Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4579 posts, 871192 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Cele 15 minute le pierzi din cauza aglomeratiei; de exemplu, de la BIG vin mai multe masini decat permite sa treaca benzile ingustate de langa viitorul pasaj Mihai Bravu. Daca de sus ar veni mai putine masini (in cazul deschiderii lucrarilor la Piata Sudului), nu ai mai sta 15 minute la Mihai Bravu.
In stilul asta, dupa ce se termina Mihai Bravu, o sa urmeze inca doi ani de distractie la Piata Sudului.
Cele 15 minute le pierzi din cauza aglomeratiei; de exemplu, de la BIG vin mai multe masini decat permite sa treaca benzile ingustate de langa viitorul pasaj Mihai Bravu. Daca de sus ar veni mai putine masini (in cazul deschiderii lucrarilor la Piata Sudului), nu ai mai sta 15 minute la Mihai Bravu.
In stilul asta, dupa ce se termina Mihai Bravu, o sa urmeze inca doi ani de distractie la Piata Sudului.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Utilizator anonim
Daca se va mai face pasajul de la Sudului, ceea ce am un mare dubiu cel putin pentru urmatorii 2 ani, toata zona va fi din nou cu circulatie normala, fara santiere, cel mai devreme in 2018. Tramvaiul si troleibuzul sunt PA, tot cel putin pana atunci.
Daca se va mai face pasajul de la Sudului, ceea ce am un mare dubiu cel putin pentru urmatorii 2 ani, toata zona va fi din nou cu circulatie normala, fara santiere, cel mai devreme in 2018. Tramvaiul si troleibuzul sunt PA, tot cel putin pana atunci.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
133 313
Daca ar fi toti in concediu...
survola wrote:
Daca de sus ar veni mai putine masini (in cazul deschiderii lucrarilor la Piata Sudului), nu ai mai sta 15 minute la Mihai Bravu.
Daca ar fi toti in concediu...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Logica ta e buna, dar doar in Sim City ... scuze ca te iau peste picior dar NICIODATA nu se va intampla ce zici tu mai ales ca fff multa lume vine din Popesti si Berceni, si cum VItan-Barzestiu e muci in fiecare dimineata -- deh, alta lucrare care trebuia finalizata, toti se inghesuie pe la Big ... si de aici haosul. Daca sapi la Big, inseamna STOP din toate directiile... fa un exercitiu de imaginatie ce ar insemna Big Berceni intr-o zi de luni dimineata fara semafoare ...
survola wrote:
Cele 15 minute le pierzi din cauza aglomeratiei; de exemplu, de la BIG vin mai multe masini decat permite sa treaca benzile ingustate de langa viitorul pasaj Mihai Bravu. Daca de sus ar veni mai putine masini (in cazul deschiderii lucrarilor la Piata Sudului), nu ai mai sta 15 minute la Mihai Bravu.
In stilul asta, dupa ce se termina Mihai Bravu, o sa urmeze inca doi ani de distractie la Piata Sudului.
Logica ta e buna, dar doar in Sim City ... scuze ca te iau peste picior dar NICIODATA nu se va intampla ce zici tu mai ales ca fff multa lume vine din Popesti si Berceni, si cum VItan-Barzestiu e muci in fiecare dimineata -- deh, alta lucrare care trebuia finalizata, toti se inghesuie pe la Big ... si de aici haosul. Daca sapi la Big, inseamna STOP din toate directiile... fa un exercitiu de imaginatie ce ar insemna Big Berceni intr-o zi de luni dimineata fara semafoare ...
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Mircea G
Pt cei mai nelamuriti : Toata aglomeratia de pe axa M Bravu - Berceni se datoreaza parcului care a eliminat orice artera de circulatie pe o zona foarte mare . Cum se gindise pasajul MB , mai " indulcea " situatia . Acum aveam o circulatie fortata pe doua directii , MB- Berceni si Sincai -Viilor .....Orice dezvoltare a orasului pe directia S-SV va creste presiunea pe aceste artere care inevitabil vor claca in scurt timp , indiferent de lucrarile actuale .
Nightwolf wrote:Cu un mic exercitiu de imaginatie .... Daca pasajul M Bravu se facea ca in planuri , si pe directia M Bravu - Brincoveanu , Big-ul se descongestiona mult , scadea din importanta . Asa cum se face acum pasajul M Bravu , avem un Big suprasolicitat , chiar si cu pasaj va fi VARZA , si un bulevard , Brincoveanu , INUTIL ca marime . Adica tipic romanesc .
.............. Daca sapi la Big, inseamna STOP din toate directiile... fa un exercitiu de imaginatie ce ar insemna Big Berceni intr-o zi de luni dimineata fara semafoare ...
Pt cei mai nelamuriti : Toata aglomeratia de pe axa M Bravu - Berceni se datoreaza parcului care a eliminat orice artera de circulatie pe o zona foarte mare . Cum se gindise pasajul MB , mai " indulcea " situatia . Acum aveam o circulatie fortata pe doua directii , MB- Berceni si Sincai -Viilor .....Orice dezvoltare a orasului pe directia S-SV va creste presiunea pe aceste artere care inevitabil vor claca in scurt timp , indiferent de lucrarile actuale .
- Budy187
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Budy187
Sper sa nu se mai inceapa niciodata pasajul, imi este dor sa vad tramvaiul 34
Sper sa nu se mai inceapa niciodata pasajul, imi este dor sa vad tramvaiul 34
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Exact asta ziceam si eu.... in plus, gandirea cu fundul a unora ne aduce in imposibilitatea de a demara in mom de fata proiecte grave de infrastructura, vitale, necesare, din cauza faptului ca nu sunt finalizate astea. Spre ex, eu din Pasaj M.B, Pasaj P.S. si Pasaj Nic. Grigorescu cu strapungerea prin spate pe la INML, il alegeam pe ultimul ....
Mircea G wrote:Nightwolf wrote:Cu un mic exercitiu de imaginatie .... Daca pasajul M Bravu se facea ca in planuri , si pe directia M Bravu - Brincoveanu , Big-ul se descongestiona mult , scadea din importanta . Asa cum se face acum pasajul M Bravu , avem un Big suprasolicitat , chiar si cu pasaj va fi VARZA , si un bulevard , Brincoveanu , INUTIL ca marime . Adica tipic romanesc .
.............. Daca sapi la Big, inseamna STOP din toate directiile... fa un exercitiu de imaginatie ce ar insemna Big Berceni intr-o zi de luni dimineata fara semafoare ...
Pt cei mai nelamuriti : Toata aglomeratia de pe axa M Bravu - Berceni se datoreaza parcului care a eliminat orice artera de circulatie pe o zona foarte mare . Cum se gindise pasajul MB , mai " indulcea " situatia . Acum aveam o circulatie fortata pe doua directii , MB- Berceni si Sincai -Viilor .....Orice dezvoltare a orasului pe directia S-SV va creste presiunea pe aceste artere care inevitabil vor claca in scurt timp , indiferent de lucrarile actuale .
Exact asta ziceam si eu.... in plus, gandirea cu fundul a unora ne aduce in imposibilitatea de a demara in mom de fata proiecte grave de infrastructura, vitale, necesare, din cauza faptului ca nu sunt finalizate astea. Spre ex, eu din Pasaj M.B, Pasaj P.S. si Pasaj Nic. Grigorescu cu strapungerea prin spate pe la INML, il alegeam pe ultimul ....
- Budy187
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Budy187
Bataia asta de joc ce asteapta ? Sa se finalizeze MB-Vacaresti, sa fie totul in ordine ca mai apoi sa se inceapa Sudului sa se f*ta iarasi traficul ??
Bataia asta de joc ce asteapta ? Sa se finalizeze MB-Vacaresti, sa fie totul in ordine ca mai apoi sa se inceapa Sudului sa se f*ta iarasi traficul ??
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ADY881
Te rog sa nu mai faci prescurtari de genul alora marcate cu rosu, ar fi mai bine, dar si mai usor de citit prescurtarile de genul celei marcate cu verde.
Nightwolf wrote:
eu din Pasaj M.B, Pasaj P.S. si Pasaj Nic. Grigorescu cu strapungerea prin spate pe la INML,
Te rog sa nu mai faci prescurtari de genul alora marcate cu rosu, ar fi mai bine, dar si mai usor de citit prescurtarile de genul celei marcate cu verde.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
E bine ca ma corectezi la o luna distanta, si doar pe mine
E bine ca ma corectezi la o luna distanta, si doar pe mine
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Daca ce zice ministrul Șova e adevărat, pe actuala alocare de fonduri europene, lucrările trebuie terminate până la sfărșitul lui 2015, chiar și cu extinderea n+3. Altfel se pierd banii.
Eu incă sper să se apuce în primăvara asta și de pasajul de la Piața Sudului.
Daca ce zice ministrul Șova e adevărat, pe actuala alocare de fonduri europene, lucrările trebuie terminate până la sfărșitul lui 2015, chiar și cu extinderea n+3. Altfel se pierd banii.
Eu incă sper să se apuce în primăvara asta și de pasajul de la Piața Sudului.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
georgica2704
Atat timp cat nu termina pasajul Mihai Bravu ar fi bine sa nu inceapa lucrarile si aici. Ar paraliza tot cartierul. Acuma nu este problema mea ca au contractat fonduri pentru o lucrare si au nu sau fost in stare sa termine alta apropiata ca locatie astfel incat sa nu blocheze tot Berceniul .
Atat timp cat nu termina pasajul Mihai Bravu ar fi bine sa nu inceapa lucrarile si aici. Ar paraliza tot cartierul. Acuma nu este problema mea ca au contractat fonduri pentru o lucrare si au nu sau fost in stare sa termine alta apropiata ca locatie astfel incat sa nu blocheze tot Berceniul .
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Se vor apuca in primavara dupa ce vor termina primul pasaj peste DB. Asta e si planul ...
Se vor apuca in primavara dupa ce vor termina primul pasaj peste DB. Asta e si planul ...
- Budy187
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Budy187
In cazul asta mai bine ar face Calea Vacaresti, bulevard pietonal cu acces permis doar riveranilor. Sunt convins ca in Germania, asa s-ar face
In cazul asta mai bine ar face Calea Vacaresti, bulevard pietonal cu acces permis doar riveranilor. Sunt convins ca in Germania, asa s-ar face
📖 Pagination options