MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)

1201 posts, 440064 views
 
Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85 86
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Mihaidraghici

thatspongy wrote here:
Am o intrebare, restrictiile pot fi scoase de dispatch? daca de exemplu o rama IVA vrea sa circule acum pe M2, si sunt restrictii, dispatch-ul le poate scoate?

O intrebare bazata prin intermediul unui joc video, fiind si paralela cu realitatea... Doar cu aprobarea Dispeceratului Cental, si alaturi de un instructor, se poate `introduce` (evident, nici nu se pune vorba de serviciu comercial) un tren IVA pe Magistrala 2, situatie similara cu trenurile Bombardier duse in Depoul Straulesti, acum cateva luni. In ambele cazuri, obligatoriu, echipajul trenului trebuie sa respecte semnalele optice. :roll:

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) punmeister

Macar pe M4 ai semnale optice, in timp ce pe M2 s-a renuntat la ele cu exceptia semnalelor din zona macazurilor, ca de restul se ocupa Cab Signallingul din ATCul imbarcat pe tren.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) GPS

TEM ul adus pentru probele ce s-au efectuat pe Tudor Arghezi - Berceni, pe unde a venit?

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Mihaidraghici

Trenul respectiv (010-049-060) a plecat din Depoul Militari, in regim de garnitura. De la Eroilor, s-a schimbat firul de circulatie, spre Grozavesti-Gara de Nord. Cu aproape 100 m fata de statia Piata Victoriei 2 exista o legatura intre Magistralele 1 si 2. Dupa parcurgerea liniei de legatura, a circulat pe firul 2 spre Hala de Parcare Berceni.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Mihaidraghici

punmeister wrote here:
Macar pe M4 ai semnale optice, in timp ce pe M2 s-a renuntat la ele cu exceptia semnalelor din zona macazurilor, ca de restul se ocupa Cab Signallingul din ATCul imbarcat pe tren.

Evident ca se tine cont si de intervalul dintre trenuri, plus alte ordine si indicatii venite din partea Regulatorului de Circulatie.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) GPS

Mihaidraghici wrote here:
Trenul respectiv (010-049-060) a plecat din Depoul Militari, in regim de garnitura. De la Eroilor, s-a schimbat firul de circulatie, spre Grozavesti-Gara de Nord. Cu aproape 100 m fata de statia Piata Victoriei 2 exista o legatura intre Magistralele 1 si 2. Dupa parcurgerea liniei de legatura, a circulat pe firul 2 spre Hala de Parcare Berceni.

Deci poate circula și IVA pe M2…

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Stefan28

Poate să circule orice tren pe orice magistrală...

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) subway guru

Dar în condiții degradate pentru ca nu beneficiază de toate avantajele sistemelor de siguranța circulației

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Dristorul Nr.3

GPS wrote here:
TEM ul adus pentru probele ce s-au efectuat pe Tudor Arghezi - Berceni, pe unde a venit?

O intrebare mai buna ar fi: De ce au folosit IVA pentru probe pe Berceni - T.Arghezi daca utilizarea lor pe M2 este una inregunata prin lipsa sistemelor de siguranta amintite de @punmeister  mai sus?

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) GPS

Pentru că gabaritul după care se construiește este cel al IVA. De aceea, peste tot, proba  se face prima dată cu acest tip de ramă.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) survola

Au folosit si rame CAF mai demult, le-am și fotografiat.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Stefan28

Au folosit, dar după cum s-a menționat deja mai sus, mereu se fac probe prima oară cu IVA, apoi cu restul de trenuri. Așa a fost și pe M5.

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) sorin.niculescu_

Dar de ce se fac prima dată cu IVA?

 


Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1) Dristorul Nr.3

O intrebare buna. Si totusi ce se va intampla atunci cand IVE-le vor fi casate? Se va pastra o/un REM/TEM pentru astfel de teste sau se va trece la generatia urmatoare (Movia/BM2) ca punct de referinta pentru aceste ocazii?

 


Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85 86
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2251 forum members have written 417679 posts in 5204 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use