Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Discuții după inaugurare

161 posts, 38060 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 12
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții după inaugurare Chev Celios

subway guru wrote:
Alta facilitate ar fi sa poti face check-in la GdN daca tot ai de asteptat 40min+intarzierile cfr-istice inevitabile!


Daca nu ai bagaj de cala da poti sa iti faci check-in in gara. Daca ai bagaj cam greu. Risti ca tu sa mai prinzi zborul dar bagajul tau nu. Dureaza undeva la 15 min de cand lasi bagajul la ghiseu si pana ajunge la panda jos si daca avionul tau mai este si undeva pe la pozitia 206-207( adica un fundul aeroportului) atunci cam greu. De multe ori a trebuit sa mai tin avionul la sol ca sa pot sa incarc toate bagajele intarziate. Numai zic ca a fost un caz in care a aparut un bagaj la o saptamana dupa.

 


Re: Discuții după inaugurare ByOnu

andrei11 wrote:
N-am înțeles,  ai fi vrut să se mai aștepte 20 de ani pentru M 6 ? M 6 zace prin sertare de două decenii și va mai rămâne acolo după cum observ.


Foarte bine, M6 mai departe de Mall Baneasa nu isi scoate banii, dupa cum a zis-o chiar UE conform studierii potentialului de calatori. Cred ca inainte de a face metrou in Otopeni, avem suficiente zone din oras de acoperit, acolo unde transportul ne impacteaza mult mai rau viata decat un drum odata la 2-3 luni, 1 an, la aeroport.

 


Re: Discuții după inaugurare subway guru

Am facut treaba cu check-in bagaje de cala la metrou la Tokyo si n-as zice ca Narita se compara cu OTP. Aceeasi facilitate o ai si la Madrid. Ca observatie metrourile de aeroport au compartiment separat de bagaje iar pe linia de aeroport e o singura statie unde poti face check-in, fac aia acolo tot inclusiv security check la bagaje, deci daca vrei poti, Adidas torsion!
Nu inteleg de ce voi va ganditi mereu doar la solutii din astea africane de lumea a treia? Chiar asta vi se pare ca e directia spre care ar trebui sa ne indreptam?

 


Re: Discuții după inaugurare cris_m

Adica Viena, Barcelona, Praga etc sunt africane ca au doar tren pana la aeroport? :)

 


Re: Discuții după inaugurare andrei11

Pentru ca metroul să fie viabil acesta trebuie construit.  Aici e una dintre probleme,  avem probleme cu construcția lui. Guru, ai vreo soluție viabilă ?

 


Re: Discuții după inaugurare PTMZ

@cris_m, Barcelona are și metrou până la aeroport, L9 Sud.

 


Re: Discuții după inaugurare subway guru

Constructia metroului de Otopeni nu pune probleme insolvabile de constructie

 


Re: Discuții după inaugurare andrei11

Mă refeream  la finanțare, nu la dificultăți tehnice.

 


Re: Discuții după inaugurare subway guru

Nici acolo nu sunt probleme insurmontabile, vointa politica sa fie si nu idiotie...

 


Re: Discuții după inaugurare Stefan28

Scuze că merg off, dar stația de la 1 Mai cum s-ar face dinspre Aeroport? Ceva de genul Nicolae Grigorescu spre Preciziei?
Că de la 1 Mai spre Otopeni zic că ar fi tot cum e  la NG spre AS/ Republica...

 


Re: Discuții după inaugurare andrei11

Aici ai o schiță. La topicul M 6 sunt o grămadă de schițe / discuții pe această temă.  :bere:
Aici suntem la M 5.

 


Re: Discuții după inaugurare reiny2000

Parca eram la legatura feroviara directa cu aeroportul.

 


Re: Discuții după inaugurare andrei11

:rofl:
Ai dreptate,  am încurcat eu lucrurile.  :headbash:
:bere:

 


Re: Discuții după inaugurare Stefan28

Lăsând acum M6, văd că foarte multă lume se plânge că linia nu este electrificată și dublată până la aeroport... Aici intervin niște probleme!
1. Ok, electrificam linia, că sigur sunt fonduri. Ce rame băgăm acolo înafară de 2-3 rame ale Softrans? Tot Diesel-ul ar fi mers sub sârmă până când CFR achiziționa rame electrice...
2. După părerea mea, linie dublă am fi văzut numai dacă s-ar fi construit în vreun fel o gară subterană...
Cum altcumva am fi putut dubla linia? Unde altundeva să fie amplasată Gara pentru linie dublă dacă nu în subteran?
Dar nu zic, dacă ne-am fi apucat să facem gara subterană, la cum ne mișcăm prin România în general cu lucrările de infrastructură, nu ne țineam onoarea în fața UEFA pentru tren nici până în vara lui 2021...
În situația din prezent, cea mai bună soluție pentru ce avem sunt ramele cu Hidrogen ale Alstom, dar să fie și voință pentru a se lua așa ceva.
Voi ce părere aveți?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421817 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use