Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Stiri, proiecte, perspective

1874 posts, 554114 views
 
Go to page:  1  ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, proiecte, perspective abc_XC

ByOnu, cand completai formularul standard de pe pagina PMB primeai un raspuns automat ca ai trimis o petitie si apoi un numar de inregistrare a petitiei. Acum, nu am mai primit nimic. Daca peste 30 de zile nu voi primi raspuns, eu nu am nici o dovada ca am trimis o sesizare. Foarte convenabil pentru PMB.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective ByOnu

Eu mereu primesc nr. inreg. dupa ce trimit pe e-mail. :think:

Recomandare: trimiteti mail-urile doar in timpul orelor de program. Unele institutii au obiceiul de a opri serverele la finalul zilei de lucru.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Costin

In majoritatea cazurilor, ei revin cu un email cu numarul de inregistrare. Noi (Asociatia) trimitem totul prin email si asa s-a intamplat, cred, de fiecare data. Insa acum va trebui sa tii cont si ca timpul de raspuns a crescut la 60 de zile, din cauza starii de urgenta.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective misterr

ByOnu wrote:
Recomandare: trimiteti mail-urile doar in timpul orelor de program. Unele institutii au obiceiul de a opri serverele la finalul zilei de lucru.
Nu contează dacă serverul de e-mail al destinatarului e oprit cîteva ore. Serverul de e-mail al expeditorului va încerca să-l contacteze multe zile la rînd, la diferite intervale, pînă va reuși. Dacă totuși nu reușește, după mai multe zile, va trimite către expeditor un mesaj în care va informa acest lucru (serverul destinatarului nu a putut fi contactat).

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Costin

Nu e vorba de servere oprite, ci de niste reguli conform carora intr-un anumit interval orar orice mesaj este considerat spam. E absurd? Da. E real? Tot da.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective survola

​VIDEO- FOTOGALERIE Primăria Capitalei a redeschis șantierele la marile lucrări de infrastructură/ În ce stadiu se află fiecare și ce probleme sunt din cauza crizei financiare
sursa
Primăria Capitalei a redeschis șantierele la marile lucrări de infrastructură din București pe 1 aprilie, după o pauză de două săptămâni, luată pentru a limita răspândirea noului coronavirus. Pasajul Ciurel, Pasajul Nicolae Grigorescu și lărgirea străzii Fabrica de Glucoză la două benzi au termen de finalizare lunile iunie-iulie, a declarat pentru HotNews.ro Marius Coaje, consilierul personal pe probleme de infrastructură al primarului Gabriela Firea. Pasajul de la Doamna Ghica are termen de finalizare finalul acestui an. Din cauza problemelor financiare, consolidarea podului Grant a fost sistată, iar exproprierile necesare lărgiri străzii Prelungirea Ghencea nu au fost făcute. Primarul Gabriela Firea cere Guvernului mai multe măsuri pentru redresarea financiară.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Albert

Doamna Ghica la finalul anului? Nicio sansa. Asa au facut și cu Ciurel când au zis ca îl termina in 6 luni de la preluarea mandatului. :popa:

 


Re: Stiri, proiecte, perspective subway guru

La toate lucrarile in loc de impulsionare taieri masive la rectificare
https://clubferoviar.ro/rectificare-bug ... capitalei/

Rectificare bugetară la Primăria Capitalei. Firea taie masiv de la șantierele de infrastructură

O rectificare bugetară la Primăria Capitalei va avea loc prin tăierea a peste 244 milioane de lei din bugetul estimat inițial la 7,2 miliarde de lei. De această măsură luată la inițiativa primarului general Gabriela Firea cele mai afectate sunt șantierele de infrastructură, de unde se taie în total 235 milioane de lei. Spre comparație, rectificarea bugetară guvernamentală a adus bani suplimentari pentru proiectele de investiții.

rectificare bugetară la Primăria Capitalei Gabriela Firea despre Liviu Dragnea Metrorex la Primăria Capitalei bariera la Petricani licitația pentru tramvaie Firea vrea să facă Mersul Trenurilor rezultatul licitației pentru tramvaie licitația pentru tramvaie metroul la Primărie Gabriela Firea comisar european Gabriela Firea atacă

Principalele tăieri de la investiții sunt, potrivit HotNews:

– la proiectul Modernizare Piața Eroii Revoluției se taie toată suma, respectiv 4,3 milioane de lei. Aici e prevăzut un pasaj subteran pe sub liniile de tramvai, care urmează să facă legătura între trotuarul din fața Cimitirului Bellu și stația de metrou Eroii Revoluției, de pe Magistrala 2;

– la Străpungerea bd. Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu se taie 3,4 milioane de lei și rămân 17 milioane de lei, creditele de angajament rămân neschimbate. Obiectivul face parte din traseul viitoarei linii de tramvai Berceni-Pipera;

– la Penetrația Splaiul Independenței-Ciurel-Autostrada Bucuresti-Pitești se taie 96 milioane de lei și rămân 65 milioane de lei, creditele de angajament rămân neschimbate.

– de la reabilitarea liniei de tramvai de pe bulevardul Aerogării se taie toti banii, 4,6 milioane de lei, creditele de angajament rămân neschimbate. Deci nici în acest an nu se va relua circulația linie 5 de tramvaie.

– de la lărgirea străzii Prelungirea Ghencea se taie 25 milioane de lei, rămân 25 milioane de lei, creditele de angajament rămân neschimbate. Proiectul include și construcția unei linii de tramvai.

– de laPasajul Doamna Ghica se taie 45,8 milioane lei, rămân 30 milioane lei, creditele de angajament rămân neschimbate. Pasajul face parte din traseul viitoarei linii de tramvai Berceni-Pipera.

– de laParcarea PArk&Ride de la capătul Șoselei Pantelimon (Cora Pantelimon) se taie aproximativ 50 milioane de lei, rămân 35 milioane de lei, creditele de angajament rămân neschimbate. Proiectul include și construcția buclei de întoarcere a tramvaielor care circulă pe Șoseaua Pantelimon.

Rectificare bugetară la Primăria Capitalei. Guvernul menține șantierele, Firea le închide
Decizia de a tăia bani de la șantierele de infrastructură, luată de Gabriela Firea, este total contrară celei a Guvernului condus de Ludovic Orban, care a decis să le accelereze, tocmai pentru a putea gestiona mai bine criza financiară.

În cadrul unei ședințe de Guvern de la finele lunii trecute, ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a declarat că termenele pentru lucrările de infrastructură rămân nemodificate. ”Toți (constructorii – n.red.) au confirmat că termenele pentru lucrări rămân nemodificate (…) Lucrările la magistrala de metrou M5 rămân în grafic. Termenul rămâne luna iunie 2020 (…) Credem că prin accelerarea marilor proiecte de infrastructură avem șansa să recuperăm decalajele”, a spus ministrul la începutul ședinței de Guvern.

Rectificarea bugetară de la Guvern a adus mai mulți bani pentru investiții
În premieră pentru ultimii ani, la rectificarea bugetară operată de Guvern nu s-au tăiat bani de la Transporturi, ba, dimpotrivă, s-au făcut alocări suplimentare de 135 milioane de lei. Ministerul Transporturilor a primit o alocare suplimentară de 135 milioane de lei, echivalentul a aproximativ 28 milioane de euro.

Ministrul Finanţelor Publice, Florin Cîţu, a explicat, într-o postare pe contul său de Facebook, că rectificarea are şi ceva atipic. ”În anii precedenţi la rectificările bugetare luau din banii alocaţi Transporturilor, Educaţiei, Agriculturii şi chiar şi Sănătății. Noi înţelegem că o economie fară investiţii nu funcţionează. Astfel, pentru INVESTIŢII au fost alocate sume suplimentare”, a scris Cîţu pe rețeaua de socializare.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Adrian Rosca

Fituica asta gretoasa numita pompos "Club Feroviar" manipuleaza la greu, am comentat si "dincolo" pe un alt subiect: "BREAKING Săptămâna viitoare se termină de montat grinzile la calea ferată de Otopeni".  :bleah:

"Rectificarea bugetară de la Guvern a adus mai mulți bani pentru investiții
În premieră pentru ultimii ani, la rectificarea bugetară operată de Guvern nu s-au tăiat bani de la Transporturi, ba, dimpotrivă, s-au făcut alocări suplimentare de 135 milioane de lei. Ministerul Transporturilor a primit o alocare suplimentară de 135 milioane de lei, echivalentul a aproximativ 28 milioane de euro."

FALS! Suma de 135 de milioane reprezinta subventii de functionare, nu investitii.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Sorin62

Mai scrie ceva acolo: „creditele de angajament rămân neschimbate”
Încearcă cineva să deslușească ce înseamnă asta?

PS Oare de ce să lași bani la un capitol bugetar care NU îi consumă, când ai putea să-i folosești la altceva?

 


Re: Stiri, proiecte, perspective subway guru

Dupa patru ani de nesimtire s-a trezit primaria sa-i intrebe prin tv pe bucuresteni ce-si doresc pentru ca ei habar nu au ce vor uamenii

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Mircea G

Noi nu stim ce vrem ! NOI !
Noi care votam " primar " , pe x , y , oameni care ajunsi in functie , fac si ei ce cred ca este necesar sau pot , in functie de conjunctura politica , legi si bani .
NOI ar trebui sa alegem si sa votam un PROGRAM de dezvoltare al orasului , program care indiferent de situatiile spuse mai sus , sa fie urmarit pas cu pas , chiar daca dureaza .
" primarul " cu " p " mic , trebuie sa fie doar cel de urmareste desfasurarea , ;)

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Cat timp din 2000 pana azi in "Bucuresti" se muta 10.000 de oameni anual care vor casa ieftina la periferie si sa mearga cu masina la serviciu, trebuie discutat care "noi".

 


Re: Stiri, proiecte, perspective zapacitu

Din aceia nu cred ca au 1000 buletin de Bucuresti, deci NU voteaza, deci NU conteaza.

 


Go to page:  1  ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420950 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use