Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Știri despre transportul local din București

647 posts, 112306 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Dragos31
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București Dragos31

Liniile 86, 90 și 143 vor funcționa pe trasee modificate, ca urmare a disputării partidei de fotbal FC CFR 1907 CLUJ – FC UNIVERSITATEA CRAIOVA

Cu ocazia desfășurării meciului din Supercupa României la fotbal pe „Arena Națională”, ce se va disputa între echipele CFR Cluj și Universitatea Craiova, sâmbătă, 10.07.2021, începând cu ora 15:00, traficul rutier va fi restricționat în zona adiacentă stadionului.

Având în vedere aceste măsuri, sub coordonarea agenților de la Brigada Rutieră, STB SA va modifica circulația mijloacelor de transport public de pe următoarele linii:

Linia 86 va funcţiona pe traseul de bază între „Dridu” şi intersecţia Str. Vatra Luminoasă/ Str. Tony Bulandra, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Str. Tony Bulandra, până la Depoul „Vatra Luminoasă”;

Linia 90 va funcţiona pe traseul de bază între „Valea Argeşului” şi intersecţia Str. Vatra Luminoasă/ Str. Tony Bulandra, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Str. Tony Bulandra, până la Depoul „Vatra Luminoasă”;

Linia 143 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Bucur Obor” şi intersecţia Str. Baicului/ Şos. Pantelimon, apoi pe un traseu modificat, pe Şos. Pantelimon, Bd. Ferdinand I, Bd. Gării Obor, până la terminalul „Baicului” (aferent liniilor 69, 86 și 382), cu întoarcere pe Str. Baicului, Str. Paharnicul Turturea, Str. Dumitru Slugeru, Str. Heliade între Vii, Șos. Electronicii, Bd. Gării Obor, Bd. Ferdinand I, Str. Ziduri Moşi, Şos. Colentina, terminal „Bucur Obor”. Pe traseul modificat, autobuzele vor efectua opriri în stațiile liniei 101 (situate pe Şos. Pantelimon), precum și în cele ale liniilor 69, 85 și 382 (situate pe Bd. Gării Obor).

Sursa: http://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1487

 


  • Author: Victor92
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București Victor92

Linia 66 va funcționa pe un traseu modificat

Având în vedere executarea unor lucrări de asfaltare pe Şos. Colentina, începând de luni, 12.07.2021, linia de troleibuz 66 va funcţiona pe un traseu modificat.

Astfel, troleibuzele acestei linii vor circula între terminalele „Arena Naţională’’ şi „Vasile Pârvan’’, pe următorul traseu: Bd. Pierre de Coubertin, Str. Vatra Luminoasă, Str. Matei Voievod, Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenţei, Str. Constantin Noica, Calea Plevnei, cu întoarcere pe Calea Plevnei, Str. Vasile Pârvan, Bd. Mihail Kogălniceanu, Bd. Regina Elisabeta, apoi vor urma traseul de ducere.

Pe traseul modificat, troleibuzele liniei 66 vor efectua opriri în stațiile liniei 90.

Pentru preluarea fluxurilor de călători, va fi înfiinţată linia navetă de autobuze 667, care va funcţiona între terminalele „Spitalul Fundeni” şi „Piaţa Rosetti” (aferent liniei 311), pe traseul: Str. Sportului, Şos. Colentina, Calea Moşilor, Bd. Carol I.

Autobuzele liniei 667 vor efectua opriri în staţiile de pe fostul traseu al liniei de troleibuz 66, precum şi în staţia „Piaţa Rosetti”, comună cu cea a liniei 311.

Sursa: http://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1488

 


  • Author: bgd70
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București bgd70

Metrorex și Societatea de Transport București își armonizează oferta comercială de la 1 august

      De la 1 august, Societatea de Transport Bucureşti și Metrorex își armonizează oferta comercială, ca un prim pas spre integrarea transportului în comun din Bucuresti și zona metropolitană.

Acum biletele comune oferă acces pentru 90 minute în rețeaua supraterană, împreună cu un acces la rețeaua de metrou. Prețul biletelor se aliniază astfel:

● O călătorie cu metroul sau transportul în comun terestru va costa 3 lei, iar un bilet comun STB / Metrorex va fi 5 lei.

● Pentru suma de 5 lei, un călător va beneficia de o călătorie cu metroul și 90 de minute în transportul în comun terestru.

● Un abonament de 24 de ore va costa 8 lei, iar abonamentul comun STB / Metrorex pentru 24 de ore va fi 14 lei.

● Noutatea la abonamentele de 24 și 72 de ore este că acestea vor fi chiar 24 de ore de la momentul emiterii. Se elimină noțiunea de abonament „de zi” care, cumpărat la ora 18:00, de pildă, era valabil doar 6 ore din acea „zi”.

● Ambele societăți introduc și opțiuni favorabile pentru companiile care doresc să își susțină angajații să folosească transportul în comun.

● Vor exista abonamente de o lună, 6 luni și 12 luni. Prețurile lor vor fi de 80 de lei separat pentru fiecare dintre rețele (140 de lei în comun STB / Metrorex), 400 de lei (700 de lei în comun STB / Metrorex), respectiv 700 de lei (1200 de lei în comun STB / Metrorex).

● Ambele companii oferă posibilitatea de recuperare a abonamentelor nominale în caz de pierdere. Titularii se pot prezenta cu actul de identitate, iar abonamentele vor fi emise din nou pe numele acestora.

     Armonizarea tarifelor la transportul în comun din București implică și o creștere tarifară. În cazul STB, o călătorie, de pildă, crește de la 1,3 lei la 3 lei (sau 10 bilete pot fi achiziționate cu 25 lei). În cazul metroului, prețul unei călătorii crește de la 2,5 lei la 3 lei.

Menționăm că, în cazul STB, aceasta este prima actualizare a tarifelor de călătorie din 2008. Iar la metrou, ultima ajustare a prețurilor a fost în 2014.

Totodată, potrivit estimărilor, încasările suplimentare generate de această măsură se vor reflecta direct în condițiile de călătorie - prin investițiile pe care cele două companii le vor putea efectua.

       Atât Ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Cătălin Drulă, cât și Primarul General al Municipiului București, Nicușor Dan, îi încurajează pe bucureșteni să opteze pentru un transport în comun terestru și cu metroul. La fel ca în toate capitalele europene, transportul public în comun reprezintă o soluție pentru degrevarea traficului și o alternativă mai puțin poluantă la traficul auto.


Sursa: FB Primaria Municipiului Bucuresti

 


  • Author: Cristy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București Cristy

Mentiune importanta legata de pret din partea lui Tudor Macicasan:
Măcicăşan Tudor:
Cred ca era important de mentionat ca biletul de 3 lei la stb va fi valabil 90 min atat pe rutele urbane cat si pe cele regionale(R4xx), chestie care inainte costa 1.3 + 1.5 ron.
Bucuresti devine, de asemenea, prima capitala din Europa cu biletul metropolitan unic, titlurile urbane de 90min acoperind calatorii toata zona Bucuresti-Ilfov.

Sursa: https://www.facebook.com/cojocarivitalie ... 86504533

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București orex

Cât costă biletele de autobuz în marile orașe din România, raportat la tarifele majorate din București
Bucureștiul are, în prezent, cel mai ieftin transport la suprafață din marile orașe din România, o călătorie costând doar 1,3 lei. Societatea de Transport București a anunțat, însă, că prețul unui bilet va crește de 2,3 ori, de la 1 august, la 3 lei. Economedia a comparat prețurile biletelor și abonamentelor din cele mai mari orașe din România, pentru a vedea cât va plăti un bucureștean în comparație cu un locuitor din provincie pe transportul în comun de suprafață.
În ciuda majorării de preț, bucureștenii tot vor avea unele din cele mai mici tarife ale transportului în comun din România, cel puțin pe anumite categorii de bilete.
Pentru o singură călătorie cu autobuz, tramvai sau troleu, un bucureștean va scoate din buzunar 3 lei. Dintre orașele comparate, cel mai puțin plătește un locuitor din Constanța, respectiv 1,5 lei, mai mult decât plătește în prezent un bucureștean. Locuitorii din Cluj-Napoca, Iași și Timișoara scot din buzunar câte 2,5 lei pentru o călătorie (adesea limitată la o linie sau o anumită perioadă de timp).
Un abonament de o zi va costa numai 8 lei în București, de la 1 august, mai ieftin fiind tot în Constanța: 5 lei. În schimb, în Cluj-Napoca sau Timișoara un astfel de bilet costă 14, respectiv 12 lei.
Un abonament lunar nominal (cu nume desemnat) nelimitat, valabil pe toate liniile, este în continuare cel mai ieftin în București și în Oradea, respectiv 80 lei, în timp ce în Cluj-Napoca este cel mai scump, respectiv 138 lei.

                       O călătorie    Două călătorii    24 h    Abonament lunar nominal nelimitat / toate liniile
București                     3                     6                       8                                                               80
Cluj-Napoca               2,5                     5                    14                                                             138
Iași                               2,5                     5                                                                                  110
Timișoara                  2,5                                           12                                                                93
Oradea                         4                           6                                                                                     80
Constanța                 1,5                      3                       5                                                             125


 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București PTMZ

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) modifică în mod esențial sistemul de transport din întreaga regiune și dispune eliminarea diferențelor dintre liniile urbane, cele regionale și cele expres, toate liniile devenind de tip metropolitan, care vor funcționa sub o politică tarifară unică, integrată cu cea a metroului.

Astfel, din indicativele autobuzelor vor fi eliminate literele, iar toate liniile vor avea un indicativ format din trei cifre. Prima cifră a indicativului sugerează dacă e vorba despre o linie fostă urbană (liniile de autobuz care încep cu 1, 2 sau 3), o fostă linie regională (liniile care încep cu cifra 4), o fostă linie expres (cele care încep cu cifra 7) sau linii navetă, cu caracter temporar (cele care încep cu cifra 6).

Prin această măsură, călătoria cu autobuze ale liniilor regionale, care era restricționată la limita administrativă a Capitalei, va putea fi continuată până în centrul metropolei, în toată rețeaua de transport, cu o singură validare.

Totodată, introducând conceptul de călătorie orară, TPBI vine încă o dată în sprijinul călătorilor și le oferă posibilitatea transbordărilor multiple în același interval de timp, cu utilizarea unui singur titlu de călătorie (fără costuri suplimentare, așa cum se întâmpla până acum, când plata era încasată pe călătoria cu un vehicul). În acest mod, se corectează situațiile în care un călător era nevoit să valideze două călătorii pentru o cursă scurtă, deoarece tranzita un capăt de linie (de ex. Ministerul Transporturilor – Gara de Nord – Grădina Botanică).

Integrarea cu metroul constituie alt avantaj, în același interval orar, călătorul putând schimba modul de transport de suprafață cu cel subteran, fără costuri suplimentare.

O călătorie de 90 de minute cu transportul în comun de suprafață va costa 3 lei, iar un bilet comun cu Metrorex va fi 5 lei (pentru această sumă, un călător va beneficia de acces pentru 90 de minute în rețeaua de suprafață și de o călătorie în rețeaua de metrou.

Un abonament de 24 de ore va costa 8 lei, iar abonamentul comun pentru transport de suprafață și metrou, pentru 24 de ore, va fi 14 lei.

Noutatea la abonamentele de 24 și 72 de ore este că acestea vor fi exact 24 de ore, într-un interval de 72 de ore de la momentul emiterii. Se elimină noțiunea de abonament „de zi” care, fiind achiziționat, de pildă la ora 18:00, era valabil doar 6 ore din acea „zi”.

Abonamentul de o lună va costa 80 de lei, separat, pentru fiecare dintre rețele și 140 de lei pentru cel comun transport de suprafață și Metrou.

Un alt avantaj este că au fost introduse abonamente de 6 luni și 12 luni, cu următoarele tarife: 400 lei / 6 luni (700 de lei pentru cel comun transport de suprafață și metrou), respectiv 700 lei / 12 luni (1.200 de lei pentru cel comun transport de suprafață și metrou).

De reținut că noul abonament metropolitan integrat cu metroul pe un an (1.200 RON pe an, respectiv 100 RON/luna) este mai ieftin decât suma abonamentelor actuale lunare general urban plus cel pentru metrou (50 + 70 RON, respectiv 120 RON/luna).

Prin aceste reduceri semnificative ale abonamentelor, TPBI urmărește atragerea cât mai multor călători către transportul public și fidelizarea celor existenți.

Operatorii  de transport (Metrorex, Societatea de Transport București – STB SA, Serviciul de Transport Voluntari – STV SA, Ecotrans STCM și Regio Serv Transport SRL) oferă posibilitatea de recuperare a abonamentelor nominale în caz de pierdere. Titularii se pot prezenta cu actul de identitate, iar abonamentele vor fi emise din nou pe numele acestora.

Până în luna septembrie, TPBI continuă acțiunea de reorganizare a sistemului de transport public de suprafață la nivelul întregii regiuni, în vederea optimizării acesteia. TPBI va interveni punctual și va adapta soluțiile propuse în conformitate cu cererea de transport, capacitatea operatorilor, dar și în funcție de bugetul primăriilor localităților membre ale Asociației.

TPBI analizează toate propunerile călătorilor și, întrucât în această perioadă ar putea apărea necesitatea unor modificări punctuale pe anumite linii, așteaptă din partea publicului sugestii și informații referitoare la funcționarea liniilor de transport, la adresa de e-mail office@tpbi.ro.

TPBI este primul organism, creat la nivel regional, care a fost constituit sub forma unei structuri de cooperare a celor 42 de autorități publice locale din regiune, primind mandat din partea acestora pentru înființarea, organizarea, reglementarea, exploatarea, monitorizarea și gestionarea serviciului de transport public de călători pe toată aria de competență, conform Regulamentului CE 1370/2007.

Sursa: TPBI

 


  • Author: Alex Negoi
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București Alex Negoi

Pentru câteva zile, stația „Aeroport Băneasa”, de pe sensul spre Piața Presei Libere, nu va funcționa

Având în vedere necesitatea executării unor lucrări pentru refacerea carosabilului pe breteaua adiacentă Pasajului Băneasa, pe sensul către Piața Presei Libere, TPBI deviază 16 linii de transport public operate de Societatea de Transport București – STB SA și una operată de Serviciul Transport Voluntari – STV SA, începând cu data de 14.07.2021, ora 23.00, până la finalizarea lucrărilor.

Astfel, autobuzele liniilor STB SA 131, 203, 304, 335, 361, 780, 783, R441, R442, R443, R444, R446, R447, R447B, R448 și R477 vor circula direct prin Pasajul Băneasa. La acestea se adaugă și autobuzele liniei STV SA R403. Din acest motiv, pe timpul devierii, vehiculele din liniile menționate nu vor efectua opriri în stația „Aeroport Băneasa”. Celelalte stații rămân funcționale.

În afară de acestea, autobuzele liniilor 205 și 261 vor circula pe un traseu modificat, prin Pasajul Băneasa, având însă posibilitatea să efectueze toate stațiile prevăzute.

Celălalt sens rămâne neschimbat.

Sursa: TPBI

 


  • Author: Dragos31
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București Dragos31

Având în vedere restricțiile de circulație de pe Calea Victoriei, survenite cu ocazia ceremoniei prilejuite de sărbătorirea „Zilei Imnului Național al României”, linia 361 va funcționa pe un traseu modificat în data de 29 iulie 2021, între orele 08.00-10.00

Astfel, în intervalul menționat, pe sensul spre Piața Unirii, traseul autobuzelor liniei 361 se modifică de la intersecția Calea Victoriei/ Strada C. A. Rosetti, pe Strada C. A. Rosetti, Bulevardul Nicolae Bălcescu, Bulevardul I. C. Brătianu, Strada Halelor, Rond Piața Unirii.

Sensul spre Complex Comercial Băneasa rămâne neschimbat.

Sursa: Facebook/Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pt Transport Public București Ilfov - https://www.facebook.com/158676992806593 ... 4549302/

 


  • Author: V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București V2A

TPBI corelează liniile metropolitane cu tipurile de transport gestionate de alte instituții

În cadrul procesului de optimizare și integrare a transportului public la nivel regional, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) corelează tipurile de transport aflate sub coordonarea sa cu cele gestionate de alte instituții din zona metropolitană.

Astfel, începând cu data de 1 august a.c., liniile de autobuz 780 și 303 vor fi suspendate. Legătura dintre Gara de Nord și Aeroportul Internațional „Henri Coandă” Otopeni este asigurată și pe calea ferată, la o frecvență de 40 de minute, cu program non-stop și o durată a călătoriei de 20-25 de minute. TPBI precizează că, în cazul în care circulația trenurilor între Gara de Nord și Aeroportul Internațional „Henri Coandă” va fi întreruptă, va dispune reluarea temporară a funcționării liniei de autobuz 780.

Totodată, prin introducerea, tot de la 1 august, a noii politici tarifare, nu mai există o diferență între tariful pentru liniile regionale și cel al liniilor urbane, astfel încât călătorii pot folosi orice tip de linie cu același bilet. De aceea, în locul liniei 303 (Pecinișca – Depoul Alexandria), vor putea fi utilizate liniile 426, 427, 428 și 464.
TPBI monitorizează cu atenție gradul de încărcare a vehiculelor și, acolo unde este cazul, intervine punctual, adaptând numărul de vehicule în conformitate cu cererea de transport, capacitatea operatorilor, dar și în funcție de bugetul primăriilor membre ale Asociației.​

https://tpbi.ro/tpbi-coreleaza-tipurile-de-transport/

 


  • Author: Alex Negoi
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București Alex Negoi

Traseele liniilor 243, 282, 343 și N123, modificate timp de 72 de ore

Liniile de autobuz 243, 282, 343 și linia de noapte N123 vor funcționa pe trasee modificate în perioada 30 iulie – 01 august a.c., ca urmare a lucrărilor care se desfășoară la pasajul rutier Doamna Ghica, anunță Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI).

Astfel, în perioada menționată, autobuzele liniei 243 vor circula, pe sensul spre terminalul „CFR Constanța”, pe un traseu modificat de la intersecția Șoseaua Colentina/ Strada Teiul Doamnei, pe Strada Teiul Doamnei, Bulevardul Lacul Tei, Strada Petricani, apoi pe traseul de bază. Celălalt sens nu se modifică.

Linia 282 va funcționa pe sensul spre Gara Basarab pe un traseu modificat de la intersecția Șoseaua Colentina/ Strada Doamna Ghica, pe Șoseaua Colentina, Strada Teiul Doamnei, Bulevardul Lacul Tei, apoi pe traseul actual. Celălalt sens rămâne nemodificat.

Linia 343 va funcționa pe sensul spre Piața Dorobanți pe un traseu modificat de la intersecția Șoseaua Colentina/ Strada Doamna Ghica, pe Șoseaua Colentina, Strada Teiul Doamnei, Bulevardul Lacul Tei, Strada Petricani, apoi pe actualul traseu. Celălalt sens nu se modifică.

Autobuzele liniei de noapte N123 vor circula, pe sensul spre Bulevardul Alexandru Obregia, pe un traseu modificat de la intersecția Șoseaua Colentina/ Strada Doamna Ghica, pe Șoseaua Colentina, Strada Teiul Doamnei, Bulevardul Lacul Tei, apoi pe traseul de bază.

Sursa: TPBI

 


  • Author: Alex Negoi
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București Alex Negoi

Linia de troleibuz 66 revine pe vechiul traseu

Ca urmare a finalizării lucrărilor de asfaltare pe Șoseaua Colentina în zona pasajului rutier Doamna Ghica, începând cu data de 04.08.2021, linia 66 de troleibuz revine la traseul de bază, între terminalul „Spitalul Fundeni” și capătul de linie „Vasile Pârvan”.

Totodată, linia navetă 667 de autobuz se desființează.

Sursa: TPBI

 


  • Author: V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București V2A

Liniile 133 și 222 vor fi modificate, de sâmbătă, pentru optimizarea transportului public

TPBI a decis modificarea, începând de sâmbătă, 14 august 2021, a traseelor liniilor 133 și 222, în cadrul procesului de optimizare a transportului public de călători.

Astfel, linia 133, pe sensul spre „Bd. Tineretului”, de la terminalul „Gara Basarab”, nu va mai funcționa către Gara de Nord pe Șos. Orhideelor și Calea Plevnei, ci pe Bd. Dinicu Golescu, apoi traseul Piața Gării de Nord, Calea Griviței, Bd. Dacia, Str. Traian, Str. Dimitrie Onciul, Str. Zece Mese, Str. Traian, Str. Nerva Traian, Cal. Văcărești, terminal „Tineretului”. Călătorii din stațiile aflate pe Calea Plevnei, care utilizau linia 133 pentru a ajunge la Gara de Nord, pot utiliza acum linia 123, iar linia 163 le va folosi celor care doresc să ajungă la stația de metrou Eroilor.

Linia 222 își va modifica traseul, asigurând o legătură directă cu Metroul, cu o frecvență mai mare și crescând astfel capacitatea de transport pe tronsonul comun cu linia 122. Astfel, autobuzele liniei 222 vor funcționa pe traseul de bază între terminalul „Complex Cartier Latin” și intersecția Prelungirea Ghencea/ Str. Brașov, apoi pe traseul modificat pe Drumul Taberei (ramura de sud) și va întoarce pe str. Râul Doamnei, Prelungirea Ghencea, terminal „Complex Cartier Latin”.

https://tpbi.ro/liniile-133-si-222-vor-f ... -public/

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București Gabi23

La Piața Romană, autobuzele liniei 381 vor avea stație atât pe Bd. Gheorghe Magheru, cât și în rond

În urma unor sondaje efectuate în teren, TPBI a decis ca, începând cu data de 19.08.2021, autobuzele liniei 381 să efectueze opriri atât în stația „Piața Romană” amplasată pe Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, cât și comun cu cele ale liniei 133, în stația „Piața Romană” amplasată în rondul de la Piața Romană (intersecția Bd. Gheorghe Magheru/ Bd. Dacia/ Bd. Lascăr Catargiu).

Liniile 381 și 300 au fost comasate începând cu data de 1 iulie 2021, iar autobuzele noii linii formate – 381 – opreau doar în stația Piața Romană de pe Bulevardul Gh. Magheru.

În urma deciziei TPBI, va fi modificat și traseul liniei 381, pe sensul spre terminal „Clăbucet”, astfel: terminal „Piaţa Reşițaˮ, Str. Reşița, Str. Izvorul Rece, Str. Serg. Nițu Vasile, Cal. Văcăreşti, Bd. Tineretului, Bd. Dimitrie Cantemir, Pasaj Unirii, Bd. I. C. Brătianu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, rond Piața Romană, Bd Lascăr Catargiu, Bd Ion Mihalache, terminal „Clăbucet”.

TPBI optimizează permanent sistemul de transport din Regiunea București – Ilfov, atât pe baza cererii de transport și a propunerii călătorilor, cât și în funcție de capacitatea operatorilor și de bugetul primăriilor din localitățile membre.

https://tpbi.ro/la-piata-romana-autobuze ... in-rond/

 


  • Author: Dragos31
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București Dragos31

Având în vedere restricțiile de circulație impuse pentru desfășurarea evenimentului sportiv „Supercupa României la Karting electric” în Piața George Enescu și pe arterele din jurul Sălii Palatului și Muzeului de Artă, în ziua de 21.08.2021 (între orele 11:00 – 18:30), precum și în ziua de 22.08.2021 (între orele 11:00 – 17:30), șapte linii de autobuz vor fi deviate.

Astfel, liniile 122, 137 și 138 vor funcționa pe traseele de bază între terminalele „Complex Cartier Latin”, „Carrefour Militari”, respectiv „Cartier Militari” și intersecția Str. Știrbei Vodă/ Str. Berzei, apoi pe Str. Berzei, Str. Vasile Pârvan, Bd. Mihail Kogălniceanu, Bd. Regina Elisabeta cu întoarcere în rondul de la Piața Universității, Bd. Regina Elisabeta, apoi traseul actual.

Liniile 168 și 226 vor funcționa pe traseele de bază între terminalele „Cartier Constantin Brâncuși”, respectiv „Depoul Alexandria” și intersecția Str. Știrbei Vodă/ Str. Berzei, apoi pe un traseu modificat pe Str. Berzei, Str. Vasile Pârvan, Bd. Mihail Kogălniceanu, Bd. Regina Elisabeta, rond Piața Universității, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gheorghe Magheru, Piața Romană. Celălalt sens nu se modifică.

Linia 178 va funcționa pe traseul de bază între „Cartier Militari” și intersecția Str. Știrbei Vodă/ Str. Berzei, cu întoarcere pe Str. Berzei, Str. Mircea Vulcănescu, apoi traseul actual.

Linia 368 va funcționa pe traseul de bază între „Valea Oltului” și intersecția Str. Știrbei Vodă/ Str. Berzei, apoi pe un traseu modificat pe Str. Berzei, Str. Vasile Pârvan, Bd. Mihail Kogălniceanu, Bd. Regina Elisabeta, rond Piața Universității, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gheorghe Magheru, Piața Romană, cu întoarcere pe Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, apoi traseul actual.

Sursa: Facebook/Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pt Transport Public București Ilfov - https://www.facebook.com/158676992806593 ... 8015692/

 


Go to page:  1  ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since , our 1852 forum members have written 359236 posts in 4333 topics and 435 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use