Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare linii de tramvai (2022 - 202x)

 

Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului

115 posts, 14998 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Mie mi se pare decenta impartirea actuala a subiectelor, fiecare bulevard sau set de străzi complementare cu subiectul lui.

Pentru treaba cu licitatie, anunturi SICAP / licitatii / contestatii / atribuire / contract etc., cred ca avem nevoie de niste voluntari care sa scrie aceste informatii in zona discutiilor fiecarui subiect in parte -- intr-un format unitar si curat.

E doar o idee.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului V2A

Dintre cele 11 loturi pentru care s-au depus oferte, singurul rămas neatribuit este lotul 4 (reabilitare sistem rutier pe arterele Sfântul Constantin, Strada Ionel Perlea, Strada Grigore Cobălcescu și traseul de pe B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii”, lungime traseu 6,700 km cale dublă linie curentă), unde nu s-a încheiat, încă, evaluarea financiară. Unicul ofertant a fost asocierea TANCRAD (lider) - CONSTRUCȚII ERBAȘU.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului SirVlady

Primarul General a anunțat în cadrul conferinței de presă de astăzi că s-au semnat contractele pentru toate cele 11 loturi de linii de tramvai pentru care s-au depus oferte. Acesta a mai menționat că urmează relansarea procedurii de achiziție pentru cele 4 loturi unde nu s-au depus oferte, acestea fiind comasate în două loturi.

Detalii aici: https://fb.watch/octeZTt8Ro/.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Buna harta aceea cu reteaua, plina de greseli, sper sa nu se ia dupa ea.

 


Re: Ştiri şi articole din presă shoppy

Il inchide si gata, la Pasajul Carpati o sa fie distractie.

 


Re: Ştiri şi articole din presă zapacitu

Idem: "il inchide si gata".

 


Re: Ştiri şi articole din presă Costin

Lotul cu Carpati e inca in evaluare conform articolului. Si sunt curios CUM se reabiliteaza pasajul - doar ce e "pe jos" (asfalt, linie tramvai) sau au gasit o solutie sa faca o lucrare unitara? Ca pasajul efectiv e al CFR.

 


Re: Ştiri şi articole din presă cris_m

Ca la toate lucrarile se schimba doar linia de tramvai. Similar cu ce a fost pe ex-Milea.

 


Re: Ştiri şi articole din presă shoppy

Imposibil de inchis, este ca si cum ai inchide Chitila si Bucurestii Noi, pasajul s-a consolidat deja, sigur o sa fie doar la nivelul asfaltului, dar blocajele care o sa iasa...

 


Re: Ştiri şi articole din presă cris_m

In privinta pasajului, s-a sonsolidat sau doar s-a facut tencuiala seismica?  :roll:

 


Re: Ştiri şi articole din presă zapacitu

Tencuiala seismica mai mult ca sigur. Pana nu cade o bucata de grinda sa se surpe sina, nu ne lasam.

Si nu vad in mod special o problema ca inchizi Podu Constanta. Exista Poligrafiei. Exista centura. Exista Sisesti. Exista "OMIDA" atat de draga noua ;) Lipseste legatura cu Crangasi/Constructorilor sau Racordarii/Laminorului-Giulesti/Sabareni, insa asa viaducte sigur sunt foarte scumpe. La Carpati cred ca o luna de lucru sustinut ar fi suficient pentru refacerea structurii, suficient cat sa poti deschide benzile la sol ziua si sa lucrezi noaptea la finalizare. Unde au mai fost astfel de lucrari "inghesuite" intotdeauna au inchis benzile adiacente liniei la "renovare", deci nu cred ca realise ne putem astepta sa lase traficul pe "laterale" cat lucreaza la linia de tramvai.

Totusi una peste alta, in ciuda argumentelor de mai sus, nici eu nu cred ca nu vor inchide mai mult de un sens la un moment dat. Mai mult din cauza depoului RATB decat din alte motive, cu toate ca si asta poate fi gestionat.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului Costin

Aici am impartit tronsoanele in functie de linia de care apartin (deci, asa cum am mentionat anterior, nu dupa impartirea artificiala a primariei, pe loturi, ci una ceva mai "naturala", cel putin pentru cei care cunosc liniile de tramvai in cauza). Orice pareri sunt binevenite (mai ales daca observati greseli).

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului 1689

Impartirea pe loturi permitea urmarirea mai usoara a progresului fiecarui proiect si/sau compararea modului in care isi respecta obligatiile diferitele firme contractante.

Daca acum Bucurestiul este dat peste cap de o lucrare de nici doi km si care afecteaza un singur sens de circulatie, asteptati sa vedeti ce va fi cind jumatate de Bucuresti va fi scormonit…

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului Costin

Pe de-o parte, inainte subiectele nu erau impartite dupa nici un criteriu, erau toate la gramada, deci acest gen de informatie nu s-a pierdut o data cu reorganizarea.

Pe de alta, insa, observatia este corecta. Informatia lipseste si este de interes. Ma gandesc ca putem crea un topic dedicat pentru raportat progresul, pe loturile primariei. Eventual cu linkuri catre subiectele si/sau subforumurile care corespund fiecarui lot. Ma mai gandesc...

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare linii de tramvai (2022 - 202x)  • 
Choose destination

Since our 2246 forum members have written 417215 posts in 5194 topics and 507 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use