Topic: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale
206 posts, 135227 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
133 313
Propui sa se faca reparatiile in depouri?
Alte orase tin in traseu tramvaie Rathgeber produse la 1900 toamna. Bucurestiul n-a fost in stare. Le-a facut praf in timp record pe ale lui, desi erau peste V3A-urile de la data respectiva. Bucurestiul s-a obisnuit cu ideea de transport de unica folosinta. Se ia Citaro se da cu el in toate gropile, se face din el camion de cartofi, se da cu el prin borduri si se arunca la gunoi. Cand alte orase tin si acum in traseu UD-uri. Se ia Citelis si se descopmpleteaza pana la chelire dupa 2 ani de traseu. Imi imaginez cum luam tramvaie noi si dupa 1 an de otelul rosu injuram producatorul ca ce tramvaie proaste a facut.
Pana una alta pe la URAC probabil ca se mai iese si la pensie si nu prea vad pe careva din generatia mea de exemplu dispus la munca patriotica in conditiile de acolo. Probabil asta este "disponibilizarea" propovaduita. Posturi la care n-au venit candidati, desfiintate.
P.S. Dar daca va e frica ca va cheltuiti banii pesonali cu URAC-ul mai bine aruncati un ochi prin policlinica RATB sa vedeti cine presteaza pe acolo pentru cine si pe ce bani.
Propui sa se faca reparatiile in depouri?
Alte orase tin in traseu tramvaie Rathgeber produse la 1900 toamna. Bucurestiul n-a fost in stare. Le-a facut praf in timp record pe ale lui, desi erau peste V3A-urile de la data respectiva. Bucurestiul s-a obisnuit cu ideea de transport de unica folosinta. Se ia Citaro se da cu el in toate gropile, se face din el camion de cartofi, se da cu el prin borduri si se arunca la gunoi. Cand alte orase tin si acum in traseu UD-uri. Se ia Citelis si se descopmpleteaza pana la chelire dupa 2 ani de traseu. Imi imaginez cum luam tramvaie noi si dupa 1 an de otelul rosu injuram producatorul ca ce tramvaie proaste a facut.
Pana una alta pe la URAC probabil ca se mai iese si la pensie si nu prea vad pe careva din generatia mea de exemplu dispus la munca patriotica in conditiile de acolo. Probabil asta este "disponibilizarea" propovaduita. Posturi la care n-au venit candidati, desfiintate.
P.S. Dar daca va e frica ca va cheltuiti banii pesonali cu URAC-ul mai bine aruncati un ochi prin policlinica RATB sa vedeti cine presteaza pe acolo pentru cine si pe ce bani.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
TibiV
Hmmm....
Corect !
Nu doar rentabilizeaza...
In campanie (si un pic dupa ) URAC trebuia sa devina mare exportator de tramvaie, iar din profitul obtinut din exportori, primaria urma sa dea RATB GRATIS la toate cartierele...
Dar Doamna primar NU a mai vorbit de muuult despre RATB gratis...
Se pare ca a inceput sa treaca efectul "joint-ului" inhalat cu ocazia victoriei in alegeri...
lucica wrote:
Din ce am înțeles,se concediază la greu in URAC în ultima vreme.Din ce stiu această va fi menținută pt ansamblare de tramvaie si mentenanță lor.Firea cică vrea să aducă tramvaie din afara.
Hmmm....
Costin wrote:
Sursa informatiei? M-as fi asteptat la scandal din partea sindicatelor in caz ca se intampla asa ceva, sigur devenea public pana acum.
Corect !
adila wrote:
In campanie s-a laudat ca o rentabilizeaza. Stiu, era doar o lozinca...
Nu doar rentabilizeaza...
In campanie (si un pic dupa ) URAC trebuia sa devina mare exportator de tramvaie, iar din profitul obtinut din exportori, primaria urma sa dea RATB GRATIS la toate cartierele...
Dar Doamna primar NU a mai vorbit de muuult despre RATB gratis...
Se pare ca a inceput sa treaca efectul "joint-ului" inhalat cu ocazia victoriei in alegeri...
- Florinds
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
Florinds
Si sa stam sa se modernizeze doar un tramvai pe an, in conditiile in care sunt defecte cate sunt...
Nu prea sunt cu primarita asta, nu stiu ce e putred in Danemarca si ce interese sunt, dar clar in halul asta nu se poate merge.
Si sa stam sa se modernizeze doar un tramvai pe an, in conditiile in care sunt defecte cate sunt...
Nu prea sunt cu primarita asta, nu stiu ce e putred in Danemarca si ce interese sunt, dar clar in halul asta nu se poate merge.
- Costin
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
Costin
Si acum cate tramvaie pe an s-au modernizat? Doua. Cate s-au construit? Doua. In rest, s-au spoit ceva mai multe. Deci ori ii punem la treaba (ca pot mai bine de atat, si stim asta), ori salut si la revedere...
Si acum cate tramvaie pe an s-au modernizat? Doua. Cate s-au construit? Doua. In rest, s-au spoit ceva mai multe. Deci ori ii punem la treaba (ca pot mai bine de atat, si stim asta), ori salut si la revedere...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
shoppy
Faptul ca depourile distrug nu inseamna ca nu ar fi in stare sau nu ar fi normal sa repare.
La noi depourile distrug totul ca repara uzina, si uzina nu lucreaza ca se cumpara autobuze noi-noute, drept urmare parcul este distrus, retelele electrice sunt distruse(ce atatea fasoane cu chestii complicate care nu polueaza dar incurca electoratul care ori conduce ori viseaza masina personala), deci cu atat mai justificata decizia de a cumpara autobuze nou-noute.
A se vedea Brasovul, tin in trafic troleibuze SH, toata lumea explica savant acum cativa ani cum ca in 6 luni o sa blocheze orasul picand pe capete, ale -ului unele inca circula si inca foarte bine, si din nou, nu au nici o "uzina".
Faptul ca depourile distrug nu inseamna ca nu ar fi in stare sau nu ar fi normal sa repare.
La noi depourile distrug totul ca repara uzina, si uzina nu lucreaza ca se cumpara autobuze noi-noute, drept urmare parcul este distrus, retelele electrice sunt distruse(ce atatea fasoane cu chestii complicate care nu polueaza dar incurca electoratul care ori conduce ori viseaza masina personala), deci cu atat mai justificata decizia de a cumpara autobuze nou-noute.
A se vedea Brasovul, tin in trafic troleibuze SH, toata lumea explica savant acum cativa ani cum ca in 6 luni o sa blocheze orasul picand pe capete, ale -ului unele inca circula si inca foarte bine, si din nou, nu au nici o "uzina".
- adila
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
adila
Trebuie facuta curatenie in Primarie si RATB. De pomana cumperi autobuze sau tramvaie noi daca apoi iti bati joc de ele, asa cum s-a facut cu Citaro. Eu as miza pe modernizarea/privatizarea URAC. Altfel cine si unde se vor repara mijloacele RATB?
Trebuie facuta curatenie in Primarie si RATB. De pomana cumperi autobuze sau tramvaie noi daca apoi iti bati joc de ele, asa cum s-a facut cu Citaro. Eu as miza pe modernizarea/privatizarea URAC. Altfel cine si unde se vor repara mijloacele RATB?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
shoppy
Se vor repara in depou, asa cum se repara in toate orasele din tara.
Se vor repara in depou, asa cum se repara in toate orasele din tara.
- adila
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
adila
Asa s-a reparat Citaro, in depou. Asta este sabotaj, sa demontezi autobuze noi pentru piese. Bani platiti din buzunarul nostru si aruncati pe fereastra de Primarie. Este clar ca la URAC ar fi foarte greu sa faci o uzina in adevaratul sens al cuvantului, dar macar pentru reparatii si modernizari aici s-ar putea creea conditii mai bune decat avem in prezent in depouri.
Asa s-a reparat Citaro, in depou. Asta este sabotaj, sa demontezi autobuze noi pentru piese. Bani platiti din buzunarul nostru si aruncati pe fereastra de Primarie. Este clar ca la URAC ar fi foarte greu sa faci o uzina in adevaratul sens al cuvantului, dar macar pentru reparatii si modernizari aici s-ar putea creea conditii mai bune decat avem in prezent in depouri.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
shoppy
Faptul ca aia in depou sunt lasati sa-si bata joc nu are legatura, lafel de bine isi poate bate joc si in uzina ca tot oameni sunt si acolo.
Practic URAC face modernizari pe un boghiu de acum 20 de ani si pe alt boghiu propriu care se strica si daca merge tramvaiul gol, daca s-ar sparge monopolul sigur ar concura uzine adevarate cu oferte adevarate si criterii de performanta adevarate; ia sa puna RATB pe licitatie un proiect de modernizare de 10 vagoane, sa vezi ce uzine adevarate s-ar inscrie.
Faptul ca aia in depou sunt lasati sa-si bata joc nu are legatura, lafel de bine isi poate bate joc si in uzina ca tot oameni sunt si acolo.
Practic URAC face modernizari pe un boghiu de acum 20 de ani si pe alt boghiu propriu care se strica si daca merge tramvaiul gol, daca s-ar sparge monopolul sigur ar concura uzine adevarate cu oferte adevarate si criterii de performanta adevarate; ia sa puna RATB pe licitatie un proiect de modernizare de 10 vagoane, sa vezi ce uzine adevarate s-ar inscrie.
- GPS
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
shoppy
Ar iesi urmatoarea poveste de succes pentru tramvaiele din Bucuresti, dupa V3A EP si V3A Faur, ca din modernizarile URAC-ului Bucur si Bucur LF sunt esecuri clare, V3A CHP sunt pe tehnologie de acum cel putin 10 ani iar V3A CA-urile sunt prototipuri care stau 1 an la o blocare.
Ar iesi urmatoarea poveste de succes pentru tramvaiele din Bucuresti, dupa V3A EP si V3A Faur, ca din modernizarile URAC-ului Bucur si Bucur LF sunt esecuri clare, V3A CHP sunt pe tehnologie de acum cel putin 10 ani iar V3A CA-urile sunt prototipuri care stau 1 an la o blocare.
- adila
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
adila
Pai asta doreste toata lumea: o poveste de succes. Nu vad totusi aceasta poveste desfasurandu-se in depourile RATB. Trebuie o fabrica, oricum s-ar numi ea.
Pai asta doreste toata lumea: o poveste de succes. Nu vad totusi aceasta poveste desfasurandu-se in depourile RATB. Trebuie o fabrica, oricum s-ar numi ea.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
shoppy
Nu, un proiect de modernizare adevarat se va face de catre un privat, cu concurenta adevarata, dupa un proiect adevarat, pe contract adevarat, cu garantie adevarata, cu penalitati adevarate, deci cu performante adevarate.
Daca faci intr-o structura interna atunci este o facatura si esti obligat sa inghiti orice mizerie, adica fix cum facem acuma, ca altfel ce faci?, te penalizezi singur?
Iar pentru mentenanta exista plan de mentenanta, nimeni nu face mentenanta periodica in uzina.
Nu, un proiect de modernizare adevarat se va face de catre un privat, cu concurenta adevarata, dupa un proiect adevarat, pe contract adevarat, cu garantie adevarata, cu penalitati adevarate, deci cu performante adevarate.
Daca faci intr-o structura interna atunci este o facatura si esti obligat sa inghiti orice mizerie, adica fix cum facem acuma, ca altfel ce faci?, te penalizezi singur?
Iar pentru mentenanta exista plan de mentenanta, nimeni nu face mentenanta periodica in uzina.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
133 313
Primaria nu va baga bani (nici nu-i are) in RATB atat timp cat este "sacul de box" al automobilistilor:
Deci orice licitatii pentru vehicule noi se finalizeaza in cel mai "bun" caz dupa povestea Citelis.
Inchiderea URAC nu va normaliza nimic. Normalizare nu inseamna licitatii cu privati la monopolul de stat. Normalizare inseamna liber la transport in comun privat.
Primaria nu va baga bani (nici nu-i are) in RATB atat timp cat este "sacul de box" al automobilistilor:
Deci orice licitatii pentru vehicule noi se finalizeaza in cel mai "bun" caz dupa povestea Citelis.
Inchiderea URAC nu va normaliza nimic. Normalizare nu inseamna licitatii cu privati la monopolul de stat. Normalizare inseamna liber la transport in comun privat.
📖 Pagination options