MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)

591 posts, 170076 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 43
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 andrei11

Odată venind UNDE ?  Unde îl descarcă în Militari ?
Mai mult ca sigur că din Berceni în Militari va veni folosind rețeaua existentă tractat / împins de un LDH.
Nu poți "să-l bagi în priză" decât după ce-i faci recepția !

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 Stefan28

Ce sa descarce ca primele 2-4 rame vor veni pe rotile lor "all the way from France"...
Apoi restul vin cum veneau CAF-urile de la 1305 pana la 1316... "cutiile goale" si motoare+ boghiuri etc aduse separat si asamblate....
Si legat de receptie, nu e adevărat. Nu uita ca prima rama CAF nu a fost recepționata de Metrorex decat dupa 6 luni...

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 alexxd_31

Ramele IVA din depoul Militari nu apartin Alstom, deci nu se pot casa de catrea Alstom. O sa se caseze cand are chef Metrorex si M.T.
Daca depoul Militari e concesionat de Alstom de la Metrorex pentru mentenanta nu cred ca se poate utiliza in alt scop fara sa se modifice hartogaraia. (birocratie)
Daca pe documentul de receptie trebuie sa puna stampila un nene la Depoul Berceni, acolo o sa se puna. (din nou birocratie).
In institutiile de stat nu toate lucrurile se desfasoara intr-un mod logic.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 Stefan28

Domnul Ion Rădoi a spus la un post TV acum 2 săptămâni că într-o ședință de a lor s-a pus in prim plan darea lor la B.R.M!
:popa:
(mortaciunile, nu cele 15 inca funcționale)

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 alexxd_31

Radoi poate sa spuna multe.
Nu in pixul lui sta aceasta decizie.
Conducerea Metrorex va fi foarte atenta cu derularea contractului pe fonduri europene. Daca nu faci totul ca la carte dai banii inapoi.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 subway guru

Asa s-a procedat si pana acum, vine un taietor de vagoane si se elibereaza locul.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 Costin

alexxd_31 wrote:
Daca depoul Militari e concesionat de Alstom de la Metrorex pentru mentenanta nu cred ca se poate utiliza in alt scop fara sa se modifice hartogaraia. (birocratie)

Acum niste ani, nu tocmai putini, Alstom deja folosea spatiul in interes propriu si facea mentenanta la osii si boghiuri de locomotive franceze sau nord africane, nu mai tin minte. Si nu era nici un secret.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 orex

Ramele vor veni de la cel mai mare producator de mere din Europa, nu de la cel mai mare producator de vinuri!  ;)
Astept sa mi se reconfirme informatia !!
PS
Pacat ca n-am vrut sa fructificam la valoarea maxima ”Sistemul de siguranță și automatizare a traficului, inclusiv echipamentul de siguranță îmbarcat pe tren și sistemul de informare dinamică (inclusiv sonorizare) pentru Magistrala 5”. Dar, va exista si ”doamna data viitoare”!
In aceasta luna, Alstom a mai bifat un contract la nivel european, ceva mai consistent decat cel din Bucuresti.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 PTMZ

Adevărat? Într-adevăr, mi se pare destul de logic să le producă în Polonia, la fosta Konstal, din moment ce e mai aproape, implicit sunt costuri mai mici de transport. Plus că ramele pentru vecinii noștri unguri au fost produse tot acolo. Rămâne de văzut dacă vor da cei de la Alstom un comunicat în această privință, nu am găsit încă nimic oficial.

Legat de sistem driverless, e o vorbă în popor: "Mai e mult până departe"...

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 Stefan28

@orex nu exista anunturi vocale și nici ATO funcțional (pilot automat) pentru ca M5 nu are CBTC-ul Bombardier (Cityflo 350), ci cel al Alstom (Urbalis 400), care nu e compatibil cu Bombardier.

@PTMZ cel mai logic este la Alstom Militari sa le asambleze...
Iar Metrorex nici nu vrea sa aiba rame automate în viitorul apropiat... Motivul fiind ca nu se fac in 6 vagoane... Ci 4 maxim din ce stiu.
Standardul la Metrorex este sa fie rame in 6 vagoane, 112-114 metri.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 orex

PTMZ wrote:
Adevărat? Într-adevăr, mi se pare destul de logic să le producă în Polonia, la fosta Konstal, din moment ce e mai aproape, implicit sunt costuri mai mici de transport. Plus că ramele pentru vecinii noștri unguri au fost produse tot acolo. Rămâne de văzut dacă vor da cei de la Alstom un comunicat în această privință, nu am găsit încă nimic oficial.

Legat de sistem driverless, e o vorbă în popor: "Mai e mult până departe"...

Domnu!
Hai sa mergem chiar la vest de vest! De unde au provenit cele 28 de rame din Amsterdam? De la fabrica de langa Katowice adica din Chorzów, localitate limitrofa, care are o unitate de productie ALSTOM, cu peste 1000 de oameni, pentru fabricarea locomotivelor feroviare si a materialului rulant! :headbash:
Asta, ca sa n-avem nicio problema!
@Stefan28
N-ai inteles ce am vrut sa spun!
Dezvolt. Daca autoritatea contractanta, recte METROREX, avea ”sange in instalatie” comanda DIRECT, pe acest tip de sistem de semnalizare, RAME AUTONOME, la aceasta licitatie! La asta m-am referit!  ;)

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 Stefan28

Am zis de ce nu vor rame automate, pentru ca se fac in maxim 4 vagoane, nu 6...

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 andrei11

Stefan 28,  nu înțeleg afirmația. Eu înțeleg așa,  dacă ai un televizor color și pui ( pe casetă   :mrgreen: )  un film  alb negru ecranul nu-l poate reda ?
Nu prea pricep  care-i legătura între mersul fără mecanic  și lungimea trenului...chiar nu înțeleg, nu iau pe nimeni la mișto...
_______________
PS: La electricitate, electronică, etc ( tot ce ține de curent electric ) sunt afon, singurul lucru la care mă pricep se numește asamblul BAE. ( baterie, alternator, electromotor).Că dacă la electromotor îi spuneai demaror te pica la examen instant...

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 orex

@Stefan28
Ai tot timpul din lume...sa mergi la Paris. Afla ca de cca. un deceniu L1 (La Defence-Chateau de Vincennes) e cu ”automate”. De unde, de la Alstom! O sa constati pe propria-ti ”piele” cate vagoane are o rama. ;)



Ia zi domnu @Stefan28 , din cate vagoane de compusa o rama pe M1 Paris?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 43
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421761 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use