Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Discuții după inaugurare

161 posts, 28575 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
  • Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare Costin

Eu doar o sa zic ca aia 135m ai lui Andrei nu sunt chiar 135m. Ci 135 - inaltime pasaj CF - inaltime catenara. Asta daca ramane valabila intrebarea lui, cu calculul.

Insa reiau o idee care a mai fost lansata aici si ignorata. A cerut CFRul electrificare si a zis Romatda nu? Exista o comunicare oficiala pe tema asta intre cele doua institutii? Daca nu, noi suntem doar chibiti aici si despicam in patru motivele unui refuz care nu exista.

 


Re: Discuții după inaugurare andrei11

Costin,  "specialiștii" au decretat că aparatura este influențată numai pe axa pistei, nu la stânga / dreapta. Deci cei 135 metri sunt calculați  când avionul trece pe axa pistei peste linii, nu când intră pe "podul" ( cum s-o numi el ) spre Otopeni.

 


  • PTMZ
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare PTMZ

andrei11 wrote:
nu când intră pe "podul" ( cum s-o numi el ) spre Otopeni.

Viaductul.

 


  • Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare Costin

@TibiV sau cine e in domeniu, doresc sa stiu daca aceasta situatie este neconforma din punctul de vedere al Romatsa.

Screenshot_20210124-124739_Maps.jpg (1.21 MB; downloaded 2134 times)

La 50km de Oslo, capitala ceții, chiciurei si a ploii inghetate.

 


Re: Discuții după inaugurare andrei11

EXCLUSIV CFR Călători a introdus opriri la Parc Mogoșoaia la unele trenuri de Aeroport
25 ianuarie 2021
La unele trenuri care fac legătura între Gara de Nord și Aeroportul Henri Coandă, CFR Călători a introdus opriri la Parc Mogoșoaia. De asemenea, aici oprește și o garnitură Interregio care circulă pe ruta București-Galați. De azi însă, trenurile de Aeroport sunt mai puține, deoarece se execută lucrări de sudură a șinelor pe noua conexiune feroviară.

Adrian Bărbulescu
Facebook - Club Feroviar.
________________
Știe cineva unde  e amplasat punctul acesta de oprire ?

 


  • PTMZ
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare PTMZ

După podul M700 peste DN1A, în apropiere de Parcul Mogoșoaia (parc lipit de Palatul Mogoșoaia):
Screenshot_20210127-134410~2.jpg (210.75 KB; downloaded 2023 times)

 


Re: Discuții după inaugurare andrei11

Chiar pe pod ? Aha,  dar podul parcă e prevăzut cu 3 linii, probabil că mă înșel.  Din Nord se vine pe linia "din mijloc".  Nu prea văd cum pot pune peronul acolo.
___________
PS: Știu că linia 3 practic nu există, e numai pe pod, urmează probabil să o reactiveze dacă se consideră necesar.

 


  • PTMZ
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare PTMZ

Așa arată configurația, captură de ecran este făcută dintr-un video de pe YouTube:
Screenshot_20210127-135857.jpg (646.2 KB; downloaded 2011 times)

 


Re: Discuții după inaugurare Un cylon

DN1A e în debleu în acea zonă; halta și podul sunt la nivelul solului. Halta e imediat după pod.
După pandemie, poate că această soluție va fi mai bună decât Metrou Străulești plus mult mers pe jos, pentru a ajunge la concertele de la Mogoșoaia.

 


  • fl82
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare fl82

Pentru accesul mai usor in Mogosoaia ar fi util de prelungit linia de troleibuze de la actualul capat "Strand Straulesti" pana la Palatul de la Mogosoaia, pe Soseaua Bucuresti- Targoviste si pe strada Constantin Brancoveanu, pe o distanta de 4,3 km.  Astfel troleibuzul ar deservi si cartierul bucurestean "Straulesti" dar si localitatea Mogosoaia.

 In privinta electrificarii caii ferate care ajunge la aeroportul Bucuresti-Otopeni si a "imposibilitatii" electrificarii acesteia "datorita faptului ca ar influienta instalatiile de dirijare a traficului aerian", cum s-a putut electrifica linia de cale ferata ce ajunge la aeroportul din Atena ""Elefthérios Venizélos"  ?!

 


Re: Discuții după inaugurare andrei11

Stația de tren << Parc Mogoșoaia >> n-are nicio legătură cu Parcul Mogoșoaia. Puteau să-i spună și Stația Brâncoveanu, tot aia era. Sau Petrache Poenaru.

 


  • fl82
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare fl82

De la halta  Parc Mogosoaia h. pana la palatul lui Constantin Brancoveanu de la Mogosoaia ar fi o distanta de cca 1,6 km, pe cel mai scurt drum fizic posibil (Soseaua Bucuresti- Targoviste si strada Valea Parcului).

Dar aceasta halta este cred oarecum utila pentru locuitorii din Mogosoaia, care au locuintele in apropierea haltei!

 


  • ticker
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare ticker

Utila poate fi doar daca se face o parcare auto adecvata, iluminat public, parcare de biciclete, refugiu acoperit si trotuare.

Altfel e treaba clasica romaneasca - sa fie pe hartie dar in realitate sa nu o foloseasca nimeni.

 


  • TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții după inaugurare TibiV

Am gresit, nu Romatsa a dat avizul, ci AACR (Autotitatea Aeronautica Civila Romana - RoCAA

Un benzinar a gasit asta:




Scrie clar ca orice perturbatii suplimentare introduse de noi obstacolari radioelectrice [..] pot conduce la depasirea limitei de toleranta admise. Un sistem de electrificare la 25 kV si 50 Hz este o ditamai perturbatie radioelectrica.

Iar toleranta este +/- 5 microamperi

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2034 forum members have written 390042 posts in 4823 topics and 474 subforums.

 

© 2009 - 2023 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use