Topic: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
140 posts, 62859 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
ByOnu
Sursa si video:
https://facebook.com/100003672475787/vid ... 08315132
320427145_687703079674896_2509257279067625528_n.jpg (178.33 KB; downloaded 3083 times)
Sursa si video:
https://facebook.com/100003672475787/vid ... 08315132
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
ByOnu
In continuarea situatiei precedente de pe Bd. Lacul Tei, astazi pe D. Pompei:
Sursa foto: https://www.facebook.com/photo/?fbid=626 ... 11516656
In continuarea situatiei precedente de pe Bd. Lacul Tei, astazi pe D. Pompei:
Sursa foto: https://www.facebook.com/photo/?fbid=626 ... 11516656
IMG-20230130-WA0003.jpg (213.21 KB; downloaded 2790 times)
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
TrainWrecker
Pana acum linia 36 a suferit 3 blocaje... toate sunt deraieri .
Pana acum linia 36 a suferit 3 blocaje... toate sunt deraieri .
- TrainWrecker
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
- Zetterberg
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
Zetterberg
Pare că s-a rezolvat treaba, intervalul a fost cam de 6 ore. Dar vorbim despre deraieri propriu-zise? Sau probleme la șină, așa cum au comunicat aici?
Pare că s-a rezolvat treaba, intervalul a fost cam de 6 ore. Dar vorbim despre deraieri propriu-zise? Sau probleme la șină, așa cum au comunicat aici?
STB SA Clienti (@Clienti_stbsa) _ Twitter - Google Chrome 2023-01-30 04_19_47 PM.png (65.63 KB; downloaded 2629 times)
STB SA Clienti (@Clienti_stbsa) _ Twitter - Google Chrome 2023-01-30 04_19_59 PM.png (146.22 KB; downloaded 2629 times)
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
DocOctavius
Cel de 25 de minute a fost o lipsa de cca 60 cm de linie.
Tocmai ce comentam ca iar e diferența de nivel mai mare decât grosimea liniei la o ruptura, când am văzut cum începe alta ruptura să se caște. Au trecut vreo 3 tramvaie cu viteza foarte mică, al patrulea cu “avânt” și nr 5, cu un vatman mai tânăr, nu a mai îndrăznit. A pus avariile și a sunat in dispecerat, era gaura cât două picioare in lung.
Intervenție rapida cu câteva rangi au împins cuponul la loc dar a rămas tot cu diferența de nivel, așa că pană diseară toate șansele sa se mai caște o “deficiență linie”.
Nici piatra spartă turnată peste linie nu cred ca ajută când se vede gaura sub linie… dar nu-s in domeniu să-mi permit opinii.
Cel de 25 de minute a fost o lipsa de cca 60 cm de linie.
Tocmai ce comentam ca iar e diferența de nivel mai mare decât grosimea liniei la o ruptura, când am văzut cum începe alta ruptura să se caște. Au trecut vreo 3 tramvaie cu viteza foarte mică, al patrulea cu “avânt” și nr 5, cu un vatman mai tânăr, nu a mai îndrăznit. A pus avariile și a sunat in dispecerat, era gaura cât două picioare in lung.
Intervenție rapida cu câteva rangi au împins cuponul la loc dar a rămas tot cu diferența de nivel, așa că pană diseară toate șansele sa se mai caște o “deficiență linie”.
Nici piatra spartă turnată peste linie nu cred ca ajută când se vede gaura sub linie… dar nu-s in domeniu să-mi permit opinii.
4E8F5814-03CA-4461-A5A5-AD71DA35F4A9.jpeg (1.7 MB; downloaded 2582 times)
3A460020-963E-4F61-AC05-D52FA5FC9D94.jpeg (1003.91 KB; downloaded 2582 times)
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
DocOctavius
După cum spuneam ieri sudura nu a supraviețuit nopții. In dreapta imaginii se vede unde linia se deplasează căscând un gol, iar in stânga (crengii înzăpezite) locul unde cupoanele sunt suprapuse și culisează lejer.
După cum spuneam ieri sudura nu a supraviețuit nopții. In dreapta imaginii se vede unde linia se deplasează căscând un gol, iar in stânga (crengii înzăpezite) locul unde cupoanele sunt suprapuse și culisează lejer.
Deficiențe linie = bucăți lipsă
98242F90-EE65-471C-9DA1-45B4E1FAB69D.jpeg (973.01 KB; downloaded 2432 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
shoppy
Daca nu schimba dala cu totul degeaba o mai sudeaza.
Daca nu schimba dala cu totul degeaba o mai sudeaza.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
Utilizator anonim 2
Longrinele astea Otelul Rosu sint proaste din principiu sau de vina e doar lipsa intretinerii?
Longrinele astea Otelul Rosu sint proaste din principiu sau de vina e doar lipsa intretinerii?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
shoppy
Solutia aceasta, sant de beton, camasuit cu tabla, plin cu benzi de cauciuc, si un patrat la mijloc, este imposibil de intretinut.
Ai apa care intra intre beton si camasuiala, ingheata si distruge betonul, sau apa cu sare care ruginest camasuial ceea ce iar distruge betonul.
Daca benzile de cauciuc se misca si patratul ajunge sa atinga camasuiala atunci de la vibratii se distruge betonul.
Daca benzile de cauciuc ies sau isi schimba cumva pozitia atunci este foarte greu sa le repozitionezi, practic ar trebui taiat si scos patratul pe o lungime de vreo 10m, apoi scoase toate benzile de cauciuc, puse benzi de cauciuc noi si apoi pus din nou patratul, doar ca te trezesti ca muncesti degeaba ca betonul deja s-a distrus din cauzele de mai sus, practic pui cauciuc peste o groapa, evident patratul va impinge cauciucul in lateral sau in sus si va ajunge sa stea el in groapa, unde fiecare impact va distruge si mai mult beton si in final groapa este destul de mare ca ai un segment de patrat nesustinut destul de lung care se rupe.
Tot ce poti sa faci este sa inlocuiesti dala cu una noua, pe Mihalache s-au adus dale noi intre Victoriei si Banu Manta cand s-a lucrat la termoficare, cred ca ei defapt asteapta modernizarea totala a liniei.
Solutia aceasta, sant de beton, camasuit cu tabla, plin cu benzi de cauciuc, si un patrat la mijloc, este imposibil de intretinut.
Ai apa care intra intre beton si camasuiala, ingheata si distruge betonul, sau apa cu sare care ruginest camasuial ceea ce iar distruge betonul.
Daca benzile de cauciuc se misca si patratul ajunge sa atinga camasuiala atunci de la vibratii se distruge betonul.
Daca benzile de cauciuc ies sau isi schimba cumva pozitia atunci este foarte greu sa le repozitionezi, practic ar trebui taiat si scos patratul pe o lungime de vreo 10m, apoi scoase toate benzile de cauciuc, puse benzi de cauciuc noi si apoi pus din nou patratul, doar ca te trezesti ca muncesti degeaba ca betonul deja s-a distrus din cauzele de mai sus, practic pui cauciuc peste o groapa, evident patratul va impinge cauciucul in lateral sau in sus si va ajunge sa stea el in groapa, unde fiecare impact va distruge si mai mult beton si in final groapa este destul de mare ca ai un segment de patrat nesustinut destul de lung care se rupe.
Tot ce poti sa faci este sa inlocuiesti dala cu una noua, pe Mihalache s-au adus dale noi intre Victoriei si Banu Manta cand s-a lucrat la termoficare, cred ca ei defapt asteapta modernizarea totala a liniei.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
Utilizator anonim 2
Atunci de ce au renuntat la sistemul clasic cu sina fixata in piatra cubica? Au incercat sa atenueze vibratiile? Cind aparusera longrinele in anii '80 se vorbea laudativ despre ele
Atunci de ce au renuntat la sistemul clasic cu sina fixata in piatra cubica? Au incercat sa atenueze vibratiile? Cind aparusera longrinele in anii '80 se vorbea laudativ despre ele
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
TrainWrecker
Metoda cu Dalele de beton si sina OR era ieftina si usor de montat, Ceasca a vrut sa se miste repede cu lucrarile ignorand calitatea lucrarii, practic aceasta metoda a fost una ieftina si facuta pentru termen scurt. Oricum mare parte din retea a rezistat pana la sfarsitul anilor 2000, dupa aceea a inceput sa se degradeze rau si repede infrastructura.
Pe langa asta, stie cineva cand a fost construita reteaua de pe Petricani cu sina tip CF?
Metoda cu Dalele de beton si sina OR era ieftina si usor de montat, Ceasca a vrut sa se miste repede cu lucrarile ignorand calitatea lucrarii, practic aceasta metoda a fost una ieftina si facuta pentru termen scurt. Oricum mare parte din retea a rezistat pana la sfarsitul anilor 2000, dupa aceea a inceput sa se degradeze rau si repede infrastructura.
Pe langa asta, stie cineva cand a fost construita reteaua de pe Petricani cu sina tip CF?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
subway guru
Sistemul clasic e de acum un secol si ceva, nu mai face fata solicitarilor din trafic din zilele noastre, e complet depasit. Nu confunda cu faptul ca au bagat niste pavele intre sine pe post de umplutura in loc de altceva. Alcatuirea initiala pentru street car (tramvai in carosabil) era extrem de rudimentara, sine cu canal puse cu talpa direct pe pamant, eventual din loc in loc cu o platbanda transversala care sa pastreze ecartamentul. Daca trecea cate o birja pe deasupra nici nu se simtea si nu se sinchisea nimeni. Umplutura cu pavele vine de la tramvaiele trase de cai, sa nu-si rupa bietele animale picioarele in glod.
Nu uita ca in Bucuresti primele strazi erau pavate cu scanduri de lemn exact din aceleasi motive.
Nostalgia e romantica dar nu e deloc practica si nici utila.
Sistemul clasic e de acum un secol si ceva, nu mai face fata solicitarilor din trafic din zilele noastre, e complet depasit. Nu confunda cu faptul ca au bagat niste pavele intre sine pe post de umplutura in loc de altceva. Alcatuirea initiala pentru street car (tramvai in carosabil) era extrem de rudimentara, sine cu canal puse cu talpa direct pe pamant, eventual din loc in loc cu o platbanda transversala care sa pastreze ecartamentul. Daca trecea cate o birja pe deasupra nici nu se simtea si nu se sinchisea nimeni. Umplutura cu pavele vine de la tramvaiele trase de cai, sa nu-si rupa bietele animale picioarele in glod.
Nu uita ca in Bucuresti primele strazi erau pavate cu scanduri de lemn exact din aceleasi motive.
Nostalgia e romantica dar nu e deloc practica si nici utila.
📖 Pagination options