MetrouReţeaua de metrou din Bucureşti

 

Topic: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București

327 posts, 103602 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 24
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Acelasi maraton e la toate statiile terminus, e inclus in fisa postului!!!
Nu le mai plange de mila obezilor…
Alternative ar fi, o tura in plus suveica sau (vise de viitor) trenuri automate fara mecanici si bagatori de seama ajutori incasatori de salarii grase radoiesti.
Sa fii matale sanatos, sunt mai multi amatori de sprint decat posturi disponibile…
Linia a 3-a in anumite statii nu e doar pentru parcari de noapte, ala e bonus, scopul principal e eliberarea rapida a liniei curente in caz de rame defecte.

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București andrei11

Guru, ești Gigi Contra !
1) N-a spus nimeni că nu era necesar depoul de la VI, dar nu era necesară și stația.
2) Ok, ați  făcut stația de la VI ca fiind gândită pentru M 5.1 + M 5.2 ( adică Dr. Taberei - Pantelimon ).  Pentru cine nu știe stațiile Hașdeu / Cișmigiu / Universității fac parte tot din M5.1 !!!
N-aveți decât să deschideți VI când o fi magistrala gata toată, până atunci închisă.
Tot îmi place să-ți amintesc că stația Crângași e gata de vreo 35 - 37 ani și are 3 linii !
Ia interesează-te prin anii 1900 - 1930 cam câte trenuri circulau prin Europa și după aceea exprimă-te ! Categoic mecanicii aceia de locomotivă / acarii / șefii de gară / cei de la întreținere / etc erau mult mai responsabili ca cei de azi. Nu le trebuiau dublaj electronic ca să fie maturi psihologic ! Acum dacă nu sunt dublați de aparate le tremură chiloții pe ei. Aleluia !

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Nu prietene, tu esti Gica Contra rupt de realitatile prezentului, plus ca o statie terminata dar nefunctionala se distruge stand si cade prada vandalismului si furturilor…
Esti depasit si in privinta M5, avem trei tronsoane nu doar doua!
Alta intrebare?  :lol:

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București orex

subway guru wrote:
(...) trenuri automate fara mecanici si bagatori de seama ajutori incasatori de salarii grase radoiesti.

Indubitabil, acord total cu matale, ca nu vreau sa cred ca am aruncat bani pe geam, si nu ai nostri, ca suntem ”saraci lipiti”! ;)

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Din pacate radoiul s-a opus si a castigat…dar cu ce pret?…si cu ce consecinte pe viitor???

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București orex

Nicio problema, poate sa intre la ”ghetarie” controlata, fix ca Han Solo, pe perioada nedeterminata! Chestiunea e ca nu vad vreun Jedi care sa-l scoata de la naftalina vreodata! :rofl:
PS
Radem, glumim, M5.1 trebuie sa-si dovedeasca actualitatea si sa fie, ca poate, prima parte a unei magistrale de metrou bucurestean, manevrata driverless. Ghinion de nesansa ca am fost fricosi sa ”nu calcam nici barem apa” cu noile rame, ne-am multumit cu ce ”Da Doamne”, nu cu potentialul tehnologic INVESTIT in aceasta magistrala! :headbash:

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Pe mine nu personajul ma intereseaza ci consecintele economice nefaste la care te-am invitat sa meditezi…acolo e buba reala!
In rest sa fie sanatos si sa-i traiasca finii si afinii!
:rofl:

 


  • sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Guru, o să vezi că nu ai dreptate.
- multimodalul de la Straulesti este o prostie fără rost
-cu M5 s-a cam dat în bara, nu este atractiva acum. Poate daca nu avea 2 capete vedeam daca din cauza ca este racord sau din alte cauze. Acum putem doar specula ca din cauze multiple.
-M6 la aeroport este un proiect fantasmagoric, nu este necesar, nici macar porțiunea pana la mall-ul lui Popovici nu este rentabila
-M4/6 către sud este alt proiect greșit
fundamental din start, fără conexiunea cu M3 si a doua conexiune cu M1
-M2 prelungit la sol, altă prostie colosala
Din pacate cam multe greseli..Timpul va arata ca am avut dreptate. Insa va fi prea tarziu.

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București orex

@subway guru
A protapit o gramada de pipițe in ”ghiseele (cabinele)” M5.1! Nu ma hazardez in afirmatii, ci vorbesc din propria-mi experienta, cand o ”dansa” nu stia nici sa citeasca de pe un abonament cu probleme, pus fix in geamul ”acvariului” in care se invartea! :yes:
@sab
Din experienta proprie, in intervalul 06.13-08.13, cele mai calcate statii sunt C. Brancusi, Romancierilor si...Favorit, in rest...cam ”solo spot”! :yes:

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

In privinta ajutorilor, privind prin prisma regulamentului actual problema se pune doar la statiile in curba si doar pe linia care are curba spre exterior.
Nu cumva e mai eficient sa punem un om permanent pe peron un om in loc sa bagam un bagator de seama in fiecare tren?
@sab
Eu te-am citit de mult, cand iti da cineva o replica de bun simt inventezi alte diversiuni la fel de nefundamentate…in felul asta nu vom ajunge nicaieri…
Daca nu esti in stare macar sa sustinem un singur fir logic nu prea vad de ce sa-ti replic.

 


  • orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București orex

@subway guru
Aiurea!
Sigur te-ai uitat la  unele filmulete de la inaugurare! Nici nu se pune problema sa scruteze cu privirea mecanicul ajutor toata lungimea statiei! ;)

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Daca nici macar sarcinile de serviciu nu le indeplineste ce mai vrei?

 


  • Aron
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București Aron

subway guru wrote:
In privinta ajutorilor, privind prin prisma regulamentului actual problema se pune doar la statiile in curba si doar pe linia care are curba spre exterior.
Nu cumva e mai eficient sa punem un om permanent pe peron un om in loc sa bagam un bagator de seama in fiecare tren?
@sab
Eu te-am citit de mult, cand iti da cineva o replica de bun simt inventezi alte diversiuni la fel de nefundamentate…in felul asta nu vom ajunge nicaieri…
Daca nu esti in stare macar sa sustinem un singur fir logic nu prea vad de ce sa-ti replic.

Am vrut sa intreb de mai demult treaba asta, dar am zis sa nu par neintelept. Intr-adevar la statiile in curba, ajutorul de mecanic se duce aproape pana la mijlocul peronului si dupa da semnalul de inchis usile si atunci revine. Ok, e in regulament, dar de ce nu se folosesc de camere montate cu monitoare in fata? De ce la P-ta Vicotriei/ Romana nu se practica la fel(nu am vazut niciodata sa iasa ajutorul de mecanic sa se plimbe la aceste statii(+)?

 


Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Au si camere de luat vederea, si oglinzi suplimentare dar regulamentul e sfant, e litera de lege si e mai imuabil ca biblia…
Ai uitat de faza aia cu gagica ce pretindea ca a cazut cu piciorul intre peron si rama pana la pasarica la Victoriei desi nicio camera n-a iregistrat-o??? Si nici nu a  fost in stare sa precizeze daca era la PV1 sau PV2?

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 24
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti  • 
Choose destination

Since our 1992 forum members have written 385033 posts in 4731 topics and 457 subforums.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use