S cu acest tronson, datorita costurilor mari. Bulevardul Pionierilor (Tineretului) a fost gandit doar ca o artera locala, de aici ingustimea sa.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Utilizator anonim
Desi proiectarea va avansa, lucrarile nu incep anul acesta si cel mai probabil nici anul viitor. Singura lucrare de genul asta care incepe in 2012 este Pasajul Piata Presei.
Desi proiectarea va avansa, lucrarile nu incep anul acesta si cel mai probabil nici anul viitor. Singura lucrare de genul asta care incepe in 2012 este Pasajul Piata Presei.
- MNP
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
MNP
Pai ar fi fost criminal sa mai fi inceput si asta, fara ca macar Mihai Bravu / Splai sa fi fost terminat.
In mod sigur s-ar fi gasit si aici nu stiu ce nereguli prin acte sau ar fi aparut iar bezmeticul ala care acum se viseaza si primar general sa salveze chioscurile alora cu jerbe si coroane si am fi avut doua santiere blocate.
Eu sunt nascut si crescut in zona Piata Sudului si cred ca ajungem sa fim oarecum sechestrati in cartier (poate vine Seagal sa ne salveze).
Iar referitor la traficul in intersectie am si eu cateva intrebari:
1. ar fi chiar asa de greu sa puna un semafor la trecerea de la Cristim? si semaforul asta sa fie corelat cu verdele de la Nitu Vasile spre Vacaresti; pe trecerea aia este vesnic cineva care trece cum vrea muschiul lui; semafoarele de pe Oltenitei ( primul unde intra Berceniul, cel eventual de la Cristim si cel din intersectie) sa fie la fel corelate. Acum pleci de la primul si stai la al doilea.
2. daca tot nu mai circula tramvai dinspre / spre Vacaresti, nu ar fi mai util ca statia din varful dealului sa fie anulata / suspendata? asta ar anula mare parte din traficul de pietoni pe trecerea dintre Agip si Castani cu consecinta unui viraj dreapta mult mai facil de pe Oltenitei pe Vacaresti si scaderea cozii care uneori ajunge pana la IRA; actualul 634 ar putea face statie direct dupa statia de metrou, unde oricum opreste. Multa lume care vine cu 634 vrea sa mearga spre trolee si uite asa trec doua treceri de pietoni blocand efectiv traficul auto. Chiar si in varianta cu tramvaie nu prea vad rostul statiei acolo. Eventuala transbordare pentru cei ar vrea sa mearga spre Oraselul Copiilor s-ar putea face pe traseu pana acolo.
Nu mai zic ca daca apare vreun cap de creta in intersectie s-a rupt filmul. Am un record de 35 minute pentru 1 statie jumate, dinpre IRA spre Big.
Pai ar fi fost criminal sa mai fi inceput si asta, fara ca macar Mihai Bravu / Splai sa fi fost terminat.
In mod sigur s-ar fi gasit si aici nu stiu ce nereguli prin acte sau ar fi aparut iar bezmeticul ala care acum se viseaza si primar general sa salveze chioscurile alora cu jerbe si coroane si am fi avut doua santiere blocate.
Eu sunt nascut si crescut in zona Piata Sudului si cred ca ajungem sa fim oarecum sechestrati in cartier (poate vine Seagal sa ne salveze).
Iar referitor la traficul in intersectie am si eu cateva intrebari:
1. ar fi chiar asa de greu sa puna un semafor la trecerea de la Cristim? si semaforul asta sa fie corelat cu verdele de la Nitu Vasile spre Vacaresti; pe trecerea aia este vesnic cineva care trece cum vrea muschiul lui; semafoarele de pe Oltenitei ( primul unde intra Berceniul, cel eventual de la Cristim si cel din intersectie) sa fie la fel corelate. Acum pleci de la primul si stai la al doilea.
2. daca tot nu mai circula tramvai dinspre / spre Vacaresti, nu ar fi mai util ca statia din varful dealului sa fie anulata / suspendata? asta ar anula mare parte din traficul de pietoni pe trecerea dintre Agip si Castani cu consecinta unui viraj dreapta mult mai facil de pe Oltenitei pe Vacaresti si scaderea cozii care uneori ajunge pana la IRA; actualul 634 ar putea face statie direct dupa statia de metrou, unde oricum opreste. Multa lume care vine cu 634 vrea sa mearga spre trolee si uite asa trec doua treceri de pietoni blocand efectiv traficul auto. Chiar si in varianta cu tramvaie nu prea vad rostul statiei acolo. Eventuala transbordare pentru cei ar vrea sa mearga spre Oraselul Copiilor s-ar putea face pe traseu pana acolo.
Nu mai zic ca daca apare vreun cap de creta in intersectie s-a rupt filmul. Am un record de 35 minute pentru 1 statie jumate, dinpre IRA spre Big.
- alex1968
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
alex1968
Sa inteleg ca va fi gata pasajul asta in 2013? Odata cu Mihai Bravu?
Sa inteleg ca va fi gata pasajul asta in 2013? Odata cu Mihai Bravu?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
andrei11
Indivizii astia de la primarie abereaza :
Inelul median se inchide cu inca 2 pasaje, la Bellu si la 13 Septembrie / Razoare / Leu.
Pasajul de la Sudului nu inchide nici un inel, il deschide poate.
2013 ? Poate 2113.
Indivizii astia de la primarie abereaza :
Inelul median se inchide cu inca 2 pasaje, la Bellu si la 13 Septembrie / Razoare / Leu.
Pasajul de la Sudului nu inchide nici un inel, il deschide poate.
2013 ? Poate 2113.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
Dr2005
Iar pasajul ăsta va duce fluxul în intersecţia Emil Racoviţă x Alex. Obregia x Reşiţa... pe Racoviţă traficul e redus, Reşiţa e relativ îngustă, iar pe Alex Obregia 2 benzi (prima şi cea dinspre scuar) sunt folosite ca parcare. O altă soluţie genială marca Oprescu, la fel ca Pasajul Pipera care dă în Caranfil, unde se gâtuieşte tot.
Cu ocazia asta probabil scăpăm şi de troleibuzele din Berceni, că tot a început serios casarea Ikarusurilor 415T. Am scăpat deja de cele din Drumul Taberei, se pregătesc cele de pe Ferdinand, apoi Kogălniceanu şi Bucureştii-Noi. Mai tragem şi nişte sensuri unice cu n'şpe benzi pe sens, aruncăm şi nişte giratorii şi putem lejer să redenumim oraşul în Braşoveşti.
Punem pariu că toate lucrările vor începe în 2014 - 2015, apoi vor fi abandonate (fie din lipsă de bani, fie din lipsă de autorizaţii)?
Iar pasajul ăsta va duce fluxul în intersecţia Emil Racoviţă x Alex. Obregia x Reşiţa... pe Racoviţă traficul e redus, Reşiţa e relativ îngustă, iar pe Alex Obregia 2 benzi (prima şi cea dinspre scuar) sunt folosite ca parcare. O altă soluţie genială marca Oprescu, la fel ca Pasajul Pipera care dă în Caranfil, unde se gâtuieşte tot.
Cu ocazia asta probabil scăpăm şi de troleibuzele din Berceni, că tot a început serios casarea Ikarusurilor 415T. Am scăpat deja de cele din Drumul Taberei, se pregătesc cele de pe Ferdinand, apoi Kogălniceanu şi Bucureştii-Noi. Mai tragem şi nişte sensuri unice cu n'şpe benzi pe sens, aruncăm şi nişte giratorii şi putem lejer să redenumim oraşul în Braşoveşti.
Punem pariu că toate lucrările vor începe în 2014 - 2015, apoi vor fi abandonate (fie din lipsă de bani, fie din lipsă de autorizaţii)?
- misterr
-
Posted:
-
Gîtuirea de la Încurcă-Drumuri
misterr
Înainte de aia mai e un semafor la intersecția Nițu Vasile × Secuilor...
Ce treabă are Reșița cu intersecția de la „Încurcă-Drumuri”? Reșița e hăt-departe... Poate ai vrut să spui Nițu Vasile!
Pe Obregia nu se mai parchează pe banda dinspre scuar. Nu știu cum au reușit, dar au reușit.
Înainte de aia mai e un semafor la intersecția Nițu Vasile × Secuilor...
Ce treabă are Reșița cu intersecția de la „Încurcă-Drumuri”? Reșița e hăt-departe... Poate ai vrut să spui Nițu Vasile!
Pe Obregia nu se mai parchează pe banda dinspre scuar. Nu știu cum au reușit, dar au reușit.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
bercenicity
E, cum, au plantat semne de oprirea interzisa pe partea cu scuarul si au inceput distractia
E, cum, au plantat semne de oprirea interzisa pe partea cu scuarul si au inceput distractia
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Gîtuirea de la Încurcă-Drumuri
Dr2005
Scuze, am vrut să spun Niţu Vasile.
misterr wrote:
Poate ai vrut să spui Nițu Vasile!
Scuze, am vrut să spun Niţu Vasile.
- emilacke
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
emilacke
Pasajul acesta este ceea ce trebuie in zona. Obregia are 2 benzi pe sens, Nitu Vasile spre Brancoveanu iarasi 2 benzi pe sens si vor prelua fara probleme fluxul, iar Racovita e cu o banda, dar, ducand spre nicaieri, nu va fi foarte circulata.
O mare parte dintre cei care vin pe Vacaresti spre Big fac stanga si intra pe Oltenitei sau pe Berceni, restul se vor imprastia pe Secuilor, Nitu Vasile, Obregia, Racovita. Asa ca eu zic ca nu vor fi probleme cu blocajele.
Insa, o problema pe care o vad eu este intersectia, implicit semaforul cu Secuilor. Acolo trebuie gasita o solutie, pt ca pastrarea semaforului poate duce la ceva aglomeratie.
Totusi, pana una alta, trebuie neaparat urgent terminat pasajul de la splai, macar cel dinspre big. Acolo e cea mai mare porcarie dimineata.
Pasajul acesta este ceea ce trebuie in zona. Obregia are 2 benzi pe sens, Nitu Vasile spre Brancoveanu iarasi 2 benzi pe sens si vor prelua fara probleme fluxul, iar Racovita e cu o banda, dar, ducand spre nicaieri, nu va fi foarte circulata.
O mare parte dintre cei care vin pe Vacaresti spre Big fac stanga si intra pe Oltenitei sau pe Berceni, restul se vor imprastia pe Secuilor, Nitu Vasile, Obregia, Racovita. Asa ca eu zic ca nu vor fi probleme cu blocajele.
Insa, o problema pe care o vad eu este intersectia, implicit semaforul cu Secuilor. Acolo trebuie gasita o solutie, pt ca pastrarea semaforului poate duce la ceva aglomeratie.
Totusi, pana una alta, trebuie neaparat urgent terminat pasajul de la splai, macar cel dinspre big. Acolo e cea mai mare porcarie dimineata.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
misterr
La fel cum pe Mihai Bravu era interzis făcutul la stînga, iar acum e permis...
Scuze...
emilacke wrote:Eu țin minte că pe vremuri în intersecția aia era interzis făcutul la stînga. La un moment dat a fost permis, și de atunci a început aglomerația.
Insa, o problema pe care o vad eu este intersectia, implicit semaforul cu Secuilor. Acolo trebuie gasita o solutie, pt ca pastrarea semaforului poate duce la ceva aglomeratie.
La fel cum pe Mihai Bravu era interzis făcutul la stînga, iar acum e permis...
bercenicity wrote:Cînd am făcut eu școala, instructorul mi-a explicat că indicatorul „Oprirea interzisă” se aplică pe întreaga lățime a drumului, inclusiv pe trotuar. Deci dacă e „Oprirea interzisă” nu poți opri nici pe stînga, nici pe dreapta, nici lîngă trotuar, nici pe trotuar, indiferent unde e plasat indicatorul.
E, cum, au plantat semne de oprirea interzisa pe partea cu scuarul si au inceput distractia
emilacke wrote:Cum adică??? Duce spre MINE! EU locuiesc pe Racoviță!
Racovita [...] ducand spre nicaieri [...]
Scuze...
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Pasaj Subteran Piata Sudului
georgica2704
Mai mult ca sigur ca din 3 linii de trolebuz , pe timpul lucrarilor, va ramane ori 74 ori 77 pe traseul Piata Resita -Turnu Magurele via Str. Emil Racovita .
Din pacate va incepe si aici casarea Ikarusurilor
Mai mult ca sigur ca din 3 linii de trolebuz , pe timpul lucrarilor, va ramane ori 74 ori 77 pe traseul Piata Resita -Turnu Magurele via Str. Emil Racovita .
Din pacate va incepe si aici casarea Ikarusurilor
📖 Pagination options