MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)

1226 posts, 462462 views
 
Go to page:  1  ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) shoppy

Pai mai usor sa duci in santier un cuplu de IVE care are doua vagoane decat un BM/CAF de 6 vagoane, si daca mai faci si vreun pocinog pe acolo un cuplu de IVE este mai usor de recuperat, de reparat si exista si mai multe rezerve.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) GPS

sorin.niculescu_ wrote here:
Dar de ce se fac prima dată cu IVA?

Găsești răspunsul trei mesaje mai sus.
shoppy wrote here:
Pai mai usor sa duci in santier un cuplu de IVE care are doua vagoane decat un BM/CAF de 6 vagoane, si daca mai faci si vreun pocinog pe acolo un cuplu de IVE este mai usor de recuperat, de reparat si exista si mai multe rezerve.


S-a folosit un TEM, nu un REM.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) 1689

Daca tot ati reusit o performanta notabila salvind un troleibuz pentru muzeul din Cimpulung, n-ar fi - poate o idee sa incercam sa ducem si o rama IVA acolo ?
Da, stiu, este muzeul automobilului romanesc, dar nu cred ca altcineva ar primi cu bratele deschise o piesa de istorie asa cum ar face-o Dl. Hagi…

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Luca M.

Frumos ar fi fost sa fie pastrata si restaurata o IVA care sa ramana activa si poate sa mai iasa la traseu cateodata…

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) 1689

… ceea ce, de exemplu, face Budapesta - care pastreaza in circulatie citeva rame istorice restaurate …

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) zapacitu

Ar fi foarte frumos sa modernizeze 2 IVA cu toate sistemele necesare pentru utilizarea fara dirijare speciala, si sa le foloseasca pe post de metrouri "de parada" sau "de protocol", chiar daca sunt de 5 ori mai scumpe de rulat decat metrourile clasice. La ce varsta venerabila au, se incadreaza la "vehicul istoric" :)

Sunt convins ca, in ciuda incompatibilitatii evidente, se poate dezvolta un sistem de compatibilitate care apoi sa fie omologat/validat si asa mai departe. Probabil ar costa cam cat un lot de rame noi, insa ar permite pastrarea istoriei si altundeva decat in muzeu.

Problema e ca nu exista o cultura a pastrarii istoriei, am ramas de acu 60 de ani cu ideea de a distruge tot ce e vechi, doar-doar om uita de unde am plecat.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) alex33hz

Știe cineva ce au de gând să facă cu cele două rame albastre din Berceni care incă stau retrase și legate la două LDH-uri? Le-am zărit astăzi venind de pe centură și am rămas surprins să le văd garate pe aceeași linie pe care le-am văzut prima dată acum 5 ani...conform celor citite aici pe forum stau acolo de mult mai mult timp.
Spunea cineva că s-ar fi casat toate. Par a fi întregi la exterior cel puțin, nu au geamuri lipsă sau sparte, iar una din ele avea ușa de la postul de comandă deschisă.
De ce aceste două rame încă văd lumina zilei și care din cele 4 variante de modernizare sunt?

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Luca M.

Sunt doar doua vagoane, adica o singura rama, si trei LDH-uri.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) 1689

Daca tot visam la reconditionarea a doua rame, ar fi frumos sa fie una din prima generatie si una din cea de-a doua, cu botul plan.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Luca M.

Ar fi si mai frumos sa fie un tren complet, de 6 vagoane!

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) idk_vlad

Oricum, mai avem până vor fi retrase toate IVA-urile vreo 6-7 ani, deci mai e timp.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) vl273

Eu as zice 2-3 ani la cat de 'daramate' au ajuns..

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) idk_vlad

Câte mai sunt în circulație?

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) ByOnu

Pai ultima oara, conform contractului de mentenanta cu Alstom, erau 15 TEM IVA. Dar in ultimul an am citit aici pe forum ca deja 2 TEM ar fi defecte (nu stiu daca iremediabil).

 


Go to page:  1  ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421845 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use