Subiect: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
90 mesaje, 24746 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
-
- Autor: 3mil
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
3mil
Doar Bucur LF mușcau din bordură la acel viraj (Ferdinand-Mihai Bravu). V3A-urile treceau fără să îl atingă.
ByOnu a scris:
Acolo au fost scoase bordurile tot din considerente de gabarit. Tramvaiele care faceau stanga de pe Ferdinand pe Stefan cel Mare s-ar fi suit pe peron. Trist ca astazi se mai permit asemenea gafe in ceea ce priveste lucruri simple precum gabaritul.
Doar Bucur LF mușcau din bordură la acel viraj (Ferdinand-Mihai Bravu). V3A-urile treceau fără să îl atingă.
- Autor: Puss in Boots
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
Puss in Boots
Oricum mai rar LF-uri care sa faca stanga pe acolo plus ca nu e niciun traseu care sa vina pe acolo (din cate stiu eu, nu sunt chiar la curent cu tot ce misca) deci dublu-raritate. Presupun ca n-au scos bordurile alea de mult timp incoace. Cumva au testat intoarcerea cu LF prin Ziduri Mosi sau cum de si-au dat seama? Ca nici peronul ala nu e nou construit, nici liniile in zona, nu e nimic aparut peste noapte.
Oricum mai rar LF-uri care sa faca stanga pe acolo plus ca nu e niciun traseu care sa vina pe acolo (din cate stiu eu, nu sunt chiar la curent cu tot ce misca) deci dublu-raritate. Presupun ca n-au scos bordurile alea de mult timp incoace. Cumva au testat intoarcerea cu LF prin Ziduri Mosi sau cum de si-au dat seama? Ca nici peronul ala nu e nou construit, nici liniile in zona, nu e nimic aparut peste noapte.
-
- Autor: andrei11
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
andrei11
Bordurile au fost scoase de la început.
Acea linie ( care face legătura între Mihai Bravu și Ferdinand ) e mai mult tehnologică ( acces la / de la depoul Colentina ) + eventualele devieri dacă se lucrează la Bucur Obor. Bordurile scoase nu deranjează pe nimeni, se ajunge acolo numai dacă ajung două tramvaie simultan în stație. ( Destul de rar ).
Bordurile au fost scoase de la început.
Acea linie ( care face legătura între Mihai Bravu și Ferdinand ) e mai mult tehnologică ( acces la / de la depoul Colentina ) + eventualele devieri dacă se lucrează la Bucur Obor. Bordurile scoase nu deranjează pe nimeni, se ajunge acolo numai dacă ajung două tramvaie simultan în stație. ( Destul de rar ).
-
- Autor: Sava_6115-6315
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
Sava_6115-6315
A aparut si programul de sfarsit de saptamana :
http://www.ratb.ro/pdf_statii/34/34_0.pdf
Deci avem 34 circuland la 13-20 minute interval. Ieri, in jurul orei 13 , venind cu masina pe traseul Romprim-Pod Mihai Bravu, am numarat doar 3 vagoane pe linia 34: primul pleca de la Romprim, al doilea intra pe soseaua Oltenitei si al 3-lea stationa in ambuteajul de semafoare de sub pasajul Mihai Bravu, sens Piata Sudului.... Frecventa de toata jena.
A aparut si programul de sfarsit de saptamana :
http://www.ratb.ro/pdf_statii/34/34_0.pdf
Deci avem 34 circuland la 13-20 minute interval. Ieri, in jurul orei 13 , venind cu masina pe traseul Romprim-Pod Mihai Bravu, am numarat doar 3 vagoane pe linia 34: primul pleca de la Romprim, al doilea intra pe soseaua Oltenitei si al 3-lea stationa in ambuteajul de semafoare de sub pasajul Mihai Bravu, sens Piata Sudului.... Frecventa de toata jena.
-
- Autor: 3mil
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
3mil
Au fost scoase de când singurul LF existent la vremea respectiva (401) circula doar pe linia 21 și avea retragerea (la Depoul Dudesti) din Colentina via Ziduri Moși-Ferdinand. Plus ca au mai existat/vor mai exista devieri ale liniilor 1/34/46 pe acolo.
Au fost scoase de când singurul LF existent la vremea respectiva (401) circula doar pe linia 21 și avea retragerea (la Depoul Dudesti) din Colentina via Ziduri Moși-Ferdinand. Plus ca au mai existat/vor mai exista devieri ale liniilor 1/34/46 pe acolo.
- Autor: oache81
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
oache81
Initial nici nu au existat, refugiile erau invers decat sunt acum, ca dovada ca au ramas spatiile verzi in locul fostelor refugii.
Nu inteleg de ce au facut asta, acum tramvaiele stau de 2 ori, o data la semafor si dupa ce trec intersectia stau iarasi in statie, dar in fine, logica lor.
Initial nici nu au existat, refugiile erau invers decat sunt acum, ca dovada ca au ramas spatiile verzi in locul fostelor refugii.
Nu inteleg de ce au facut asta, acum tramvaiele stau de 2 ori, o data la semafor si dupa ce trec intersectia stau iarasi in statie, dar in fine, logica lor.
-
- Autor: andrei11
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
andrei11
De când au modernizat linia stațiile așa au fost, după intersecție ( Vorbim de Ferdinand cu Mihai Bravu pe ambele axe, și pentru 1 ( 34 ) și pentru 14.)
De când au modernizat linia stațiile așa au fost, după intersecție ( Vorbim de Ferdinand cu Mihai Bravu pe ambele axe, și pentru 1 ( 34 ) și pentru 14.)
-
- Autor: bercenicity
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
bercenicity
Ca sa incape mai lejer trei benzi de inainte plus una de stanga pe M. Bravu. Unde s-ar fi continuat in fata banda de stanga este refugiul de tramvai.
Si asta ca sta de doua ori e cu dus si intors - se poate intampla sa prinda verde si sa opreasca doar in statie; iar la statiile de dinainte de intersectie este posibil sa prinda rosu imediat ce inchide usile -> pierde aproape un intreg ciclu semaforic. Doar ca in ultimul caz il pierde cu usile deschise.
oache81 a scris:
Nu inteleg de ce au facut asta, acum tramvaiele stau de 2 ori, o data la semafor si dupa ce trec intersectia stau iarasi in statie, dar in fine, logica lor.
Ca sa incape mai lejer trei benzi de inainte plus una de stanga pe M. Bravu. Unde s-ar fi continuat in fata banda de stanga este refugiul de tramvai.
Si asta ca sta de doua ori e cu dus si intors - se poate intampla sa prinda verde si sa opreasca doar in statie; iar la statiile de dinainte de intersectie este posibil sa prinda rosu imediat ce inchide usile -> pierde aproape un intreg ciclu semaforic. Doar ca in ultimul caz il pierde cu usile deschise.
- Autor: oache81
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
oache81
Pai eu inteleg ca n-aveau loc de banda de stanga, dar tot au lasat refugii acolo, intelegeam daca le desfintau de tot.
In plus e proasta de tot semaforizarea pentru pietoni, trebuie sa stai de 2 ori, odata pana la primul refugiu si pe urma poti sa treci de tot, iti ia 3 minute sa traversezi regulamentar.
Era sa fac accident de peste 100 de ori si ca pieton si ca sofer.
Cand e verde pentru masini pe Ferdinand e verde pentru pietoni doar pe jumate din trecere si daca faci dreapta risti sa dai peste pietonii care trec pe rosu.
In plus de asta, inainte era verde intermitent pentru dreapta de pe Ferdinand spre Obor si acum s-a desfintat si chestia asta.
Pai eu inteleg ca n-aveau loc de banda de stanga, dar tot au lasat refugii acolo, intelegeam daca le desfintau de tot.
In plus e proasta de tot semaforizarea pentru pietoni, trebuie sa stai de 2 ori, odata pana la primul refugiu si pe urma poti sa treci de tot, iti ia 3 minute sa traversezi regulamentar.
Era sa fac accident de peste 100 de ori si ca pieton si ca sofer.
Cand e verde pentru masini pe Ferdinand e verde pentru pietoni doar pe jumate din trecere si daca faci dreapta risti sa dai peste pietonii care trec pe rosu.
In plus de asta, inainte era verde intermitent pentru dreapta de pe Ferdinand spre Obor si acum s-a desfintat si chestia asta.
- Autor: drbm
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
drbm
34 are un grad de încărcare variabil. Nu este inutil. Rolul lui este mixt, atât ca suport pentru linia 1 în semiinelul de est, mai aglomerat semnificativ decât cel de vest, cât și pentru o legătură mai bună Romprim - piața Sudului.
Întâmplător, l-am văzut plin cam 6/10, de câte două ori atât în weekend, cât și în cursul săptămânii, în jurul prânzului. Nu cred că ne putem erija în sistem de numărare al călătorilor.
34 are un grad de încărcare variabil. Nu este inutil. Rolul lui este mixt, atât ca suport pentru linia 1 în semiinelul de est, mai aglomerat semnificativ decât cel de vest, cât și pentru o legătură mai bună Romprim - piața Sudului.
Întâmplător, l-am văzut plin cam 6/10, de câte două ori atât în weekend, cât și în cursul săptămânii, în jurul prânzului. Nu cred că ne putem erija în sistem de numărare al călătorilor.
- Autor: alliens
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
alliens
parerea mea ca cam inutila linia 34, aglomeratia mare pe linia circulara 1 e pe segmentul AFI Palace - Piata Victoriei - Bucur Obor, acolo ar fi fost nevoie de ranforsare, macar la orele de varf era necesara o linie dela DEP Militari pana la Obor...pe sectiunea unde au ales ei sa faca ranforsare nu era nevoie...dar probabil a existat vreun studiu serios facut de "specialistii" RATB in birouri, ca daca ar fi emrs pe teren ar fi iesit altceva
parerea mea ca cam inutila linia 34, aglomeratia mare pe linia circulara 1 e pe segmentul AFI Palace - Piata Victoriei - Bucur Obor, acolo ar fi fost nevoie de ranforsare, macar la orele de varf era necesara o linie dela DEP Militari pana la Obor...pe sectiunea unde au ales ei sa faca ranforsare nu era nevoie...dar probabil a existat vreun studiu serios facut de "specialistii" RATB in birouri, ca daca ar fi emrs pe teren ar fi iesit altceva
-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
Robert24
Te inseli! Incarcare foarte mare este si intre Romprim si Bucur Obor.
Te inseli! Incarcare foarte mare este si intre Romprim si Bucur Obor.
- Autor: GPS
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
GPS
Multă lume nu se urca in 1, chiar dacă vine primul și îl așteaptă pe 34.
Multă lume nu se urca in 1, chiar dacă vine primul și îl așteaptă pe 34.
- Autor: Puss in Boots
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
Puss in Boots
Probabil pe considerente afective sau nostalgice
cam cum fac eu cand ma nimeresc pe Trafic Greu si iau o Tatra decat un V3A daca nu sunt conditionat de un traseu anume.
Probabil pe considerente afective sau nostalgice

📖 Opțiuni paginare