Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Totul despre infrastructura pietonală

47 posts, 6927 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Totul despre infrastructura pietonală ByOnu

Ai identificat corect problema:

Şoseaua Odăi  ( Sector 1 - Bucureşti ) acolo unde în ciuda faptului  că există o limitare de viteză de 30 km / h se circulă cu 120 km / h şi a trecerii de pietoni de la Fântâna Mioriţa unde în ciuda unei limitări a vitezei la 40 km / h  se circulă cu 90  km / h  


insa solutia ta este gresita pentru ca nu este menita sa opreasca intr-un fel fenomenul explicat chiar de tine.


---


Uite, stiu ca te opui unei treceri pe Rebreanu la mall, intre cele 2 treceri actuale care sunt foarte indeparte. Ai sustinut ca acolo fara pasarela nu se poate. What?! De ce ar trebui pasarela pentru o banala trecere pe Rebreanu, cand pe strada aia mai ai inca vreo 10 treceri cu totul, semaforizate.

Primaria a vazut ca zilnic sunt sute de traversari neregulamentare pe acolo si ce a facut? A pus gard, in loc sa puna o trecere intre cartier si centrul comercial.

Arterele din orase nu sunt piste de raliu si nu trebuie sa taie comunitatile in doua.

 


Re: Totul despre infrastructura pietonală andrei11

Vrei să fiu sincer ?
Trebuie găsită o metodă ca automobiliştii să respecte viteza legală în oraş, cea de 50 km / h respectiv când e semnalată cea de 30 ( 40 ) km / h  la unele treceri de pietoni.
Eu ca şi pieton am probleme la traversare când sunt sau singur sau când suntem puţini iar maşinile vin << tare >>.  Îţi pot da mai multe exemple de astfel de traversări în Bucureşti, nu  numai cea de la Afumaţi. Sunt pentru schimbarea legislaţiei, montarea de radare fixe cu nemiluita, amenzi date titularului automobilului ( fără puncte de penalizare ),  la nivelul de azi când vorbim ceva la 5000 lei, dacă n-a fost el la volan să se judece titularul cu cine a fost la volan, în caz că nu-şi plăteşte amenda să nu mai poată să facă nicio mişcare financiară.
Pe de altă parte sunt printre puţinii şoferi care respectă întru totul pietonii, bicicliştii, autobuzele când au nevoie să li se acorde prioritate.
M-am opus eu unei treceri la Rebreanu ? Dacă da, recunosc, dar nu mai ţin minte. Parcă Negoiţă voia o pasarelă pietonală acolo, nu ?

 



Re: Totul despre infrastructura pietonală ByOnu

O stire la fel de relevanta subiectului precum cea precedenta este asta:

https://www.mediafax.ro/externe/avion-pr ... 19859104

 


Re: Totul despre infrastructura pietonală andrei11

Greşit, ţi-am întărit ideea spusă chiar de tine în 13 septembrie   ;)  :bere:
ByOnu wrote here:
Semafoare* pietonale + treceri iluminate. PUNCT.

*daca traficul pietonal e foarte scazut, semafor cu buton.

Hai să traduc, acolo nu era mai bun un semafor cu buton ?

 


Re: Totul despre infrastructura pietonală Valentin





Extrem de interesant, un exemplu interesant din Victoriei, cu care si eu m-am intalnit destul de des in plimbarile mele, 6min30s sa traversezi Piata Victoriei pietonal vs 30s cu masina. NU mi se pare deloc corect si normal, iar Marius a ridicat o problema interesanta, anume ca nu exista timp de asteptare standard pentru semafoarele de pietoni (oare?), dar la masini exista. Va las pe voi sa vedeti si restul.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Totul despre infrastructura pietonală Utilizator anonim 2

Foarte interesat. Omul descopera ca bicicleta merge mai repede decit pietonul! Fara constatarea asta eram pierduti.
Timpul semafoarelor normal ca e ajustat in favoarea masinilor pentru ca in afara de vreo doua treceri de pietoni  (Buzesti/Titulescu) acolo nu traverseaza nici dracu si ar fi absurd sa tina masinile (si STB-ul) pe loc.

La Razoare e o mare porcarie pentru toti,  automobilisti si pietoni deopotriva. Terenul nimanui, haos si dezorganizare. Chiar daca ar fi construite in mod inteligent si coerent trotuare, nu prea ar avea cine sa le foloseasca. Zona nu e un pol de interes, e doar de tranzit. Nu exista nici locuinte, nici magazine in imediata vecinatate. Asta nu inseamna ca nu ar trebui sa poti circula civilizat pe jos dar altele sint prioritatile primariilor.

In rest, in general are dreptate.

 


Re: Totul despre infrastructura pietonală Valentin

Unde nu "traverseaza" nici dracu? Ca pe unde a traversat el, cel putin in vara era mereu lume, nu mai zic ce se intampla cand se inchide si se pietonalizeaza C.Victoriei.

Eu mereu a trebuit sa fac FIX ce a facut el sa ajung de pe o parte pe alta, ti se pare normal sa stai la semafor 2min+ ca pieton? Dar cand ploua si restul stau cu fundul in masina acoperiti, dar totusi grabiti? Dar cand ninge? Dar cand e canicula si soferii stau cu aerul conditionat pornit? Poti sa-i condamni pe cei care trec acum pe rosu la semaforul de la C.Victoriei? Tu ai facut traseul asta des? Eu l-am facut destul de des in vara si NU eram singurul idiot care vrea sa traverseze piata.

 


Re: Totul despre infrastructura pietonală ByOnu

...
Atunci cand propunem pasaje pietonale sa ne gandim si la asta.
plangeri.jpg (13.1 KB; downloaded 1655 times)

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Totul despre infrastructura pietonală Utilizator anonim 2

Nu traverseaza intre Antipa si America House, intre Antipa si Muzeul de Geologie, intre Guvern si metrou - si catre nord si catre sud.
Am avut si eu de-a face cu Piata Victoriei cind lucram in zona. Nu m-am gindit nici o clipa la cit sint de nefericit in ploaie in comparatie cu soferii. Nu am astfel de framintari.

Omul din clip vorbeste de norme europene. De unde stie el ca absolut toate semafoarele din UE sau aiurea functioneaza cu timpii respectivi? Le-a verificat el pe toate?! E boala romaneasca, mereu sa ne referim la un occident idealizat cind ne serveste interesului. Nu mai sintem pe vremea ailalta sa avem impresia ca dincolo curge lapte si miere. Au si ei probleme destule si noi astia care am mai fost si am avut ochi sa vedem, ne-am lamurit ca nu umbla ciinii cu covrigi in coada nici pe acolo.

Oricum ai regla timpul, va fi o situatie particulara in care un observator va considera ca e gresit. Traficul e aleator si un timp fix poate fi in cel mai bun caz corect in medie dar nepotrivit pe o perioada de evaluare mai scurta.

Sa spunem ca facem cumva sa fie mai multe valori, in functie de ora si de ziua din saptamina. Va fi ceva mai bine, in masura in care traficul respecta valorile medii statistice pentru care timpul a fost calculat. Dar traficul e aleator si pot surveni deviatii de la medie. Daca biciclistul nostru observa fix in momentul respectiv, va trage concluzia - aparent corecta - ca timpul e prost adaptat.

Etapa urmatoare e sa se faca un sistem adaptiv care in functie de niste masuratori de trafic in timp real sa faca ajustarile necesare. Pina si el va avea niste constringeri date de corelatiile necesare cu celelalte semafoare din apropiere si se va gasi cineva sa considere ca algoritmul e prost.

 


Re: Totul despre infrastructura pietonală andrei11

Valentin wrote:
iar Marius a ridicat o problema interesanta, anume ca nu exista timp de asteptare standard pentru semafoarele de pietoni (oare?), dar la masini exista.

Fals.
Valentin wrote:
6min30s sa traversezi Piata Victoriei pietonal vs 30s cu masina.

N-am înţeles la ce s-a referit.

 


Re: Totul despre infrastructura pietonală subway guru

Problema la Victoriei e complicata pentru ca se intra din multe directii in piata si se iese in tot atat de multe directii, nu ai cum sa eviti confictele de circulatie si nici nu-ti poti permite sa arunci pietonii pe zebra in calea masinilor…

 


Re: Totul despre infrastructura pietonală Valentin

Evident, nu poti sa ai toate semafoarele de peste tot sa fie setat pentru 30s pe verde (pietoni), dar in cazul asta particular exista doua treceri in care se aduna trafic pietonal important, cea de la C.Victoriei si cea de la iesirea M2 de pe Bd.Aviatorilor. Amandoua dureaza mult prea mult, insa una din ele (C.Victoriei) te invita indirect sa incalci legea, pentru ca nimeni n-are rabdare 2min+ sa astepte la un semafor, mai ales ca exista si situatii cand NU vine nicio masina.

Sa fie semafoare inteligente? Absolut de acord!

 


Re: Totul despre infrastructura pietonală subway guru

Calea Victoriei e cea mai problematica pentru ca e sens doar de iesire din piata…

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use