Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 314418 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Nu vreti sa intelegeti si pace ca nu intervalul este problema la M5....Pe tronsonul comun (traiasca cine a gandit bifurcatia..) a ajuns sa aiba frecventa mai buna ca M3 si, totusi, metroul de M3 este aproape plin...
Insa, bineinteles, M5 este inca "proaspata", oamenii au nevoie timp sa afle ca s-a inaugurat, nu le-au expirat abonamentele (sic!) , au nevoie de mai mult timp sa renunte la vechile obiceiuri, bla, bla, bla...
Nu vreti sa intelegeti si pace ca nu intervalul este problema la M5....Pe tronsonul comun (traiasca cine a gandit bifurcatia..) a ajuns sa aiba frecventa mai buna ca M3 si, totusi, metroul de M3 este aproape plin...
Insa, bineinteles, M5 este inca "proaspata", oamenii au nevoie timp sa afle ca s-a inaugurat, nu le-au expirat abonamentele (sic!) , au nevoie de mai mult timp sa renunte la vechile obiceiuri, bla, bla, bla...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Ba frecventa e beleaua, ai 6rame in loc de treisprezece cate ar fi trebuit.
Ba frecventa e beleaua, ai 6rame in loc de treisprezece cate ar fi trebuit.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Fiecare cu parerea lui ...
Sigur era nevoie de 13 rame, sa care aerul ozonat din cartier către centru.
Asa cum spune si orex, inveti programul de circulatie, nu este o problema. Inseamna ca si cei din Militari ar trebui sa nu mai mearga cu metroul, acum ca vine la 10 min si peste...
Fiecare cu parerea lui ...
Sigur era nevoie de 13 rame, sa care aerul ozonat din cartier către centru.
Asa cum spune si orex, inveti programul de circulatie, nu este o problema. Inseamna ca si cei din Militari ar trebui sa nu mai mearga cu metroul, acum ca vine la 10 min si peste...
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
@subway guru
Si astea 6(sase) cara mult aer!
@sab
M5.1 are o frecventa intre Eroilor 2(deliberat zic asta) si Romancierilor cu 30% mai redusa ca M1, la orele de varf!
@subway guru
Si astea 6(sase) cara mult aer!
@sab
M5.1 are o frecventa intre Eroilor 2(deliberat zic asta) si Romancierilor cu 30% mai redusa ca M1, la orele de varf!
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Eu nu neg ca or fi si unii care nu merg cu metroul pentru ca intervalul li se pare neatractiv. Insa nu aceasta este cauza principala a utilizarii sub capacitate, asa cum am spus-o de nenumarate ori.
Eu nu neg ca or fi si unii care nu merg cu metroul pentru ca intervalul li se pare neatractiv. Insa nu aceasta este cauza principala a utilizarii sub capacitate, asa cum am spus-o de nenumarate ori.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Stefan28
Putem fi cu toții de acord că din cauza numărului mic de trenuri folosit pe M5.1 și a legăturii către Universitate care nu există (momentan), M5 nu este, încă, atractivă? Nu este atractivă, defapt, pentru cei care stau în zonele Brâncuși, Râul Doamnei, Valea Ialomiței... Că în rest pe segmentul Romancierilor- Eroilor și întors se merge foarte ok în orice moment al zilei, cu 6/9 minute...
Nemaipunând la socoteala situația epidemiologică actuala și lucratul de acasă...
orex wrote:
Si astea 6(sase) cara mult aer!
Putem fi cu toții de acord că din cauza numărului mic de trenuri folosit pe M5.1 și a legăturii către Universitate care nu există (momentan), M5 nu este, încă, atractivă? Nu este atractivă, defapt, pentru cei care stau în zonele Brâncuși, Râul Doamnei, Valea Ialomiței... Că în rest pe segmentul Romancierilor- Eroilor și întors se merge foarte ok în orice moment al zilei, cu 6/9 minute...
Nemaipunând la socoteala situația epidemiologică actuala și lucratul de acasă...
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
@Stefan28
Un NU categoric! Eu ma mulez pe programul de circulatie, nu viceversa! L-am retinut si de atunci, daca vreau sunt in oricare dintre cele 4 statii la indemana (Raul Doamnei, C. Brancusi, Romanicerilor sau Parc Drumul Taberei) la TIMP, fara sa mananc chibrituri aiurea (adica sa zac pe peron inca 18/10 min., vorbesc de orele la care eu utilizez metroul dimineata)!
Ce vrei sa-ti spun ca de la RD pleaca la 06:13, ajunge-n C. Brancusi la 06.14-06.15, la Romancierilor e la 06.16-06.17, iar la Parc e la 06.18-06.19 max. L-am pierdut la PDT, nu-i nicio problema, ca vine V.I. la max. 06.22!
Oricum legatura la Eroilor, spre Dristor 2 e la 06.36-06.38!
@sab
E greu ca unii sa se dezbare de utilizarea autoturismului (nu si in cazul meu), dar, cu timpul, o sa vada ca pot renunta la obiceiul cotidian de a-l mai folosi, totul e sa constientizeze asta!
@Stefan28
Un NU categoric! Eu ma mulez pe programul de circulatie, nu viceversa! L-am retinut si de atunci, daca vreau sunt in oricare dintre cele 4 statii la indemana (Raul Doamnei, C. Brancusi, Romanicerilor sau Parc Drumul Taberei) la TIMP, fara sa mananc chibrituri aiurea (adica sa zac pe peron inca 18/10 min., vorbesc de orele la care eu utilizez metroul dimineata)!
Ce vrei sa-ti spun ca de la RD pleaca la 06:13, ajunge-n C. Brancusi la 06.14-06.15, la Romancierilor e la 06.16-06.17, iar la Parc e la 06.18-06.19 max. L-am pierdut la PDT, nu-i nicio problema, ca vine V.I. la max. 06.22!
Oricum legatura la Eroilor, spre Dristor 2 e la 06.36-06.38!
@sab
E greu ca unii sa se dezbare de utilizarea autoturismului (nu si in cazul meu), dar, cu timpul, o sa vada ca pot renunta la obiceiul cotidian de a-l mai folosi, totul e sa constientizeze asta!
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Valentin
Puteti compara ce se intampla in D.Taberei (pe oricare ramura a buclei) cu ce se intampla pe I.Maniu? Concret, nu spun prostii cand din pricina traficului o parte insemnata din oameni prefera sa foloseasca metroul, chiar si pe distante scurte (aglomerarea pe I.Maniu are alte cauze, pornind de la A1), in schimb in D.Taberei ce se intampla? Avem spatiu nene (capacitate) pentru masinile individuale, nu se compara in absolut nicio situatie ce se intampla aici cu ce e pe I.Maniu vineri seara (de exemplu). Ce reorganizare s-a facut la suprafata? S-a facut fix... pix, in conditiile astea, cand, excluzand intersectia de la Parc D.Taberei, poti sa ajungi atat de lejer in acelasi loc, cum te poti astepta sa renunte la masina? Poti sa-l faci si la 2 minute, daca nu actionezi si la suprafata nu rezolvi nimic... Acum, cu M5.2 se pot implementa foarte frumos proiecte de tipul benzii velo/ benzii BUS sau combinat, nu mai exista "probleme" ca nu poti sa furi o banda de la rutier.
Puteti compara ce se intampla in D.Taberei (pe oricare ramura a buclei) cu ce se intampla pe I.Maniu? Concret, nu spun prostii cand din pricina traficului o parte insemnata din oameni prefera sa foloseasca metroul, chiar si pe distante scurte (aglomerarea pe I.Maniu are alte cauze, pornind de la A1), in schimb in D.Taberei ce se intampla? Avem spatiu nene (capacitate) pentru masinile individuale, nu se compara in absolut nicio situatie ce se intampla aici cu ce e pe I.Maniu vineri seara (de exemplu). Ce reorganizare s-a facut la suprafata? S-a facut fix... pix, in conditiile astea, cand, excluzand intersectia de la Parc D.Taberei, poti sa ajungi atat de lejer in acelasi loc, cum te poti astepta sa renunte la masina? Poti sa-l faci si la 2 minute, daca nu actionezi si la suprafata nu rezolvi nimic... Acum, cu M5.2 se pot implementa foarte frumos proiecte de tipul benzii velo/ benzii BUS sau combinat, nu mai exista "probleme" ca nu poti sa furi o banda de la rutier.
- orex
-
Posted:
-
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Valentin
In regula, ce voiam sa zic, rezumat: daca nu exista constrangeri impotriva rutierului, nu o sa vedem prea multe validari prea curand, iar paralela cu I.Maniu e putin aparte, in sensul in care "constragerea" e de fapt traficul in sine. Si al doilea aspect, constrangerea poate fi facuta "pro mediu" prin prioritizarea transportului electric de suprafata si infrastructura velo.
In regula, ce voiam sa zic, rezumat: daca nu exista constrangeri impotriva rutierului, nu o sa vedem prea multe validari prea curand, iar paralela cu I.Maniu e putin aparte, in sensul in care "constragerea" e de fapt traficul in sine. Si al doilea aspect, constrangerea poate fi facuta "pro mediu" prin prioritizarea transportului electric de suprafata si infrastructura velo.
- orex
-
Posted:
-
Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
@Valentin
Se vor vrea, obisnui, taberenii cu M5.1? II ajut necontenit, ca, doar, ne-am dorit cu totii metrou, nu-i asa ?!
@Valentin
Se vor vrea, obisnui, taberenii cu M5.1? II ajut necontenit, ca, doar, ne-am dorit cu totii metrou, nu-i asa ?!
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Pentru ca cineva a gandit ca este bine sa ai o bifurcatie, mai bine punem 13 rame, sa nu avem intervale mari la capete, nu ? M3, care chiar are cautare, NU are 13 rame pe distanta pana la Eroilor si nu are perspective sa aiba asa ceva in viitorul apropiat (probabil nici indepartat, din cauza, ironia sortii, ce sa vezi, altei bifurcatii, de data asta cu M1).
Deci despre ce vorbim, la ce ne trebuie 13 rame pe M5.1 ? Vrem sa fie una la 2-3 minute ? Nu vrem si noi eficienta in transport ?
subway guru wrote:
ai 6rame in loc de treisprezece cate ar fi trebuit.
Pentru ca cineva a gandit ca este bine sa ai o bifurcatie, mai bine punem 13 rame, sa nu avem intervale mari la capete, nu ? M3, care chiar are cautare, NU are 13 rame pe distanta pana la Eroilor si nu are perspective sa aiba asa ceva in viitorul apropiat (probabil nici indepartat, din cauza, ironia sortii, ce sa vezi, altei bifurcatii, de data asta cu M1).
Deci despre ce vorbim, la ce ne trebuie 13 rame pe M5.1 ? Vrem sa fie una la 2-3 minute ? Nu vrem si noi eficienta in transport ?
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
...Din cele 13, nu cred că vor fi toate folosite. Pentru M5.1, un număr de 8 rame+ una/două rezerve la cald este de ajuns.
Le pot roti pur și simplu zilnic și asta e. Așteptăm cu mare interes M5.2, când numărul de rame folosite va crește în mod automat.
...Din cele 13, nu cred că vor fi toate folosite. Pentru M5.1, un număr de 8 rame+ una/două rezerve la cald este de ajuns.
Le pot roti pur și simplu zilnic și asta e. Așteptăm cu mare interes M5.2, când numărul de rame folosite va crește în mod automat.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
sab
Păi de ce cumpărăm 13 atunci? Le vom folosi altundeva?
Păi de ce cumpărăm 13 atunci? Le vom folosi altundeva?
📖 Pagination options