Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti

 

Topic: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București

409 posts, 48927 views
 
Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 30
 
 

📖 Pagination options
  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București orex

Corect, dar daca nu erau inaintate/inscrise FE (fonduri europene), ”canci” omida in D.T. si nici alea asa cum s-a propus initial, din zona stadionului ”Steaua”.
Citez” traseul propus prin studiu de fezabilitate intocmit de Metroul S.A. porneste din zona stadionului ”Steaua”...”

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Prostia aia marca Miron Mitrea a fost anulata de comun acord cu BEI inainte de a trece proiectul pe fonduri europene nerambursabile in pofida altui prostovan numit V.V. Ponta…

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Adică atunci când s-a început construcția, M5.1 ajungea încă in Ghencea ?

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Nu, era in configuratia actuala. Singurele modificari suferite pe parcurs sunt translatarile laterale la AM, Orizont si Parc.

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Si de ce era mai proastă solutia Ghencea, care avea un singur capăt, fața de cea actuala, cu 2 capete?

 


  • Author: aztec
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București aztec

Inutilitatea unei bucle către nicăieri....
Fără posibilitatea de extindere către ceva...
Pt Ghencea ajungeai mai repede pe jos daca coborai la DT 34 ... sau Moghioroș..

Apoi...daca se făcea la un moment dat circulara aia Crangasi-Rahova...aveai 1 statie pe magistrala asta între cele 2 stații ale M5.. daca rămâneai in M5 făceai 5 stații..sa ajungi în același loc...
Mă rog, sper să înțelegi..

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Ajungeai mai repede in Ghencea doar daca schimbai cu 41. Asta înseamnă 2 bilete/abonamente. Pe de alta parte, nouă ne plac ocolurile, a se vedea M1 si M6.
Cat despre M8, nu iei metroul sa mergi din Ghencea la Moghioroș sa-ti pui problema daca sa iei inelara sau M5. Iți pui problema daca vrei sa mergi către Eroilor/ Iancului si iei M5 sau vrei sa ajungi mai spre nord si iei in acest caz M8. Dar pana la M8 mai este mult de tot...

Asta cu extinderea...sa fim serioși , metroul se poate extinde de oriunde, nu exista nimic "imposibil", dovadă ce s-a făcut la NG2. Totul este sa merite o extindere "la țară".
Așa, am făcut un proiect mai prost după părerea mea, pentru faptul că avem o bifurcație complet nejustificată si intervale duble la capete. Asta nu mai avem cum sa o rezolvam pe viitor. Inițial am crezut ca aceasta bifurcație s-a născut tocmai pentru o prelungire către ANL si Prelungirea Ghencea, însă se pare ca singura justificare este preconcepția păguboasă ca trebuie sa faci stație in depou sa amortizezi din cheltuielile unei linii care trebuia sa fie simpla si tehnologica.. :popa:
Iar acum stăm si ne plângem "pe tușa" de intervalele mari, când pe tronsonul  Romancierilor-Eroilor M5 are o frecventa mai buna ca M1 si M3, la un număr de calatori incomparabil mai mic. Si totuși continuam sa susținem ca este o soluție minunata sa ai bifurcație către un mini-depou.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București andrei11

Hai să punctez eu.
Era perfect și capătul de la Ghencea,  cu stația terminus și minidepoul acolo - e spațiu cât cuprinde -  și mai făceai o linie - ( M 25 ) - din fundul Domneștiului până în Piața Unirii - sunt vreo 15 - 16 km, cu stație suprapusă la Stadionul Steaua.
Cine s-a gândit la ramura VI n-a fost sănătos la cap. Acolo a fost o măreață analiză SWOT falsificată grosolan. Fie vorba între noi - mă uit pe hartă - nici nu știu cum mai poate ajunge M 5.1 la Domnești prin VI. Dar asta e o altă discuție.
M 5 va avea mai mulți călători când va deveni linie de metrou, acum e doar un racod.
M 25.jpg (349.94 KB; downloaded 902 times)

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Cred ca in Ghencea era loc de un depou adevărat, nu ce avem acum. Ceea ce ar fi scutit atâtea linii de garare prin stații.
Iți arata fostul director Metrorex Cătălin Homor cum se putea prelungi de la VI. :)
Era o distanta de vreo 2,5 km de la stația din cartierul Brâncuși pana la stația de pe Prelungirea Ghencea. O alta aberație, faci stații inutil de dese in cartier si apoi "trântești" o distanta de genul acesta, pentru ca străbați un cartier de case. Probabil au realizat ca mai trece si un apeduct pe sub parcul Brâncuși, locul preconizatei stații, așa ca s-au lăsat păgubași. Un alt plan trecut la categoria "carioci".
M5 viitor.jpg (129.52 KB; downloaded 874 times)

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

In Ghencea nu aveai latime suficienta…

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București sab

Pentru ce nu aveai lățime suficientă ?

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București andrei11

Hai Guru, aveai loc de depou pe lățime << normală >> în față la Stadion sau de lățime / lungime  infinită pe câmpul spre Rahova.
Bine, s-o lăsăm așa, a trecut timpul << Ghencei >>. Problema e că o continuare spre Domnești plecând de la VI mi se pare improbabilă, poate numai s-o iei pe sub clădiri.

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București subway guru

Nu aveai loc pentru un depou, cel mult o remiza mai lunga gen GdN1.
Fara depou la VI n-ai avea cum sa pui in functiune M5.2

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București andrei11

Eu merg pe mâna ta la anumite lucruri.
Revin.  Atunci un traseu RD - E 2 și o navetă  Valea Ialomiței - Romancierilor.
Pentru intervale decente.

 


Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 30
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti  • 
Choose destination

Since , our 1852 forum members have written 359236 posts in 4333 topics and 435 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use