Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare linii de tramvai (2022 - 202x)

 

Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

96 posts, 12166 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Cale dubla inseamna doua sensuri paralele de tramvai - doua perechi de sine. Pe doua sine merge tramvai intr-un sens, pe celelelate doua merge tramvai in celalat sens.

Pe Dristorului ai loc de tramvai pe ambele benzi, la fel cum ai loc pe Calea Mosilor veche sau pe Mantuleasa sau pe Calea Calarasilor intre Traian si Mantuleasa sau chiar pe Traian. Nu e mai ingusta Dristorului.

Da, nu e "reabilitare a sinei" ci "reabilitare a sistemului".

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului Costin

1689 wrote here:
Pina la urma pe Dristorului se face cale dubla ?!

Lot 15: “Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului intre B-dul Camil Ressu si Strada Baba Novac”, lungime traseu 0,220 km cale dublă linie curentă:

https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Studiind partile desenate ale proiectului facut de STB, va ramane tot cale simpla, pe acelasi amplasament. Este doar o banala inlocuire a sinei. Nu vine la pachet cu imbunatatiri rutiere...

Este o eroare in titlul proiectului primariei, nu este cale dubla.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului Saint666

Si nici la intersectia dintre Bd. Basarabia si Bd. Chisinau nu se monteaza macaz dinspre Chisinau spre Pta. Muncii, ramane doar cum e acum (dinspre Republica spre Chisinau).
Statia Patinoar ramane tot pe un amplasament aproape identic cu cea actuala (la sub 300m distanta de cea din fata stadionului National). In timp ce pana la statia de la Pta Muncii sunt aproape 800.  
Consider ca ar fi trebuit mutata langa intersectia cu str. Campia Libertatii pentru a mai reduce inegalitatea distantelor dintre statii.
Pacat ca nu se profita de ocazie pentru a se face imbunatatiri punctuale ale retelei..

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

...

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Sa vedem daca reusesc sa respecte termenul actual pentru  depunerea ofertelor (dupa ce l-au amanat de 2 ori), sa vedem cat o sa le ia evaluarea lor si cat o sa dureze etapa contestatiilor.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului alchimistul

Sunt in stare sa pun pariu ca se vor apuca de segmentele de linie "usoare", unde sa nu deranjeze prea mult traficul auto. Parca vad ca se vor apuca mai intai de bucata dintre Complex Titan si Fizicienilor, unde personal mi se pare o prostie imensa ca nu se iau in calcul operatiuni de reabilitare a ceea ce este deja modernizat. Sper sa ma insel.
Prin 2003 asistam la reabilitarea liniei 32 si ritmul de aproximativ 1 statie pe luna parea extrem de lent la vremea aceea. Uitandu-ma inapoi, imi dau seama ca era absolut rezonabil, considerand ca intre Chirigiu si Unirii au refacut bulevardul de la zero, cu toate retele de utilitati. Nu cred, sincer, la cum se misca lucrurile, ca vom circula pe vreo portiune reabilitata pana la finalul mandatului actual. Din nou, sper sa ma insel. Dupa 20 de ani, ritmul reabilitarilor din 2002-2007 pare o poveste frumoasa si ramane un etalon greu de depasit

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului SirVlady

Cumva lotul 3 este tronsonul dintre Nerva Traian și Eroii Revoluției? Nu apare menționat deloc în procedura de achiziție și sigur nu poate fi vorba de tronsonul Barbu Văcărescu - Alexandru Șerbănescu.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului V2A

Lotul 3 trebuia să fie tronsonul Barbu Văcărescu - Alexandru Șerbănescu, până la Pasajul Băneasa.
Tronsonul Nerva Traian - Eroii Revoluției este inclus în lotul 1, care nu a avut ofertanți. Face parte din traseul propus pentru accesul și retragerea liniei 40 la dep. Giurgiului.

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului SirVlady

O, ce veste minunată… Poate se gândesc și ei să urgenteze relansarea licitației pentru loturile anulate, dar cu termeni mai realiști de execuție. Acum chiar nu mă mai miră de ce nu s-a gândit nimeni să oferteze pentru lotul 1. :evil:

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Pai le-a intrat morcovul ca nu sunt gata si acum forteaza lucrurile, poate-poate apare vreun fraier sa ia contractul....

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului General_Katana

zapacitu wrote here:
Cale dubla inseamna doua sensuri paralele de tramvai - doua perechi de sine. Pe doua sine merge tramvai intr-un sens, pe celelelate doua merge tramvai in celalat sens.

Pe Dristorului ai loc de tramvai pe ambele benzi, la fel cum ai loc pe Calea Mosilor veche sau pe Mantuleasa sau pe Calea Calarasilor intre Traian si Mantuleasa sau chiar pe Traian. Nu e mai ingusta Dristorului.

Da, nu e "reabilitare a sinei" ci "reabilitare a sistemului".


La cum arata zona Lizeanu de 20 de ani, asta cu reabilitarea sistemului suna a fix ce a spus un user pe aici "vor ataca zonele usoare". Adica pe scurt umflarea facturii pe portiuni usoare si taiatul panglicii la anul pe la alegeri pe criteriul "am zis, am facut ... de ochii lumii".

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului 1689

ByOnu wrote here:
Studiind partile desenate ale proiectului facut de STB, va ramane tot cale simpla, pe acelasi amplasament. Este doar o banala inlocuire a sinei. Nu vine la pachet cu imbunatatiri rutiere...

Este o eroare in titlul proiectului primariei, nu este cale dubla.

Cit de cretini pot sa fie sa nu foloseasca sansa asta pentru a crea un capat de urgenta in ambele sensuri (care se va dovedi util cit de curind, daca se-ncepe marea bulibaseala cu pasajele de la Vitan & co ) ?!??

 


Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Reluăm licitația pentru reabilitarea liniilor de tramvai pentru loturile 1 și 15, unde nu s-au prezentat ofertanți, în acest sens fiind actualizați în ședința de astăzi a Consiliului General al Municipiului București indicatorii tehnico-economici.
🟢 LOT 1 - Reabilitare sistem rutier pe Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan, lungime traseu 18 km, cale dublă linie curentă, acces și retragere, în valoare totală estimată de 918.119.437,29 lei fără TVA.


Scuze eu, dar nu inteleg. PMB < insista > cu licitarea unui singur lot de 18km lungime?

Nu zicea Primarul ca vor sectiona lotul acesta masiv in 2+? Pentru ca asta ar fi unul dintre motivele neparticiparii companiilor la licitatie ..? Mai mult, zicea ca "analizeaza" mutarea sensului spre est de pe Calarasi pe Matei Basarab (nu ca as sustine propunerea).

Alte vorbe goale, fara substanta si netranspuse in realitate din partea celor mai inalti oficiali ai PMB.

Nivelul de amatorism al declaratiilor oficiale este ... voiam sa zic scandalos. Dar, este ce este. Nu mai am putere si nu cred ca mai vreau sa inteleg ce-i in capul lor si ce e in spatele usilor inchise de pe Elisabeta.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare linii de tramvai (2022 - 202x)  • 
Choose destination

Since our 2192 forum members have written 411809 posts in 5169 topics and 504 subforums.

 

© 2009 - 2023 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use