Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)

850 posts, 257856 views
 
Go to page:  1  ... 55 56 57 58 59 60 61
 
 

📖 Pagination options
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) fl82

Daca exista loc in teren, ar putea fi prelungita linia 5 de tramvaie de la capatul "Aeroport Baneasa" pana la zona comerciala Baneasa, paralel cu DN 1 ?

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) andrei11

Păi nu  prea e loc decât cu deranj destul de mare.

 



Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) orex

fl82 wrote here:
Daca exista loc in teren, ar putea fi prelungita linia 5 de tramvaie de la capatul "Aeroport Baneasa" pana la zona comerciala Baneasa, paralel cu DN 1 ?

Hai lasa, iti pui profundoru-n 330 si ajungi la/de la MALL, rapid, de pe/pe B. Vacarescu, fara o cheltuiala exorbitanta (2,5 ron/3 ron). De ce s-ar aloca fonduri pentru un SF, AC etc. inutil? :think:  

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) andrei11

Nici măcar dacă se încadrează în cele 90 minute !

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) Valentin

As zice ca prioritatea "0" inainte de "extinderi" ar fi sa se modernizeze linia total, sa fie separata cat se poate de trafic, sa aiba material rulant care sa sustina intervale bune + conditii. Daca ai toate astea, un schimb la capat nu ar mai parea o pierdere de timp. Anul viitor sau cand o fi o sa inceapa executia M6.1, care o sa dureze... cat o sa dureze, clar nu o sa se poata face nimic pana la finalizarea lucrarilor de suprafata. Avand experienta M5 in spate (10 ani, desi, avand in vedere ca exista finantare europeana + experienta cu M5, n-ar trebui sa dureze mai mult de 5-6 ani) si inflexibilitatea unei retele de tramvai as zice ca nu e o prioritate (cel putin acum).

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) orex

Mai vorbim pest-un cincinal despre, daca si cu parca!
PS
Sa nu uitam cat a durat un biet km de cale dubla de modernizat, in contextul actual, daramite cca. 4,5 km! :yes:

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) TrainWrecker

Chiar si fara legatura cu Mall-ul Baneasa, linia 5 are cerere mare, cu tot cu suprapunerea lui 330, tramvaiele tot sunt pline la ora de varf... Asa ca indiferent daca se va face extinderea sau nu Linia 5 tot va fi una solicitata, nu o linie fantoma.

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) orex

Pai...Mall-ul nu duce lipsa de mușterii, fara linia 5! ;)

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) ByOnu

330 actual este aproape contra naturii. DA, in contextul actual in care ai ziua si blocajul pe linia 5, mutarea autobuzelor pe Barbu Vacarescu - Aerogarii este o masura inteleapta. Insa, pe termen mediu si lung, clar nu vrei sa pastrezi un autobuz care se suprapune 95% cu tramvaiul.

Solutia corecta este extinderea tramvaiului la centrul comercial.

Este absurd sa INGHETI la propriu in timp reteaua de tramvai (si de troleibuz), sa nu le extinzi, in vreme ce in ultimii 30 de ani liniile de autobuz s-au tot extins, tinand pasul cu dinamicitatea dezvoltarii orasului.

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) cris_m

Si nici autobuzele in totalitate... sa nu uitam cate zone din Bucuresti inca n-au transport public...

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) TrainWrecker

330 va disparea de Barbu Văcărescu atunci când linia va fi modernizata. El a fost pus sa-l dubleze pe 5 in caz ca va suferi blocaje sau deraieri + confort îmbunătățit. După modernizarea liniei aceste probleme nu vor mai exista.

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) andrei11

ByOnu wrote here:
330 actual este aproape contra naturii.

Până la modernizarea liniei de tramvai la ora actuală linia 5 este contra naturii.
TrainWrecker  :applause:

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) PTMZ

TrainWrecker wrote here:
330 va disparea de Barbu Văcărescu atunci când linia va fi modernizata.

De unde știi așa sigur?
Din nou o spun, 330 cu un racord la Dristorului și cu extensia de la Băneasa, poate fi transformat ușor într-un tramvai. Are un grad de încărcare ridicat pe relația Obor - Barbu Văcărescu, relația aceea poate fi acoperită și mai bine de un tramvai.

 


Go to page:  1  ... 55 56 57 58 59 60 61
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422036 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use