Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
51 posts, 4281 views
📖 Pagination options
-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
orex
Mare prostie planificarea si edificarea gabioanelor astora, aici, la Oarda!
Mare prostie planificarea si edificarea gabioanelor astora, aici, la Oarda!

-
- cris_m
- Moderator forum
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
cris_m
Mi se pare suspect de inalt pasajul peste CF si totodata ineficient sa faci rampa cu balast la o asemenea inaltime...
orex wrote here:
Avans lot Aktor!
Mi se pare suspect de inalt pasajul peste CF si totodata ineficient sa faci rampa cu balast la o asemenea inaltime...
-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
orex
E vorba despre metoda supratraversarii aleasa de Aktor peste CF Teius! E de tip VTR (VerbundTragerRost - grinzi otel-beton)! Si asa, daca baga gaz, in 2 luni, corpul terasamentul e la nivelul scontat, numai s-o faca!
E vorba despre metoda supratraversarii aleasa de Aktor peste CF Teius! E de tip VTR (VerbundTragerRost - grinzi otel-beton)! Si asa, daca baga gaz, in 2 luni, corpul terasamentul e la nivelul scontat, numai s-o faca!
-
- cris_m
- Moderator forum
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
cris_m
Parapetele acela maro ramane acolo definitiv? Nu trebuia scos inainte de a da drumul la circulatie pe pod?
orex wrote here:
Gata! S-a reluat circulatia pe DN 1, pe pasajul de la A I Nord, pe ambele sensuri!
Parapetele acela maro ramane acolo definitiv? Nu trebuia scos inainte de a da drumul la circulatie pe pod?
-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
-
- cris_m
- Moderator forum
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
cris_m
Ciudat, nu am mai vazut modelul asta de tablier pana acum. Mi se pare cam nepractic cu marginea asta.
Ciudat, nu am mai vazut modelul asta de tablier pana acum. Mi se pare cam nepractic cu marginea asta.
-
- shoppy
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Este foarte practic pentru ca este asamblat din piese simple cumparate toate la lungime sau suprafata si pretabile la sudura automata, ar fi trebuit sa-l vopseasca inainte de PIF dar se poate si mai incolo.
Este foarte practic pentru ca este asamblat din piese simple cumparate toate la lungime sau suprafata si pretabile la sudura automata, ar fi trebuit sa-l vopseasca inainte de PIF dar se poate si mai incolo.
- Cristi N
- Membru Gold
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Cristi N
Pasajul nu va fi vopsit, otelul folosit este unul rezistent la intemeperii care nu necesita vreo protectie suplimentara: Corten
Pasajul nu va fi vopsit, otelul folosit este unul rezistent la intemeperii care nu necesita vreo protectie suplimentara: Corten
-
- shoppy
- Membru Silver
-
Posted:
-
-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
orex
Daca erai atent, E81 are acelasi tip de tablier, la supratraversarea A 10, la iesirea din Lancram spre Alba Iulia, facut fix de aceeasi italieni de la MAEG pentru ”pizzeri”!
PS
Urat, frumos e mult mai trainic, in timp, un pod metalic (COR-TEN) decat unul din beton!
cris_m wrote:
Ciudat, nu am mai vazut modelul asta de tablier pana acum. Mi se pare cam nepractic cu marginea asta.
Daca erai atent, E81 are acelasi tip de tablier, la supratraversarea A 10, la iesirea din Lancram spre Alba Iulia, facut fix de aceeasi italieni de la MAEG pentru ”pizzeri”!
PS
Urat, frumos e mult mai trainic, in timp, un pod metalic (COR-TEN) decat unul din beton!
-
- shoppy
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Este normal ca producatorul sa spuna ca e cel mai cel, solutia se alege dupa mai multe criterii, daca se construiesc mai multe atunci trebuie luate in considerare conditiile de pe intreg tronsonul de autostrada, daca era din grinzi de beton prefabricate acestea trebuiau transportate, daca era beton turnare in site s-ar fi blocat traficul pe dedesubt cat timp ar fi stat reazemele temporare, asa metalic s-au transportat subansamble mai mici dar a trebuit o macara mai mare pentru ca s-a plasat toata structura dintr-o data.
Ce a iesit arata supra optimizat, industrial, simplist, lipsit de imaginatie, colturos si improvizat, in plus sunt mai multe, neaparat sa le vopseasca ca sunt urate ca un ***** pe o masa de biliard.
Este normal ca producatorul sa spuna ca e cel mai cel, solutia se alege dupa mai multe criterii, daca se construiesc mai multe atunci trebuie luate in considerare conditiile de pe intreg tronsonul de autostrada, daca era din grinzi de beton prefabricate acestea trebuiau transportate, daca era beton turnare in site s-ar fi blocat traficul pe dedesubt cat timp ar fi stat reazemele temporare, asa metalic s-au transportat subansamble mai mici dar a trebuit o macara mai mare pentru ca s-a plasat toata structura dintr-o data.
Ce a iesit arata supra optimizat, industrial, simplist, lipsit de imaginatie, colturos si improvizat, in plus sunt mai multe, neaparat sa le vopseasca ca sunt urate ca un ***** pe o masa de biliard.
-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
orex
Sa fim seriosi, nici nu bagi de seama acest neajuns, ca pasager, daramite ca ”sofer”, al unui autovehicul , cat de repede treci prin zona. 43 s daca se respecta viteza legala de 60 km/h, cat e limitata pe acest segment de drum!
Calculul l-am facut la o latime a autostrazii de min. 26 m!
Sa fim seriosi, nici nu bagi de seama acest neajuns, ca pasager, daramite ca ”sofer”, al unui autovehicul , cat de repede treci prin zona. 43 s daca se respecta viteza legala de 60 km/h, cat e limitata pe acest segment de drum!
Calculul l-am facut la o latime a autostrazii de min. 26 m!
-
- shoppy
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Deschiderea este 60m ca nu este perpendicular pe autostrada, si problema este pentru cei care circula pe autostrada ca vezi ditai tabla masiva si nevopsita, si mai ales ca sunt mai multe.
Deschiderea este 60m ca nu este perpendicular pe autostrada, si problema este pentru cei care circula pe autostrada ca vezi ditai tabla masiva si nevopsita, si mai ales ca sunt mai multe.
pod.jpg (362.11 KB; downloaded 1700 times)
-
- orex
- Membru Silver
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
orex
Din cate am constatat pasajul peste A 10 al E81, la Lancram, are acelasi dimensiuni. Ai vreo emotie sa treci pe sub el, chiar asa rustic cum arata?!
Din cate am constatat pasajul peste A 10 al E81, la Lancram, are acelasi dimensiuni. Ai vreo emotie sa treci pe sub el, chiar asa rustic cum arata?!

Pod Lancram E 81 peste A10.png (1.27 MB; downloaded 1680 times)
📖 Pagination options