Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare linii de tramvai (2022 - 202x)

 

Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului

116 posts, 16557 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului SirVlady

Știe cineva dacă a apărut pe undeva în spațiul public relansarea procedurii de achiziție pentru loturile 1 și 2? Întreb deoarece eu unul nu am văzut nimic în acest sens, iar în același timp în conferința de presă din data de 9.11, Primarul General susținea la acea dată că săptămâna viitoare (rog deosebită atenție) se relansează procedura de achiziție pentru respectivele loturi, iar de atunci și până acum nu am văzut absolut nimic, doar lansarea unei proceduri de achiziție pentru supravegherea lucrărilor la toate șantierele (inclusiv pe loturile neofertate). Mă îndoiesc că se așteaptă ghidul de finanțare pe bani europeni din exercițiul financiar 2021-2027, în condițiile în care au putut lansa anul trecut licitația pentru cele 15 loturi de la acel moment fără o sursă stabilită de finanțare.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului PTMZ

Cele 4 loturi anulate (1, 2, 13 si 15) nu au fost inca relansate. Datele pot fi consultate in SEAP cu privire la licitatiile lansate de PMB.

Sunt 3 posibilitati principale:
- ori responsabilii din PMB nu isi fac treaba si nu au terminat de actualizat datele
- ori licitatia a fost, de fapt, transmisa deja pentru publicare, dar e blocata la ANAP
- ori se asteapta o revizuire a traseului de pe Calarasilor, cum se intentiona anterior, dar atunci nu are absolut niciun sens sa tot anunti cu surle si trambite relansarea loturilor anulate.

Sigur, or mai putea fi si alte cauze pe care nu le cunoastem sau intuim.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

Mai degraba e vreun blocaj la ANAP ca n-ar fi prima data cand se intampla.

 


Re: Ştiri şi articole din presă ANTENA

Din loturile 3, 5 si 6 se poate forma un traseu inelar, dar e drept, mult mai scurt. Interesant.
De ce nu, 6+16, pe model 1+10 ... ?

 


Re: Ştiri şi articole din presă alexm

zapacitu wrote here:
Tencuiala seismica mai mult ca sigur. Pana nu cade o bucata de grinda sa se surpe sina, nu ne lasam.

Si nu vad in mod special o problema ca inchizi Podu Constanta. Exista Poligrafiei. Exista centura. Exista Sisesti. Exista "OMIDA" atat de draga noua ;) Lipseste legatura cu Crangasi/Constructorilor sau Racordarii/Laminorului-Giulesti/Sabareni, insa asa viaducte sigur sunt foarte scumpe. La Carpati cred ca o luna de lucru sustinut ar fi suficient pentru refacerea structurii, suficient cat sa poti deschide benzile la sol ziua si sa lucrezi noaptea la finalizare. Unde au mai fost astfel de lucrari "inghesuite" intotdeauna au inchis benzile adiacente liniei la "renovare", deci nu cred ca realise ne putem astepta sa lase traficul pe "laterale" cat lucreaza la linia de tramvai.

Totusi una peste alta, in ciuda argumentelor de mai sus, nici eu nu cred ca nu vor inchide mai mult de un sens la un moment dat. Mai mult din cauza depoului RATB decat din alte motive, cu toate ca si asta poate fi gestionat.


Nu cred ca stai in zona. Si asa traficul este gatuit in fiecare zi, daca incep sa lucreze la liniile de tramvai macar sa se sincronizeze cu deranjul care va fi facut de M6. Dimineata pe sos Chitilei coada incepe cu cca 800m inainte de intersectia cu Bucurestii Noi, si asta in conditiile actuale. Sisesti sau Poligrafiei sunt la fel de aglomerate. Pacat ca nu a avut nimeni interes de zona asta astfel incat sa gaseasca o alta varianta de iesire in afara de Podul Constanta (un pasaj peste liniile de cale ferata spre Cale Giulesti eventual).

 


Re: Ştiri şi articole din presă shoppy

CFR Infrastructură a mai adăugat și armătură la pilele pasajului, nu doar tencuială.

Anunțase Clotilde un nou pasaj auto de pe strada Parcului.

 


Re: Ştiri şi articole din presă cris_m

Referitor la noua licitație, s-a mai schimbat ceva sau doar au relansat loturile? De asemenea, ce naiba fac timp de 8 (OPT) luni?

 


Re: Ştiri şi articole din presă idk_vlad

Trebuiau să spargă lotul 1 în două, deoarece am o presimţire că se va repeta faza de anul trecut. Modernizăm şi noi 40-ul în 2068...  :lol:

 


Re: Ştiri şi articole din presă punmeister

cris_m wrote here:
S-a mai schimbat ceva sau doar au relansat licitatiile? De asemenea, ce naiba fac timp de 8 (OPT) luni?

Termenul de evaluare tehnica oricum e orientativ.

 


Re: Ştiri şi articole din presă serbanandrei

Termen evaluari : 0.10.2024 ???  De ce le trbuie atat ?  Pai cu licitatie si lucrare ne ducem in 2025 la sfarsit. Zici ca contruiesc o nava spatiala de le trebuie atat.  Ce evalueaza  9 luni . Nu stiu cum arata tot tronsonul .???

 


Re: Ştiri şi articole din presă deprodio

Ți s-au spus mai sus că e un termen orientativ🙄

 


Re: Ştiri şi articole din presă DocOctavius

O fi el orientativ dar ca orice bugetar serios nu face nimeni nimic până pe 29/9 dacă termenul este 1/10

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului PTMZ

Termenul limită pentru evaluări (tehnică și financiară deopotrivă) este orientativ în sensul în care nu există consecințe în caz că acesta se depășește (au fost atâtea cazuri). E pus acolo doar așa, ca să fie și să dea o oarecare marjă de activitate pentru autoritatea contractantă.

De văzut ce se va întâmpla în final.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului Puss in Boots

Ca sa nu deschid toate paginile, s-a dat vreo sapa pe undeva?

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare linii de tramvai (2022 - 202x)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420528 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use