Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
430 posts, 123728 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Stefan28
Cine a zis asta, mai exact? Nu de alta, dar având în vedere că prototipul va trebui să parcurgă 20000 de kilometri până la intrarea în circulație comercială, o să meargă 100% cu instalațiile izolate în probe și pe restul magistralelor, că dacă ar face numai pe M5, facem peri albi cu toții...
punmeister wrote here:
Also, de mentionat faptul ca anul asta vom avea doar prototipul 1401-2401 (asta daca schema de numerotare ramane aceeasi de la BM2/3), restul de 12 vor intra in productie abia dupa ce prototipul primeste omologarea finala de catre AFER.
Cine a zis asta, mai exact? Nu de alta, dar având în vedere că prototipul va trebui să parcurgă 20000 de kilometri până la intrarea în circulație comercială, o să meargă 100% cu instalațiile izolate în probe și pe restul magistralelor, că dacă ar face numai pe M5, facem peri albi cu toții...
-
- punmeister
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Stefan28
Ok, însă mă îndoiesc amarnic că nu vor mai face absolut nimic la uzinele din Brazilia până AFER dă OK-ul la prototip...
De exemplu CAF-ul 1305 era în stadiu de bucăți în Atelierele Grivița de dinainte să fie livrat 1301.
Ok, însă mă îndoiesc amarnic că nu vor mai face absolut nimic la uzinele din Brazilia până AFER dă OK-ul la prototip...
De exemplu CAF-ul 1305 era în stadiu de bucăți în Atelierele Grivița de dinainte să fie livrat 1301.
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Din cauza problemelor la BM3 din timpul omologarii din 2014 s-a ajuns sa se impuna aceasta cerinta.
Din cauza problemelor la BM3 din timpul omologarii din 2014 s-a ajuns sa se impuna aceasta cerinta.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Stefan28
Ce probleme a avut la omologare înafară de celebrele peroane?
Ce probleme a avut la omologare înafară de celebrele peroane?
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Cu franele, electronica de putere si cu suspensiile, ultmele fiind si motivul pentru care au taiat din peroane pe M1/2/3.
Cu franele, electronica de putere si cu suspensiile, ultmele fiind si motivul pentru care au taiat din peroane pe M1/2/3.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Stefan28
De astea chiar nu știam, există ceva raport oficial? Și în plus, s-au tăiat din peroane pentru că au fost comandate prost la capitolul dimensiuni...
punmeister wrote here:
Cu franele, electronica de putere si cu suspensiile, ultmele fiind si motivul pentru care au taiat din peroane pe M1/2/3.
De astea chiar nu știam, există ceva raport oficial? Și în plus, s-au tăiat din peroane pentru că au fost comandate prost la capitolul dimensiuni...
-
- punmeister
-
Posted:
-
-
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Luca M.
Nu are legatura cu discutia dar cred ca acel afisaj de pe laterala putea fi putin mai mare (din poza pare micut, la fel ca la CAF).
Nu are legatura cu discutia dar cred ca acel afisaj de pe laterala putea fi putin mai mare (din poza pare micut, la fel ca la CAF).
-
- punmeister
-
Posted:
-
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
orex
O idee ”salutara” sa fie crescut rezultatul brut la peste - 302 mil. lei cat se preconizeaza-n 2023. ”
”
Costin wrote here:
Nu si daca e alt echipaj deja pe pozitie, asa cum ti s-a explicat deja mai sus.
O idee ”salutara” sa fie crescut rezultatul brut la peste - 302 mil. lei cat se preconizeaza-n 2023. ”

-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
shoppy
Peroanele acelea nu mai stia nimeni ce dimensiune exacta aveau, de-a lungul timpului au fost peticite amatoriceste de zugravi care lucrau la ochi, si a mai fost si o decizie nefericita de a monta o platbanda din fier chior(ca inoxu-i scump) de-a lungul peronului care evident a ruginit si a facut sa se umfle tencuiala.
Peroanele acelea nu mai stia nimeni ce dimensiune exacta aveau, de-a lungul timpului au fost peticite amatoriceste de zugravi care lucrau la ochi, si a mai fost si o decizie nefericita de a monta o platbanda din fier chior(ca inoxu-i scump) de-a lungul peronului care evident a ruginit si a facut sa se umfle tencuiala.
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
O poza cu vagoanele motor de la vizita guvernatorului din Sao Paolo de luna trecuta. A se vedea culoarul articulatiilor, ceva mai lat decat la CAF si dimensiunile instalatiilor de ventilatie fortata cu refrigerare, dublu fata de BM2/BM3.
https://www.flickr.com/photos/governosp/ ... 9365732/
O poza cu vagoanele motor de la vizita guvernatorului din Sao Paolo de luna trecuta. A se vedea culoarul articulatiilor, ceva mai lat decat la CAF si dimensiunile instalatiilor de ventilatie fortata cu refrigerare, dublu fata de BM2/BM3.
https://www.flickr.com/photos/governosp/ ... 9365732/
bm4 vagoane motor.jpg (695.12 KB; downloaded 1603 times)
-
- valy
-
Posted:
-
📖 Pagination options