Topic: Liège / Luik
19 posts, 2615 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Liège / Luik
ByOnu
Se vede ca vorbim despre Valonia. Acum mai bine de 2 ani si jumatate, in mai 2021, va aratam punerea pe pozitii a primelor elemente prefabricate cu sina incastrata in piatra cubica. Astazi, inca lucreaza la instalarea lor, pe aceleasi zone.
Se vede ca vorbim despre Valonia. Acum mai bine de 2 ani si jumatate, in mai 2021, va aratam punerea pe pozitii a primelor elemente prefabricate cu sina incastrata in piatra cubica. Astazi, inca lucreaza la instalarea lor, pe aceleasi zone.
14.jpg (426.55 KB; downloaded 296 times)
13.jpg (478.04 KB; downloaded 296 times)
12.jpg (500.39 KB; downloaded 296 times)
11.jpg (498.46 KB; downloaded 296 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Liège / Luik
punmeister
Chiar sper ca tramvaiul sa aiba un impact pozitiv si sa nu devina o alta lucrare din seria Grand Travaux Inutilles precum metroul din Charleroi.
Chiar sper ca tramvaiul sa aiba un impact pozitiv si sa nu devina o alta lucrare din seria Grand Travaux Inutilles precum metroul din Charleroi.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Liège / Luik
PTMZ
Impactul tramvaiul va fi, categoric, pozitiv, judecând după faptul că autobuzele sunt exasperant de pline la orele de vârf. De altfel, nici mult hulitul metrou ușor din Charleroi nu e inutil, ba chiar e folosit foarte mult, mai ales în zona centrală, iar tramvaiele BN nu prea mai fac față fluxului mare de călători, deși acest inconvenient are loc, probabil, din cauza indisponibilizărilor survenite ca parte a modernizării tramvaielor (care, apropo, se mișcă groaznic de lent).
Revenind la Luik, problema e că în zona Sint-Lambertus (Saint-Lambert în franceză) și nu numai chiar nu s-a spart deloc, în zona galeriilor comerciale este turnat asfalt, iar liniile nu sunt montate. Mai la sud, în centru, e de râsu'-plânsu' să vezi cum alternează secțiunile deja montate, cu piatră cubică, parcă gata de operare, și cele care abia au fost sparte, de nici măcar fundația nu a fost turnată.
Cea mai avansată porțiune, din câte am remarcat, este de la Sint-Lambertus spre Herstal. Nu mai zic deja de zona Coronmeuse - Bressoux, care deja e gata cu tot cu fir de contact și unde se efectuează probele cu tramvaiele sosite (cred că au ajuns toate, sau aproape toate, cel puțin).
În sud, după Luik - Guillemins, spre Sclessin, unde tramvaiul circulă în paralel cu linia feroviară 125 (spre Namen - Charleroi), abia se montează linia, progresul fiind semnificativ redus.
Încep să cred că 2025 este un termen mult prea optimist pentru punerea în funcțiune a celei de-a doua rețele de tramvai belgiene cu ecartament standard.
Las două poze din 21 decembrie 2023 cu infrastructura deja (aproape) finalizată (Luik - Guillemins și Avroybrug/Pont d'Avroy), respectiv una mai stângace din 9 februarie, făcută din tren, cu tramvaiele în depou la Bressoux. Trebuie notat că semnalizarea depoului este activă permanent, deci e foarte probabil ca probele să se desfășoare frecvent.
Impactul tramvaiul va fi, categoric, pozitiv, judecând după faptul că autobuzele sunt exasperant de pline la orele de vârf. De altfel, nici mult hulitul metrou ușor din Charleroi nu e inutil, ba chiar e folosit foarte mult, mai ales în zona centrală, iar tramvaiele BN nu prea mai fac față fluxului mare de călători, deși acest inconvenient are loc, probabil, din cauza indisponibilizărilor survenite ca parte a modernizării tramvaielor (care, apropo, se mișcă groaznic de lent).
Revenind la Luik, problema e că în zona Sint-Lambertus (Saint-Lambert în franceză) și nu numai chiar nu s-a spart deloc, în zona galeriilor comerciale este turnat asfalt, iar liniile nu sunt montate. Mai la sud, în centru, e de râsu'-plânsu' să vezi cum alternează secțiunile deja montate, cu piatră cubică, parcă gata de operare, și cele care abia au fost sparte, de nici măcar fundația nu a fost turnată.
Cea mai avansată porțiune, din câte am remarcat, este de la Sint-Lambertus spre Herstal. Nu mai zic deja de zona Coronmeuse - Bressoux, care deja e gata cu tot cu fir de contact și unde se efectuează probele cu tramvaiele sosite (cred că au ajuns toate, sau aproape toate, cel puțin).
În sud, după Luik - Guillemins, spre Sclessin, unde tramvaiul circulă în paralel cu linia feroviară 125 (spre Namen - Charleroi), abia se montează linia, progresul fiind semnificativ redus.
Încep să cred că 2025 este un termen mult prea optimist pentru punerea în funcțiune a celei de-a doua rețele de tramvai belgiene cu ecartament standard.
Las două poze din 21 decembrie 2023 cu infrastructura deja (aproape) finalizată (Luik - Guillemins și Avroybrug/Pont d'Avroy), respectiv una mai stângace din 9 februarie, făcută din tren, cu tramvaiele în depou la Bressoux. Trebuie notat că semnalizarea depoului este activă permanent, deci e foarte probabil ca probele să se desfășoare frecvent.
IMG_20231221_151343.jpg (1.6 MB; downloaded 258 times)
IMG_20231221_160930.jpg (1.59 MB; downloaded 258 times)
IMG_20240209_114316.jpg (1.97 MB; downloaded 258 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Liège / Luik
ByOnu
Au inceput lucrarile la culoarele dedicate pentru autobuz ("busway"). Traducere automata:
Au inceput lucrarile la culoarele dedicate pentru autobuz ("busway"). Traducere automata:
Această săptămână, echipa de emisie revine la lansarea lucrărilor de linie a BUSWAY B2 🚧🚍
Frecvență ridicată, amplitudine importantă și eficiență optimă: Tramvaiul în comun vă prezintă mai multe avantaje ale acestei linii 48!
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Liège / Luik
PTMZ
Era si cazul, actuala banda bus e plina de gropi si de hartoape, in bunul stil belgian...
Era si cazul, actuala banda bus e plina de gropi si de hartoape, in bunul stil belgian...
📖 Pagination options