Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1270 posts, 528443 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
survola
Cei din Londra s-au apucat să refacă trenurile de pe Central Line, cele model 1992.
Motoarele, computerele de la bord, mochetele și scaunele, barele de susținere și CCTV în trenuri, anunțuri audio, accesibilitate pentru scaune cu rotile etc.
Ei au 85 de trenuri doar pe această linie
Sunt curios cât costă refacerea unui tren.
La noi de ce oare nu se poate face asta? Nici nu sunt atât de multe trenuri Astra.
Cei din Londra s-au apucat să refacă trenurile de pe Central Line, cele model 1992.
Motoarele, computerele de la bord, mochetele și scaunele, barele de susținere și CCTV în trenuri, anunțuri audio, accesibilitate pentru scaune cu rotile etc.
Ei au 85 de trenuri doar pe această linie
Sunt curios cât costă refacerea unui tren.
La noi de ce oare nu se poate face asta? Nici nu sunt atât de multe trenuri Astra.
- AndreyCFR
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
AndreyCFR
S-a incercat din ce imi aduc aminte modernizarea de catre cei de la Alstom, dar in final datorita costurilor extrem de ridicate fata de un tren complet nou, s-a renuntat la proiect. In final, rama respectiva a fost casata. Aducerea REM-urilor la tehnologia din ziua de azi nu este imposibila, insa este foarte dificil de realizat si foarte costisitor.
S-a incercat din ce imi aduc aminte modernizarea de catre cei de la Alstom, dar in final datorita costurilor extrem de ridicate fata de un tren complet nou, s-a renuntat la proiect. In final, rama respectiva a fost casata. Aducerea REM-urilor la tehnologia din ziua de azi nu este imposibila, insa este foarte dificil de realizat si foarte costisitor.
- punmeister
-
Posted:
-
- AndreyCFR
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
AndreyCFR
Greseala mea. Dificil in contextul in care stim cu totii cum merg proiectele de modernizare in general in Bucuresti.
Greseala mea. Dificil in contextul in care stim cu totii cum merg proiectele de modernizare in general in Bucuresti.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
shoppy
Problemele care omoara IVA sunt posturile de conducere si lipsa legaturii dintre vagoane, sunt ineficiente fata de trenurile moderne pentru ca spatiul dintre vagoane si din posturile de conducere de la mijloc nu transporta calatori, de asemenea degeaba se pune paza pentru ca nu se poate deplasa intre vagoane.
Problemele care omoara IVA sunt posturile de conducere si lipsa legaturii dintre vagoane, sunt ineficiente fata de trenurile moderne pentru ca spatiul dintre vagoane si din posturile de conducere de la mijloc nu transporta calatori, de asemenea degeaba se pune paza pentru ca nu se poate deplasa intre vagoane.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
cris_m
Unde mai pui ca aerodinamica scade dramatic cu fiecare gol dintre vagoane...
Unde mai pui ca aerodinamica scade dramatic cu fiecare gol dintre vagoane...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
punmeister
Se poate bune burduf si la IVA. La Barcelona s-a putut cu seriile 3000 si 4000.
shoppy wrote here:
Problemele care omoara IVA sunt posturile de conducere si lipsa legaturii dintre vagoane, sunt ineficiente fata de trenurile moderne pentru ca spatiul dintre vagoane si din posturile de conducere de la mijloc nu transporta calatori, de asemenea degeaba se pune paza pentru ca nu se poate deplasa intre vagoane.
Se poate bune burduf si la IVA. La Barcelona s-a putut cu seriile 3000 si 4000.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
shoppy
Mi se pare ca 4000 are suspensia primara pe elicoidale, solutie moderna, in timp ce la IVA este pe elastomeri, tehnologie din anii 70 considerata depasita, deci pentru aliniere la cerintele actuale ar trebui sa schimbi si boghiurile.
Mi se pare ca 4000 are suspensia primara pe elicoidale, solutie moderna, in timp ce la IVA este pe elastomeri, tehnologie din anii 70 considerata depasita, deci pentru aliniere la cerintele actuale ar trebui sa schimbi si boghiurile.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
WT_fan06
Refurbișarea trenurilor de pe Central Line va costa £500 mil., iar cu ritmul planificat de modernizare (a câte 5 trenuri concomitent), flota se vrea a fi integral modernizată până în... 2029... 🥴
punmeister wrote here:
Dificil? Nu. Costisitor? Da.
Refurbișarea trenurilor de pe Central Line va costa £500 mil., iar cu ritmul planificat de modernizare (a câte 5 trenuri concomitent), flota se vrea a fi integral modernizată până în... 2029... 🥴
- survola
-
Posted:
-
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
Dristorul Nr.3
O rama de metrou IVA pe trailer... De pe vremuri...
Multumim arhivei TVR ca ne mai da din cand in cand cate vreun cadru estompat.....Ca deh', materialele complete sunt secret de stat.
O rama de metrou IVA pe trailer... De pe vremuri...
Multumim arhivei TVR ca ne mai da din cand in cand cate vreun cadru estompat.....Ca deh', materialele complete sunt secret de stat.
iva_1.jpg (86.9 KB; downloaded 2852 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
ByOnu
Nu este o rama oarecare, ci chiar rama prototip fabricata in 1976 (conform placutei), coborata in tunel prin golul tehnologic de la Palatul de Justitie, in anul 1977.
Mai multe informatii despre eveniment, aici: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
Tot acolo continuam si discutia.
Nu este o rama oarecare, ci chiar rama prototip fabricata in 1976 (conform placutei), coborata in tunel prin golul tehnologic de la Palatul de Justitie, in anul 1977.
Mai multe informatii despre eveniment, aici: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
Tot acolo continuam si discutia.
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
Luca M.
Acum ca se apropie livrarea primului Alstom, se stie care va fi soarta celor trei trenuri IVA care inca mai circula pe M3?
Se va renunta la ele, asemeni celorlalte doua (013-070-020 & 110-107-172)?
Acum ca se apropie livrarea primului Alstom, se stie care va fi soarta celor trei trenuri IVA care inca mai circula pe M3?
Se va renunta la ele, asemeni celorlalte doua (013-070-020 & 110-107-172)?
📖 Pagination options