Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4578 posts, 684636 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 328
 
 

📖 Pagination options
  • Author: danutzu_2910
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului danutzu_2910

Multumim Domi. Am observat in PUZ ca va exista si o parcare sub/suprateran. Nu am citit inca documentatia tehnica... asa ca intreb daca parcarea vine la pachet cu pasajul sau face obiectul altui proiect?
Imi place cum arata, si ca locuitor al zonei (oarecum) dar care trec frecvent prin intersectia asta, m-as bucura sa dispara unele treceri de pietoni....

Am ami observat ceva interesant, se schimba circulatia troleibuzelor la capat de linie: Va fi in sens invers de cum este acum, se intra direct pe bretea (statia este pe dreapta, la iesire de pe bretea se face stanga pe deasupra pasajului si inca odata sanga pe nitu vasile. Cel ami bine se vad sensurile pe plansa Amenajari_peisagistice...

 


  • Author: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului Dominatrix

Statia de autobuz si troleibuz pentru transportul spre cartier va fi dupa Strada Secuilor, in dreptul Pasajul Pietonal 4 (PP 4). Nu se face nici o parcare ca parte a acestui proiect, doar pasajul rutier si cele pietonale.

 


  • Author: Mircea G
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului Mircea G

Pina sa ma lansez in niste aprecieri :evil: , ma lamureste si pe mine cineva ? Sos Berceni , modernizata , vad ca este exclusa TOTAL din acest proiect si practic ea este desfintata . Nu se spune un cuvint , nu s-a desenat o linie ...deci nu exista .
Nu pricep eu cum este posibil ca o sosea / bulevard  , facuta special si gindita cu doua sensuri , spatii verzi , etc , sosea ce pornea din intersectie , sa ajunga o strada secundara , doar cu rol de iesire din intersectie ?
In concluzie , sos Berceni a incetat sa fie o artera de " penetratie " in oras .
Credeti ca nu se gasea o solutie de racord la intersectie ?

 


  • Author: bercenicity
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului bercenicity

Sos. Berceni o sa ramana asa. Personal, la ce trafic este dimineata pe Oltenitei, mi se are mai desteapta racordarea Sos. Berceni (sens spre centru) la Oltenitei prin fata blocurilor, asa cum e acum.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului andrei11

? Soseaua Berceni nu a fost si nu va fi niciodata o sosea de penetratie, pentru ca nu duce nicaieri. E o sosea strict locala cu trafic la fel, local. Evident ca soseaua babana e Oltenitei, asa cum la tine in cartier e Rahova si nu Salaj. Salaj - desi e o strada cu 2 benzi / sens, ca si Rahovei, e de interes local ca nu duce nicaieri, deacat in cartier. @ Mircea G, am inteles ca stai in zona Rahova. Daca ma insel, scuzele de rigoare.

 


  • Author: bekxy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului bekxy

Dacă şos. Sălaj nu duce la... Sălaj, şos. Berceni duce la... Berceni (şi mai departe).
Parcă e ca diferenţa dintre Ploieşti şi Piteşti...  :lol:

 


  • Author: Mircea G
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului Mircea G

Salajul ar trebui sa devina artera de legatura Bucuresti - Giurgiu !
Referitor la problema noastra , este clar . Daca intr-o intersectie se aduna mai mult de patru strazi , una o anulam si o decretam strada fara importanta .
Asta este ! Atit pot si proiectantii nostrii ! Cit sa scoata dintr-un neuron plictisit si atrofiat ???? ;)
PS . asta face parte din ciclul : daca nu stim cum sa fluidizam circulatia , interzicem virajul la stinga si am scapat de necaz .

 


  • Author: DanCld
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului DanCld

Deja off topic: soseaua Salaj istorica este una dintre "razele" care porneau spre sud - sud-vest - vest din zona adiacenta Pietei Unirii ca parte a expansiunii orasului in secolul 19 si prima parte a secolului 20 (intre Calea Rahovei si Sos. Viilor). Strada a fost "reconfigurata" in perioada comunista ca parte a sistematizarii zonei Ferentari fiind deviata de la traseul natural - actuala strada Nasaud; in prezent prelungirea ei e Spatarul Preda, strada care se infunda in zona Filaret. Nu am idee ce au avut in cap arhitectii urbani de atunci.

 


  • Author: danutzu_2910
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului danutzu_2910

Mircea G wrote:
Pina sa ma lansez in niste aprecieri :evil: , ma lamureste si pe mine cineva ? Sos Berceni , modernizata , vad ca este exclusa TOTAL din acest proiect si practic ea este desfintata . Nu se spune un cuvint , nu s-a desenat o linie ...deci nu exista .
Nu pricep eu cum este posibil ca o sosea / bulevard  , facuta special si gindita cu doua sensuri , spatii verzi , etc , sosea ce pornea din intersectie , sa ajunga o strada secundara , doar cu rol de iesire din intersectie ?
In concluzie , sos Berceni a incetat sa fie o artera de " penetratie " in oras .
Credeti ca nu se gasea o solutie de racord la intersectie ?


Si cam ce solutie crezi ca ar fi pentru sos. Berceni sa fie racordata la intersectie?. Asa cu am mai zis cineva, cum este acum e f bine...

bekxy
Si ce mare localitate e Berceni? (de dupa centura). E cumva pe vreun DN?. Desi locuiesc pe sos Berceni, recunosc faptul ca este o sosea "importanta" doar pana la centura, si atat. Nu se compara cu Oltenitei sau cu Giurgiului...
Sau hai sa discutam de Brancoveanu, recent modernizata, largita si care unde duce? nici macar pana la centura... Da perpenducular pe o strada cu o banda pe sens. (o sa ziceti ca aici o sa intre autostrada de la Giurgiu... (mai vedem.. peste cat timp..)

 


  • Author: bekxy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului bekxy

Am vrut doar să arăt că "nicăieri" = Berceni, Vidra şi alte nimicuri de prin zonă...
Eu "servesc" intersecţia şos. Berceni cu centura destul de des. Dar din poziţia centură. Şi le cam stau... Asta probabil pentru că lumea se tot duce spre şi vine dinspre nicăieri... Traficul evaluat în faţa hărţii, după rangul drumurilor, nu prea pupă cu realitatea din teren..

Ce noroc pe tine să locuieşti în partea importantă a şos. Berceni, de până în centură... Da' vezi... importantă cum e, tot au gâtuit-o ăştia la BIG.  :D

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului andrei11

Hai sa nu exageram, sa ridicam orice poteca la rang de Drum European... Iar Berceniul de cand intra in (Ex) Zona Industiala e cam la rang de poteca... Asta cu toate comunele pe care le spui tu acolo - Vidra, Berceni, etc. Am luat-o eu odata pe jos singur ( si pe ploaie / zapada ) de la Aparatorii Patriei la Leonida ( pe traseul metroului ) si nu a fost prea placut...

 


  • Author: Mircea G
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului Mircea G

Sper sa nu fim trimisi la " discutii libere " dar aici discutam de proiect .
Poteca accea de sosea / bulevard , este totusi o mare artera in zona si nu trebuie privita doar o penetratie  :oops: ci si o cale de acces spre tot ce afla acolo , locuinte , spitale .... A priva riveranii de o iesire / legatura cu orasul , inseamna a desfinta strada . Riveranii vor trece printre blocuri in Oltenitei , ca este strada prioritara , cu efectul ca toti care ies in Oltenitei , vor face STINGA de pe toate stradutele ...chiar daca se va monta interzis la stinga  ;) , cunoscatorii care vin de pe soseaua Berceni , vor alege sa mearga pe Iriceanu / Oltenitei ...deci nerezolvarea intersectiei BIG in mod corespunzator , impinge problemele de trafic mai departe , spre alte strazi si intersectii .
Dar bomboana pe coliva este numarul de benzi rezervate pt " la dreapta " , de pe Oltenitei . Se stie ca acolo , majoritatea fac dreapta , ca directie spre oras/ centru , si putini merg inainte , mult mai putini ...
Ce se va intimpla in intersectie cu virajul la dreapta si pina unde va fi coada ???si nu cumva coada va impiedica pe cei ce ies de pe potecuta accea , iesirea soselei Berceni, sa faca stinga , blocind intersectia ?
Ce vreau sa spun ?
Solutia de a " infige " o strada in alta , pt a limita numarul de conflicte dintr-o intersectie , poate fi valabila , cu o conditie : sa nu se faca in zona de asteptare la semafor sau de formare a cozii la intersectie . Asa cum este acum , iesirea este ca si blocata , sos Berceni nu iese la Big .
Bercenarii nu zic nic' ????

 


  • Author: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului Dominatrix

Bercenarii au raspuns (vezi ce a scris @bercenicity). ;)
Dragii mei, despre ce discutati voi aici, "in falset"?  Ati avut macar bunavointa sa cititi "Studiul de trafic" pe care vi l-am pus in pagina precedenta sau "m-am muncit" de pomana? Valorile de trafic de pe Soseaua Berceni au fost incluse in cele de pe Soseaua Oltenitei (sens Romprim). Cititi cu atentie intreaga analiza de acolo, "reflectati" si pe urma discutam, dar bazandu-ne pe date concrete, nu pe ce ni se pare noua stand in fotoliul din sufragerie.

@bekxy: La intersectia Sos. Berceni/Sos. de Centura este prevazut un pasaj suprateran. S-a mai discutat asta in topicul dedicat.

 


  • Author: bekxy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Subteran Piata Sudului bekxy

Ştiu asta. Dar... un pasaj suprateran către "nicăieri"?

Andrei11: totuşi şos. Berceni nu deserveşte doar ce se vede până la capătul metroului... Faptul că între depou şi centură e destul teren viran nu înseamnă că mai încolo nu e nimic.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 328
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)  • 
Choose destination

Since , our 1852 forum members have written 359236 posts in 4333 topics and 435 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use