Topic: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
850 posts, 257856 views
📖 Pagination options
- fl82
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
fl82
Daca exista loc in teren, ar putea fi prelungita linia 5 de tramvaie de la capatul "Aeroport Baneasa" pana la zona comerciala Baneasa, paralel cu DN 1 ?
Daca exista loc in teren, ar putea fi prelungita linia 5 de tramvaie de la capatul "Aeroport Baneasa" pana la zona comerciala Baneasa, paralel cu DN 1 ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
andrei11
Păi nu prea e loc decât cu deranj destul de mare.
Păi nu prea e loc decât cu deranj destul de mare.
- orex
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
orex
Hai lasa, iti pui profundoru-n 330 si ajungi la/de la MALL, rapid, de pe/pe B. Vacarescu, fara o cheltuiala exorbitanta (2,5 ron/3 ron). De ce s-ar aloca fonduri pentru un SF, AC etc. inutil?
fl82 wrote here:
Daca exista loc in teren, ar putea fi prelungita linia 5 de tramvaie de la capatul "Aeroport Baneasa" pana la zona comerciala Baneasa, paralel cu DN 1 ?
Hai lasa, iti pui profundoru-n 330 si ajungi la/de la MALL, rapid, de pe/pe B. Vacarescu, fara o cheltuiala exorbitanta (2,5 ron/3 ron). De ce s-ar aloca fonduri pentru un SF, AC etc. inutil?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
andrei11
Nici măcar dacă se încadrează în cele 90 minute !
Nici măcar dacă se încadrează în cele 90 minute !
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
Valentin
As zice ca prioritatea "0" inainte de "extinderi" ar fi sa se modernizeze linia total, sa fie separata cat se poate de trafic, sa aiba material rulant care sa sustina intervale bune + conditii. Daca ai toate astea, un schimb la capat nu ar mai parea o pierdere de timp. Anul viitor sau cand o fi o sa inceapa executia M6.1, care o sa dureze... cat o sa dureze, clar nu o sa se poata face nimic pana la finalizarea lucrarilor de suprafata. Avand experienta M5 in spate (10 ani, desi, avand in vedere ca exista finantare europeana + experienta cu M5, n-ar trebui sa dureze mai mult de 5-6 ani) si inflexibilitatea unei retele de tramvai as zice ca nu e o prioritate (cel putin acum).
As zice ca prioritatea "0" inainte de "extinderi" ar fi sa se modernizeze linia total, sa fie separata cat se poate de trafic, sa aiba material rulant care sa sustina intervale bune + conditii. Daca ai toate astea, un schimb la capat nu ar mai parea o pierdere de timp. Anul viitor sau cand o fi o sa inceapa executia M6.1, care o sa dureze... cat o sa dureze, clar nu o sa se poata face nimic pana la finalizarea lucrarilor de suprafata. Avand experienta M5 in spate (10 ani, desi, avand in vedere ca exista finantare europeana + experienta cu M5, n-ar trebui sa dureze mai mult de 5-6 ani) si inflexibilitatea unei retele de tramvai as zice ca nu e o prioritate (cel putin acum).
- orex
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
orex
Mai vorbim pest-un cincinal despre, daca si cu parca!
PS
Sa nu uitam cat a durat un biet km de cale dubla de modernizat, in contextul actual, daramite cca. 4,5 km!
Mai vorbim pest-un cincinal despre, daca si cu parca!
PS
Sa nu uitam cat a durat un biet km de cale dubla de modernizat, in contextul actual, daramite cca. 4,5 km!
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
TrainWrecker
Chiar si fara legatura cu Mall-ul Baneasa, linia 5 are cerere mare, cu tot cu suprapunerea lui 330, tramvaiele tot sunt pline la ora de varf... Asa ca indiferent daca se va face extinderea sau nu Linia 5 tot va fi una solicitata, nu o linie fantoma.
Chiar si fara legatura cu Mall-ul Baneasa, linia 5 are cerere mare, cu tot cu suprapunerea lui 330, tramvaiele tot sunt pline la ora de varf... Asa ca indiferent daca se va face extinderea sau nu Linia 5 tot va fi una solicitata, nu o linie fantoma.
- orex
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
orex
Pai...Mall-ul nu duce lipsa de mușterii, fara linia 5!
Pai...Mall-ul nu duce lipsa de mușterii, fara linia 5!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
ByOnu
330 actual este aproape contra naturii. DA, in contextul actual in care ai ziua si blocajul pe linia 5, mutarea autobuzelor pe Barbu Vacarescu - Aerogarii este o masura inteleapta. Insa, pe termen mediu si lung, clar nu vrei sa pastrezi un autobuz care se suprapune 95% cu tramvaiul.
Solutia corecta este extinderea tramvaiului la centrul comercial.
Este absurd sa INGHETI la propriu in timp reteaua de tramvai (si de troleibuz), sa nu le extinzi, in vreme ce in ultimii 30 de ani liniile de autobuz s-au tot extins, tinand pasul cu dinamicitatea dezvoltarii orasului.
330 actual este aproape contra naturii. DA, in contextul actual in care ai ziua si blocajul pe linia 5, mutarea autobuzelor pe Barbu Vacarescu - Aerogarii este o masura inteleapta. Insa, pe termen mediu si lung, clar nu vrei sa pastrezi un autobuz care se suprapune 95% cu tramvaiul.
Solutia corecta este extinderea tramvaiului la centrul comercial.
Este absurd sa INGHETI la propriu in timp reteaua de tramvai (si de troleibuz), sa nu le extinzi, in vreme ce in ultimii 30 de ani liniile de autobuz s-au tot extins, tinand pasul cu dinamicitatea dezvoltarii orasului.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
cris_m
Si nici autobuzele in totalitate... sa nu uitam cate zone din Bucuresti inca n-au transport public...
Si nici autobuzele in totalitate... sa nu uitam cate zone din Bucuresti inca n-au transport public...
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
TrainWrecker
330 va disparea de Barbu Văcărescu atunci când linia va fi modernizata. El a fost pus sa-l dubleze pe 5 in caz ca va suferi blocaje sau deraieri + confort îmbunătățit. După modernizarea liniei aceste probleme nu vor mai exista.
330 va disparea de Barbu Văcărescu atunci când linia va fi modernizata. El a fost pus sa-l dubleze pe 5 in caz ca va suferi blocaje sau deraieri + confort îmbunătățit. După modernizarea liniei aceste probleme nu vor mai exista.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
andrei11
Până la modernizarea liniei de tramvai la ora actuală linia 5 este contra naturii.
TrainWrecker
ByOnu wrote here:
330 actual este aproape contra naturii.
Până la modernizarea liniei de tramvai la ora actuală linia 5 este contra naturii.
TrainWrecker
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)
PTMZ
De unde știi așa sigur?
Din nou o spun, 330 cu un racord la Dristorului și cu extensia de la Băneasa, poate fi transformat ușor într-un tramvai. Are un grad de încărcare ridicat pe relația Obor - Barbu Văcărescu, relația aceea poate fi acoperită și mai bine de un tramvai.
TrainWrecker wrote here:
330 va disparea de Barbu Văcărescu atunci când linia va fi modernizata.
De unde știi așa sigur?
Din nou o spun, 330 cu un racord la Dristorului și cu extensia de la Băneasa, poate fi transformat ușor într-un tramvai. Are un grad de încărcare ridicat pe relația Obor - Barbu Văcărescu, relația aceea poate fi acoperită și mai bine de un tramvai.
📖 Pagination options