Topic: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
140 posts, 62853 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
GPS
Dimitrie Pompeiu, Barbu Văcărescu e în altă parte.
Dimitrie Pompeiu, Barbu Văcărescu e în altă parte.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
alexxd_31
Multumesc, am corectat. Ma gandeam ca o idee buna ar fi continuarea liniei pe Lacul Tei pana in Barbu Vacarescu si apoi reablitarea liniilor de pe starzile Maica Domnului, Reinvierii, Lizeanu. Viitoarea conexiune intre liniile 5 si 16/36 prin strada Gara Herastrau pare destul de complicata.
Multumesc, am corectat. Ma gandeam ca o idee buna ar fi continuarea liniei pe Lacul Tei pana in Barbu Vacarescu si apoi reablitarea liniilor de pe starzile Maica Domnului, Reinvierii, Lizeanu. Viitoarea conexiune intre liniile 5 si 16/36 prin strada Gara Herastrau pare destul de complicata.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
Nenea_titi
Am spus ce bine ar fi fost să se apuce de :
Bd Lacul tei, Str. Maica Domnului, Dimitrie Pompeiu, dar de ce nu și Lizeanu, și Armand Călinescu. Dar ei stau și o freacă pe la rece.
Puțin contează că întorc în buclă lui 17. Acolo pe Petricani traficul auto e o catastrofă în ultima vreme. Iar tramvaiul, e una din soluțiile de bază, mai ales ca este prefect separat de șosea. Exact pe acel principiu este și în Luxemburg în Kirchberg. Și dacă s-ar repara linia în Pipera, mult nu ar mai fi până la a arăta că în Luxemburg. De asemenea, eu aș renunța la întoarcere pe buclă în Pipera și aș face cu macaze. Bidirecționale să fie.
alexxd_31 wrote:
Nenea Titi nu se poate repara decat pe Petricani si Dimitrie Pompeiu. Tramvaiele 16 si 36 intorc la Lacul Tei. Momentan nu stiu sa fie nici o linie de tramvai in reabilitare.
Am spus ce bine ar fi fost să se apuce de :
Bd Lacul tei, Str. Maica Domnului, Dimitrie Pompeiu, dar de ce nu și Lizeanu, și Armand Călinescu. Dar ei stau și o freacă pe la rece.
Puțin contează că întorc în buclă lui 17. Acolo pe Petricani traficul auto e o catastrofă în ultima vreme. Iar tramvaiul, e una din soluțiile de bază, mai ales ca este prefect separat de șosea. Exact pe acel principiu este și în Luxemburg în Kirchberg. Și dacă s-ar repara linia în Pipera, mult nu ar mai fi până la a arăta că în Luxemburg. De asemenea, eu aș renunța la întoarcere pe buclă în Pipera și aș face cu macaze. Bidirecționale să fie.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
WT_fan06
Cu ocazia continuării lucrărilor de infrastructură la Șoseaua Fabrica de Glucoză, tramvaiele liniilor 16 și 36 sunt scurtate la Bd. Lacul Tei. Din păcate, nu am observat vreo mobilizare din partea STB pentru a întreține linia care duce înspre Pipera și care este degradată atât tehnic cât și estetic.
Câteva tramvaie întorcând în bucla modernizată de pe Bd. Lacul Tei în data de 19 august 2019:
#104 și #168
#168
#209
#185
#132
Cu ocazia continuării lucrărilor de infrastructură la Șoseaua Fabrica de Glucoză, tramvaiele liniilor 16 și 36 sunt scurtate la Bd. Lacul Tei. Din păcate, nu am observat vreo mobilizare din partea STB pentru a întreține linia care duce înspre Pipera și care este degradată atât tehnic cât și estetic.
Câteva tramvaie întorcând în bucla modernizată de pe Bd. Lacul Tei în data de 19 august 2019:
#104 și #168
#168
#209
#185
#132
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
Victor92
Linia de tramvai - D. Pompeiu.
Linia de tramvai - D. Pompeiu.
DC99D858-63D5-4B7B-8004-1E8FB8DCB69B.jpeg (1.4 MB; downloaded 5758 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
Utilizator anonim
Linia actuala din Pipera este o pierdere enorma pentru transportul public din oras. Inca de la primele semne de „explozie” corporatista in Pipera trebuia inchisa si modernizata cel putin de la Lizeanu si modernizata ca lumea, astfel incat sa nu faci mai mult de 15 minute, hai 20, de la Lizeanu pana la capat in Pipera, daca la metrou sunt limitari tehnice complexe, tramvaiele le poti baga si la 1 minut, ca sa nu mai zic de flexibilitate.
Inainte de constructia pasajului Basarab planul era ca linia 35 sa fie dusa pana in Lacul Tei, existand si posibilitatea sa ajunga in Pipera, deci era o legatura buna, pe linie modernizata, nu linie de umplutura ca acum.
Linia actuala din Pipera este o pierdere enorma pentru transportul public din oras. Inca de la primele semne de „explozie” corporatista in Pipera trebuia inchisa si modernizata cel putin de la Lizeanu si modernizata ca lumea, astfel incat sa nu faci mai mult de 15 minute, hai 20, de la Lizeanu pana la capat in Pipera, daca la metrou sunt limitari tehnice complexe, tramvaiele le poti baga si la 1 minut, ca sa nu mai zic de flexibilitate.
Inainte de constructia pasajului Basarab planul era ca linia 35 sa fie dusa pana in Lacul Tei, existand si posibilitatea sa ajunga in Pipera, deci era o legatura buna, pe linie modernizata, nu linie de umplutura ca acum.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
Puss in Boots
Multe lucruri trebuiau facute la primele semne corporatiste...
Multe lucruri trebuiau facute la primele semne corporatiste...
- Mihai2005
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
Mihai2005
Poate și lărgirea Șoselei Fabrica de Glucoză o să mai reducă din traficul de pe Pipera, dar deja fac off-topic.
Poate și lărgirea Șoselei Fabrica de Glucoză o să mai reducă din traficul de pe Pipera, dar deja fac off-topic.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
Cristi N
Nu cred ca ar ajuta prea tare o largire a FdG, pana una alta bulevardul se termina intr-o fundatura. Eu zic ca acolo trebuie o a doua iesire de la metrou pe trotuarul nordic si reabilitarea liniei de tramvai pana la Lacul Tei, iar apoi cu un traseu nou pe Dna Ghica-Chisinau-N. Grigorescu.
Nu cred ca ar ajuta prea tare o largire a FdG, pana una alta bulevardul se termina intr-o fundatura. Eu zic ca acolo trebuie o a doua iesire de la metrou pe trotuarul nordic si reabilitarea liniei de tramvai pana la Lacul Tei, iar apoi cu un traseu nou pe Dna Ghica-Chisinau-N. Grigorescu.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
Puss in Boots
Largirea FdG va ajuta dar doar daca se vor face sensuri unice cu Pompeiu. Nu mi pare ca se termina intr-o fundatura pentru ca vorbim de Barbu Vacarescu si se largeste si spre Floreasca. Iar traseul de care zici e in plan. Planul ala unde se include si pasajul Dna Ghica cel mult discutat si dezbatut.
Mi-ar placea o reabilitare a liniei pe Pompeiu in sistem greentrack pentru evitarea totala a accesului auto. Si se vede si in poza ca spatiul respectiv s-ar putea opri inainte de acel spatiu de siguranta (ca sa ii zic cumva) si care ar fi asfaltat si inclus in banda de circulatie. Oricum acolo parcheaza masinile. Unul mai prost pus si blocheaza toate tramvaiele. Inclusiv in dreptul gurii de metrou pentru a desfiinta acele opriri/stationari de masini, taxiuri, microbuze si altele. Si un semafor pentru ca altfel la orele de varf aproape ca masinile nu mai apuca sa treaca si si asta contribuie la nebunia de acolo. Plus ca mai era un plan de a uni linia respectiva cu cea de pe Vacarescu.... o fi, n-o mai fi...
Dezmat stanga-dreapta.
Largirea FdG va ajuta dar doar daca se vor face sensuri unice cu Pompeiu. Nu mi pare ca se termina intr-o fundatura pentru ca vorbim de Barbu Vacarescu si se largeste si spre Floreasca. Iar traseul de care zici e in plan. Planul ala unde se include si pasajul Dna Ghica cel mult discutat si dezbatut.
Mi-ar placea o reabilitare a liniei pe Pompeiu in sistem greentrack pentru evitarea totala a accesului auto. Si se vede si in poza ca spatiul respectiv s-ar putea opri inainte de acel spatiu de siguranta (ca sa ii zic cumva) si care ar fi asfaltat si inclus in banda de circulatie. Oricum acolo parcheaza masinile. Unul mai prost pus si blocheaza toate tramvaiele. Inclusiv in dreptul gurii de metrou pentru a desfiinta acele opriri/stationari de masini, taxiuri, microbuze si altele. Si un semafor pentru ca altfel la orele de varf aproape ca masinile nu mai apuca sa treaca si si asta contribuie la nebunia de acolo. Plus ca mai era un plan de a uni linia respectiva cu cea de pe Vacarescu.... o fi, n-o mai fi...
Dezmat stanga-dreapta.
Screen Shot 2019-08-23 at 10.37.34 AM.png (700 KB; downloaded 5544 times)
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
Cristi N
Am zis ca e fundatura pentru ca acum Pompeiu da in Gara Herastrau. In stanga are doar jumatate din timpul de verde pentru ca il imparte cu FdG, iar in sus la intersectia cu sos. Pipera poti face dreapta spre giratoriu, prcatic sa te intorci in Petricani sau sa te bagi prin parcarea de sub pod, nu ai vreo varianta directa de a intra in B. Vacarescu.
Am zis ca e fundatura pentru ca acum Pompeiu da in Gara Herastrau. In stanga are doar jumatate din timpul de verde pentru ca il imparte cu FdG, iar in sus la intersectia cu sos. Pipera poti face dreapta spre giratoriu, prcatic sa te intorci in Petricani sau sa te bagi prin parcarea de sub pod, nu ai vreo varianta directa de a intra in B. Vacarescu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
Utilizator anonim
Poate totusi pana pe 1 termina si ei lucrarea asta ca sa circule civilizat tramvaiele.
Poate totusi pana pe 1 termina si ei lucrarea asta ca sa circule civilizat tramvaiele.
DSC_7460.jpg (441.99 KB; downloaded 5317 times)
DSC_7461.jpg (447.12 KB; downloaded 5311 times)
DSC_7466.jpg (436.09 KB; downloaded 5312 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Pipera - Lacul Tei - Lizeanu (linii 16, 36)
Victor92
Civilizat va fi cand:
- linia va fi modernizata complet, permitand o viteza de peste 40 km/h;
- vor exista peroane modernele pentru calatori dotate cu spatiu de protectie impotriva vremii nefavorabile;
- intervale de succedare de maxim 5 minute la orele de varf - 6-10 si 16-20;
- vor exista panouri de informare in care sa fie anuntat cand sosesc urmatoarele 2 tramvaie;
- vor fi tramvaie moderne, nu caraciumbe de V3A-93
Exemplele pot continua.
Civilizat va fi cand:
- linia va fi modernizata complet, permitand o viteza de peste 40 km/h;
- vor exista peroane modernele pentru calatori dotate cu spatiu de protectie impotriva vremii nefavorabile;
- intervale de succedare de maxim 5 minute la orele de varf - 6-10 si 16-20;
- vor exista panouri de informare in care sa fie anuntat cand sosesc urmatoarele 2 tramvaie;
- vor fi tramvaie moderne, nu caraciumbe de V3A-93
Exemplele pot continua.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
📖 Pagination options