Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Astra Imperio Metropolitan

1971 posts, 564833 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 86 87 88 89 90 91 92  ... 141
 
 

📖 Pagination options
Re: Astra Imperio Metropolitan alexandru101

Un Imperio a rămas blocat la Lizeanu. Linia 10. Nu mai pornea, nici ușile nu se deschideau. După vreo 15 minute a luat-o din loc.
IMG20230614174427.jpg (1.6 MB; downloaded 3834 times)

 


Re: Astra Imperio Metropolitan cosminduru

De asemenea, în această dimineață 3835 a rămas blocat în intersecția cu Vatra Luminoasă. tot așa, separator, dezastru haos în trafic. Blocat și 135-uri în spate, 90, 104 care nu mai puteau trece, nimic.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan Gabi23

+ 3826 a deraiat dimineață la capătul liniei 25 de la Depoul Militari...

 


Re: Astra Imperio Metropolitan Vasile52

Incepe sa devina o tragicomedie...

 


Re: Astra Imperio Metropolitan virgil23

#3826 deraiat la CFR Progresul…

Sursa foto: Info Trafic Bucuresti si Ilfov
4544F3C2-488F-43A7-8E15-7A495B7050F6.jpeg (274.36 KB; downloaded 2603 times)
B622F8D8-F77A-4046-93AE-C79D01C913E3.jpeg (271.03 KB; downloaded 2542 times)

 


Re: Astra Imperio Metropolitan ByOnu

Nu aici, cumva?



 


Re: Astra Imperio Metropolitan Andrei98

Am trecut acum cateva minute si se vad urmele deraierii inca de la iesirea din curba, a deraiat de acolo si s-a tarat asa.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan Florin Lifticariu

Declar pierdute Imperio cu numerele de parc 008 si 022... or fi ramas la Arad ?

 


Re: Astra Imperio Metropolitan TrainWrecker

La cum arata sina nici nu-i de mirare ca a deraiat, se vede in videoclip foarte bine cum se zdruncina.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan shoppy

Destept manipulant, nu incalca regulamentul decat de doua ori: nu respecta viteza in bucla de intoarcere si nici nu verifica in oglinda ca s-a depasit zona periculoasa fara sa se deraieze.
Rezulta de aici ca mult hulita camera este foarte utila si toata tavaleala / explicatiile experte despre oglinda au fost complet inutile, ca manipulantul nu a folosit oglinda si a tarat vagonul deraiat pana cand l-a busit in V3A-ul de pe sensul opus, bine, exista o utilizare pentru acea oglinda, se poate lua si aplica manipulantului peste posterior(colegial, fara violenta), poate asa i se mai intoarce mintea la cap.

Valentin wrote here:




Ce bune sunt filmarile.

https://clubferoviar.ro/deraierea-tramvaiului-imperio-la-gara-progresul/
Directorul general al STB, Adrian Criț, a dezvăluit însă pentru Club Feroviar adevărata cauză deraierii tramvaiului Astra Imperio.
Ei bine, la momentul ieșirii din curba de la bucla de întoarcere, tramvaiul avea o viteză prea mare, de 19 km/oră, fapt ce a provocat ieșirea de pe șine a vehiculului, în partea din spate. De fapt, momentul accidentului poate fi văzut și în filmarea alăturată, obținută în exclusivitate de Club Feroviar.


:headbash:  :popa:

 


Re: Astra Imperio Metropolitan punmeister

Dar cum de se intampla ca toate draciile astea se intampla numai la Militari? 🤔

 


Re: Astra Imperio Metropolitan cris_m

Pregatirea facuta in graba isi spune cuvantul. In alta ordine de idei, serpuirea modulelor se intampla la toate, constructia fiind principala problema (cu siguranta lipsesc niste elemente de intarire la articulatii). Diferenta este ca la Alexandria par sa le fi invatat neajunsurile si sa le exploateze ca atare.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan shoppy

La Militari le conduc ca pe Tatre: "lasa ca mai sunt 40 la gard, pune ciocanu pe ele si din 3 proaste face una buna, am cu ce iesii maine".

 


Re: Astra Imperio Metropolitan punmeister

cris_m wrote here:
Pregatirea facuta in graba isi spune cuvantul. In alta ordine de idei, serpuirea modulelor se intampla la toate, constructia fiind principala problema (cu siguranta lipsesc niste elemente de intarire la articulatii). Diferenta este ca la Alexandria par sa le fi invatat neajunsurile si sa le exploateze ca atare.

Serpuirea este specifica acestor tipuri de tramvaie.

WT_fan06 wrote here:
Iată o fotografie ce ilustrează perfect comportamentul în curbă tipic vehiculelor GTx, ce au boghiuri amplasate sub mijlocul fiecărei secțiuni.

Secțiunea din spate o împinge "peste curbă" pe cea din față, astfel că articulația iese în exterior chiar și după câțiva metri după ce secțiunea a trecut de curbă. Cu cât curba este mai strânsă, cu atât fenomenul este mai vizibil, așa cum se vede în fotografie.

Foto: Klaus-P. Malchow




 


Go to page:  1  ... 86 87 88 89 90 91 92  ... 141
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2331 forum members have written 425429 posts in 5291 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use