Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ

503 posts, 56100 views
 
Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36
 
 

📖 Pagination options
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ andrei11

Da, soluţia pe care  o susţii e clară, inerzis TOTAL cu maşina personală pe acolo...Când o să ai nevoie de maşină peronală o să-ţi dai seama că soluţia găsită de tine e proastă. Apropo, pe Moşilor vechi sunt respectate indicatoarele auto ( sens interzis, etc ) ?

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ WT_fan06

Unde a susținut colegul interzicerea TOTALĂ a mașinii? Eu văd doar că a arătat un colaj. Care spune mai mult decât ar spune 1000 de soluții, pentru că acest colaj reprezintă încă un exemplu pe care să-l urmezi sau să-l eviți.

https://www.facebook.com/urbancyclingins ... PZCXJ3Rl

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ andrei11

Păi să ne spună - de exemplu -  cu câte maşini / oră ar fi de acord pe Magheru, etc ( într-o zonă aglomerată ) ca să ştim ce gândire adoptăm.  Cu cât mai puţine  benzi, cu atât mai puţine maşini. Problema e rezolvată definitiv dacă sunt 0 ( zero ) benzi. Circulaţia interzisă.
Să lăsăm toate străzile cu o bandă de circulaţie / sens.  Nu ne mai batem capul cu diverse calcule.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ WT_fan06

Orașul are artere diferite cu roluri diferite. Dacă prin reducerea benzilor carosabile și investirea în mijloace alternative potențezi o zonă, categoric ar trebui făcut asta. Magheru NU este o autostradă ca să aibă 4 benzi pe sens, în timp ce pietonii dau în gropi printre clădiri și magazine dezolante.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ Costin

Magheru e moartea pasiunii pentru orice pieton. Calea Victoriei are mult mai multe atractii.


Oare de ce?

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ Utilizator anonim 2

Colajul ala e o mizerie, o manipulare ordinara si o piatra azvirlita in apa pentru…a face valuri.
Se vede clar ca ultima imagine e obtinuta cu ocazia unei eveniment special. In mod normal nu au ce cauta atitia oameni pe plaja. Iar prima fotografie, cu traficul rezonabil considerat “problema”, poate fi facuta intr-o zi cu trafic redus, duminica sau in alta zi de sarbatoare.

Am inteles: masini = rau, biciclete = bine, ca pentru prosti. Nu trebuie mincat rahat cu fotografii trucate, e nedemn. Iar pentru activistii biciclisti sau de alte soiuri am numai dispret daca se preteaza la asa ceva.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ WT_fan06

Există mai multe feluri de a interpreta colajul. Depinde ce a înțeles fiecare.

Unii ar zice "mașini = rău, colajul denaturează realitatea, activiștii mint publicul. Activiștii se fac de râs cu asemenea trucaje ieftine."

Eu în schimb contemplez, admir și mă gândesc ce "frumos" este să deschizi geamul cu vedere la plajă și la mare, pardon, la autostrada cu 5 benzi ce reprezintă efectiv o barieră fizică pentru cetățean, iar sub acel colos de beton în loc să existe plajă cu nisip, există o văgăună. Ce "splendid" este să inspiri poluarea generată de acel colos, taman când credeai că poți respira briza mării și aerosolii. Un "triumf" al urbanismului, al calității vieții, al turismului, al economiei, etc.

Câte probleme a rezolvat și câte probleme a creat această soluție? Cine de aici ar vrea să se mute în apartamentele din care au fost făcute pozele?

PS: Ca o părere personală, nu văd legătura dintre colaj și biciclete. Doar pentru că o pagină are "cycling" în nume nu înseamnă nimic. Există și o pagină "Metrou Ușor", unde nu se abordează strict tematica sistemelor de metrou ușor, ba chiar aș spune că acele sisteme sunt în minoritate pe acea pagină care se axează pe un "scope" mult mai larg. La fel și la cei cu "cycling".

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ essco

WT_fan06 wrote here:
Unde a susținut colegul interzicerea TOTALĂ a mașinii? Eu văd doar că a arătat un colaj. Care spune mai mult decât ar spune 1000 de soluții, pentru că acest colaj reprezintă încă un exemplu pe care să-l urmezi sau să-l eviți.

https://www.facebook.com/urbancyclingins ... PZCXJ3Rl

Incorect.
Colajul ala e asa:
- prima poza ne este prezentata ca "problema"; in realitate, nu exista absolut nicio problema acolo, traficul este mai mult decat decent.
- celelalte doua poze, din moment ce prima nu este adevarata, nu au nicio relevanta in logica exercitiului.

La noi, realitatea este ca in a treia poza, fara ca a doua poza sa se fi intamplat vreodata in Romania.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ cosminduru

Bineînțeles că este o problemă. Un bulevard cu 3 benzi pe sens într-o stațiune turistică ESTE o problemă, fiindcă distruge orice fel de activitate plăcută și recreațională, induce poluare, atât particule cât și fonică, nu este ceva de dorit când stai să sorbi o cafea liniștit. Avem și noi așa ceva la Mamaia, oribil. Dealtfel cine are apartamente la șosea acolo este doomed, nici nu poți să dormi.

Stațiunile frumoase și plăcute au drumuri foarte foarte restricționate, dacă nu sunt complet pietonale atunci sunt limitate drastic la 30 și cu o bandă, hai două.
Cine vrea să vâjâie are autostrăzi paralele care nu intră prin stațiune

Vorbind de orașe care nu sunt strip la plajă, iarăși.. centrele cele mai frumoase sunt pietonale, sau cel mult shared. Sevilla este un exemplu, este atât de frumos acolo și mașinile intră, dar foarte limitat și viteză redusă. Cum or putea în Sevilla să se înțeleagă pietoni, biciclete, tramvai, trăsuri, trotinete, mașini, nu știu..  și noi ne cramponăm de mai multe benzi mai multe parcări..

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ ByOnu

https://facebook.com/reel/265679386249254

Hei! Uite aici exemplu ireprosabil! Negoita a lansat o provocare tuturor primarilor din Romania - ce primar din tara construieste cele mai multe piste de biciclete si creste cel mai mult suprafata verde / cap locuitor.

:applause:  :applause:  :applause:  :applause:  :applause:

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ cris_m

Da da, acelasi primar care a declarat razboi total spatiilor verzi (copaci, garduri, parcuri), punand pavele, borduri, tartan si alte mizerii pentru a face "frumos" sectorul...

 



Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ andreiiul

O provocare mai utila pt oras nu gasea. Mai bine zicea, hai sa facem scoli, parcuri sau gradinite. Chiar nu pot sa inteleg aceasta obsesie pt transportul auto al primarilor de la 3 si 4. Singurul care poate ii va raspunde acestei provocari stupide este Baluta, restul cred ca ii vor da ignore.
Dar, prinde bine la electoratul iubitor de masini.

 


Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ ByOnu

....
20230928_065625.jpg (256.02 KB; downloaded 505 times)
20230928_070401.jpg (779.84 KB; downloaded 505 times)
20230928_065510.jpg (333.87 KB; downloaded 505 times)
20230928_065630.jpg (388.41 KB; downloaded 505 times)
20230928_065822.jpg (314.17 KB; downloaded 505 times)
20230928_065639.jpg (231.47 KB; downloaded 505 times)
20230928_065446.jpg (312.88 KB; downloaded 505 times)
20230928_070653.jpg (674.03 KB; downloaded 505 times)
20230928_070140.jpg (695.01 KB; downloaded 505 times)
20230928_070955.jpg (656.55 KB; downloaded 505 times)

 


Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421279 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use