Parent forum: Parcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov

 

Topic: Iluminatul interior defectuos din mijloacele de transport

341 posts, 88395 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 25
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie Gabi23

V3A-93 #047 - Depoul Bucurestii Noi - 1 tub in fata, 3 tuburi in mijloc si 2 tuburi in spate - 6/26

 


  • Author: Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie Utilizator anonim

V3A-93-CA #205 dupa revizia de 30.000km, s-a incercat repararea sistemului pe cat posibil, nu sunt nici tuburi si nici invertoare de schimb.

fata - 8, mijloc - 5, spate - 7

ATENTIE: desi vagonul are cutii de neoane pe toata lungimea acestuia (in total 58 - 20 fata, 16 mijloc, 22 spate) din acestea neoane sunt montate doar in jumatate (unu da unu nu) iar in spatiile libere sunt montate invertoarele acestora. Vagonul asa a venit de la inceput.

Deci in total are neoane: fata - 10, mijloc - 8, spate - 11.

Iar astazi situatia este: 8/10, 5/8, 7/11.

 


Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie adn2377

adn2377 wrote:
V3A-93-CH-PPC #4021: Din sistemul de iluminat functionau 1 tub pe spate (!), 4 pe mijloc si 4 pe fata. 9/26.
Singurul tub functional din sectiunea din spate e plasat chiar langa articulatie, asa incat in aproape toata sectiunea e bezna...


Fata de situatia existenta la 1 iunie, cu 2-3 zile in urma am observat o modificare :

V3A-93-CH-PPC #4021: Din sistemul de iluminat functionau 1 tub pe spate, 3 pe mijloc si 2 pe fata. Cu 6 neoane din 26 posibile concureaza pentru primul loc in topul celor mai intunecoase tramvaie... cel putin dintre cele pe care le-am vazut pana acum!

V3A-93-M41 #154: Din sistemul de iluminat functionau 4 tuburi pe spate, 3 pe mijloc si 3 pe fata. 10/26.


Utilizator anonim wrote:
V3A-93-CA #205 dupa revizia de 30.000km, s-a incercat repararea sistemului pe cat posibil, nu sunt nici tuburi si nici invertoare de schimb.

fata - 8, mijloc - 5, spate - 7

ATENTIE: desi vagonul are cutii de neoane pe toata lungimea acestuia (in total 58 - 20 fata, 16 mijloc, 22 spate) din acestea neoane sunt montate doar in jumatate (unu da unu nu) iar in spatiile libere sunt montate invertoarele acestora. Vagonul asa a venit de la inceput.

Deci in total are neoane: fata - 10, mijloc - 8, spate - 11.

Iar astazi situatia este: 8/10, 5/8, 7/11.


Cele scrise de tine mai sus imi provoaca ceva ganduri:

1) Daca spuneai ca nu exista piese de schimb de genul: motoare electrice, pantografe, sau mai stiu eu ce piese, intelegeam ca e ceva mai dificil in conditiile de "austeritate" de acum. Dar tuburile de neon sunt niste consumabile care nu pot lipsi in mod normal din dotarea unui depou. Daca lipsesc, inseamna ca niste oameni nu isi fac treaba cum trebuie...
2) Cand spui ca vagonul asa a venit de la inceput, eu ma gandesc la care inceput te referi - pentru ca la momentul la care acest tip de caroserii au intrat in exploatare, stiu sigur ca existau vagoane care circulau cu toate lampile (cele 58) functionale...

 


  • Author: Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie Utilizator anonim

Nu exista nici neoane nici invertoare in depouri pentru ca se cumpara la perioade lungi de timp. Iar la 205 cateva din neoane au fost cumparate chiar de vatmanul titular la sch2. Aceleasi lucru se intampla si la alte vagoane unde cand se ramane fara piese (becuri in general) vatmanii si le cumpara singuri, nu este o situatie noua in RATB. Se cumpara rar si nu exista o magazie de piese bine pusa la punct.

Iar 205 nu a avut niciodata toate 58 neoane functionale, este din constructie asa, in spatiile unde nu sunt neoane sunt invertoarele montate de cand a venit vagonul. La fel si pentru o parte din vagoanele de FAUR/EP. Nu am putut afla de ce la vremea cand au venit RATB a renuntat la un set de iluminat... :roll:

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie Gabi23

V3A-93 #316 - Depoul Bucurestii Noi - 3 tuburi in fata, 3 tuburi in mijloc, 1 tub in spate, - 7/26

Insa vreau sa remarc ca desi o parte din aceste vagoane ale Depoului Bucurestii Noi nu prea au neoane suficiente, au ceva care pe mine sincer ma intereseaza si ma multumeste mai mult: o viteza mult superioara. Este si cazul lui #316 (desi a fost distrus la propiu luni bune pe linia 20).

 


  • Author: Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie Dr2005

Utilizator anonim wrote:
Nu am putut afla de ce la vremea cand au venit RATB a renuntat la un set de iluminat... :roll:


Păi... nu aveau neoane suficiente să pună când se ardeau unele? Scumpe rău lămpile astea  :lol:

În schimb, toate vagoanele care vin de la RK au toate lămpile funcţionale, inclusiv cele de Faur cu 58 de lămpi.

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie Costin

Gabi23 wrote:
V3A-93 #316 - Depoul Bucurestii Noi - 3 tuburi in fata, 3 tuburi in mijloc, 1 tub in spate, - 7/26

Insa vreau sa remarc ca desi o parte din aceste vagoane ale Depoului Bucurestii Noi nu prea au neoane suficiente...

In ultima vreme la troleibuze BN au inlocuit majoritatea lampilor arse... deci daca au primit neoane e posibil sa vedem si tramvaie mai luminate, o data ce se intorc 'acasa'.

Gabi23 wrote:
(vagoanele de BN)...au ceva care pe mine sincer ma intereseaza si ma multumeste mai mult: o viteza mult superioara. Este si cazul lui #316 (desi a fost distrus la propiu luni bune pe linia 20).

Asta e stilul inconfundabil al vatmanilor, foarte apreciat de Dragos, mai ales pe linia 41 :twisted:

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie shoppy

Pai sa trimita tramvaiele la URAC daca aia au neoane  :lol: .

 


Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie adn2377

Gabi23 wrote:
V3A-93 #316 - Depoul Bucurestii Noi - 3 tuburi in fata, 3 tuburi in mijloc, 1 tub in spate, - 7/26


E necesar un update in aceasta seara legat de #316 - mai nou sunt 1 spate / 3 mijloc / 2 fata -> deci 6/26 - si inca un concurent serios la primul loc in topul celor mai prost luminate tramvaie!

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie Gabi23

V3A-93 #107 - Depoul Giurgiu - 3 tuburi in fata, 0 tuburi in mijloc, 3 tuburi in spate, - 6/26

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie Gabi23

13 mai 2010
adn2377 wrote:
V3A-93-PPC #164: La al doilea vagon PPC "clasic" inventariat, din sistemul de iluminat functionau 7 tuburi pe spate, 4 pe mijloc si 6 pe fata. 17/26 - cel mai mult din ce am putut vedea pana acum la Bucurestii Noi.


13 iulie 2010

Intre timp vagonul a stat defect toata luna iunie si s-au mai "ars" din neoane  :twisted:.
Acum are 5 tuburi spate, 4 tuburi in mijloc, 5 tuburi in fata - 14/26
Totusi este destul de bine fata de alte vagoane.

 


Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie adn2377

Mergem din rau in mai rau. In seara asta am circulat cu V3A #160. Luminile erau... aprinse, desi initial nu mi-am dat seama. Avea 1 tub pe spate, 1 pe mijloc si 2 pe fata... 4/26 - record absolut pana acum.

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie Costin

Pai chiar crezi ca Victoria da neoane celor de la Bucurestii Noi? Sa se intoarca ei acasa si poate atunci se va mai imbunatati situatia... Inainte sa se mute BN cu tramvaiele la Victoria, vagoanele de Victoria nu erau tocmai cele mai luminate, asa ca probabil abia au pentru ale lor...

 


Re: Iluminat interior defectuos in tramvaie adn2377

cos wrote:
Pai chiar crezi ca Victoria da neoane celor de la Bucurestii Noi? Sa se intoarca ei acasa si poate atunci se va mai imbunatati situatia... Inainte sa se mute BN cu tramvaiele la Victoria, vagoanele de Victoria nu erau tocmai cele mai luminate, asa ca probabil abia au pentru ale lor...


Kkt. Inteleg ce spui, DAR - pe mine ca si calator si platitor de taxe locale + abonament de transport NU MA INTERESEAZA ce vagon la ce depou e cazat si cine da piese la cine - ma intereseaza ca Regia de Transport - care e una singura, sa aiba grija de vagoanele (in acest caz) pe care le pune in circulatie, asa incat acestea sa intruneasca niste conditii civilizate de calatorie!

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 25
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Parcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 1943 forum members have written 376144 posts in 4577 topics and 451 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use