Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiPasaje subterane Mihai Bravu (Dudești, Vitan, Laborator)

 

Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului

62 posts, 13144 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu andrei11

Şi la Camil Ressu ai metrou.
Din aprecierile mele metroul este la sub  minus 6 metri  sub ambele intersecţii.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu ByOnu

Andrei, m-am < chinuit > sa-ti explic ceva mai sus. :think:

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu andrei11

Cred că îţi dai seama că am citit cu atenţie.
Şi soluţia ta este logică. Te combat numai acolo unde cred că am argumente, nu te contrazic numai  aşa, de dragul contrazicerii.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu Saint666

andrei11 wrote here:
Şi la Camil Ressu ai metrou.
Din aprecierile mele metroul este la sub  minus 6 metri  sub ambele intersecţii.


Nu stiu exact de unde ar incepe sa coboare carosabilul in pasaj fata de locul in care incepe sa faca la dreapta linia de metrou de sub Mihai Bravu spre Camil Ressu, dar posibil sa se suprapuna.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu andrei11

Repet, şi dacă se suprapun nu se "lovesc" tunelurile de rampe, coama tunelului  trebuie să fie la  cel puţin minus 6 metri ( şi este ).

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu punmeister

In orice caz PS3 au deja PT realizat pentru aceste pasaje, deci n-ar trebui sa fie probleme la executie.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu ByOnu

Nu pot insa sa nu ma intreb: unde sunt dezbaterile publice pentru toate proiectele astea?

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu serbanandrei

Deja au inceput discutiile vizavi de aceste pasaje. Eu as fi facut altfel. Invitam o firma sau mai multe  din lumea asta si nu gratis sa vina sa studieze , si sa prezinte 2 -3 sau mai multe  variante de proiecte de sistematizare a infrastructurii in orasul asta haos numit Bucuresti , Apoi in functie de ofertele facute faceam licitatie pentru executie. Asa cum este acum fiecare Primar face ce il taie capul sau cum crede ca este mai bine pentru sectorul lui. Si ce iese ??? Nu mai spun . Dupa mine modernizarea infrastructuri trebuie facuta la nivel de oras . Pana acum toate pasajele existente au creat un haos si mai mare in intersectiile respective. Dovada : Pasajul Barbu Vacarescu - Pipera, Piata Sudului ,Unirea ,Piata Victorie. De cate ori nu se intampla ca pe bretele sau chiar in interiorul pasajelor sa fie  totul blocat !!! Trebuie sa existe cumva si o alta solutie.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu survola

Nu e un haos mai mare, este același.
Pasajele nu vor putea rezolva o creștere continuă a traficului. La un moment dat va trebui ca pe străzi să fie mai puține mașini particulare și mai mult transport in comun

 



Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu shoppy

Legea spune sa faci dezbatere publica dar nu da nici un detaliu despre cum sa se organizeze(nu exista moderatori si oricine poate face adrese multiple pe yahoo ca sa isi faca clone care sa-i dea dreptate) sau cum sa se evalueze rezultatele.

Cat timp bucurestenii doresc sa aiba o masina cat mai scumpa cu care sa mearga de la usa casei/blocului pana la usa serviciului si inapoi; si nimeni nu spune sa nu mai fie blocaje, sa nu mai stea transportul in comun blocat in trafic, sa nu mai fie zgomot si poluare de la trafic, sa nu mai fie masini parcate pe trotuar, pe spatiu verde, pe trecerea de pietoni si oriunde; nu o sa se intample nimic.
Singura dezbatere publica care a schimbat ceva a suferit-o betonel cand vroia sa bage licitatie pentru locurile de parcare de resedinta si sa nu mai permita inchirierea de locuri de parcare de resedinta masinilor inmatriculate in alte judete decat Bucuresti sau din afara tarii, atunci sala de sedinte s-a umplut de golani care au inceput sa urle si sa injure, sigur toti acesti golani sunt pentru orice pasaj, autostrada, dublari de benzi, desfintari de treceri de pietoni si tot asa.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu zapacitu

Atunci hai sa desfiintam toate pasajele, sa facem semafoare si instersectii inguste peste tot.  Pe urma ne vaitam ca nu are pe unde circula transportul in comun si se constata ca tot masina personala e mai eficienta ca macar nu te inghesuie nimeni.

Treaba asta cu "hai sa nu facem ca vin mai multe masini" e o tampenie. In primul rand reduce poluarea ca nu mai stau 500 de masini la relanti constant. O masina consuma mai putin mergand constant decat stand in coada pe aceeasi distanta. As indrazni sa postulez ca un demaraj in tromba de la o masina nesimtit de puternica (dar nu modificata sa ignore normele de depoluare) e mai putin poluant decat aceeasi masina stand pe aceeasi distanta in trafic bara-la-bara.

Mie mi se pare absurd ca nu exista o planificare cu intersectii denivelate eficiente, nu doar "aruncate" cum fac PS2-3-4 la ora actuala. Pana la urma, daca nu ai cozi interminabile, pot circula bine-mersi si autobuzele. Una e sa ai in medie doua semafoare la o intersectie si alta e sa ai 12. Pentru un autobuz cu 100 de oameni la bord ma refer.

Eu sunt adeptul pasajelor pe inele: pana la urma trebuie sa poti circula pe undeva. Degeaba cumperi autobuze peste autobuze daca ele tot in trafic stau (benzile dedicate sunt necesare doar daca nu ai cum sa denivelezi intersectiile). O sa se vada cat de curand nevoia acuta de intersectii denivelate si pe Grigorescu/Chisinau si la intersectia Tei/Petricani. Nu mai vorbesc de inele intre sud si vest unde e complet bubuit traficu.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu Media

Acum, întreb și eu, nu dați cu pietre, nu ar fi mai util un pasaj de la Camil Ressu către centru, pana dincolo de depou?

Așa, traficul se va sparge către Bd Burebista și Calea Dudești. Si nici nu mai trebuie lărgită Calea Dudești de la Mihai Bravu pana la Bd Decebal. Iar de la Bd Decebal la Posta Vitan se poate largi mai ușor.
Știu ca fluxul principal este pe Mihai Bravu, însă dacă se elimina virarea la stânga acolo și semaforul are timp mai lung pe direcția Calea Vitan - Pasaj Muncii.
Si rămâne sa facă pe inel doar pasaj la Calea Vitan.

 


Re: Pasaje subterane pe Bd. Mihai Bravu ByOnu

Foarte punctual nu stiu sa raspund la intrebarea ta, probabil cunosti mult mai bine din teren situatia cu traficul.

DAR, ca principiu, pasajele radiale si orice fel de lucrari care incurajeaza traficul pe raze NU sunt dezirabile.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaje subterane Mihai Bravu (Dudești, Vitan, Laborator)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421938 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use