Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Complex Comercial Titan - Dristor - Vitan - Mărășești (linia 27)

201 posts, 90157 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 15
 
 

📖 Pagination options
  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: RATB Titan - Dristor - Vitan - Marasesti (linia 27) V2A

Pe Calea Dudești, înainte de intersecția cu Str. Popa Stoica Farcaș, sunt stâlpii din pozele de mai jos. Cel nou a fost instalat acum doi ani, firul tramvaiului a fost mutat pe el dar, stâlpul vechi, degradat, fisurat de sus până jos, a rămas pe poziție, probabil din cauză că are niște cabluri de iluminat ancorate de el. Așa complicată e mutarea cablurilor pentru a tăia stâlpul înainte să se prăbușească? :popa:
Stâlp degradat (1) - 3.12.2019.jpg (432 KB; downloaded 5070 times)

Stâlp degradat (2) - 3.12.2019.jpg (792.07 KB; downloaded 5068 times)

 


Re: RATB Titan - Dristor - Vitan - Marasesti (linia 27) punmeister

Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiţii ”Extinderea delimitării amprizei căii de rulare a tramvaielor față de carosabilul destinat traficului rutier prin garduri de protecție pe tronsonul modernizat al liniilor 19, 23, 27, cuprins între Șos. Mihai Bravu – Str. Dristorului de pe B-dul Camil Ressu” Inițiator – Primarul General al Municipiului București Comisii: - Comisia Economică, Buget, Finanțe - Comisia Transporturi și Infrastructură Urbană - Comisia Juridică şi de Disciplină
20191212_20.pdf
20191212_20.pdf (366.7 KB; downloaded 220 times)

 


Re: RATB Titan - Dristor - Vitan - Marasesti (linia 27) PTMZ

Proiectul a fost aprobat:
https://clubferoviar.ro/garduri-linia-de-tramvai/
Consiliul General al Municipiului București a aprobat, în ședința de miercuri, proiectul de hotărâre prin care se va separa cu garduri linia de tramvai între Șoseaua Mihai Bravu și Dristor.

Este vorba de proiectul privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiții ”Extinderea delimitării amprizei caii de rulare a tramvaielor față de carosabilul destinat traficului rutier prin garduri de protecție pe tronsonul modernizat al liniilor 19, 23, 27, cuprins între Șoseaua. Mihai Bravu – Str. Dristorului de pe B-dul Camil Ressu”, a anunțat joi Societatea de Transport București.

Circulația tramvaielor liniilor 19, 23, 27, pe tronsonul de pe B-dul Camil Ressu, cuprins între Șoseaua Mihai Bravu și Str. Dristorului, este îngreunată de circulația autovehiculelor care pătrund pe ampriza liniei de tramvai și împiedică o frecvență de circulație constantă a tramvaielor, conform graficelor STB SA.

Va crește viteza după ce se separă cu garduri linia de tramvai
Prin delimitarea căii de rulare a tramvaielor, va crește viteza de exploatare și frecvența acestor mijloace de transport în comun. Lungimea totală a traseului delimitat este de 250 metri liniari, iar valoarea totală a investiției este de 132.302,29 lei.

Conform Studiului de fezabilitate, prin delimitarea liniei de tramvai, se va obține o viteză medie de exploatare de 13,67 km/oră pentru linia 19, 13,80 km/oră pentru linia 23, 13,72 km/oră pentru linia 27, respectiv o capacitate de transport de 1.551 călători/oră și sens pentru linia 19, 1.231 călători/oră și sens pentru linia 23, 1.926 călători/oră și sens pentru linia 27.

Culoare unice pentru circulația tramvaielor au mai fost realizate prin separarea căii de rulare pentru cinci dintre liniile de tramvai cu utilizare intensă: 1, 10, 21, 41 și 32.

 


Re: RATB Titan - Dristor - Vitan - Marasesti (linia 27) andrei11

:lol:
Pe  porțiunea aceea niciodată nu au fost blocaje ale tramvaielor !

Conform Studiului de fezabilitate, prin delimitarea liniei de tramvai, se va obține o viteză medie de exploatare de 13,67 km/oră pentru linia 19, 13,80 km/oră pentru linia 23, 13,72 km/oră pentru linia 27, respectiv o capacitate de transport de 1.551 călători/oră și sens pentru linia 19, 1.231 călători/oră și sens pentru linia 23, 1.926 călători/oră și sens pentru linia 27.
Ca să vedeți și voi la ce trebuie studiul de fezabilitate !
De ce tramvaiele 23 și 27 nu au aceeași viteză ( medie ) de deplasare pe distanța respectivă  ? Lăsând la o parte observația care e cretină rău de tot. Parcă 23 face la stânga pe Mihai Bravu, nu ? Are viteza mai mică de deplasare acolo ?
Trăiască studiile de fezabilitate plătite generos din buzunarul beneficiarului !

 


Re: RATB Titan - Dristor - Vitan - Marasesti (linia 27) georgica2704

19 face stanga pe Mihai Bravu- Calea Vitan, 23 si 27 merg inainte spre Dep. Dudesti.

 


Re: RATB Titan - Dristor - Vitan - Marasesti (linia 27) WT_fan06

1) 23 nu face stânga pe Mihai Bravu, ci 19
2) cred că media vitezelor este pentru întregul traseul, nu doar pentru porțiunea care va fi separată
3) tramvaiele sunt blocate din când în când din cauza mașinilor care intră un pic în gabaritul liniei în timp ce stau în coloană la semafor, iar vatmanii merg oricum cu viteze scăzute când mașinile stau în coloană pentru a nu reteza oglinzi, etc.. ÎNSĂ, gardurile vor aduce îmbunătățiri marginale vitezei de deplasare, deoarece porțiunea separată de trafic este foarte mică, iar semaforul nu e corelat cu nimic, astfel că tramvaiul va reuși doar să ajungă mai repede la semafor.

Ce nu a apărut în știrea Club Feroviar

Publicația LIBERTATEA scrie aici: https://www.libertatea.ro/stiri/liniile ... ri-2835635
Costurile se ridică la peste 132.000 de lei, iar gardurile vor fi montate pe o lungime de 250 de metri.
a) am luat măsurătoarea de pe Google Maps. Mie mi-au ieșit maxim 190 de metri. Evident am luat în considerare gabaritul tramvaiului când face dreapta pe Camil Ressu venind dinspre Str. Dristorului, deci gardurile trebuie să înceapă mai din față, și am luat în considerare și toate refugiile pietonale, unde logic nu vor fi montate garduri. Poate am calculat greșit...
b) cum vi se pare prețul de 132.000 de lei?...

 


Re: RATB Titan - Dristor - Vitan - Marasesti (linia 27) andrei11

190 m "dus întors".  Corect. Distanța dintre cele două intersecții nu este de 100 m.

 


Re: RATB Titan - Dristor - Vitan - Marasesti (linia 27) WT_fan06

Da, păi am măsurat metri de garduri instalate.  :)

 


Re: RATB Titan - Dristor - Vitan - Marasesti (linia 27) survola

Mai bine ar schimba/repara linia pe Camil Ressu și Theodor Pallady, ar crește într-adevăr viteza și confortul călătoriei cu tramvaiul.

 


Re: RATB Titan - Dristor - Vitan - Marasesti (linia 27) WT_fan06

Macazul automat de la Ressu x Rebreanu e din nou acționat cu ranga. :applause:

 


Re: RATB Titan - Dristor - Vitan - Marasesti (linia 27) WT_fan06

Tocmai s-a încheiat intervenția la calea de rulare dintre stația Piața Titan și gura de metrou de la Nicolae Grigorescu, pe sensul de mers spre centru de pe Bd. Camil Ressu. Vorbim despre o porțiune de sub 200 de metri pe care s-a intervenit cu un utilaj zgomotos de burare, presupun...  :?

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: RATB Titan - Dristor - Vitan - Marasesti (linia 27) V2A

Recent a fost înlocuit macazul de la ieșirea din stația ”Complex Comercial Titan”.
N-ar strica și o burare a liniei de tip CF, sunt zone unde șina este foarte șerpuită.
Macaz (1).jpg (629.22 KB; downloaded 3061 times)

Macaz (2).jpg (651.04 KB; downloaded 3061 times)

 


Re: RATB Titan - Dristor - Vitan - Marasesti (linia 27) Costin

Poate are cineva mai multe detalii tehnice si ma lamureste, insa acest sistem cu liniile asezate direct pe pat de balast si distantate cu etrieri nu este... foarte prost? In afara ca e foarte usor de montat, ca durabilitate nu ar fi de preferat macar traversele de lemn?

 


Re: RATB Titan - Dristor - Vitan - Marasesti (linia 27) subway guru

Este foarte prost cu siguranta ca sa nu zicem ca e de nesiguranta dar cam atata e in stare STB desi are un departament de proiectare de infrastructura care se presupune ca ar trebui sa stie mai bine...

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use