Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1171 posts, 419285 views
📖 Pagination options
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
cris_m
Da, Bombardier si CAF au venit cu ele din fabrica, nu au fost montate ulterior. Cu atat mai putin nu se pune problema de casare a acestor trenuri sau a acestor componente...
Da, Bombardier si CAF au venit cu ele din fabrica, nu au fost montate ulterior. Cu atat mai putin nu se pune problema de casare a acestor trenuri sau a acestor componente...
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
subway guru
Nu e vorba sa casezi ceva ci sa gasesti o solutie rezonabila economic de rezolvare temporara a problemei.
Nu e vorba sa casezi ceva ci sa gasesti o solutie rezonabila economic de rezolvare temporara a problemei.
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
punmeister
Plus de asta ele sunt integrate in PIS, deci nu e vorba doar de niste afisaje chioare.
Plus de asta ele sunt integrate in PIS, deci nu e vorba doar de niste afisaje chioare.
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
WT_fan06
M-am referit la casarea IVA, nu la BM2/3, evident. Bombardier / CAF au o listă de furnizori, ca oricare alt producător. Afișajele nu țin de trenuri. Trenul e doar o platformă pe care se instalează echipamente. Rolul afișajului e să afișeze ce vrei tu.
Sunt totuși de acord cu @subway guru, în sensul că din moment ce nu interesează pe nimeni CUM sunt trimise aceste trenuri pe trasee (vandalizate estetic de nu se mai curăță nici geamurile; bine doar că roata se învârte), plăcile de traseu scrise în bătaie de joc pur și simplu NU sunt o problemă...
M-am referit la casarea IVA, nu la BM2/3, evident. Bombardier / CAF au o listă de furnizori, ca oricare alt producător. Afișajele nu țin de trenuri. Trenul e doar o platformă pe care se instalează echipamente. Rolul afișajului e să afișeze ce vrei tu.
Sunt totuși de acord cu @subway guru, în sensul că din moment ce nu interesează pe nimeni CUM sunt trimise aceste trenuri pe trasee (vandalizate estetic de nu se mai curăță nici geamurile; bine doar că roata se învârte), plăcile de traseu scrise în bătaie de joc pur și simplu NU sunt o problemă...
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
subway guru
Eu nu am spus ca acele placute mazgalite de mana sunt ceva de dorit!
Doar ti-am atras atentia ca daca-ti doresti prea mult s-ar putea sa nu obti nimic…
Eu nu am spus ca acele placute mazgalite de mana sunt ceva de dorit!
Doar ti-am atras atentia ca daca-ti doresti prea mult s-ar putea sa nu obti nimic…
- vl273
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
vl273
055-128-224 revenita pe traseu, la schimb posibil sa fi fost trimisa la RR 007-215-059.
055-128-224 revenita pe traseu, la schimb posibil sa fi fost trimisa la RR 007-215-059.
32032A5F-49E9-4215-A199-611E7372D63E.jpeg (1.06 MB; downloaded 2925 times)
-
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
Rathgeber2523
Bătrâna IVA 010-049-060, la datorie pe Magistrala 3.
Bătrâna IVA 010-049-060, la datorie pe Magistrala 3.
1.jpg (551.85 KB; downloaded 2477 times)
2.jpg (555.83 KB; downloaded 2477 times)
3.jpg (436.06 KB; downloaded 2477 times)
4.jpg (669.07 KB; downloaded 2477 times)
-
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
Rathgeber2523
003-133-005 și 075-105-086 în Statia Petrache Poenaru
003-133-005 și 075-105-086 în Statia Petrache Poenaru
003-133-005.jpg (660.04 KB; downloaded 2334 times)
075-105-086.jpg (580.08 KB; downloaded 2334 times)
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1689
E surprinzator ca mai circula unele din primele rame (cele cu partea frontala rotunjita) produse in 1979, pe cind altele mult mai noi au fost casate deja de ani de zile, desi trecusera prin RK-uri…
E surprinzator ca mai circula unele din primele rame (cele cu partea frontala rotunjita) produse in 1979, pe cind altele mult mai noi au fost casate deja de ani de zile, desi trecusera prin RK-uri…
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
ByOnu
Pai, din seria 03-14 ("epocalele") produse inainte de 1979, circula toate, cu exceptia 09 si 12 care au fost casate.
Au trecut si ele prin mai multe modernizari de-a lungul deceniilor.
Retragerea unor REM fabricate poate chiar dupa '89 am putea sa o punem, printre altele, si pe seama calitatii slabe a materialelor si manoperei.
Pai, din seria 03-14 ("epocalele") produse inainte de 1979, circula toate, cu exceptia 09 si 12 care au fost casate.
Au trecut si ele prin mai multe modernizari de-a lungul deceniilor.
Retragerea unor REM fabricate poate chiar dupa '89 am putea sa o punem, printre altele, si pe seama calitatii slabe a materialelor si manoperei.
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
punmeister
Plus ca epocalele au fost dotate cu Dimetronic TBS100FB de la bun inceput pentru M4.
Plus ca epocalele au fost dotate cu Dimetronic TBS100FB de la bun inceput pentru M4.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
shoppy
Pai in '83 a fost apocalipsa "faceti economie tovarsi" si "nu mai importam nimic, exportam tot".
Pai in '83 a fost apocalipsa "faceti economie tovarsi" si "nu mai importam nimic, exportam tot".
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
punmeister
142-096-150 este azi in probe cu niste oameni de la Alstom. Cel mai probabil a avut parte de RR.
142-096-150 este azi in probe cu niste oameni de la Alstom. Cel mai probabil a avut parte de RR.
-
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
Luca M.
112-098-164 circula astazi pe M3 cu o usa de la o cabina intermediara deschisa, dar si cu o usa de la cabina din capat spate deschisa..
112-098-164 circula astazi pe M3 cu o usa de la o cabina intermediara deschisa, dar si cu o usa de la cabina din capat spate deschisa..
19503896-C85C-4E42-98EC-1D6AD308C535.jpeg (950.36 KB; downloaded 1360 times)
📖 Pagination options