Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
801 posts, 241780 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Exact cum au CAF mai putin bara din mijlocul celor 6 scaune.
Exact cum au CAF mai putin bara din mijlocul celor 6 scaune.
- GPS
-
Posted:
-
- haahOTOKAR123
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
haahOTOKAR123
Probabil era inutila.
Dar, cand vom avea BM5? daca cineva ar putea sa estimeze cam peste cati ani.
punmeister wrote here:
Exact cum au CAF mai putin bara din mijlocul celor 6 scaune.
Probabil era inutila.
Dar, cand vom avea BM5? daca cineva ar putea sa estimeze cam peste cati ani.
- punmeister
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
PTMZ
BM5 (sau BM31/41, cine știe? ) este un prospect îndepărtat. Alte trenuri noi în afară de cele pentru M5.2 nu se mai iau prea curând. Doar când va fi (aproape) gata M6 se vor mai lua trenuri noi, parcă 12 la număr. Și asta foarte probabil nu mai devreme de 5-10 ani, din moment ce M6 abia e pe punctul de a începe din punct de vedere al execuției.
haahOTOKAR123 wrote here:
Dar, cand vom avea BM5? daca cineva ar putea sa estimeze cam peste cati ani.
BM5 (sau BM31/41, cine știe? ) este un prospect îndepărtat. Alte trenuri noi în afară de cele pentru M5.2 nu se mai iau prea curând. Doar când va fi (aproape) gata M6 se vor mai lua trenuri noi, parcă 12 la număr. Și asta foarte probabil nu mai devreme de 5-10 ani, din moment ce M6 abia e pe punctul de a începe din punct de vedere al execuției.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
BM41 e rezervat pentru BM4 in cazul in care Metrorex cere upgradeuri de nivel tehnic, upgradeuri ce sunt mentionate in CS-ul de la BM4.
M4 si M6 vor avea BM5.
BM41 e rezervat pentru BM4 in cazul in care Metrorex cere upgradeuri de nivel tehnic, upgradeuri ce sunt mentionate in CS-ul de la BM4.
M4 si M6 vor avea BM5.
- GPS
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Cum ar fi inlocuirea invertoarelor in tehnologie IGBT cu unele noi in tehnologie MOSFET din carbura de siliciu. Momentan in vest IGBT-ul e baza.
Cum ar fi inlocuirea invertoarelor in tehnologie IGBT cu unele noi in tehnologie MOSFET din carbura de siliciu. Momentan in vest IGBT-ul e baza.
- orex
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
orex
Când ajung în țară primele trenuri de metrou pentru magistrala M5
Vrajeala eftina!
Cum ”draq” alelalte 12 (douasprezece) trenuri vor fi livrate, tam-nesam, intr-un interval de, doar, 6(sase)-9(noua) luni?
Când ajung în țară primele trenuri de metrou pentru magistrala M5
Primul tren Alstom destinat magistralei de metrou M5 va sosi în țară în ultimele luni din acest an, iar călătorii vor putea circula cu noile trenuri din primele luni ale lui 2024, au spus reprezentanții Metrorex, pentru HotNews.ro.
Primul tren livrat de către Alstom pentru Magistrala 5 este programat să sosească în țară, în trimestrul IV al anului 2023, spun reprezentanții Metrorex. Ultimul tren este estimat să fie livrat în țară în semestrul I al anului 2024.
Când vor putea circula pasagerii cu primul tren?
„Punerea în funcțiune a primului tren se va realiza după efectuarea testelor statice și dinamice necesare obținerii agrementului tehnic feroviar din partea Autorității Feroviare Române (AFER), precum și după efectuarea recepției de punere în funcțiune cu călători. Termenul estimat de punere în funcțiune cu călători a primului tren livrat de către Alstom este semestrul I al anului 2024”, spune Metrorex.
Vrajeala eftina!
Cum ”draq” alelalte 12 (douasprezece) trenuri vor fi livrate, tam-nesam, intr-un interval de, doar, 6(sase)-9(noua) luni?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
PTMZ
S-a mai discutat pe aici că e vorba și despre omologarea capului de serie. 6-9 luni sunt, în practică, termenul de omologare. Ceea ce, dacă iei în considerare cât a durat cu omologarea tramvaielor Bozankaya din țară, de exemplu, e un termen destul de realist.
Cât despre capacitatea de a livra 12 metrouri într-un interval scurt, iarăși, e destul de realist, depinde câte vapoare folosește Alstom.
S-a mai discutat pe aici că e vorba și despre omologarea capului de serie. 6-9 luni sunt, în practică, termenul de omologare. Ceea ce, dacă iei în considerare cât a durat cu omologarea tramvaielor Bozankaya din țară, de exemplu, e un termen destul de realist.
Cât despre capacitatea de a livra 12 metrouri într-un interval scurt, iarăși, e destul de realist, depinde câte vapoare folosește Alstom.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Nu doar asta, in momentul in care ai un cap de serie omologat, lucrurile se simplifica pentru productia de serie.
Nu doar asta, in momentul in care ai un cap de serie omologat, lucrurile se simplifica pentru productia de serie.
- orex
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
orex
OMOLOGAREA primului tren se face la 10.000 km, asa cum rezulta si din art. 13.10. (3), lit. b) din draftul de contract. Cum pe 7km cale de rulare (Eroilor-Raul Doamnei) n-ai cum sa scoti, cu tot cu stationare, mai putin de 18 min. cu tot calabalacul echipei de mecanici de la un post la altul, rezulta ca cei 10.000 km se efectueaza-n 555 de ORE (23 de zile), asta daca ar rula non stop rama intre cele doua puncte si mecanicii ar fi la slujba. Cum nu e tehnic, si nici practic posibil, testele vor avea loc cu predilectie noaptea, dar nu in tot intervalul orar de mentenanta. Cu 4(ore) max. pe zi, ceea ce e o utopie, rezulta ca OMOLOGAREA va avea loc in min. 138 de zile, adica-n 4 luni si jumatate.
Vapoare? Dar fabrica...Taubaté crezi ca poate ”procrea” asa de repede vagoane de metrou, sa le poata ”arunca” p-un vas? Ma indoiesc profund!
Deja, achizitia asta e un alt esec rasunator de la confratii de ginta latina, alaturi de WE....d!
PS
Ia vezi cat a durat ca Imperio sa fie pus in circulatie cu calatori... doar 5(cinci) luni, si, au fost smotocite 3801 si 3802 de numa, numa sa nu le iasa ”sarma” din/printre ele!.
PTMZ wrote here:
S-a mai discutat pe aici că e vorba și despre omologarea capului de serie. 6-9 luni sunt, în practică, termenul de omologare. Ceea ce, dacă iei în considerare cât a durat cu omologarea tramvaielor Bozankaya din țară, de exemplu, e un termen destul de realist.
Cât despre capacitatea de a livra 12 metrouri într-un interval scurt, iarăși, e destul de realist, depinde câte vapoare folosește Alstom.
OMOLOGAREA primului tren se face la 10.000 km, asa cum rezulta si din art. 13.10. (3), lit. b) din draftul de contract. Cum pe 7km cale de rulare (Eroilor-Raul Doamnei) n-ai cum sa scoti, cu tot cu stationare, mai putin de 18 min. cu tot calabalacul echipei de mecanici de la un post la altul, rezulta ca cei 10.000 km se efectueaza-n 555 de ORE (23 de zile), asta daca ar rula non stop rama intre cele doua puncte si mecanicii ar fi la slujba. Cum nu e tehnic, si nici practic posibil, testele vor avea loc cu predilectie noaptea, dar nu in tot intervalul orar de mentenanta. Cu 4(ore) max. pe zi, ceea ce e o utopie, rezulta ca OMOLOGAREA va avea loc in min. 138 de zile, adica-n 4 luni si jumatate.
Vapoare? Dar fabrica...Taubaté crezi ca poate ”procrea” asa de repede vagoane de metrou, sa le poata ”arunca” p-un vas? Ma indoiesc profund!
Deja, achizitia asta e un alt esec rasunator de la confratii de ginta latina, alaturi de WE....d!
PS
Ia vezi cat a durat ca Imperio sa fie pus in circulatie cu calatori... doar 5(cinci) luni, si, au fost smotocite 3801 si 3802 de numa, numa sa nu le iasa ”sarma” din/printre ele!.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
DA. Alstom are capacitatea de productie la Taubaté.
Dar fabrica...Taubaté crezi ca poate ”procrea” asa de repede vagoane de metrou, sa le poata ”arunca” p-un vas? Ma indoiesc profund! :headbash:
DA. Alstom are capacitatea de productie la Taubaté.
- orex
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
orex
Realitatea spune cu totul alta...
La finele lunii februarie a.c. Brazil’s ViaMobilidade a primit primul tren.
Al doilea? Abia in 25 iunie a.c.
Deci, capacitatea Taubaté, upgradata in noiembrie, anul trecut, e un mare fas si pentru potenta fabricii pe piata locala, daramite pentru cea globala!
Dovada a ceea ce sustii tu este...?
Realitatea spune cu totul alta...
La finele lunii februarie a.c. Brazil’s ViaMobilidade a primit primul tren.
Al doilea? Abia in 25 iunie a.c.
Deci, capacitatea Taubaté, upgradata in noiembrie, anul trecut, e un mare fas si pentru potenta fabricii pe piata locala, daramite pentru cea globala!
Dovada a ceea ce sustii tu este...?
📖 Pagination options