Forum părinte: M2 • Extinderea spre sud

 

Subiect: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

91 mesaje, 16090 vizualizări.
⚠  Reguli forum
 
Mergi la pagina:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: ByOnu
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

sab a scris:
... facem linia supra-supra-suspendată, peste giratoriu. Sau o facem la sol si punem un impiegat cu stegulețe la Centura.


andrei11 a scris:
Ultima  variantă este cea logică.


Va tineti de poante, nu? :rofl:

...sper :shock:

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului sab

Baluta se tine de poante, ca el face metrou la sol. Metrou suspendat peste Centura pica din start pe viitor, daca vrem sa prelungim vreodata dincolo de noua statie pentru ca Centura va trece pe sens giratoriu suspendat.
Ramane varianta la sol sau subterana. La sol este cum am zis, cu steguletul sau cu bariere, bineinteles ca nu este fezabil.
Ramane subteran. Si aici intrebarea : de ce naiba prelungim acum suprateran ? In afara faptului ca este mai usor si mai simplu asa.

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului sab

BIGRED1984 a scris:
Hmm ..nu sunt sigur, eu stiu ca asta noua nu are legatura cu statia Berceni Centura, ar fi pe harta atasata de tine pe unde e un mic apedice albastru, intre depou si cimitir.
Daca te uiti pe Gmaps, ar fi in dreptul Lukoil, acolo e un fel de halta/PO , eu stiu ca acolo ar veni statia noua.
Asta cu Berceni Centura ar fi la cimitir, e din alt film.

Ramane de vazut cand dau mai multe detalii unde va fi amplasata exact, daca sunt una si aceeasi sau fiecare e pe craca lui.

Daca ne luam dupa acest plan de amplasament, statia va fi fix in fata la Can-Pack, la cca 400m de benzinarie.
Cred ca lucrurile sunt clare acum, nu ai cum sa mai ai alta statie la Centura.
Screenshot 2020-11-06 180555.jpg (89.52 KB; descărcat de 1001 ori)

papazoglu2 a scris:
La o pasarela si pentru noua statie s-au gandit de pe acum? Nu m-ar mira sa se construiasca iar blocuri langa blocuri pana in gardul cimitirului.

S-au gandit la un viitor pasaj subteran.
Screenshot 2020-11-06 181524.jpg (103.95 KB; descărcat de 1001 ori)

 


  • Autor: BIGRED1984
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului BIGRED1984

Deci fix aiurea, la 500 m de centura , fara legatura cu nimic. Tot trebuie sa treci centura sa ajungi la metrou , nu se poate lega la un posibil tren.

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului sab

Oricum acest proiect este aiurea pentru ca este suprateran.
Pe de altă parte, mai încolo nici nu prea mai aveau loc unde sa mai faca ceva pentru ca este cimitirul. Însă mai este prevăzută și o stație dupa Centura, numita destul de impropriu Comuna Berceni.
Si Straulesti trebuie sa treci de Centura, deci nu văd care este problema. Va fi pasaj rutier care să ușureze intersecția.

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

sab a scris:
Si Straulesti trebuie sa treci de Centura, deci nu văd care este problema. Va fi pasaj rutier care să ușureze intersecția.

:shock:  Ce-i cu Străuleștiul ?

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului sab

Pai si acolo stația este în oraș , deși în teorie , prin construcția P&R si-au propus sa atraga călătorii din afara Bucurestiului. Stația M2 nu face nota discordanta din acest punct de vedere ca nu este DINCOLO de Centura . Trebuie să treci de Centura si la M4 si la M2 să iei metroul.

 


  • Autor: Stefan28
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Stefan28

Astăzi s-a semnat contractul de finanțare...
Lucian Bode: “Am semnat astăzi acest contract de finanțare încheiat între MTIC și METROREX pentru că îmi doresc o dezvoltare a proiectelor de infrastructură, dar și o dezvoltare a metroului bucureștean. Faptul că am găsit sursa de finanțare, din fonduri europene nerambursabile, este cu atât mai îmbucurătoare, cu cât vine și în concordanță cu strategia noastră de a implica autoritățile locale în astfel de proiecte. Iată că se poate, după ce am aplicat acest concept la nivelul CNAIR, în cazul unor centuri ocolitoare pe care le-am dat autorităților locale, venim acum și către Metrorex. Dezvoltarea rețelei de metrou are în vedere o extensie și dincolo de Șoseaua de Centură, astfel încât să putem pune în practică strategia noastră de mobilitate urbană din zona București-Ilfov”
------------------
🔷Astăzi, 15 decembrie 2020, ministrul Lucian Bode a semnat, la sediul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, contractul  de finanțare privind “Edificarea unei stații de metrou la nivel suprateran situată între stația de metrou Berceni și Șoseaua de Centură”.
🔷Acest proiect este în concordanță cu Strategia de Dezvoltare a rețelei de metrou și a făcut obiectul mai multor analize, atât la nivelul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, cât și la nivelul Consiliului General al Primăriei Capitalei, al Consiliului Județean Ilfov și al Primăriei Sectorului 4. Aceste analize s-au concretizat în anul 2019 când a fost semnat Protocolul pentru obiectivul de investiții, încheiat între Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor (în calitate de administrator), concedentul imobilului aferent obiectivului de investiții - Metrorex  și Primăria Sectorului 4, cu avizul Consiliului General al Primăriei Capitalei.
🔷Valoarea totală de 214,888,005.09 lei, din care valoarea totală eligibilă, finanțată prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, este de 179,972,728.00 lei (85% din valoarea totală eligibilă aprobată – 152.976.818,80 lei este asigurată din Fondul de Coeziune, iar 15% în valoare de 26.995.909,20 lei va fi finanțată din bugetul AM POIM). Finanțarea nerambursabilă este alocată din  cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, Axa prioritară 1 ”Îmbunătățirea mobilității prin dezvoltarea rețelei TEN-T și a metrou-lui”, Obiectiv specific 1.4 ”Creșterea gradului de utilizare a transportului cu metroul în București – Ilfov.
🔷Obiectivul general al proiectului „Edificarea unei stații de metrou la nivel suprateran situată între stația de metrou Berceni și Șoseaua de Centură” vizează creșterea gradului de accesibilitate la rețeaua de transport cu metroul în zona de Sud a Municipiului București, prin extinderea magistralei M2 cu o stație supraterană, în apropierea șoselei de centură.
Prin acest proiect, ce are ca termen de implementare 55 luni, se dorește  extinderea rețelei actuale de metrou prin construirea unei noi stații supraterane la standarde europene și îmbunătățirea infrastructurii existente prin prelungirea liniei existente cu 1,6 km de cale de rulare, conducând astfel la creșterea ponderii de călători transportați cu metroul și, totodată, reducerea timpului petrecut în trafic pentru tranzitarea orașului ca urmare a implementării proiectului.
🔷Procedurile de derulare si urmărire a contractului se execută de către Primăria Sectorului 4, iar Metrorex asigură asistența tehnică.

 


  • Autor: 1689
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului 1689

55 de luni ?!?
In conditiile astea putem spune ca M5.1 a mers snur !

 


  • Autor: punmeister
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului punmeister

Evident ca in alea 55 de luni este inclusa si garantia.

 


  • Autor: sab
  • Membru Gold
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului sab

Din ce înțeleg, termenul include si perioada efectuării plaților, nu numai perioada lucrărilor. Însă nu este exclus, având in vedere cum se derulează proiectele la noi, sa dureze 4-5 ani numai construcția.
Pe mine mă intriga prețul mare, pentru 1,6 km de cale dubla supraterana (din care un sens exista, dar probabil trebuie înlocuit) si o "hala" de asemenea majoritar supraterană.

 


  • Autor: 1689
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului 1689

Inca o data, 55 (cin-zeci-si-cinci) de luni si aproape 45 (patruzecisicinci) de milioane de Euro pentru ... un ciot practic inutil si care va avea - cel mai probabil - impact negativ asupra frecventei trenurilor pe M2 ?!??

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Cum sunt configurate macazurile frecvența va fi mai bună decât acum.  Evident, mai trebuie un metrou sau două peste ce este la ora actuală.

 


  • Autor: Stefan28
  • Membru Bronze
  • Scris:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Stefan28

În acești bani trebuie inclusă și automatizarea M2, adică Cityflo 350...
Cât despre trenuri, nicio problemă. O rezolvăm cel mai probabil cu băieții de la CAF... :popa:

 


Mergi la pagina:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: M2 • Extinderea spre sud  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1657 utilizatori ai forumului au scris 326860 mesaje în 3916 subiecte și 409 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare