Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1270 posts, 528449 views
📖 Pagination options
- vl273
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
vl273
@ByOnu , cel putin 026 albastru exista/a existat, dovada fiind aceasta poza (cu care de altfel sper sa nu starnesc anumite controverse)
Sursa: @ceil.1 / Instagram
@ByOnu , cel putin 026 albastru exista/a existat, dovada fiind aceasta poza (cu care de altfel sper sa nu starnesc anumite controverse)
Sursa: @ceil.1 / Instagram
IMG_0243.jpeg (286.23 KB; downloaded 3619 times)
- Hygham
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
Hygham
De ce inca pastreaza ramele albastre? Care este motivul?
De ce inca pastreaza ramele albastre? Care este motivul?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
punmeister
Sincer nici eu nu stiu, creditul de la Elvetieni a facut 20 de ani. Deci normal puteau sa fie casate.
Sincer nici eu nu stiu, creditul de la Elvetieni a facut 20 de ani. Deci normal puteau sa fie casate.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
shoppy
Ca nu se caseaza inseamna ca nu este nevoie urgenta nici de spatiul pe care il ocupa nice de banii obtinuti dupa casare, se tin asa ca pe o resursa care in caz de urgenta se poate da la Alstom in lipsa banilor.
Vedem din poza ca sa mazgaleste langa un BM, deci nu este ca intr-o parte se tin IVA si acolo lasa sa intre mazgalitorii si in alta parte tin BM si acolo nu ii lasa sa intre, ci ii lasa sa intre peste tot atat timp cat nu mazgalesc BM.
Ca nu se caseaza inseamna ca nu este nevoie urgenta nici de spatiul pe care il ocupa nice de banii obtinuti dupa casare, se tin asa ca pe o resursa care in caz de urgenta se poate da la Alstom in lipsa banilor.
Vedem din poza ca sa mazgaleste langa un BM, deci nu este ca intr-o parte se tin IVA si acolo lasa sa intre mazgalitorii si in alta parte tin BM si acolo nu ii lasa sa intre, ci ii lasa sa intre peste tot atat timp cat nu mazgalesc BM.
- punmeister
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
shoppy
Da dar cred ca iese scandal si ceva timp se intareste paza ca sa inteleaga ca nu fac bine, iar dupa ceva timp se relaxaza.
Da dar cred ca iese scandal si ceva timp se intareste paza ca sa inteleaga ca nu fac bine, iar dupa ceva timp se relaxaza.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
aztec
Langa acel vagon de metrou dintr-un sat din Romania a mai aparut inca unul.
https://www.facebook.com/share/2pkY2uw2Av6LmNdR/
Langa acel vagon de metrou dintr-un sat din Romania a mai aparut inca unul.
https://www.facebook.com/share/2pkY2uw2Av6LmNdR/
IMG_20240503_213534.jpg (241.63 KB; downloaded 2714 times)
- punmeister
-
Posted:
-
- TheTigerBeast
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
TheTigerBeast
Oricat de mult apreciem batranele IVA pentru rezistenta de care au dat dovada toti anii astia, ar trebui ca Metrorex sa renunte la ele. La ore de varf efectiv te coci de cald. Nu prea se vede in poza dar aveam mana rosie.
Oricat de mult apreciem batranele IVA pentru rezistenta de care au dat dovada toti anii astia, ar trebui ca Metrorex sa renunte la ele. La ore de varf efectiv te coci de cald. Nu prea se vede in poza dar aveam mana rosie.
90BCE44F-798B-452E-95E0-D87DCFFBBD4D.jpeg (1.27 MB; downloaded 1950 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
ByOnu
Spre deosebire de ...ramele noi? La orele de varf te coci in orice trenuri. Unde mai pui indiferenta calatorilor care prefera sa lesine decat sa deschida geamurile pentru ventilatie.
Spre deosebire de ...ramele noi? La orele de varf te coci in orice trenuri. Unde mai pui indiferenta calatorilor care prefera sa lesine decat sa deschida geamurile pentru ventilatie.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
georgica2704
Iar cei ce deschid un geam sunt certati de nenea bodyguard , ca pe el il trage curentul.
Iar cei ce deschid un geam sunt certati de nenea bodyguard , ca pe el il trage curentul.
- TheTigerBeast
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
TheTigerBeast
Culmea ca la IVA 060 cu care am fost eu, erau deschise geamurile. Dar compartimentarea asta plus afluxul urias de pasageri a facut ca aerul sa fie irespirabil. De ce mai zic ca oricum stiti si voi
@ByOnu spre deosebire, ramele noi au ventilatie fortata si in BM2 se simte mai bine racoarea decat in CAF
@georgica2704 am remarcat ca pasagerii inchid geamurile ca nu suporta scrasnetul facut de linii, cel putin dinspre Basarab spre Crangasi am sesizat asta.
Culmea ca la IVA 060 cu care am fost eu, erau deschise geamurile. Dar compartimentarea asta plus afluxul urias de pasageri a facut ca aerul sa fie irespirabil. De ce mai zic ca oricum stiti si voi
@ByOnu spre deosebire, ramele noi au ventilatie fortata si in BM2 se simte mai bine racoarea decat in CAF
@georgica2704 am remarcat ca pasagerii inchid geamurile ca nu suporta scrasnetul facut de linii, cel putin dinspre Basarab spre Crangasi am sesizat asta.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
shoppy
IVA nu are nici bodiguard si nici nu circula cu pasageri la Crangasi.
IVA nu are nici bodiguard si nici nu circula cu pasageri la Crangasi.
- Mihaidraghici
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
Mihaidraghici
Si cu ce le inlocuiesti??? Asa trebuie retrase si ramele CAF? Pentru ca unui Icsulescu i se incalzeste ceafa de la ventilatia fortata? Cat timp trenurile de metrou din parcul circulant activ (insuficient din toate punctele de vedere) pot transporta publicul calator din punctul A in B in conditii de siguranta, devine derizorie discutia...
TheTigerBeast wrote here:
Oricat de mult apreciem batranele IVA pentru rezistenta de care au dat dovada toti anii astia, ar trebui ca Metrorex sa renunte la ele. La ore de varf efectiv te coci de cald. Nu prea se vede in poza dar aveam mana rosie.
Si cu ce le inlocuiesti??? Asa trebuie retrase si ramele CAF? Pentru ca unui Icsulescu i se incalzeste ceafa de la ventilatia fortata? Cat timp trenurile de metrou din parcul circulant activ (insuficient din toate punctele de vedere) pot transporta publicul calator din punctul A in B in conditii de siguranta, devine derizorie discutia...
📖 Pagination options