Forum părinte: Totul despre București

 

Subiect: Complexul Colosseum

143 mesaje, 45849 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Razvan
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) Razvan

Stati sa vedeti cand or sa se apuce astia de pasajele astea daca or sa se mai apuce, ce aglomeratie si ambuteiaje or sa fie atunci, deja a inceput sa se cam aglomereze de la stopul ala de la intrare. Acum este cat de cat bine dar o sa fie jale mai ales ca eu trec aproape zilnic prin fata centrului comercial si vad haosul de acolo mereu.

 


  • Autor: danielstan
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) danielstan

Inca o lucrare publica (4 pasaje) in interes privat.

Capitalismul inseamna colectivizarea pierderii si privatizarea castigului.

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) shoppy

Si daca stateai o ora in ambuteiaj ziceai ca sunt incompetenti ca nu fac nimic. Iar pe pasajele alea o sa intoarca si toti gigeii aia de stau pe partea cealalta.

 


  • Autor: mihai_atanasiu
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) mihai_atanasiu

asa ziceau unii si despre pasajele de pe DN1: ca sunt inutile, ca ala de la Jandarmeriei a fost "dedicatie" pt Citroen-ul lui Tariceanu, etc; cam asta e stilul: comenteaza, critica si dupa aia merg pe ele;

Foarte bine ca astia de la Nova fac mall acolo; si ca i-au prins pe astia de la primarie; sa prelungeasca linia de tramvai, sa faca pasajele; dupa aceea o sa mergem fara probleme pe ele; cine are treaba la mall se duce acolo, cine iese din oras tot pe acolo trece;

A, am uitat de aia care o sa zica: numai in partea de nord se fac investitii !

 


  • Autor: florin
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) florin

danielstan a scris:
Inca o lucrare publica (4 pasaje) in interes privat.

Capitalismul inseamna colectivizarea pierderii si privatizarea castigului.


Dacă citeai şi articolul şi nu doar titlul ai fi văzut că primăria primeşte ceva în schimb:

Primăria primește o grădiniță și un centru de îngrijire pentru bătrâni

În schimbul lucrărilor de infrastructură realizate de municipalitate, dezvoltatorul centrului Colosseum, Nova Imobiliare, va construi și va amenaja pe cheltuiala proprie o grădiniță pentru copii și un centru pentru îngrijirea persoanelor vârstnice. Ambele vor fi construite în vecinătatea centrului și vor fi apoi donate Primăriei Capitalei.

Nova va dona Primăriei și toate terenurile pe care vor fi efectuate lucrările de infrastructură. Astfel, pentru amenajarea Șoselei Chitila și a străzii Godeanu, dar și pentru prelungirea liniei de tramvai, municipalitatea va folosi și terenuri aflate momentan în proprietatea dezvoltatorului Nova Imobiliare.

 


  • Autor: ByOnu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) ByOnu

Desenati-mi si mie pe harta va rog (ca habar n-am zona respectiva) unde se face racordul spre mall si traseul liniei. ;)

 


  • Autor: shoppy
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) shoppy

Teoretic tramvaiul vine prin mijlocul sensului giratoriu din dreapta-sus si intoarce in parcarea din spatele cladirilor.



http://www.thecolosseum.ro/en/photo-gallery.html

 


  • Autor: danielstan
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) danielstan

florin a scris:
danielstan a scris:
Inca o lucrare publica (4 pasaje) in interes privat.

Capitalismul inseamna colectivizarea pierderii si privatizarea castigului.


Dacă citeai şi articolul şi nu doar titlul ai fi văzut că primăria primeşte ceva în schimb:

Primăria primește o grădiniță și un centru de îngrijire pentru bătrâni

În schimbul lucrărilor de infrastructură realizate de municipalitate, dezvoltatorul centrului Colosseum, Nova Imobiliare, va construi și va amenaja pe cheltuiala proprie o grădiniță pentru copii și un centru pentru îngrijirea persoanelor vârstnice. Ambele vor fi construite în vecinătatea centrului și vor fi apoi donate Primăriei Capitalei.

Nova va dona Primăriei și toate terenurile pe care vor fi efectuate lucrările de infrastructură. Astfel, pentru amenajarea Șoselei Chitila și a străzii Godeanu, dar și pentru prelungirea liniei de tramvai, municipalitatea va folosi și terenuri aflate momentan în proprietatea dezvoltatorului Nova Imobiliare.


Sa stii ca am citit articolul si nu am comentat, ca sa nu umplu forumul cu banalitati, dar daca chiar e nevoie...

Chestia cu schimbul dintre primarie si dezvoltatorul imobiliar e o justificare politica pentru cei ca mine care observa ca banii publici se duc pe interese private.
Daca era nevoie de o gradinita in zona respectiva, NORMAL ar fi fost ca gradinita sa fie construita de Primarie si pasajele sa fie construite de dezvoltator.

Imi este insultata inteligenta cand se pune in balanta o gradinita si un centru de ingrijire a batranilor (investitii de ordinul a 1 milion de euro, apreciez eu cu posibilitatea de a gresi, nu prea mult)
cu o investitie publica de 4 pasaje care vor costa ca popa zeci de milioane de euro (cu mutari de utilitati, cu contracte aditionale ca 's-au descoperit conducte subterane despre care nu se stia' etc.)

Cat a costat pasajul suprateran Baneasa 1 (da, cel construit special pentru centrul comercial Baneasa, deoarece are o singura iesire/intrare in lateral, in curtea centrului)? Cam 4 milioane de euro si lucrarile conexe au mai costat si alea.
CAND a fost construit? - in anii de dinainte de 2007, intrarea in UE, deci cand Romania avea mai putini bani de investitii decat azi - ceea ce a dus la amanarea altor investitii utile.

Sa aprecieze forumistii ce utilitate PUBLICA are pasajul Baneasa 1 din poza de mai jos (captura googleearth) in care eu am incercuit cele 2 iesiri din pasaj care se duc in curtile unor centre comerciale:




Iar pentru cei ce pricep, dar nu vor sa inteleaga:
- o investitie publica facuta in interes privat consuma bani din bugetul Bucurestiului (in cazul de fata) si AMANA sine die alte investitii publice in interes PUBLIC, cum ar fi Metroul Drumul Taberei. Da, si eu circul pe pasajul Baneasa 1 desi il critic, dar injur ca nu am metrou din Drumul Taberei si stau blocat in trafic la Razoare ca sa ajung in centru.

Si acum pun intrebarea rauvoitoare:
- ce ar fi preferat bucurestenii: sa circule pe niste pasaje supraterane adiacente centrului comercial Baneasa pentru a se duce la cumparaturi
sau sa circule cu metroul din Drumul Taberei in centru, pentru a se duce la servici?

Chiar ma enervez cand mi se spune ca ceea ce vad eu negru este in realitate alb.

 


  • Autor: DanCld
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) DanCld

Si acum pun intrebarea rauvoitoare:
- ce ar fi preferat bucurestenii: sa circule pe niste pasaje supraterane adiacente centrului comercial Baneasa pentru a se duce la cumparaturi
sau sa circule cu metroul din Drumul Taberei in centru, pentru a se duce la servici?


Foarte limitata perspectiva ai...  :?  Parca in ziarul lui Voiculescu (Jurnalul National) am vazut la vremea respectiva o opinie absolut similara legata de directionarea banilor in proiecte care par sa serveasca doar unor interse private. Cum punem insa in tablou urmatoarele chestiuni:

1. traficul imens de pe DN1 generat in cea mai mare parte de alti oameni decat clientela de la mall? Oamenii aia nu cumva circula pe acele pasaje?

2. taxele platite direct de catre comercianti (impozit pe profit si salarii) si taxele platite indirect de catre cumparatori (TVA)?

3. imaginea publica a Bucurestiului; fata de 2005-2007 zona chiar arata mai "aerisit" si incepe sa isi justifice statutul de "carte de vizita" fiindca in fond pe acolo trec aproape toti cei care aterizeaza pe 8P!

4. imaginea publica a Bucurestiului, episodul 2: zona comerciala Baneasa este un "magnet" nu numai pentru cei din Bucuresti cat si pentru oameni din afara; am vazut in parcare masini din toate judetele tarii precum si din Bulgaria... conduse de bulgari; pe holuri se plimba expati, turisti... si surpriza - dar vorbesc de un detaliu pe care din exterior nu ai cum sa il afli: oameni cu bani. Mall-ul din Baneasa genereaza vanzari duble comparativ cu urmatorul clasat - (W)Afi.

Bine, ne puteam lipsi de asta, zici tu  :ugeek:

 


  • Autor: Serban
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) Serban

@danielstan

1. Primaria e obligata sa asigure pentru populatie inclusiv entertainment. Exemplu: vine investitorul si face parc de distractii, mall sau ce o mai face...primaria asigura accesul populatiei. Dupa gandirea ta, ar insemna ca daca statul investeste in infrastructura rutiera pentru a facilita dezvoltarea unei fabrici, industrii (sunt n exemple), o face in interes privat?!
2. Gandeste-te ca primaria nu facea pasajul de pe DN1. Nu ai fi fost afectat si tu, care poate nu mergi niciodata la mall, daca ai fi vrut sa pleci la munte si ai fi asteptat zeci de minute la un semafor pentru a iesi masinile din complex? Investitia te ajuta enorm, chiar daca nu ai nicio legatura cu complexul comercial, prin simplul fapt ca nu mai ai nici un semafor.

 


  • Autor: florin
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) florin

Şi ca o completare, banii de la Chitila nu au nicio treabă cu metroul din Drumul Taberei, care e făcut de MT. Suntem totuşi pe un forum serios, am pretenţia să nu facem confuzii de genul ăsta.

 


  • Autor: Serban
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) Serban

Si inca o chestie. Zici ca primul pasaj e in interes privat...

Al cui e interesul? Al comerciantului care oricum ar fi avut clienti si daca intrarea s-ar fi facut printr-o intersectie la nivel, sau al miilor de soferi care au acces mult mai facil spre iesirea din Bucuresti?!

 


  • Autor: Grigore
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) Grigore

DanCld a scris:
Parca in ziarul lui Voiculescu (Jurnalul National) am vazut la vremea respectiva o opinie absolut similara legata de directionarea banilor in proiecte care par sa serveasca doar unor interse private.


Firesc. Voiculescu se bate cu Puiu Popoviciu pe terenuri sidezvoltari imobiliare in zona Baneasca, asa ca nu i-a picat deloc bine faptul ca statul roman ii sustinea concurenta dircta. Ma rog, se bateau securistii intre ei.

Fap este ca atat in cazul Baneasa, cat si in cel al Colosseum, PMB si MT au facut fix ceea ce e normal sa faca intr-o tara civilizata: au facut infrastructura pentru super-investitii private. Pentru ca oricat de antipatici ne-or fi noua investitorii, o investitie de 200 mil EUR, injecteaza bani in Romania inca de la inceput: salarii, materiale de constructii, TVA etc. Iar dupa deschidere, pe langa taxe si impozite, se creeaza cateva mii de locuri de munca. Cu mintea mea eu zic ca e bine si ca e de datoria administratiei centrale si locale sa sustina astfel de investitii, incluiv cu infrastructura. Inteleg insa ca dupa unii ar fi mai bine sa nu se faca infrastructura si prin urmare sa nu se faca investitii si deci sa n-avem locuri de munca. Atunci bine...

 


  • Autor: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) Dominatrix

ByOnu a scris:
Desenati-mi si mie pe harta va rog (ca habar n-am zona respectiva) unde se face racordul spre mall si traseul liniei. ;)

http://www.e-proiecte.ro/urbanism/184-p ... eum-centre
PUZ'ul poate fi vizualizat la marime foarte mare. Sper ca e clar acum. Ce trebuie facut este strapungerea strazii 16 Februarie in Sos. Chitilei la capatul dinspre strada Mezes.

 


Mergi la pagina:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Totul despre București  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1659 utilizatori ai forumului au scris 327053 mesaje în 3917 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare