Regiunile RomânieiMoldovaJudețul IașiTransportul în comun din municipiul Iași (CTP Iași SA)

 

Topic: Tramvaiele Bozankaya GT6 din Iași

96 posts, 24543 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaiele Bozankaya GT6 din Iași macheta218

.....
IMG_20220705_201954.jpg (267.7 KB; downloaded 3426 times)
IMG_20220705_201915.jpg (298.88 KB; downloaded 3427 times)
IMG_20220705_202020.jpg (245.91 KB; downloaded 3426 times)
IMG_20220705_201804.jpg (335.99 KB; downloaded 3426 times)
IMG_20220705_185641.jpg (348.86 KB; downloaded 3423 times)

 


Re: Tramvaiele Bozankaya GT6 din Iași orex

Anunţ transport cu depăşiri în perioada 13.07.2022 - 22.07.2022
În perioada13.07.2022-22.07.2022, se va efectua un transport cu depasiri de mase si dimensiuni pe traseul:

GIURGIU POD P.T.F.-DN5-DN5D-DN5-JILAVA-DNCB-DN2-BUZAU-DN2-FOCSANI-DN2-TISITA-DN24-TECUCI-DN24-BARLAD-DN24-VASLUI-DN24-IASI

Transport cu gabarit depasit- tramvai.

 


Re: Tramvaiele Bozankaya GT6 din Iași gabriel

De câteva zile, tramvaiele Bozankaya au început să circule și pe celelalte trasee din Copou: 1/13 și 9. Până acum a ieșit pe traseele 5, 7 și 8.
Astăzi, un vagon a ieșit pe un alt traseu din zona Dacia: 6. El este 2219.

 


Re: Tramvaiele Bozankaya GT6 din Iași orex

Anunţ transport cu depăşiri în perioada 15 - 24.12.2022
În perioada 15.12.2022-24.12.2022, se va efectua un transport cu depasiri de mase si dimensiuni pe traseul:

GIURGIU POD P.T.F.-DN5-GIURGIU-DN5B-GHIMPATI-DN6-BRAGADIRU-DNCB-DN2-BUZAU-DN2-FOCSANI-DN2-TISITA-DN2-ADJUD-DN2-BACAU(CENTURA.BACAU/A7) -DN2-ROMAN-DN2-DN28-IASI

Transport cu gabarit depasit- tramvai.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

60% dintre tramvaiele Bozankaya au raportat o problemă gravă: dau cu spatele din senin, vatmanii pierd controlul

Fenomenul se produce în softul care controlează motorul și apare la separatoarele din rețeaua-contact

Problemele repetate au fost raportate în lunile octombrie-decembrie, dar conducerea CTP spune că asistenții turci au intervenit pentru remediere

Altă situație de risc: roțile patinează pentru că sistemul automat de curățare a liniei cu nisip nu funcționează întotdeauna

Majoritatea tramvaielor Bozankaya au deja paletele pantografelor schimbate, uzându-se foarte repede

Vatmanii CTP spun că lotul de tramvaie Pesa sunt mult mai de încredere decât cele turcești

Festivismul primarului Mihai Chirica, exemplul de marți, 3 ianuarie: „Vreau să începem cu o veste bună! Astfel, al 13-lea tramvai fabricat în Turcia este în drum spre Iași”.

Realitatea din stradă, spusă de un vatman: „Când treci pe la separatoare se dereglează tot, se frânează brusc și o ia pe mers înapoi. Cine a pățit așa, rog să confirme”.

Vatmanii de pe alte cinci tramvaie turcești Bozankaya au avut incidente similare. La separatoare, vagoanele pe care le conduceau s-au oprit brusc și apoi, imediat, au pornit cu spatele.

La 8 din cele 12 tramvaie Bozankaya, paletele pantografelor s-au uzat și au fost deja înlocuite. Unul dintre vagoane e tras pe linie moartă, cu pantograful rupt.

Altă problemă: senzorii nu detectează întotdeauna pojghița de pe șine și nu declanșează operațiunea de curățare cu nisip. „Echipele de service Bozankaya sunt prezente în depou pe toată durata perioadei de garanție, respectiv 6 ani, monitorizând procesul de mentenanță și intervenind în situații neprevăzute”, a transmis conducerea Companiei de Transport Publice (CTP).

„S-a frânat brusc și merge înapoi”

Incidentele s-au petrecut în ultima parte a anului trecut, fiind implicate cel puțin șase dintre cele 12 vagoane turcești. Iată câteva dintre relatările de pe grupul de WhatsApp al vatmanilor de Bozankaya:
- vatmanul de pe tramvaiul cu indicativul 2225: „ora 7.54 separator Copou înainte de Super. Ora 8.31 la separator Europa s-a frânat brusc și merge înapoi”
- vagonul 2223: „Ora 19.01 separatorul de la Tribunal. Frânat și pornit cu spatele”, „04:04 separator depou tendință de a pleca cu spatele”
- indicativul 2217: „20.23 Armeană a doua oară”, „20.29 Piața Unirii”, „a plecat înapoi 19.54”
- 2221: „6.40 Armeană blocat tendința de a merge înapoi”, „La separator Billa autofrânat și a plecat înapoi, ora 15.11”
- 2219: „Baza 3 blocat merge înapoi”
- indicativul 2224: „19.56 separator Palatul de Justiție a schimbat brusc sensul”

Unul dintre angajații CTP le-a făcut, pe același grup, o recomandare colegilor. „În caz că se frânează brusc, nu așteptați să se oprească de tot și mergeți direct pe patină sau vigilență, că nu mai are tendința de a pleca înapoi”, le-a scris el.

Mai multe pe site: https://www.reporteris.ro/component/k2/i ... lul.html

 


Re: Tramvaiele Bozankaya GT6 din Iași Costin

Pai adevarul e ca in Iasi inca se folosesc separatoare model 1950 care au zona izolata perpendiculara pe fir, pe cand in ziua de azi toate separatoarele sunt oblice, tocmai pentru ca pantograful sa nu ramana pe sectiune izolata.

Ca s-au consumat patinele ma intreb daca nu cumva erau de grafit...

 


Re: Tramvaiele Bozankaya GT6 din Iași orex

Conform cerintei din CS, pct. 8.3 ”Pantograful”, da!
Problema nu-i a lui, ci a rețelei de contact, din cate se ”aude”!

 


Re: Tramvaiele Bozankaya GT6 din Iași Costin

Nu e o problema a retelei neaparat.

Sa le luam pe rand: separatoarele vechi, cu zona neutra, dau peste cap electronica tramvaiului. Solutia se poate gasi in ambele situatii, ori inlocuiesti separatoarele, ori actualizezi electronica astfel incat sa suporte respectivele socuri.

La pantograf e absolut normal sa se consume imediat grafitul daca pe aceeasi retea trec si pantografe cu patina de aluminiu care razuie tot grafitul de pe fir si-l fac abraziv. Si chiar daca toate pantografele ar fi de grafit, in prima zi de exploatare in aceste conditii tot s-ar consuma rapid. Deci aici nu e nici o problema de fapt, cine se plange nu intelege diferenta dintre cele doua feluri de patine.

Problema e la frica de nou, mentalitatea care guverneaza si STBul, si anume ca tot ce se repara cu ciocanul si patentul e bun, iar "alea electronice" sunt niste jafuri, ghinion acum ca "alea electronice" devin majoritare, cineva chiar va trebui sa invete sa le exploateze corect.

 


Re: Tramvaiele Bozankaya GT6 din Iași shoppy

Nu este normal ca softul sa se zapaceasca si sa nu mai stie in ce directie se invart rotile la intreruperea alimentarii(cand o sa pice alimentarea statiei de redresare sau o sa aiba chiciura pe fir ce o sa mai faca?), mai ales ca au probleme si la detectarea patinajului, sper sa fie un neajuns doar din soft, altfel inseamna ca este o problema cu senzorii care spun ce face fiecare osie(posibil sa fi eliminat senzorii fizici si sa se bazeze pe ce zic invertoarele, doar ca invertoarele se opresc la intreruperea alimentarii).

 


Re: Tramvaiele Bozankaya GT6 din Iași Costin

@adrian29mungiu recunosc ca poza arata bine, este placuta ochiului etc. Insa nu respecta criteriile de calitate pe care le avem pentru vehicule. Am modificat regulamentul relativ recent, ca sa fie mai usor aplicabil, dar realitatea e ca nu ar fi respectat nici versiunea veche, nici pe cea curenta: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId drept urmare, am sters mesajul.

 


Re: Tramvaiele Bozankaya GT6 din Iași adrian29mungiu

@Costin
Este penibil și cam atât.Să mi se șteargă o poză de nota 14 că ce?Că invidia e mare sau că pur și simplu murim de ciudă pe o captură ultra-wide?Ca sfat pentru intreg forumul,încurajați oamenii creativi.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiele Bozankaya GT6 din Iași GPS

Se șterge pentru că nu respectă regulamentul… pe care l-ai acceptat și cu care ai fost de acord la înregistrare. Vezi ce scrie acolo și după poate postezi din nou ce trebuie.

Nu moare nimeni de invidie, pentru că sunt poze de n ori mai bune, de nota 100, nu 14 ca a ta. Mai degrabă ești tu ofticat. :(

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Iași (CTP Iași SA)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421808 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use