Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura pentru sport și agrement din București

 

Topic: Parcul Liniei

142 posts, 14309 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Parcul Liniei Utilizator anonim 2

Da, spunea Ciucu ca au inceput tronsonul catre AFI. Se vede putin si in filmare ca au adunat deseurile de pe traseu. Sint poze pe pagina de Facebook a primariei sect. 6.

 


Re: Parcul Liniei mihai123

Au terminat deja caratul molozului. Calea ferata e ingropata cam 50-60 de cm in pamant si au sapat sa aduca totul la nivelul caii ferate. Mai au o portiune de 30 de metri in care nu au curatat calea ferata si la asta lucreaza acum.

 


Re: Parcul Liniei mihai123

Au inceput lucrul la alei
IMG_7249.jpeg (1.61 MB; downloaded 1523 times)
IMG_7248.jpeg (1.59 MB; downloaded 1523 times)
IMG_7250.jpeg (1.59 MB; downloaded 1523 times)
IMG_7247.jpeg (1.59 MB; downloaded 1523 times)

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Parcul Liniei Utilizator anonim 2

Poze de la sol. Ar fi frumos sa pastreze stilpii de lemn cu iedera, izolatori si fire. O lampa Noris ar completa peisajul feroviar.
Vechea idee cu citeva vagoane expuse in fata fostei gari ar fi perfect sa o puna in practica. Ar fi o atractie extraordinara si o marturie asupra trecutului.

20231011_140309.jpg (1.64 MB; downloaded 1364 times)


20231011_140329.jpg (1.62 MB; downloaded 1364 times)


20231011_140405.jpg (1.62 MB; downloaded 1364 times)


Si una de frumusete:

20231011_135833.jpg (1.47 MB; downloaded 1364 times)

 


Re: Parcul Liniei rosetti61

Cladirea garii dateaza din 1959, cand s-a constituit statia de manevra cf Cotroceni, nu stiu daca inainte a fost doar o antestatie industriala. Linia a avut trenuri de calatori numai intre 1973 si 1978, cateva perechi de trenuri spre Rosiorii de Vede, in rest a fost gara industriala, de trafic marfa, la fel ca si Dealu Spirii, desfiintata in 1987 cand se incepe trasarea arterei de trafic greu. O cladire asemantoare cu a garii a fost la bulevard, construita odata cu Fabrica de Industrializare a laptelui, care gazduia gradinita/dispensarul de intreprindere.
Arata interesant si betoniera de langa, aparuta pe la jumatatea anilor '80 si menita sa aprovizioneze cu material santierele din zona (pasaj Lujerului, ansamblurile de blocuri de pe str. Virtutii-Orsova. Prin dreptul ei era un cantar si poarta de gabarit, ar fi meritat pastrate si ele; in dreapta garii cum te uiti la ea din fata se afla un spatiu de aprovizionare cu carbuni, mi-amintesc doar liniile de decovil cu placi turnante la intersectii, liftul de incarcare probabil ca a fost demontat foarte demult.

 


Re: Parcul Liniei orex

Ehee...prin aceasta filiera se aproviziona Grozavestiul cu CLU!

 


Re: Parcul Liniei shoppy

Pai inca este posibil, de para am mai avea nevoie sa ardem pacura in buricul orasului.

 


Re: Parcul Liniei orex

Cam nu! :yes:

 


Re: Parcul Liniei shoppy

La nevoie vin cu 100m de linie ca panouri de 10m  pe vagoane si le pun direct pe pamant.

 


Re: Parcul Liniei Gabi23

De pe pagina de facebook a Primăriei Sectorului 6, postat pe 23 decembrie:
Parcul Liniei. Tronsonul 3

Vom continua amenajarea singurului parc din #Militari, așa cum am promis.
Pentru a merge mai departe, am solicitat către Consiliul General să ne aprobe să declanșăm procedura de expropriere a imobilelor de pe zona amenajării și s-au votat ieri
indicatorii tehnico-economici.
DESPRE PARCUL LINIEI. TRONSONUL 3
Suprafața totală a terenului este de 87.441 metri pătrați, iar suprafața de amenajare a parcului este de 81.290 mp.
Este cel mai lung tronson și este cuprins între strada str. Lujerului și str. Valea Cascadelor.
FUNCȚIUNI
✅️Piațetă urbană cu zonă de loisir
Pentru a putea marca unul din capetele capătul traseului, este propus un spațiu generos de loisir, care funcționează ca un punct de întâlnire. Vor fi spații ample de tranzitare, dotate cu bănci cu o structură de beton, cu un șezut de lemn și coșuri de gunoi;
✅️Rastel biciclete
Pomenada va putea fi tranzitată ușor cu bicicleta, astfel că este necesară crearea unor spații în care să fie depozitată în siguranță;
✅️Cycle Hub
Aceste puncte au ca scop crearea unor spații modulare unde să poată fi închiriate  sau cumpărate biciclete și accesorii. Tot aici, va fi amenajat un service  pentru acestea;
✅️Light Tunnel. Va marca punctele majore de intrare în parc;
✅️Zonă loisir și socializare;
✅️Zonă Cățărare
Conform tendințelor actuale, se observă o popularizare a activității de cățărare, atât ca sport de performanță, cât și ca activitate recreativă. Din acest motiv, dar și datorită amplitudinii terenului în această zonă, este propusă o zonă de cățărare;
✅️Zonă Picnic;
✅️Zonă Hamace;
✅️Fântâni de tip Wall;
✅️Zonă Street Art, unde vor fi organizate evenimente. Spațiul este dotat cu bănci și fântâni cu luciu de apă minimale, dar și cu pereți de beton, unde vor fi prezentate  exponatele;
✅️Zonă activități comerciale;
✅️Piațetă urbană;
✅️Gravity Park și Zonă Graffiti;
✅️Teren Baschet;
✅️Loc de joacă pentru copii cu suprafețe din
tartan, nisp, gazon;
✅️Zonă Gradene. Piațetă cu gradene, fântână uscată, dotată cu jeturi de apă verticale care pot fi sincronizate cu un sistem audio;
✅️Zonă grădină urbană. Este un proiect experimental, în cadrul căruia veți putea planta legume, fructe, precum căpșuni, ori flori. 2,5 metri este suprafața primită de fiecare;
✅️Zonă artă urbană
Ariștii din București își vor expune lucrările în mod gratuit. La fel și elevii școlilor de artă. Ei se vor face cunoscuți, iar voi vă veți bucura de frumos;
✅️Zonă Expoziție CFR
Aici vor fi organizate evenimente, workshopuri, expoziții în aer liber, care vor avea ca temă principală Istoria Căilor Ferate Române.
Se vor putea aduce exponate de tip “Locomotive” istorice, panouri informative despre istoria Căilor Ferate Române.
La final, ne vom bucura de cel mai lung parc din Europa, la noi, #acasă, în 6, de peste 4,2 km🙂
Facem treabă în #Sectorul6!
Iată cum arată în prezent terenul viitorului parc: plin de gunoaie, mașini parcate, noroaie...deocamdată, nu a intrat în administrarea noastră
9.jpg (374.77 KB; downloaded 781 times)
8.jpg (334.15 KB; downloaded 781 times)
7.jpg (513.54 KB; downloaded 781 times)
5.jpg (309.91 KB; downloaded 781 times)
6.jpg (487.53 KB; downloaded 781 times)
1.jpg (791.34 KB; downloaded 781 times)
4.jpg (633.09 KB; downloaded 781 times)
2.jpg (678.77 KB; downloaded 781 times)
3.jpg (477.24 KB; downloaded 781 times)

 


Re: Parcul Liniei ByOnu

De pe pagina primarului de sector.

Ciprian Ciucu
28 martie la 16:22

Ce ziceți? O luăm, o recondiționăm și o ducem în Parcul Liniei? Are 8m lungime și 20-25t greutate.
În memoria liniei ferate, pusă de noi la conservare?
419487416_10161982170654203_7534984685927819921_n.jpg (288.29 KB; downloaded 393 times)
420518033_10161982168664203_2025469419162755005_n.jpg (357.8 KB; downloaded 393 times)

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Parcul Liniei ADK

Oi fi eu cu vechiturile, dar în aceste cazuri - are vreo legătură cu fosta linie?

Unde există locomotiva? despre ce preț este vorba? operatorului nu-i mai trebuie și îl vinde/donează? la ce costuri ar duce o eventuală restaurare, transportul și fixarea acestuia? așa doar să fie acolo prezent, la cine știe ce preț, nu știu cât are un rost...

 


Re: Parcul Liniei ByOnu

Locomotiva este a CFR si este fotografiata in remiza speciala din Mogosoaia. Deci, probabil, PS6 este deja in contact cu CFR. CFR poate chiar sa o doneze, existand mecanismele legale.

Costurile sunt infime. Daca nu pun o locomotiva, candva tot vor pune ceva statuie aiurea care va costa bani.

Nu stiu, insa, cata legatura sa aiba LDM cu linia din Militari, dar tot este pe aproape.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Parcul Liniei ADK

Nu sunt contra expunerii acestuia, mai ales dacă cealaltă variantă ar însemna casarea (cu atât mai mult unui bun cu potențial istoric), ba chiar încerc să susțin astfel de inițiative dacă aceste exponate ar putea aduce mai mult interes zonelor expunerii acestora (cum a fost cu tramvaiele Duewag la McD, acum s-ar putea repeta cu T4R, ori un alt exemplu ar mai fi locomotiva aburoasă din parcul Tineretului, unde prezența acestuia mai scoate copiii la joacă în epoca digitalizării).

De statui eu unul cel puțin sunt sătul, cu toate că aceste marmure ar avea importanța lor, dar trebuie să mai schimbăm "decorul" zonelor și cu altceva, mai ales din istoria mai recentă, nu doar poeți oriunde te duci, poate eroi da.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura pentru sport și agrement din București  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422365 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use