Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiReabilitare Pasaj Grant

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

498 posts, 171180 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 22 23 24 25 26 27 28  ... 36
 
 

📖 Pagination options
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) shoppy

Nu este chiar asa de simplu, o grinda de otel de 20m se va dilata mai mult decat o grinda de beton de 20m precomprimata cu tiranti torsadati tensionati.

Si nu conteaza cat de specialist este antreprenorul, din experienta va spun ca poate sa vina si Siemens dupa ce a concediat toti nemtii nenemti si a ramas doar cu nemtii mai nemti decat nemtii, daca beneficiarul este incompetent tot si batut si cu banii luati ajunge.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) burli

Am constatat aseara si astazi am avut certitudinea ca cine a pus balizele ( nu stiu exact cum se numesc) de semnalizare santier ca nu a avut minte deloc,a blocat brusc banda 2 cea de linga lina de tramvai exact in dreptul bretelei ce vine din Grivita , cea de la Mol , acolo se inghesuie banda 2,banda 1 si urcarea pe pod bretea , practic 3 masini se inghesuie in acelasi loc la urcare spre Crangasi

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) Utilizator anonim

Azi noapte s-au apucat de sudat sinele, cam asta a ramas de facut si de aproape o luna asteptau Craciunul 2020.  :bleah:

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) ByOnu

andrei11 wrote:
Basarabul  e din fier, Grantul e din beton, betonul nu se prea dilată.


Lasa podul, eu zic de șine! :yes:

Daca dragul nostru Guru urmareste subiectul, m-ar interesa punctul lui de vedere. Sunt nelamurit referitor la asta. *Vezi intrebarea mea initiala mai sus.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) Utilizator anonim

Azi s-a lucrat toata ziua la sudat liniile, a trebuit sa deraieze un vagon ca sa se trezeasca. Lucrarea e finalizata de STB.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) shoppy

Punctele de dilatare dintre tabliere apar din cauza dilatarii tablierelor si nu a sinei, sina de una singura nu are nevoie de puncte de dilatare, este facuta din materiale cu indice de dilatatie scazut, are prinderea elastica si se mai absoarba si in curbe / la macaze.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) Utilizator anonim

La ora asta sunt sudate toate sinele cu exceptia imbinarii unde a ramas sina in plus spre Crangasi, dar lucrau. Mai ramane sa vina polizorul si se poate deschide, sa speram  chiar in acest weekend.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) subway guru

In legatura cu sudarea sinei am scris <dincolo>...

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) orex

Ceea ce n-am inteles e de ce nu s-au schimbat bi ”bloacele” pe tot podul/pasajul...de la un cap la altul! :think:  :yes:
Mai ”bagam” o lucrare peste ceva timp, pe culee?! :think:

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) subway guru

@shoppy
E taman pe dos, coeficientul de dilatatie termica a grinzilor de beton armat e cu mult mai mic decat cel al sinelor de otel...

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) shoppy

Ok, inseamna atunci ca punctele de dilatare a sinelor nu apar din cauza diferentelor de dilatare ci din cauza cursei rosturilor, Basarab are mult mai putine rosturi deci cursa fiecaruia este mult mai mare si nu poate fi absorbita local de sina.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) Utilizator anonim

Gata! In monentul asta toata linia e sudata si polizata, de la o zi la alta ne putem astepta ca 41 sa circule normal.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x ) orex

Cam mult o saptamana pentru ”ciotul” ala de lucrare. Poate de luni 41 va circula snur!  :bere:

 



Go to page:  1  ... 22 23 24 25 26 27 28  ... 36
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reabilitare Pasaj Grant  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421266 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use