Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Pache Protopopescu - Iancului - Granitului (Linii 46,55)

219 posts, 61898 views
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16
 
 

📖 Pagination options
Re: Pache Protopopescu - Iancului - Granitului (Linii 46,55) omirica

Pentru mâine șanse zero să vedem schimbări, în afară de folosirea buclei. Cred că nu-l mai vedem pe 46 la Cora (mă hazardez la acest pronostic).

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Pache Protopopescu - Iancului - Granitului (Linii 46,55) andrei11

Oricum când începe şantierul pe Chişinău 46 ori va reveni  la Cora ori se va desfiinţa...

 


Re: Pache Protopopescu - Iancului - Granitului (Linii 46,55) alexxd_31

Azi la Piata Iancului am vazut un bidirectional. Presupun ca se opereaza cu acelaşi parc de la depoul Victoria.

 


  • Author: Victor92
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Pache Protopopescu - Iancului - Granitului (Linii 46,55) Victor92

Am utilizat de dimineata linia 55 in "noua' formula . Cateva impresii de la terminalul Pantelimon, si nu Granitului :

- calatorii nu stiau de modificare si stateau in fosta statie de plecare de langa terminal (desi nu prea mai erau garduri si placuta de statie);
- tramvaiele se deplasau cu o viteaza redusa in interiorul capatului;
- se auzea un scartait neplacut la trecerea tramvaielor prin terminal;
- refugiul din statia de plecari era infect - murdar, nespalat;
- autobuzele urbane (103, 246) nu opreau in terminal - desi, la plecare, permite virajul la stanga spre Pantelimon si imediat dupa spre complexul comercial Cora;
- acelasi aspect si pentru rutele regionale din zona - 406, 407, 451, 452, 454, 457, 458.

Daca rutele STB si STV enumerate mai sus ar fi inglobate sa treaca prin terminal, transbordarea calatorilor s-a face mai eficient, iar atractivitatea traseului 55 ar creste semnificativ - avand in vedere ca dimineata, cat si dupa-amiaza, in cursul saptamanii, conform INFO TB, ar avea un interval de 10 minute.

Un alt aspect negativ ar fi viteza de deplasare a travmaielor de pe Pantelimon si Iancului - atentie: linii modernizate - ar trebui sa mearga cu 50 km/h ca-n Germania. Cred ca daca ar baga Tatre pe acolo, viteza ar creste considerabil ...

Aproape toti calatorii au coborat la Delfinului (pentru a lua 101/335), respectiv la Iancului. Mentin punctul de vedere ca 55 ar trebui scurtat la Iancului pentru a face o legatura rapida intre metroul Iancului / liniile 1, 311, 330 si 335 si Cartierul Pantelimon.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Pache Protopopescu - Iancului - Granitului (Linii 46,55) andrei11

Susţin ca tramvaiul 55 să se limiteze la traseul Cora - Piaţa Iancului iar caricatura de traseu 46 ar trebui să dispară.

 


Re: Pache Protopopescu - Iancului - Granitului (Linii 46,55) TrainWrecker

Ai dreptate Andrei, 46 nu are niciun rost dar el este singurul tramvai care merge pe str. DR. Iacob Felix (unde 46 o ia la dreapta după pasaj ca să ajungă pe Ion Mihalache) , asa ca tot odată cu desființarea lui ar trebui sa fie traseul lui 45 sau 24 modificat încât sa meargă pe acea strada și sa aibă terminalul la Banu Manta. 24 ar fi perfect de pus la Banu Manta, dar cu 45 e mai dificil, daca este mutat de la Gară de Nord atunci terminalul de la Gară rămâne gol (46 fiind desființat).

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Pache Protopopescu - Iancului - Granitului (Linii 46,55) andrei11

TrainWreker te-am rugat de o mie de ori să foloseşti funcţia << Citează >> mai raţional.

 


Re: Pache Protopopescu - Iancului - Granitului (Linii 46,55) Andrei Tudor

Dacă 24 ar fi redirecționat la Banu Manta, ar rămâne o porțiune de șină reabilitată pe care nu ar trece nimic: cea de pe Strada Berzei, între Radio România și Calea Berzei.
La orele după-amiezii, linia 45 are cam 10-15 călători pe porțiunea dintre Piața Victoriei și Gara de Nord, dar nu cred că ar fi așa o mare problemă dacă ar fi redirecționat la Banu Manta; între Piața Victoriei și Gara de Nord există linia 182 ca alternativă, care parcurge această distanță cam la fel de repede ca 45.
46 mereu merge aproape gol până a ajunge pe Bd. Iancu de Hunedoara. Merită desființat, iar bucla de la Gara de Nord să rămână de rezervă.

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Pache Protopopescu - Iancului - Granitului (Linii 46,55) ByOnu

Dar de ce trebuie neaparat ca linia de pe Felix sa fie utilizata comercial? Poate ramane fara problema linie tehnica pana ii gasim un rost.

---

Apropo, absolut corecte toate observatiile lui Victor.

Poate cu singura precizare ca eu as introduce un 54 sau cum vreti voi sa-i ziceti, Iancului - Pantelimon, care sa se incadreze echilibrat intre turele lui 55. Practic, o linie de ranforsare pentru 55. Un traseu direct spre centru trebuie sa ramana, dar in acelasi timp trebuie o frecventa BUNA in Pantelimon, ceea ce astazi nu exista. 55 circula execrabil. Vorbim despre M5 in Pantelimon, dar ne batem joc de tramvaiul asta nou pe care il avem astazi.

Si da, cred ca autobuzele ar trebui sa tranziteze terminalul, chiar si daca nu vor si stationa acolo. Transbordarea tram-bus (in special cu R-urile) este foaete importanta ca proiectul asta sa aduca ceva bun in plus.

 


  • Author: Dragos31
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Pache Protopopescu - Iancului - Granitului (Linii 46,55) Dragos31

Daca tot nu e inghesuiala mare, sparg eu ''gheata'' cu doua bidirectionale surprinse in aceasta seara in noul terminal.

037 - Linia 55 - Granitul - 09 Iunie 2022





237 - Linia 55 - Granitul - 09 Iunie 2022











 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Pache Protopopescu - Iancului - Granitului (Linii 46,55) andrei11

ByOnu, te înşeli în două privinţe.
1)   55 circulă foarte bine, e în capacitate tot timpul. Adică nu rămâne niciodată lumea pe peroane şi poţi şi să respiri în tramvai indiferent de ora la care circuli.
În Pantelimon circulă şi alte linii ( de autobuze )  în afară de 55.  
2)  Legătura directă cu centrul  se realizează cu autobuzul  104.
__________________
Catgegoric 55 ar trebui să se  limiteze la relaţia Cora - Iancului. După Iancului în 55 mai rămân maxim 10 persoane, iar din centru la Iancului ajung tot 10 persoane / tramvai. De la Iancului devine mai aglomerat.
Crede-mă că sunt unul care cunosc extrem de bine zona Iancului - Pantelimon şi mai încolo de Pantelimon, spre Oraşul Pantelimon.
Multă lume  care vine de la metrou la Iancului se urcă - surpriză ! - în 335 şi se coboară la... Mega Mall ! Dacă întâmplător vine 55 se urcă în el şi tot la Mega Mall coboară.
46 circulă gol.

 


Re: Pache Protopopescu - Iancului - Granitului (Linii 46,55) STB Spotting 21

Vin si eu cu alte trei bidirectionale, tot de ieri:

036 - Linia 55 - Pantelimon (coborare)
20220609_181030.jpg (831.46 KB; downloaded 633 times)


4038 - Linia 55 - Pantelimon (urcare)
20220609_183928.jpg (677.02 KB; downloaded 634 times)


4040 - Linia 55 - Pantelimon (coborare)
20220609_180314.jpg (977.18 KB; downloaded 635 times)

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Pache Protopopescu - Iancului - Granitului (Linii 46,55) ByOnu

andrei11 wrote here:
ByOnu, te înşeli în două privinţe.
1)   55 circulă foarte bine, e în capacitate tot timpul. Adică nu rămâne niciodată lumea pe peroane şi poţi şi să respiri în tramvai indefernt de ora la care circuli.
În Pantelimon circulă şi alte linii ( de autobuze )  în afară de 55.  
2)  Legătura directă cu centrul se realizează cu autobuzul  104.
__________________
Catgegoric 55 ar trebui să se  limiteze la relaţia Cora - Iancului. După Iancului în 55 mai rămân maxim 10 persoane, iar din centru la Iancului ajung tot 10 persoane / tramvai. De la Iancului devine mai aglomerat.
Crede-mă că sunt unul care cunosc extrem de bine zona Iancului - Pantelimon şi mai încolo de Pantelimon, spre Oraşul Pantelimon.
Multă lume  care vine de la metrou la Iancului se urcă - surpriză ! - în 335 şi se coboară la... Mega Mall ! Dacă întâmplător vine 55 se urcă în el şi tot la Mega Mall coboară.
46 circulă gol.



RE:

1. Nu stiu unde circula bine, cand am avut nevoie de el am asteptat de m-am dus la 104 in cele din urma. I-am si recomandat cuiva sa ia 55 si a zis ca nu mai pierde vreodata atat de mult timp cu linia asta, s-a reorientat spre 104 si cu ala merge, desi sta mai aproape de 55.

Faptul ca <<  nu rămâne niciodată lumea pe peroane şi poţi şi să respiri în tramvai indiferent de ora  >> nu te pune putin pe ganduri? Deloc deloc deloc?

Asta pentru mine inseamna TOCMAI ca 55 nu circula bine, inseamna ca lumea S-A REORIENTAT demult. Pai in 41, 21, 32, samd << nu rămâne niciodată lumea pe peroane şi poţi şi să respiri în tramvai indefernt de ora >> ? Iti raspund eu: NU, pentru ca alea sunt linii solicitate, pe care calatorii se bazeaza si pentru care calatorii opteaza.

Nu putem folosi ca argument pentru a spune ca linia 55 este buna tocmai faptul ca oamenii prefera 104. Este evident ca este ceva foarte gresit in operarea actuala a lui 55.

Pai daca << nu rămâne niciodată lumea pe peroane şi poţi şi să respiri în tramvai indefernt de ora >> la ce ne trebuie metrou in Pantelimon? Daca nu umplem nici macar un tramvai la 12 minute, atunci metroul n-are ce cauta pe acolo in urmatorul secol.


2. Ce treaba au 104 cu 55 pe traseul pe care nu-s comune?


3. Ce sustin eu este sa avem, 1 tur de Iancului, 1 tur de Sf. Vineri si tot asa. Sau daca este necesar chiar 2x Iancului si 1x Sf. Vineri. Ce inseamna asta? Inseamna frecventa crescuta fix pe tronsonul critic pe care tramvaiul trebuie sa fie "extensia" metroului.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Pache Protopopescu - Iancului - Granitului (Linii 46,55) andrei11

N-are sens nici să-ţi explic, nici să ne disputăm pe această temă. Este clar că nu cunoşti situţia nici  a liniei 55, nici a zonei Iancului - Pantelimon.
Eu "mă împiedic" de ea practic zilnic.
Şi mai faci şi raţionamente greşite.
Lumea  nu s-a reorientat deloc,  cine are nevoie de 55 coboară din metrou la Iancului şi-l ia de aici.
De la Hurmuzachi îl iau extrem de puţini pe 104 coborând din metrou, de fapt 104 se goleşte pe jumătate când vine de la Unirii la Hurmuzachi.
Eu nu-mi permit să  sugerez trasee sau să-mi dau cu părerea despre cartiere pe care nu le cunosc.
___________________
Şi mai faci şi raţionamente greşite - vizavi de 41 / 55, nu compara Cartierele Dr. Taberei - Crângaşi cu Pantelimonul.  Pantelimonul după Fundeni practic are un rând de blocuri iar în spatele lor e cartier de case.
Ce treabă are 55 cu 104 ?
Are, ţi-ai exprimat părerea că Pantelimonul ar trebui să fie legat direct de centru, este, prin 104.
55 trebuie limitat la Iancului. După Iancului spre Unirii nu e folosit şi nu că vine odată la 10 minute ci că nu se duce nimeni din Pantelimon la Unirii cu 55.
Ai vrea ca 55 să circule odată la cât ? la 5 minute ? Practic dacă la un interval de un tramvai la 10 minute ai 40 de călători / tramvai, la un interval de 5 minute vei avea hai nu 20, dar maxim 23 călători / tramvai.
Metrou  în Pantelimon ? Nu, nu e necesar, e o fitză ! 55, 101, 104, 335 îşi fac treaba.

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 1940 forum members have written 375960 posts in 4575 topics and 451 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use