Parent forum: Parcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov

 

Topic: Iluminatul interior defectuos din mijloacele de transport

341 posts, 88256 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25
 
 

📖 Pagination options
  • Author: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Iluminatul interior defectuos din mijloacele de transport WT_fan06

Nu numai. Compară iluminatul de la V3A-93 cu cel de Faur și ai să vezi că cel de Faur a fost "over-engineered" masiv. Lipsa mentenanței a pus în lumină acest fapt.

Traducere Wikipedia:

Overengineering este actul de a proiecta un produs sau de a oferi o soluție la o problemă într-o manieră elaborată sau complicată, în care se poate demonstra că există o soluție mai simplă cu aceeași eficiență ca cea a designului original.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Iluminatul interior defectuos din mijloacele de transport andrei11

Eu sunt mai sceptic.
Trebuie pornit de la ideea următoare:
Ce operaţii de mentenanţă propune proiectantul  în privinţa corpurilor de iluminat şi dacă ele sunt şi realizate în depouri.
Vezi că eu spre deosebire de majoritatea băieţilor  de pe acest forum folosesc cuvântul mentenanţă corect şi nu cum vreţi voi să-l impuneţi.
Aşadar ca să declarăm un produs proiectat cu deficienţe mai întâi trebuie să ne concentrăm atenţia asupra mentenanţei. Consultaţi o carte tehnică ca să vedeţi ce este aceea mentenanţă.
În regulă, hai să-mi adaptez limbajul la cel contemporan, mentenanţa preventivă
Pe vremea socialismului decadent Mentenanţa Corectivă se chema pur şi simplu Reparaţia utilajului respectiv, a piesei, a componentei, etc.  
Eu am avut cursuri separate la facultate şi de mentenanţă preventivă şi de mentenanţă corectivă, dar se  numeau altcumva, Mentenanţă un curs şi un curs de  Reparaţii.

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Iluminatul interior defectuos din mijloacele de transport Costin

Tineti cont ca vagoanele Faur nu au echipamente montate in toate corpurile de iluminat, si asa au venit chiar din fabrica. Practic ceea ce noi credem ca e un corp de iluminat e doar o zona "moarta" facuta sa arate ca un corp de iluminat.

Nu mai tin minte cat de dese erau cele active la origini, ori din 2 in 2, ori din 3 in 3 (eu personal tind sa cred ca din 3 in 3 dar nu sunt sigur).

 


  • Author: Cezar210
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Iluminatul interior defectuos din mijloacele de transport Cezar210

După cum se poate vedea și in poză, nu exista o regulă. Ba erau două aprinse la rand (lipite), ba erau unul da, unul nu, ba erau trei lipsă...Iar eu le-am numărat pe toate cele care nu erau aprinse.

Totuși, vagonul in cauză (233) a avut reparații capitale în anii 2004 și 2013, deci situația originală a corpurilor de iluminat este posibil sa se fi schimbat.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Iluminatul interior defectuos din mijloacele de transport shoppy

Auzisem ca intr-un spatiu este un neon si in spatiul urmator este invertorul pentru acel neon, ceea ce este o tampenie, pe de-o parte daca ai 20 de invertoare intr-un vagon atunci mereu o sa fie cateva defecte si pe de alta parte de vreo 5 ori pe fiecare semitura cand pantograful face flama tensiunea scade si neonul se stinge iar apoi se aprinde si daca stingi/aprinzi un neon de 50 de ori pe zi in 2 luni s-a ars, deci practic la cateva zile ti se arde un neon.
Iluminatul trebuie iluminat de la un singur invertor care sa fie alimentat de la beteriile vagonului.

 


  • Author: FabiM
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Iluminatul interior defectuos din mijloacele de transport FabiM

Astăzi in 136… :popa:
Vorbim de 4 corpuri de iluminat funcționale in tronsonul A, 5 in B și 2 in C.
Pentru cazul 049, am făcut eu o plângere la TPBI idem și lui 136 acum. Am primit răspuns ca s-a remediat in aceeași zi. Nu am apucat însă sa îl și vad, daca îl mai vede cineva sunt curios ce înseamnă remediere.
Posibil sa fie defect, sau repartizat prin liniile de la BN.
093C64C5-C582-4DF0-9574-6021BB9B8DB8.jpeg (720.35 KB; downloaded 247 times)
342BC5CA-B0ED-4A90-B14D-193A0EF21842.jpeg (722.98 KB; downloaded 247 times)

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Parcul de vehicule al operatorilor din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 1941 forum members have written 375960 posts in 4575 topics and 451 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use