Topic: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
1123 posts, 367066 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Stefan28
Un alt lot trebuie să sosească luna aceasta? De 20? Sau de câte?
Un alt lot trebuie să sosească luna aceasta? De 20? Sau de câte?
- George
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
George
@Stefan28: Nu e neapărat necesar să scriem în toate topicele când nu avem ceva de spus....
@Stefan28: Nu e neapărat necesar să scriem în toate topicele când nu avem ceva de spus....
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Victor92
Alte imagini de la mine - schimbul 2.
7002
7003
7004
7005
7006
7010
7011
Alte imagini de la mine - schimbul 2.
7002
7003
7004
7005
7006
7010
7011
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
punmeister
@Stefan28
60 de unitati trebuie sa vina.
@Utilizator anonim
Cel mai probabil au mers pe 130 de unitati ca sa se incadreze in bugetul pus la bataie de AFM, ca idee PMB si PMBv au luat tot bugetul.
@Stefan28
60 de unitati trebuie sa vina.
@Utilizator anonim
Cel mai probabil au mers pe 130 de unitati ca sa se incadreze in bugetul pus la bataie de AFM, ca idee PMB si PMBv au luat tot bugetul.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Andrei98
In 7011 incercasem un geam si nu era blocat. Nici mie nu mi-a placut designul la eCitaro, desi la baza este acelasi model ca versiunea normala ceea ce au modificat au reusit sa strice. In privinta culorilor ar fi fost bine sa faca daca nu una, macar 3 scheme de vopsire cu o identitate vizuala care sa reprezinte Bucurestiul, una pentru autobuze, una pentru troleibuze, autobuze electrice si hybrid (unde poate sta la baza chiar acest verde) si una pentru tramvaie. Citaro mereu au avut un design inaintea "timpurilor" ca sa zic asa, si de asta C2 arata foarte bine si pentru anul 2020. Din pacate unora nici acest model de autobuz nu le convine, cei mai multi din cauza unor frustrari personale sau unii "specialisti" care le-au gasit imediat nod in papura, probabil vesticii nu sunt la fel de inteligenti ca romanii de si-au umplut orasele cu Citaro.
In 7011 incercasem un geam si nu era blocat. Nici mie nu mi-a placut designul la eCitaro, desi la baza este acelasi model ca versiunea normala ceea ce au modificat au reusit sa strice. In privinta culorilor ar fi fost bine sa faca daca nu una, macar 3 scheme de vopsire cu o identitate vizuala care sa reprezinte Bucurestiul, una pentru autobuze, una pentru troleibuze, autobuze electrice si hybrid (unde poate sta la baza chiar acest verde) si una pentru tramvaie. Citaro mereu au avut un design inaintea "timpurilor" ca sa zic asa, si de asta C2 arata foarte bine si pentru anul 2020. Din pacate unora nici acest model de autobuz nu le convine, cei mai multi din cauza unor frustrari personale sau unii "specialisti" care le-au gasit imediat nod in papura, probabil vesticii nu sunt la fel de inteligenti ca romanii de si-au umplut orasele cu Citaro.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Victor92
7003 + 4130 - O poza interesanta as putea spune. Astazi ... prima zi cu noile autobuze, iar in spatele lui 7003 apare un MB Euro 3 prezent la festivitatea de la Piata Presei de pe 03 Iunie 2006 si care inca circula
7006 + 4868
La final, o evolutie in timp din interior - de la MB Euro 3, la Euro 4 si in final prezentul.
7003 + 4130 - O poza interesanta as putea spune. Astazi ... prima zi cu noile autobuze, iar in spatele lui 7003 apare un MB Euro 3 prezent la festivitatea de la Piata Presei de pe 03 Iunie 2006 si care inca circula
7006 + 4868
La final, o evolutie in timp din interior - de la MB Euro 3, la Euro 4 si in final prezentul.
IMG_3811.JPG (235.6 KB; downloaded 2956 times)
IMG_3805.JPG (273.44 KB; downloaded 2955 times)
IMG_3804.JPG (279.04 KB; downloaded 2959 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
WT_fan06
Nu mai sunt foarte multe de adăugat față de ce au spus colegii. Aceste autobuze sunt cu câteva clase peste orice circulă în București la această oră, iar acest lucru se vede pe fețele plăcut surprinse ale pasagerilor, care întorc capul după ele și le examinează atent finisajele, din cele observate de mine. Și au ce să examineze, pentru că aceste autobuze sunt foarte ofertante.
După câteva curse, am remarcat mai multe aspecte impresionante ce diferențiază Citaro C2 Hybrid de restul autobuzelor:
- aerul condițional eficient și subtil, care nu bate direct pe tine și nici nu îți îngheață șira spinării, ajutat și de către ferestrele încuiate
- fotosenzori la uși care închid automat ușile dacă nu e nimeni în raza senzorului (ușile pot fi închise și manual de către șofer)
- tranzițiile cutiei de viteze sunt foarte line
- finisaje interioare deosebite, ce ridică standardele călătoriei la nivelul la care ar trebui să se desfășoare transportul public european la toate capitolele (tramvai, troleibuz, autobuz)
Am remarcat și câteva aspecte ce ar necesita un fine-tuning. Probabil cel mai notabil aspect ar fi plecarea de pe loc, care, la unele vehicule, e un pic smucită.
În ceea ce privește operatorul acestor autobuze, am remarcat reclame puține și foarte repetitive afișate și difuzate în autobuz. Practic, singurele două spoturi publicitare sunt cea cu achizițiile de vehicule de către PMB și cea cu Coronavirus/InfoTB, care se difuzează una după alta non-stop, întrerupte doar de anunțurile următoarelor stații. Sper ca această situație enervantă să înceteze odată cu adăugarea mai multor spoturi publicitare.
Acum să vedem și câteva fotografii din primele ore în serviciu comercial ale Hybrid-urilor - 7 iulie 2020, linia 131.
#7002
#7003
Nu mai sunt foarte multe de adăugat față de ce au spus colegii. Aceste autobuze sunt cu câteva clase peste orice circulă în București la această oră, iar acest lucru se vede pe fețele plăcut surprinse ale pasagerilor, care întorc capul după ele și le examinează atent finisajele, din cele observate de mine. Și au ce să examineze, pentru că aceste autobuze sunt foarte ofertante.
După câteva curse, am remarcat mai multe aspecte impresionante ce diferențiază Citaro C2 Hybrid de restul autobuzelor:
- aerul condițional eficient și subtil, care nu bate direct pe tine și nici nu îți îngheață șira spinării, ajutat și de către ferestrele încuiate
- fotosenzori la uși care închid automat ușile dacă nu e nimeni în raza senzorului (ușile pot fi închise și manual de către șofer)
- tranzițiile cutiei de viteze sunt foarte line
- finisaje interioare deosebite, ce ridică standardele călătoriei la nivelul la care ar trebui să se desfășoare transportul public european la toate capitolele (tramvai, troleibuz, autobuz)
Am remarcat și câteva aspecte ce ar necesita un fine-tuning. Probabil cel mai notabil aspect ar fi plecarea de pe loc, care, la unele vehicule, e un pic smucită.
În ceea ce privește operatorul acestor autobuze, am remarcat reclame puține și foarte repetitive afișate și difuzate în autobuz. Practic, singurele două spoturi publicitare sunt cea cu achizițiile de vehicule de către PMB și cea cu Coronavirus/InfoTB, care se difuzează una după alta non-stop, întrerupte doar de anunțurile următoarelor stații. Sper ca această situație enervantă să înceteze odată cu adăugarea mai multor spoturi publicitare.
Acum să vedem și câteva fotografii din primele ore în serviciu comercial ale Hybrid-urilor - 7 iulie 2020, linia 131.
#7002
#7003
- WT_fan06
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
WT_fan06
Acum și câteva poze din interiorul lui #7003. Completez cadrele colegilor cu câteva impresii personale.
Impresii și din exterior:
Câteva „combinații”:
#7004, #7006 și #7002
#7005 flancat de #4673 și de #4772
Și la final oaspetele #7000, care a fost folosit pentru instruirea șoferilor și ieri.
Acum și câteva poze din interiorul lui #7003. Completez cadrele colegilor cu câteva impresii personale.
Impresii și din exterior:
Câteva „combinații”:
#7004, #7006 și #7002
#7005 flancat de #4673 și de #4772
Și la final oaspetele #7000, care a fost folosit pentru instruirea șoferilor și ieri.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Stefan28
Față de ieri, singura diferență este că circulă și 7001 pe 131.
Față de ieri, singura diferență este că circulă și 7001 pe 131.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Azi 7000 si 4695 sunt autobuze de specializare a soferilor, tot pe linia 131 la ora asta.
Azi 7000 si 4695 sunt autobuze de specializare a soferilor, tot pe linia 131 la ora asta.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Utilizator anonim
Si ca noutati, in 131 asa ramane parcul, Bujoreni cu 8 ture si restul Nordului. Urmeaza linia 105 tot partial. Singurele linii ce vor fi full hybrid sunt 178 si 605, restul vor avea aproximativ jumatate din ture. Masinile din 605 vor fi redistribuite la suspendarea liniei.
Si ca noutati, in 131 asa ramane parcul, Bujoreni cu 8 ture si restul Nordului. Urmeaza linia 105 tot partial. Singurele linii ce vor fi full hybrid sunt 178 si 605, restul vor avea aproximativ jumatate din ture. Masinile din 605 vor fi redistribuite la suspendarea liniei.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Albert
Nu vreau sa pornesc o polemica, dar propun sa comparam prima zi de exploatare pentru Otokar cu prima zi de exploatare pentru Mercedes Benz Citaro Hybrid. Momentan la Citaro nu am avut nicio problema, iar la Otokar pana la ora aceasta aveam deja 3-4 vehicule căzute din cauza pârtii electronice de o calitate nu foarte buna. Calitatea Mercedes-Benz se vede peste tot, de la finisaje, AC, partea electronica si pana la partea tehnica. Nu era mai bine dacă in loc de 400 de Otokar diesel, lansau o licitatie pentru 400 de autobuze diesel-hibrid si mai luau si finanțare pentru ele?
Nu vreau sa pornesc o polemica, dar propun sa comparam prima zi de exploatare pentru Otokar cu prima zi de exploatare pentru Mercedes Benz Citaro Hybrid. Momentan la Citaro nu am avut nicio problema, iar la Otokar pana la ora aceasta aveam deja 3-4 vehicule căzute din cauza pârtii electronice de o calitate nu foarte buna. Calitatea Mercedes-Benz se vede peste tot, de la finisaje, AC, partea electronica si pana la partea tehnica. Nu era mai bine dacă in loc de 400 de Otokar diesel, lansau o licitatie pentru 400 de autobuze diesel-hibrid si mai luau si finanțare pentru ele?
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Andrei98
Când au început achiziția de autobuze diesel era finalizata tranziția din regie autonoma în societate?
Când au început achiziția de autobuze diesel era finalizata tranziția din regie autonoma în societate?
📖 Pagination options