Topic: Ministerul Dezvoltării - achiziție 40 de troleibuze de 12m
127 posts, 25479 views
📖 Pagination options
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
micutzu
Asta e ceva gen MAZ 203T.
La ce esec au fost autobuzele si troleibuzele MAZ in ultimii 10-15 ani,eu sper sa nu mai vad pe strazile patriei ceva asemanator,desi au sanse destul de mari sa castige tinand cont ca probabil au cel mai mic pret dintre toate 4.Turcii sunt la ani lumina in fata producatorilor din spatiul Ex-Sovietic.
Asta e ceva gen MAZ 203T.
La ce esec au fost autobuzele si troleibuzele MAZ in ultimii 10-15 ani,eu sper sa nu mai vad pe strazile patriei ceva asemanator,desi au sanse destul de mari sa castige tinand cont ca probabil au cel mai mic pret dintre toate 4.Turcii sunt la ani lumina in fata producatorilor din spatiul Ex-Sovietic.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
PTMZ
Atunci hai cu Solaris, singurii care sunt acceptabili. Dar, în ceea ce privește ex-sovietici vs turci, eu tot prefer niște ucraineni cu un model precis, testat în prealabil și care, din ce am căutat prin presa locală din Liov, n-au avut foarte multe defecțiuni, în fața unor turci cu prototipuri ce au mari șanse să se defecteze, fiind prima generație, cu mari șanse de defecte de proiectare.
Personal, mie nu prea îmi seamănă cu МАЗ 203T. Să sperăm că nici nu o să semene, dacă vor câștiga licitația. Cu troleibuzul MAЗ-203Т n-am călătorit, dar autobuzul МАЗ-203 nu prea mi-a surâs.
Atunci hai cu Solaris, singurii care sunt acceptabili. Dar, în ceea ce privește ex-sovietici vs turci, eu tot prefer niște ucraineni cu un model precis, testat în prealabil și care, din ce am căutat prin presa locală din Liov, n-au avut foarte multe defecțiuni, în fața unor turci cu prototipuri ce au mari șanse să se defecteze, fiind prima generație, cu mari șanse de defecte de proiectare.
Personal, mie nu prea îmi seamănă cu МАЗ 203T. Să sperăm că nici nu o să semene, dacă vor câștiga licitația. Cu troleibuzul MAЗ-203Т n-am călătorit, dar autobuzul МАЗ-203 nu prea mi-a surâs.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
micutzu
Macar Sileo are un design demn de anul 2019,pe cand Ex-Sovieticii tot la design de anii 90’-2000 au ramas.Acum ramane de vazut,pana nu le vad in carne si oase prefer sa nu ma pronunt asupra fiabilitatii lor. (la Bozankaya ma refer).
Macar Sileo are un design demn de anul 2019,pe cand Ex-Sovieticii tot la design de anii 90’-2000 au ramas.Acum ramane de vazut,pana nu le vad in carne si oase prefer sa nu ma pronunt asupra fiabilitatii lor. (la Bozankaya ma refer).
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
Puss in Boots
Ar fi trebuit sa se opreasca la Solaris. Sunt de departe cele mai bune din lista si cele mai bune pe care le putem obtine acum, nu ca ar da pe-afara producatorii de troleibuze in general. Sper sa castige. Si daca nu acum, ca nu se mai poate, in viitor sa se cumpere si articulate -daca realitatea o va cere. Ploiestenii stiu cum fac fata acum troleele (cand sunt toate articulate). Poate nu e nevoie.
Ar fi trebuit sa se opreasca la Solaris. Sunt de departe cele mai bune din lista si cele mai bune pe care le putem obtine acum, nu ca ar da pe-afara producatorii de troleibuze in general. Sper sa castige. Si daca nu acum, ca nu se mai poate, in viitor sa se cumpere si articulate -daca realitatea o va cere. Ploiestenii stiu cum fac fata acum troleele (cand sunt toate articulate). Poate nu e nevoie.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
BGP2597
Realitatea o cere și în momentul de față. La orele de vârf troleele sunt pline. Dacă 202 mai e puțin menajat pentru că e dublat de alte trasee, 44 nu va face față cu trolee scurte. Să nu uităm că din 2006 de când a fost electrificat 44 au circulat aici exclusiv troleibuze articulate, întâi FBW-urile, apoi Neoplanele.
Realitatea o cere și în momentul de față. La orele de vârf troleele sunt pline. Dacă 202 mai e puțin menajat pentru că e dublat de alte trasee, 44 nu va face față cu trolee scurte. Să nu uităm că din 2006 de când a fost electrificat 44 au circulat aici exclusiv troleibuze articulate, întâi FBW-urile, apoi Neoplanele.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
Puss in Boots
Si atunci de ce trolee scurte? Intrebare retorica. E ciudat cum mereu mintile luminate opteaza pt solutia inversa cresterii capacitatii de transport. A se vedea si Bucurestiul, nimic din noile achizitii auto nu sunt articulate. Si daca nici aici nu e nevoie de capacitate inainte de cantitate, atunci unde.
Si atunci de ce trolee scurte? Intrebare retorica. E ciudat cum mereu mintile luminate opteaza pt solutia inversa cresterii capacitatii de transport. A se vedea si Bucurestiul, nimic din noile achizitii auto nu sunt articulate. Si daca nici aici nu e nevoie de capacitate inainte de cantitate, atunci unde.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
BGP2597
Nu sunt fan al zvonurilor de autobază, dar e singurul loc din care știu asta. La trolee am înțeles că s-ar fi plâns șoferii că iau greu virajul pe 202 în dreptul parcării de pe Cuza Vodă, cea ieșită în stradă, iar la tramvaie cei care s-au ocupat de CS au considerat că dacă Tatrele au 18m și se descurcă, e ok ca pentru următorii 30 de ani să avem tot tramvaie de 18m. Caietele de sarcini au fost făcute în colaborare cu cei de la TCE, iar cei care s-au ocupat de verificări și aprobări nu cred că s-au obosit să vadă aceste aberații retrograde.
Nu sunt fan al zvonurilor de autobază, dar e singurul loc din care știu asta. La trolee am înțeles că s-ar fi plâns șoferii că iau greu virajul pe 202 în dreptul parcării de pe Cuza Vodă, cea ieșită în stradă, iar la tramvaie cei care s-au ocupat de CS au considerat că dacă Tatrele au 18m și se descurcă, e ok ca pentru următorii 30 de ani să avem tot tramvaie de 18m. Caietele de sarcini au fost făcute în colaborare cu cei de la TCE, iar cei care s-au ocupat de verificări și aprobări nu cred că s-au obosit să vadă aceste aberații retrograde.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
PTMZ
Termenul limită pentru evaluări a fost prelungit până pe 22 ianuarie 2020.
Termenul limită pentru evaluări a fost prelungit până pe 22 ianuarie 2020.
- micutzu
-
Posted:
-
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
Razvan021
Pe motivul ca evaluarile la MDRAP merg cu viteza melcului obosit.
Pe motivul ca evaluarile la MDRAP merg cu viteza melcului obosit.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
PTMZ
Încă o amânare. Noul termen limită e 22 iulie. De asemenea, văd că M.L.P.D.A. a publicat o notă justificativă de prelungire a perioadei de valabilitate a ofertelor miercurea trecută, pe 15.
Încă o amânare. Noul termen limită e 22 iulie. De asemenea, văd că M.L.P.D.A. a publicat o notă justificativă de prelungire a perioadei de valabilitate a ofertelor miercurea trecută, pe 15.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de troleibuze noi prin MDRAP
PTMZ
Lotul pentru Ploiești a intrat joi în evaluare financiară. Cel de Târgu Jiu încă e în evaluare tehnică.
Lotul pentru Ploiești a intrat joi în evaluare financiară. Cel de Târgu Jiu încă e în evaluare tehnică.
- PTMZ
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Inițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene
•
Choose destination