Topic: Repartizarea autobuzelor
1262 posts, 378885 views
📖 Pagination options
- citaro4775
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
citaro4775
Ideea era că, dacă au scos din ZTE-uri de pe 335 (probabil din cauza capacității lor care nu făcea față fluxului de călatori), mă gândesc că ar fi trebuit să le înlocuiască cu mai multe articulate. În schimb, capacitatea de transport a rămas cam aceeași, dar la condiții inferioare, având în vedere că sunt destul de multe Citaro pe această linie în weekend (+E3-ul #4565 repartizat astăzi, conform InfoTB). Personal, de la o vreme mi se pare că această linie este cam neglijată (și ca o paranteză, cam toate liniile din cartierul Titan sunt neglijate, în special în timpul săptămânii unde predomină Euro 3-urile pe majoritatea liniilor din această zonă).
Ideea era că, dacă au scos din ZTE-uri de pe 335 (probabil din cauza capacității lor care nu făcea față fluxului de călatori), mă gândesc că ar fi trebuit să le înlocuiască cu mai multe articulate. În schimb, capacitatea de transport a rămas cam aceeași, dar la condiții inferioare, având în vedere că sunt destul de multe Citaro pe această linie în weekend (+E3-ul #4565 repartizat astăzi, conform InfoTB). Personal, de la o vreme mi se pare că această linie este cam neglijată (și ca o paranteză, cam toate liniile din cartierul Titan sunt neglijate, în special în timpul săptămânii unde predomină Euro 3-urile pe majoritatea liniilor din această zonă).
-
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Calaretul
Autobaza Titan a reusit si azi in zi de weekend sa scoata Mercedes Euro3 pe 335
Autobaza Titan a reusit si azi in zi de weekend sa scoata Mercedes Euro3 pe 335

-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
cris_m
Da, toate problemele pleaca de la faptul ca sunt multe Otokar defecte. Din ce cauza, nu se stie...
Da, toate problemele pleaca de la faptul ca sunt multe Otokar defecte. Din ce cauza, nu se stie...
-
- Mat_hias
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Mat_hias
640 a mancat niste masini
Calaretul wrote here:
Autobaza Titan a reusit si azi in zi de weekend sa scoata Mercedes Euro3 pe 335
640 a mancat niste masini

-
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
sorin.niculescu_
Nu mi se pare normal că acum, odată cu reducerea parcului, încă să circule E3-uri pe străzi. Am mers o stație cu el, cât să ajung la cea mai apropiată stație de metrou de casă și pur și simplu am transpirat de nu mai puteam. Era mai răcoare afară decât înăuntru…
Nu mi se pare normal că acum, odată cu reducerea parcului, încă să circule E3-uri pe străzi. Am mers o stație cu el, cât să ajung la cea mai apropiată stație de metrou de casă și pur și simplu am transpirat de nu mai puteam. Era mai răcoare afară decât înăuntru…
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
cris_m
Sa vezi ce misto e cand prinzi autobuz dotat cu AC, dar care nu functioneaza, acolo "fericire"...
Sa vezi ce misto e cand prinzi autobuz dotat cu AC, dar care nu functioneaza, acolo "fericire"...
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
joker
Sau care ventileaza aerul de afara si tot e mai racoare afara decat in autobuz...
Sau care ventileaza aerul de afara si tot e mai racoare afara decat in autobuz...
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Mariusv
Azi este pt prima dată un Kent 10 pe o linie regionala (478) !!
Azi este pt prima dată un Kent 10 pe o linie regionala (478) !!
-
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Andi_C
Nu este prima oară, a mai fost acum câteva săptămâni 6339, tot pe 478.
Nu este prima oară, a mai fost acum câteva săptămâni 6339, tot pe 478.
-
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
sorin.niculescu_
Mi se pare absolut penibil și flagrant faptul că există anumite linii ale STB pe care rulează atât autobuze electrice, cât și E3-uri… un exemplu foarte concret este linia 137 căreia tocmai i-a fost schimbată „garderoba”, STB introducând astfel autobuze ecologice pe traseu. TPBI ar trebui să ia măsuri și să nu-i mai lase pe cei de la STB să facă asemenea repartizări odioase, mai ales în zile caniculare de vară. Putea să fie și iarnă, dar atât timp cât pe o linie sunt introduse autobuze electrice, mi se pare că ar trebui să îți asumi ca de acum înainte pe acea linie să ai asigurate niște autobuze cât mai nepoluante (Otokar sau MB Hybrid) pe care să le poți introduce alături de cele electrice. Același scenariu se aplică și în cazul liniilor de troleibuz actualizate/modificate anul acesta. Nu ai cum să ai troleibuze pe traseu, iar printre ele să mai adaugi și câte un E3. Este absolut aberant!
Mi se pare absolut penibil și flagrant faptul că există anumite linii ale STB pe care rulează atât autobuze electrice, cât și E3-uri… un exemplu foarte concret este linia 137 căreia tocmai i-a fost schimbată „garderoba”, STB introducând astfel autobuze ecologice pe traseu. TPBI ar trebui să ia măsuri și să nu-i mai lase pe cei de la STB să facă asemenea repartizări odioase, mai ales în zile caniculare de vară. Putea să fie și iarnă, dar atât timp cât pe o linie sunt introduse autobuze electrice, mi se pare că ar trebui să îți asumi ca de acum înainte pe acea linie să ai asigurate niște autobuze cât mai nepoluante (Otokar sau MB Hybrid) pe care să le poți introduce alături de cele electrice. Același scenariu se aplică și în cazul liniilor de troleibuz actualizate/modificate anul acesta. Nu ai cum să ai troleibuze pe traseu, iar printre ele să mai adaugi și câte un E3. Este absolut aberant!
-
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Luca M.
Dupa parerea mea, completarile cu autobuze pe liniile de troleibuze trebuiau facute doar cu autobuze electrice.
Dupa parerea mea, completarile cu autobuze pe liniile de troleibuze trebuiau facute doar cu autobuze electrice.
-
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
sorin.niculescu_
@Luca M. ai foarte mare dreptate. Maxim Hybrid dacă aveau indisponibile electrice, dar nu Otokar sau, și mai grav, E4 sau E3... Vreau să vă adresez o întrebare și să nu aruncați cu pietre, căci e doar o curiozitate: cum vi s-ar părea dacă spre exemplu, într-o zi pentru linia 137 nu sunt disponibile atâtea electrice și Otokare sau Hybride câte trebuie și se iau Otokare sau Hybride din altă linie, precum 178, pentru completarea cât mai ecologică a liniei 137, punând astfel linia 178 în situația în care există posibilitatea să intre pe acest traseu autobuze E3 sau E4. Nu știu cât de coerentă este formularea (îmi cer scuze anticipat), dar sper să vă dați seama la ce mă refer.
@Luca M. ai foarte mare dreptate. Maxim Hybrid dacă aveau indisponibile electrice, dar nu Otokar sau, și mai grav, E4 sau E3... Vreau să vă adresez o întrebare și să nu aruncați cu pietre, căci e doar o curiozitate: cum vi s-ar părea dacă spre exemplu, într-o zi pentru linia 137 nu sunt disponibile atâtea electrice și Otokare sau Hybride câte trebuie și se iau Otokare sau Hybride din altă linie, precum 178, pentru completarea cât mai ecologică a liniei 137, punând astfel linia 178 în situația în care există posibilitatea să intre pe acest traseu autobuze E3 sau E4. Nu știu cât de coerentă este formularea (îmi cer scuze anticipat), dar sper să vă dați seama la ce mă refer.
-
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Luca M.
Pentru ca daca bagi E3, E4 sau Otokar pe o linie de troleibuz dispare tot farmecul transportului electric, ecologic…
Pentru ca daca bagi E3, E4 sau Otokar pe o linie de troleibuz dispare tot farmecul transportului electric, ecologic…
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
WT_fan06
Și dacă muți E3 pe altă linie e mai ecologic transportul?
Zău dacă are vreo logică ce spuneți. Vorbiți de "farmec" când nu avem suficiente troleibuze și nu avem suficient curent pentru a opera toate troleibuzele. Faptul că nu avem suficiente troleibuze noi e și motivul pentru care vedem autobuze completând parcul liniilor de troleibuz cu autonomie.
Și dacă avem câteva E3 pe lângă Solaris se face gaură în cer de trebuie aduse ebusuri în loc iar E3-urile să fie folosite în zone și mai neprivilegiate de transport modern?
Hai să nu mai gândim doar ca pasionați că vrem vehicule de genul x sau y pe anumite linii, ci să gândim în interesul tuturor călătorilor din lumea reală. În lumea reală există resurse limitate și trebuiesc făcute niște compromisuri. Cât mai mulți merită vehicule noi și merită să fie deserviți echitabil. Suntem cu toții sătui de linii de protocol și de forme fără fond.
Și dacă muți E3 pe altă linie e mai ecologic transportul?
Zău dacă are vreo logică ce spuneți. Vorbiți de "farmec" când nu avem suficiente troleibuze și nu avem suficient curent pentru a opera toate troleibuzele. Faptul că nu avem suficiente troleibuze noi e și motivul pentru care vedem autobuze completând parcul liniilor de troleibuz cu autonomie.
Și dacă avem câteva E3 pe lângă Solaris se face gaură în cer de trebuie aduse ebusuri în loc iar E3-urile să fie folosite în zone și mai neprivilegiate de transport modern?
Hai să nu mai gândim doar ca pasionați că vrem vehicule de genul x sau y pe anumite linii, ci să gândim în interesul tuturor călătorilor din lumea reală. În lumea reală există resurse limitate și trebuiesc făcute niște compromisuri. Cât mai mulți merită vehicule noi și merită să fie deserviți echitabil. Suntem cu toții sătui de linii de protocol și de forme fără fond.
📖 Pagination options