Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5)

850 posts, 256841 views
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 61
 
 

📖 Pagination options
Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia Nenea_titi

Sunt destui, dar multe clădiri au parcarea subterană. Mulți vin cu metroul, tramvaiul 16 și într-o mai mică măsură 36, asta cei din Pantelimon.
Totuși, pe lângă linia de tramvai, și bulevardul ar trebui refăcut, resistematizat. Închiderea lui nu aduce nimic bun...tot traficul de acolo se va duce pe Petricani, care și așa s-a bramburit după ce au adus autostrada  acolo, și pe Floreasca .
Tramvaiul în laterala drumului nu știu cât de bun ar fi...ca pe Trafic Greu, nu știu cât se pretează.

În fine, problema este că :în afară se repară 6 km de linie într-o săptămână... La noi se repară 1 km de linie în 6 ani...glumesc,dar realitatea asta e. Și automat, întrarea în reparații a liniei va aduce după sine închidere și restricționarea traficului.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia aztec

Imi aduc aminte de un documentar cu introducerea unei linii de tramvai in America de Nord...nu mai stiu daca SUA sau Canada.
Primaria a venit cu un plan de revitalizare a unei zone ce se depopula si a ajuns la concluzia ca trebuia un transport sigur, rapid.
Tramvai.
Cu proiectul a mers la comunitatile din zona si la comercianti
Le prezenta planul si graficul.
Pe fiecare strada le spunea sigur in ce saptamana se inchide total traficul, ce dezavantaje si ce avantaje au ulterior. Le propunea si solutii, de genul inchideri afacerii si concedii in saptamana aia. Cu asigurari asupra graficului de executie.
La sfarsitul saptamanii totul era impecabil, deschis traficului si se incepea tronsonul urmator.
Apoi la ani distanta beneficiile enorme aduse de tramvai, atat pt comercianti, pt ca devenise vad comercial cat si pentru rezidentii din zona..
Dar...ma repet, totul ca la carte. Cu grafic, cu respecarea graficului.
Nu ca la noi.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia andrei11

Nenea_titi, ai o viziune cel puțin curioasă cu  privire la această problemă. Nu-mi place cuvântul, dar actuala linie de tramvai pe Barbu Văcărescu este efectiv făcută praf. Nu știu ce reparații se pot face acolo. Trebuie înlocuită toată, evident cu fundație adecvată.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia Nenea_titi

Când spun reparații, mă refer la înlocuirea totală a caii de rulare. Tot o reparație este. Trebuie refăcută fundația, terasamentul, trebuie refăcut, de fapt trebuie refăcută și partea carosabilă, trebuiesc schimbați stâlpii, rețeaua de contact, cu tot ce presupune (fir, console). Actuala linie este necirculabilă. Ar trebui și oprită circulația pe acolo, dacă ar fi după mine, pe durata lucrărilor. Deși urăsc să spun, mă bucur că au scos 5 ul. Dar puteau să o lase măcar până la B. V. - Ștefan cel Mare, montat un macaz. Dar nu știu ce trafic de călători ar fi avut. Și de acolo abia 605. În fine, nu știu dacă nu trebuie reparat și podul peste lac...
O provocare extremă ar fi ducerea lui 5 la Otopeni - Henry Coandă. Aia ar fi de nota 100. Dar știu, e filozofie deja...

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia andrei11

Nenea_titi wrote:
Când spun reparații, mă refer la înlocuirea totală a caii de rulare. Tot o reparație este. Trebuie refăcută fundația, terasamentul, trebuie refăcut, de fapt trebuie refăcută și partea carosabilă, trebuiesc schimbați stâlpii, rețeaua de contact, cu tot ce presupune (fir, console).

:lol:  :lol:  :lol:
Știi cum definești tu reparația ?
O amantă e cum ar veni o nevastă, dar care nu  te cicălește la cap.
Că de spălat / gătit / etc nici nevestele actuale nu mai practică...
Ați observat că nu mai sunt reclame la fiarele de călcat ? Oare de ce ?  :mrgreen:

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia Cristi N

Cu fiarele de calcat ar fi mai multe "iexplicatii". Prima ca e un produs de folosinta indelungata dar ieftin, in loc sa dai banii de reclama pe un produs de 100-200 de lei mai bine platesti aceiasi bani pentru unul de 1000 sau mai mult.
A doua ar fi ca odata cu toate materialele sintetice oamenii au descoperit ca multe haine nu au nevoie de calcat, arata decent daca le lasi la uscat pe umeras, iar pentru cei pretentiosi s-au inventat curatatoriile.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia Tom

Din moment ce Kaufland îsi face reclamă la produse alimentare la "numai 9 lei și 99", nu văd de ce nu s'ar face reclamă la fiare de călcat. Dar nici la cratițe nu se mai face reclamă, așa că putem suspecta cauzele ca fiind de natură feministă. :twisted:
Dar linia de pe Barbu Văcărescu nu cred că diferă în ceea ce privește reparația, de orice altă linie care a fost deja modernizată, ca de exemplu Ștefan cel Mare, decât prin faptul că e de 10 ori mai praf decât era în zonele menționate. Nici pe Șerban Vodă nu e cu mult mai bună. E greu de crezut însă că în Bucureștiul anului 20-20 mai pot închide strada cu totul cum au făcut pe Șoseaua Bonaparte (fostă Ilie Pintilie, actual Iancu de Hunedoara) prin 1991 când au dat drumul și la linia din pasaj. Dar cu puțin efort, ar merita să facă din ea (linia 5) un 41 al zonei de nord, cu condiția să merite din punct de vedere al fluxului de călători.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia aztec

Daca se modernizeaza 5...si daca 16...ar degreva enorm M2.
Insa momentan nu sunt alternative viabile..
Din punct de vedere al sigurantei si .. . timetable....

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia Nenea_titi

Va merita cu vârf și îndesat, așa cum a zis și Aztec, dar și eu în câteva posturi mai sus sau pe undeva, ar mai degreva linia M2 de metrou. Iar dacă îi dă tramvaie noi, cred că va fi tot ce se poate mai bun pentru a îi asigura un succes. Ar mai fi o chestie, ca după ce se redă 5 reparat, 782 să fie dus la capătul lui 5, și să nu trebuiască validat din nou pentru cei ce vin de la aeroport... Mă rog, îmi imaginez și eu. Insuccesul lui 5 trecut vine de la starea liniei, unde tramvaiul nu poate merge mai repede de 10 km/h deoarece deraiază. Am văzut un tramvai deraiat pe 5, parcă 4042, acum 4 ani deoarece a mers prea repede.

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia ByOnu

Ok. Peronul de la Stefan cel Mare este gata. Au inceput la Bd. Lacul Tei. Cred ca le vor face pe toate. Aveti in considerare o saptamana per peron!

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia Utilizator anonim

Da, vor fi refacute. Urmeaza ca PMB sa inceapa lucrarile la terminal.

 



Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia Nenea_titi

Se repune tramvaiul pe linia aia bombardată?  :shock: vai de ele de tramvaie... După ce că sunt vai de ele le mai trimitem și pe linie vai de ea

 


Re: Bulevardul Aerogarii - Bulevardul Barbu Vacarescu (Linia ByOnu

punmeister wrote:
Pacat ca raman fara 605 :lol: :sad:


It WILL be back ONE DAY. Si eu am acelasi sentiment, pentru simplul fapt ca de un an, acesta vine chiar foarte bine. Pe cand, dupa 5, daca aveai ghinion stateai si 20 de minute la orele de varf. Iar de la Armeneasca pana la Gemeni, in vreme ce autobuzul face si 4 minute, tramvaiul abia se taraie pe linia aia cu restrictie de 10. Tramvaiul imi va creste timpul de deplasare cu cel putin 5 minute, totul datorita liniilor praf. Iar eu il folosesc pe distante scurte, dar cei din Pipera...

Andrei, spuneai ca s-ar dori instalarea gardurilor pe traseu. Macar atat! Ca daca avem si linie bomba si blocata, am pus-o. Sper sa fie adevarat, dar in contextul in care au uitat total de tronsonul pana la Romprim...

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 61
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421266 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use