Parent forum: Inițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene

 

Topic: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale

379 posts, 23144 views
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19
 
 

📖 Pagination options
  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale PTMZ

Decizia nr. 293 a CNSC.
Într-adevăr, ambele contestații au fost respinse. Cea depusă de Bozankaya a fost respinsă pe motivul lipsei de interes, iar cea depusă de Astra pe motiv că este tardivă:
Decizie_293.pdf
Decizie_293.pdf (83.29 KB; downloaded 47 times)

 


  • Author: deprodio
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale punmeister

Plangere la CAB sau semnare cu PESA. Ramane de vazut.

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale Puss in Boots

Cat timp au pt CAB? Cand s-ar putea semna cu Pesa?

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale PTMZ

Scrie în decizie, 10 zile de la comunicare e termenul în care se pot depune plângerile.

Cât despre datele de semnare cu PESA, vorbim de prea multe variabile ca să putem susține un termen cu siguranță. Tura trecută, plângerile au fost soluționate în mai puțin de o lună, dar timpul mediu este cam de 2 luni, din ce am observat. Dacă se depun plângerile și nu se modifică nimic, în aprilie-mai, realist vorbind, ar trebui să avem contractele semnate. Dacă se cer alte reevaluări (deși mă îndoiesc că se va admite vreun recurs, fiind pe excepții), atunci termenul din viziunea mea ar fi undeva la mijlocul verii.

Evident, cea mai fericită situație ar fi să nu depună nimeni plângere și să avem contractele semnate luna viitoare.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale PTMZ

Motivarea deciziei CNSC:
decizie contestatii dupa reevaluare.pdf
decizie contestatii dupa reevaluare.pdf (1.41 MB; downloaded 51 times)

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale PTMZ

Se pare că mai așteptăm. Bozankaya a depus o plângere la Curtea de Apel București:
Plangere impotriva Deciziei CNSC.pdf
Plangere impotriva Deciziei CNSC.pdf (1008.35 KB; downloaded 41 times)

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale PTMZ

O ședință de judecată a fost programată pe 16 martie.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale PTMZ

Cauza a fost amânată, dar nu s-a fixat data noii ședințe.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale PTMZ

A fost actualizata soluția, iar noul termen fixat este 13 aprilie:
Ora estimata: 09:00
Complet: 8-Completul 2 recurs achiziţii publice
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: În vederea depunerii Decizii nr. 2732/2021 pronunţată de Curtea de Apel Bucureşti- Secţia a IX-a contencios administrativ şi fiscal în dosarul nr. 7413/2/2021, amână cauza pe fondul plângerii. Admite capătul de cerere având ca obiect suspendarea procedurii de atribuire /a executării contractului de achiziţie publică până la soluţionarea definitivă a prezentei cauze. Definitivă. Pronunţată azi, 16.03.2022 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin grefa instanţei.
Document: Încheiere de şedinţă    16.03.2022

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale PTMZ

Mincinosul roade osul...
Momentul acela când Blidar e frustrat că nu a prins cașcavalul:
Conducerea Astra Călători Arad consideră ilegală organizarea unei licitaţii separate pentru achiziţia unui al doilea lot de tramvaie pentru oraşul Galaţi, în condiţiile în care fabrica din Arad a câştigat licitaţia iniţială ce prevedea livrarea tuturor garniturilor din ambele loturi.

„Am câştigat o licitaţie într-un oraş din România pentru 18 tramvaie, am încheiat primul contract subsecvent, pe care l-am şi realizat, iar pentru al doilea contract subsecvent, adică pentru diferenţă, am fost înştiinţaţi că Ministerul Dezvoltării ne-a tăiat fondurile. Dar, în acelaşi timp, am aflat că Ministerul Dezvoltării a făcut o licitaţie separată, cu toate că legea interzice să liciteze ceea ce a licitat o dată, şi că cele 10 tramvaie pe care urma să le fabricăm în al doilea contract le vor face ei în cadru centralizat”, a declarat, luni, preşedintele Grupului de firme Astra, Valer Blidar.

El a adăugat că la licitaţia „separată” de la Galaţi câştigător este o firmă străină care a cerut un preţ mult mai mare pentru fiecare tramvai livrat faţă de oferta arădenilor.

„Are un preţ mai mare decât noi cu 1.100.000 lei pe tramvai, faţă de preţul nostru de la Galaţi. Deci renunţă la varianta noastră (Ministerul Dezvoltării- n.r.), unde preţul era mai mic cu 1.100.000 lei şi încheie un contract cu altă firmă la care preţul la 10 tramvaie este cu 11 milioane de lei în plus”, a mai spus Blidar, în cadrul unei conferinţe de presă

Sursa: Administrație.ro

Evident, apar niște inadvertențe majore între declarațiile lui Blidar și realitate cu privire la Galați:
1. Atât acordul-cadru al primăriei, cât și proiectul prin Ministerul Dezvoltării au fost depuse în aproximativ aceeași perioadă de timp, în 2018. Galați dorea un total de 28 de tramvaie, dacă se luau și celelalte 10 din contractul suplimentar de la primărie. Deci nu e nimic ilegal aici, sunt 2 proiecte separate. În plus, nici măcar nu era semnat acordul-cadru la vremea respectivă. Se compară, așadar, mere cu pere.
2. Galați a primit finanțarea foarte târziu, în martie 2020, și asta doar pentru primele 8. La nivel declarativ, cauza ține de epuizarea resurselor prin fonduri europene alocate orașului pe anul 2019. Pentru următoarele 10 pur și simplu n-a beneficiat de finanțare.
3. Faza cu prețul e pur și simplu o minciună gogonată, și aceasta tot din cauză că face comparație între mere și pere. Da, Blidar a avut un preț mic la licitația din 2018 (aproximativ 5,58 milioane RON/unitate), dar la licitația aceasta a avut cel mai mare preț dintre toți ofertanții. Se poate verifica în extrasurile puse de mine din răspunsurile de la minister.
4. Dacă Astra reclamă că organizarea acestei licitații este o ilegalitate, de ce nu a contestat de la început în justiție și a luat parte la această "ilegalitate"? Dublu standard, much?

Oricum, aceste declarații nu fac decât să confirme, o dată în plus, ce caracter are Blidar și clica lui.

 


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale punmeister

Zic sa va aduceti aminte bullshiturile pe care le-au zis referitor la oferta Durmazlar de la Bucuresti  :popa:

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale Puss in Boots

Blidar e no comment. Minte si el cum mint si politicienii pe care ii pupa in fund si pe care se bazeaza ca sa castige contracte ici si colo. Cu nerusinare.

 


Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Inițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene  • 
Choose destination

Since , our 1928 forum members have written 372888 posts in 4524 topics and 450 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use