Topic: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
538 posts, 70620 views
📖 Pagination options
-
- Author: subway guru
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
subway guru
Ce ma supara pe mine e ca nu au dat cu aspiratorul…
Ce ma supara pe mine e ca nu au dat cu aspiratorul…
- Author: BIGRED1984
- Membru Bronze
- Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
BIGRED1984
De ce se prefera slefuirea si nu un power-washing ?
De ce se prefera slefuirea si nu un power-washing ?
- Author: sab
- Membru Gold
- Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
Cred ca este dificil sa evacuezi apa rezultata în urma unei spalarii temeinice. Plus ca mai sunt și cabluri de curent prin pereți, iar la piatra este dificila spălarea simpla, ea se pătează dacă nu a fost tratata și impermeabilizata anterior, ceea ce sigur nu s-a întâmplat pana în 1990.
Nici șlefuirea nu asigura rezultate 100%, pentru ca travertinul are gauri și mizeria a pătruns acolo. Părerea mea este ca totusi acum, după șlefuire, putea sa o spele putin, pentru a elimina mizeria din gauri și apoi sa aplice tratamentul adecvat.
Mie mi se pare ca experimentează, rezultatul la Eroilor este mai prost ca la Unirii, este posibil ca la Eroilor sa fi spălat, la Unirii sigur au șlefuit, ca se vede praful.
Cred ca este dificil sa evacuezi apa rezultata în urma unei spalarii temeinice. Plus ca mai sunt și cabluri de curent prin pereți, iar la piatra este dificila spălarea simpla, ea se pătează dacă nu a fost tratata și impermeabilizata anterior, ceea ce sigur nu s-a întâmplat pana în 1990.
Nici șlefuirea nu asigura rezultate 100%, pentru ca travertinul are gauri și mizeria a pătruns acolo. Părerea mea este ca totusi acum, după șlefuire, putea sa o spele putin, pentru a elimina mizeria din gauri și apoi sa aplice tratamentul adecvat.
Mie mi se pare ca experimentează, rezultatul la Eroilor este mai prost ca la Unirii, este posibil ca la Eroilor sa fi spălat, la Unirii sigur au șlefuit, ca se vede praful.
-
- Author: subway guru
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
subway guru
Spalarea cu jet cu presiune deterioreaza travertinul.
Spalarea cu jet cu presiune deterioreaza travertinul.
- Author: sab
- Membru Gold
- Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
Travertinul este un material fragil, dar nici chiar așa. Mai ales ca acolo este placare umeda ...
Travertinul este un material fragil, dar nici chiar așa. Mai ales ca acolo este placare umeda ...

-
- Author: aztec
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
aztec
Am văzut și altfel de curățări, cu gheata carbonica..silice...etc.
Unele aplicabile și la fațade de blocuri sau diverse monumente...
Dar e scump.
Așa..un șlefuitor cu maxim aspirator e la îndemână oricui..
Am văzut și altfel de curățări, cu gheata carbonica..silice...etc.
Unele aplicabile și la fațade de blocuri sau diverse monumente...
Dar e scump.
Așa..un șlefuitor cu maxim aspirator e la îndemână oricui..
-
- Author: subway guru
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
subway guru
@sab
Deteriorarea se produce prin largirea porilor/vinelor si e reala nu imaginara.
@sab
Deteriorarea se produce prin largirea porilor/vinelor si e reala nu imaginara.
-
- Author: survola
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
survola
Ieșirea de la Inter
6 august:
24 octombrie:
Ieșirea de la Inter
6 august:
DSC_0530.JPG (485.29 KB; downloaded 937 times)
24 octombrie:
DSC_0557.JPG (832.06 KB; downloaded 937 times)
-
- Author: survola
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
survola
La Tineretului au dispărut plăcile galbene:
La Tineretului au dispărut plăcile galbene:
DSC_0537.JPG (560.35 KB; downloaded 928 times)
- Author: sab
- Membru Gold
- Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
Poate acum fac ceva care sa se potrivească la dimensiunile spațiului delimitat de travertin. Existau lufturi mari la placile galbene , nu știu cum au trecut de CTC in 1986.
Poate acum fac ceva care sa se potrivească la dimensiunile spațiului delimitat de travertin. Existau lufturi mari la placile galbene , nu știu cum au trecut de CTC in 1986.
Tineretului.jpg (32.28 KB; downloaded 912 times)
-
- Author: subway guru
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
subway guru
Daca nu ma inseala memoria placile galbene sunt din metal emailat…
Daca nu ma inseala memoria placile galbene sunt din metal emailat…
-
- Author: survola
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
survola
Dacă vrea sa le vadă cineva, azi plăcile erau depozitate in fosta patiserie din "tunelul" spre liceul Șincai.
Dacă vrea sa le vadă cineva, azi plăcile erau depozitate in fosta patiserie din "tunelul" spre liceul Șincai.
- Author: rosetti61
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
rosetti61
Poate ca asa au vrut sa arate, cu luftul respectiv, o gaselnita estetica. Iar iesirea aia spre Inter arata altfel acum, aerisit, nu stiu pana acum cum de au suportat sa iasa prin strunga aia dintre magazine, cum de a considerat sindicatul ca acolo e un spatiu "mort" care merita ocupat cu magazine, cand proiectantul l-a gandit pentru circulatie?
Poate ca asa au vrut sa arate, cu luftul respectiv, o gaselnita estetica. Iar iesirea aia spre Inter arata altfel acum, aerisit, nu stiu pana acum cum de au suportat sa iasa prin strunga aia dintre magazine, cum de a considerat sindicatul ca acolo e un spatiu "mort" care merita ocupat cu magazine, cand proiectantul l-a gandit pentru circulatie?
-
- Author: subway guru
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
subway guru
Inclin sa cred ca lufturile au fost lasate pentru a permite montajul ulterior placarii cu piatra. Arhitectul statiei, dl Clement Moldoveanu a avut mereu in proiectele sale idei mai aparte. Placile galbene au fost fabricate pe comanda speciala si din cauza asta au fost livrate cu intarziere. La vremea aceea colegii arhitecti l-au cam luat peste picior spunand ca a pus spoi-tingiri pe pereti desi in zilele noastre e finisajul standard.
Modelul de referinta priomordial e cel de la Praga cu placi din aluminiu ambutisat in relief.
Inclin sa cred ca lufturile au fost lasate pentru a permite montajul ulterior placarii cu piatra. Arhitectul statiei, dl Clement Moldoveanu a avut mereu in proiectele sale idei mai aparte. Placile galbene au fost fabricate pe comanda speciala si din cauza asta au fost livrate cu intarziere. La vremea aceea colegii arhitecti l-au cam luat peste picior spunand ca a pus spoi-tingiri pe pereti desi in zilele noastre e finisajul standard.
Modelul de referinta priomordial e cel de la Praga cu placi din aluminiu ambutisat in relief.
📖 Pagination options