Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale

205 posts, 126864 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale Utilizator anonim

Si aici avem o alocare bugetara importanta pentru halele de productie...

Untitled.jpg (30.44 KB; downloaded 7139 times)

 


Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale Andrei98

Nu se investește nimic în tehnologizare? Doar în reparația clădirilor?

 


Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale 1689

Utilizator anonim wrote:
Si aici avem o alocare bugetara importanta pentru halele de productie...



Indelungate aplauze si ovatii !

S-a scandat sustinut
URAC si Primaria
Ne aduc iar bucuria


Un tramvai ca de la noi
Nici in secol douajdoi

 


Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale adila

Stai ca nu m-am prins inca: cu aceasta fabuloasa suma de nici 20k de euro vor sa repare/consolideze cladirea? Pai banii astia se cheltuiesc pe bancute si ghivece cat ai clipi din ochi. Iar pentru retehnologizare trebuie bani multi pe care mai bine ii chletuie pe inlocuit borduri care nu au nimic.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale sss

Nu ai decat o parte din tabel, nu apare unitatea de masura, care prin traditie este mia de lei, deci acolo sunt 88 milioane lei, nu 88000 lei!

 


Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale Albert

Adică aproximativ 19 milioane de euro.

 


Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale adila

M-as bucura sa se revigoreze activitatea la uzina, dar nu am incredere ca statul poate gestiona o fabrica. Acolo trebuie privatizare adevarata nu doar pentru a pune mana pe terenuri.

 


Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale andrei11

URAC - ul în Era Socialistă, cu mult înainte de 1989, a se vedea tampoanele tramvaielor. Divizia de fabricare V3A. Facebook / Tramclub
URAC.jpg (259.45 KB; downloaded 7616 times)

 


Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale Nenea_titi

Pare a fi pe la mijlocul anilor 1970, maxim 1981-2.
La tampoanele alea s-a renunțat în prima parte a anilor 80. Acolo pare a avea loc construirea unui tramvai de la 0.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale Tom

După semnul "Anarhiei" de pe vagon (A încercuit, de la Autotaxare :D ), este de prin 1979-1981. Tamponul este de tip vechi, ca la V56. Tamponul actual ei îl numesc "tip Tatra".

 


Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale 1689

Si afisajul lateral al liniilor pare sa fie - inca - pe modelul cu rulou de pinza, deci vorbim de cel tirziu '82 - '83. Dupa, nu tin minte sa mai fi vazut asemenea semn de civilizatie decit la IK 4.
Si blocul de lumini spate pare a fi modelul aplicat, cu stopuri de Dacia 1300 (parca avea si o lampa marche-arriere, modelul cromat, pe mijloc).
Ulterior s-a trecut la lampa mono-bloc tip DAC aplicata orizontal direct pe caroserie

 


Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale Nenea_titi

Lampa orizontală tip dac se aplica pe consolă de fibră de sticlă. Aceeași lampă a fost montată ulterior vertical pe caroserie direct. La fel și stopurile ovale cu semnalizare centrală recuperate de pe remorcile ITB sau troleibuzele TV. Dar acestea din urmă au fost și ele montate orizontal pe consola mai sus amintită, și erau uneori puse și sub consola cu faruri, chiar sub far în cazul V3A 2S (vezi 037, 245, mai era și 237 și 041). Tot pe acea consolă mai erau și stopuri de... camion Roman. Format îngust. Montate atât încastrat cât și aparent (aplicat). După vopsirea în galben, s-a renunțat la acele console, ultimele tramvaie cu acele console fiind prin 1995.

 


Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale 1689

Primele blocuri de lumini spate folosite la V3A erau de Dacia 1300. De-abia la sfirsitul anilor '70 / inceputul anilor '80 s-a trecut la utilizarea blocurilor de tip DAC.

 


Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale andrei11

Primele blocuri de lumini spate erau verticale, cu 3 becuri, de sus în jos frână - semnalizator - poziție, perfect egale, cu geamul de culoare roșie / portocaliu / roșie și erau Made in Poland. Portocaliul din desen eu l-am colorat galben, să nu se confunde cu roșu.
9-16-2019 1-17-27 AM.jpg (3.52 KB; downloaded 6928 times)

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2300 forum members have written 422497 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use